טיסות וחבילות ללונדון עם מונה טורס

מבט כללי על מונה טורס

רשת משרדי הנסיעות מונה טורס הוקמה על ידי מר ירון מילר בשנת 1981 כסוכנות נסיעות. במהלך השנים האחרונות התרחבה החברה באופן חד ומרשים, והפכה לאחת מבין חמשת הרשתות הגדולות בישראל המספקות שירותי תיירות, נופש ותעופה שונים ומגוונים בארץ ובחו”ל. מונה טורס בע”מ חברה בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל ובאיגוד הבינלאומי IATA לתחבורה אוירית וכן הנציגה הבלעדית מישראל בארגון הבינלאומי I.T.P בו חברים משרדי נסיעות נסיעות מכל העולם .

מונה טורס נמצאת בחזית של שוק הטיסות וחבילות לחו”ל דרך הרשת. השילוב שלה עם Yes Travell מאפשר לה לתחזק מערכת הזמנה חזקה ואיכותית- מאוד גמישה, אמינה והמחירים לרוב אטרקטיביים (למעשה ביעדים רבים היא לרוב האופציה הזולה ביותר לטיסות).
מונה טורס מתמחה ביעדים אטרקטיבים (איי סיישל למשל) ובתחומים יייחודים (נישואים אזרחים בחול- לדוגמא).
זו הסיבה שמונה טורס היא המערכת הראשית איתה אנו עובדים באתר שלנו.




סוגי חבילות של מונה טורס ללונדון

מונה טורס משווקת מגוון חבילות ללונדון. בין היתר היא משווקת חבילות מסוג טוס וסע הכוללות טיסה ורכב צמוד. רוב החבילות של מונה טורס הן סטנדרטיות וכללות טיסה ומלון 2-4 כוכבים.

טיפים לשימוש יעיל במערכת של מונה טורס

1. למונה טורס יש מערכת הזמנות יעילה במיוחד – אחת הטובות בארץ (שמתופעלת יחד עם חברת Yes Travell). מערכת זו נוחה במיוחד וזו הסיבה שזו המערכת הראשית איתה אנו עובדים באתר שלנו.
היא מאפשרת חיפוש גמיש בימים, מעבר פשוט בין טיסות לחבילות המכירים שלה מצליחים להיות לא פעם מאוד אטרקטיבים.

2. מונה טורס מאפשרת השלמה של הזמנת רכב והזמנת מלון בנפרד. אנו חושבים שבניגוד לטיסות וחבילות של הרגע האחרון שבהם אופיר טורס נותנת שירות מצוין, בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: