אצטדיון האמירויות, לונדון- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Emirates Stadium

מידע על אצטדיון הכדורגל “האמירויות”

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בלונדון וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן איצטדיון האמירויות, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאיצטדיון האמירויות: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

אצטדיון האמירויות (Emirates Stadium) הוא מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל ארסנל אשר נחנך בקיץ 2006. האצטדיון שנמצא באשבורטון גרוב, שברובע איזלינגטון (צפון לונדון) מכיל 60,400 מקומות ישיבה אשר כוללים שלוש קומות של מושבים וגג שמכסה אותם. הקומפלקס נמצא במרחק של כמה מאות מטרים מהאצטדיון הייבורי אשר שימש את ארסנל בעבר. הבנייה תוכננה על יד חברתי HOK ספורט ועלותו נאמדה על 390 מיליון ליש”ט. מדובר באצטדיון השני בגודלו בליגה האנגלית הבכירה, אחרי אולד טראפורד של מנצ’טסר יונייטד.

הידעת?

בשנת 2004 הוכרז שהאצטדיון ייקרא “אצטדיון האמירויות” לפחות ל-15 השנים הראשונות, בעקבות ההסכם בשווי של £100 מיליון בין חברת התעופה ”אמירויות” וארסנל. הסכום כולל גם תשלומי חסות לשמונה שנים לחולצות של ארסנל, החל מעונת 2006-07.




לעדכון על המשחקים המתקיימים באצטדיון ראה כדורגל בלונדון

חלוקת המקומות באצטדיון: באופן כללי ניתן לומר שהקומה העליונה והתחתונה הם “מושבים רגילים” (כאשר כמובן כרטיסי הקומה התחתונה יקרים יותר) והקומה האמצעית (מסומנת באדום) היא “מושבים מיוחדים” המיועדים לחבילות אירוח, ונמכרים במחירים גבוהים יחסית לתיירים ולתאגידים. בנוסף, כמו מרבית אצטדיוני הכדורגל באנגליה ובאירופה, הכרטיסים מאחורי השער (צבע אפור) הינם יקרים יותר מהכרטיסים למושבים לאורך המגרש (במפה בצבע כחול/תכלת). המושבים מעל הקרן הדרום מערבית (מסומנים במפה בכתום) מיועדים לאוהדי הקבוצה האורחת.

מפת האצטדיון

סיור באצטדיון ומוזיאון ארסנל: כמו מרבית האצטדיונים של הקבוצות הגדולות באירופה, גם באמרויות ישנו סיור לרוצים להרגיש את המערכת שעומדת מאחורי משחקי הכדורגל. הסיור המודרך ב אצטדיון האמירויות הוא חוויה מהנה, מלאת מידע ומאד מעניינת (טיול מבוקש על אוהדי כדורגל וגם על אילו שפחות). הסיור כולל ביקור במגרש, חדרי ההלבשה, מנהרת שחקנים, כר הדשא, חדר עיתונות מוזיאון וחנות הקבוצה ועוד (אורך המסלול הינו שעה וחצי – שעתיים).

כדאי להדגיש בסיור את החלק של המוזיאון של ארסנל ואת החלק שנמצא בתוך נבכי האצטדיון המספר את סיפורו של המועדון באמצעות תערוכות אינטראקטיביות, ומופעים אורקוליים. כמו כן תוכלו גם לערוך סיור משודרג ולבקר בקומת האגדות של ארסנל שם תוכלו להצטלם על חולצות האליפות המקוריות משנות ה-70 או לגעת בנעליים של מיכאל תומאס משנת 1989.

  • הסיור מתאפשר בכל יום שאין בו משחק ביתי של ארסנל, בין השעות 10:00-18:00 וביום ראשון עד 16:00.

צילום מגרש (Cnbrksnr)

שאלות נפוצות על אצטדיון האמירויות בלונדון

ביקור באצטדיון האמירויות מומלץ לכל חובבי הכדורגל, אך עבור אוהדי ארסנל זהו ביקור חובה היות וזה מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל ארסנל. למידע נוסף על כדורגל בלונדון לחצו כאן.

מומלץ להגיע לאצטדיון האמירויות עם תחבורה ציבורית, אמצעי התחבורה הנוח ביותר לשם הוא המטרו- תחנת Arsenal אליה מגיע קו Piccadilly היא הקרובה ביותר לאצטדיון ומרחק ההליכה עומד על פחות מ 3 דקות. תחנת Finsbury Par בה עוברים קווים Piccadilly ו Victoria נמצאת 9 דקות הליכה מהאצטדיון. למידע נוסף על תחבורה והתניידות בלונדון לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאצטדיון האמירויות. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של אצטדיון האמירויות, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן, קיימות אפשרויות לסיורים מודרכים באצטדיון האמירויות. אפשרות ראשונה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס לסיור קולי בשלל שפות (אנגלית, הולנדית, גרמנית, צרפתית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, סינית, יפנית). אפשרות זו כוללת 5% הנחה ייחודית לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה או בקישור הזה המאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה.

כן, יש כרטיסים המשלבים אצטדיון האמירויות עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב את אצטדיון האמירויות ואצטדיון סטמפורד ברידג', וכולל כניסה וסיור קולי באצטדיון האמירויות וכניסה וסיור באצטדיון סטמפורד ברידג'. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה. בנוסף, כרטיס האטרקציות של לונדון מעניק סיור וכניסה חינם לאצטדיון האמירויות, למי ששוקל לרכוש כרטיסים למספר אטרקציות מהרשימה, כדאי לשקול רכישה של הכרטיס. לרכישת כרטיס האטרקציות של לונדון  עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה או להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • כרטיס משולב: כרטיס האטרקציות של לונדון מעניק כניסה סיור חינם וכניסה לאתר זה, למי ששוקל לרכוש כרטיסים למספר אטרקציות מהרשימה, כדאי לשקול רכישה של הכרטיס המשולב במקום.
  • שימו לב – אין כניסה לאצטדיון עם אלכוהול! (אפשר לשתות בחוץ).
  • למוגבלי גישה – ישנם מושבים ייחודים (שימו לב שמספרם מוגבל ביותר לצערנו) ליושבים על כסאות גלגלים (למידע נוסף).
  • למידע רב על אפשרויות הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל באצטדיון ראה – כרטיסים לארסנל.
  • באופן מפתיע גם הכניסה לאצטדיון לפני המשחק וגם הפיזור ממנו – מסודרות מאוד, ויעילות ביותר.
  • הסיור במקום אורך בין שעה לשעה וחצי. מומלץ לכל חובבי הכדורגל – אך עבור אוהדי ארסנל זהו ביקור חובה! שימו לב כי ישנה אפשרות גם לרכוש מדריך קולי עם הסברים על כל חלק באצטדיון – מעולה במיוחד עבור מי שמעוניין להתקדם בקצב שלו.
  • ילדים מתחת לגיל 5 נכנסים בחינם. ילדים מתחת לגיל 16, בעלי מוגבלויות וסטונדטים זכאים להנחה. כמו כן קיימים גם כרטיסים מוזלים יותר עבור משפחות (ראה גם לונדון עם ילדים).
  • ניתן לבקר במוזיאון ביום של משחק עד שעה לפני שריקת הפתיחה. יש לציין שבימי משחק אין סיורים באצטדיון וכמו כן גם יום לפני משחק במסגרת אירופית, הסיור נסגר בשעה 13:00.
  • במשחקי כדורגל בלונדון ילדיכם ימצאו את עצמם נהנים מחוויה בלתי נשכחת של כדורגל אירופאי ברמה הגבוהה. לבאים אם ילדים מומלץ לבחור מקומות קצת יותר יקרים כדי לשבת לצד קהל (קצת) פחות חם.
  • מחיר: מבוגר: סיור רגיל במוזיאון ובאצטדיון יעלה 18 פאונד, בעוד סיור “האגדות” יעלה 37.5 פאונד. ילד עד גיל 16: סיור רגיל במוזיאון ובאצטדיון יעלה 10 פאונד, בעוד סיור “האגדות” יעלה 19 פאונד. משפחה (הורים+2 ילדים): סיור רגיל במוזיאון ובאצטדיון יעלה 44 פאונד, בעוד סיור “האגדות” לא זמין.
  • להרשמה אונליין או דרך הטלפון: +44(0) 20 7619 5000

סיור באצטדיון (צילום: דיוויד הולט)

מידע כללי על אצטדיון האמירויות

שעות פתיחה

בימים שני עד שבת:
10:00– 17:00
ביום ראשון:
10:00 – 15:30

כתובת

Hornsey Rd, London N7 7AJ, London

הגעה
directions_subway
מטרו

תחנת Arsenal אליה מגיע קו Piccadilly היא הקרובה ביותר לאצטדיון ומרחק ההליכה עומד על פחות מ 3 דקות.

תחנת Finsbury Par בה עוברים קווים Piccadilly ו Victoria נמצאת 9 דקות הליכה מהמקום.

directions_bus
אוטובוס

תחנות Holloway Road, Nag’s Head, Seven Sisters Road, Blackstock Road ו – Highbury Corner סמוכות למגרש. התדירות שלהם גבוהה מאד בימי משחקים והנסיעות לאצטדיון יוצאות ממרכז וצפון לונדון.

directions_car
רכב

כמו אתרים רבים בלונדון לא מומלץ לכם לנסוע לאצטדיון האמירויות ברכב פרטי עקב מגבלות חניה באזור והפקקים, הדברים מקבלים משנה תוקף במיוחד בימי משחקים (ראה על כך מידע נוסף תחת השכרת רכב בלונדון).