השכרת רכב בפלרמו (2024) – הנחה בלעדית ומידע מקיף

המדריך המקוצר לשוכרים רכב בפלרמו

רבים מהתיירים שמגיעים לחופשה של מספר ימים בפלרמו בוחרים לשכור רכב כחלק מהחופשה שלהם באיטליה. למי שמתכנן טיול עירוני רכב שכור פחות מתאים ולרוב יהווה נטל, אבל למי שרוצה להנות גם מהמרחבים, הנופים והמקומות הפחות נגישים באזור סיציליה, רכב שכור הוא הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת. אפשר למצוא תחנות השכרת רכב בפלרמו אשר מרוכזות באזור נמל פלרמו (port of Palermo) ובסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של פלרמו. למי שמתכנן לשכור רכב כדאי לקחת בחשבון שלא מומלץ להיכנס לעיר עם רכב מאחר וישנה צפיפות רבה מה שמקשה על התניידות עם רכב, במיוחד במרכז פלרמו. בנוסף יש בעיות חניה ובחודשי הקיץ ובתקופות העומס קשה למצוא חניה וככל שמתקרבים למרכז העיר החניה הופכת יקרה יותר. על כן ההמלצה שלנו היא להגיע לחניות הנמצאות בחלקים הפריפריאלים יותר של העיר ומשם להמשיך את הביקור בתחבורה ציבורית.
שימו לב כי הביקוש לרכבים בפלרמו גבוה, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה מראש, אפילו מספר שבועות או חודשים מראש (תלוי בעונה בה אתם מגיעים לפלרמו). במידה ואתם חוששים מההתחייבות תוכלו לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה. אנו ממליצים על הזמנה זמן רב מראש במיוחד כאשר מדובר על חופשה בקיץ או אם אתם מחפשים רכב מרווח שמתאים למשפחה, ג’יפ, ואן ורכבים אוטומטיים – שכן הביקוש עבורם גבוה וההיצע נמוך. במידה ומספיק לכם רכב ידני וקטן אפשר לעשות הזמנה במועד קרוב יותר לחופשה, אולם גם במקרה זה נמליץ להזמין מראש ולא לעשות את ההזמנה בתחנת ההשכרה בפלרמו. הזמנה מראש תאפשר לכם גם לערוך השוואה בין הרכבים השונים וגם תוכלו להזמין רכבים בהנחה – למשל בקישור הזה עם 10 % הנחה בלעדית לגולשים של הכל על.

האם צריך לשכור רכב בפלרמו?

אם אתם מתכננים לסייר רק בפלרמו אל תחשבו על הזמנת רכב! (אנו מכירים כמה תיירים שממהרים להזמין רכבים לסיורים עירוניים והטיול שלהם פשוט נהרס). יש תחבורה ציבורית טובה, יש בעיות חניה, יחד עם זאת מונהגת מדיניות קשוחה של קנסות. לכן אין סיבה לשכור רכב עבור סיור עירוני. המלצה זו היא לדעתנו נכונה גם למי שנוסע ליום טיול ביעדים נגישים מבחינה תחבורה ציבורית כמו קטניה.
מתי כן צריך רכב? כאשר נוסעים בין ערים פחות נגישות, עיירות, וכאשר יוצאים לטיול במרחב של העיר וסביבתה.

לערים נגישות כמו קטניה עדיף להגיע בתחבורה ציבורית או סיור מאורגן

חברות מומלצות להשכרת רכב בפלרמו

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב בפלרמו עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפלרמו דרך חברת Rentalcars
🚗 פלרמו מרכז העיר

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפלרמו דרך חברת AutoEurope
🚗 נמל התעופה הבינלאומי פלרמו-פלקונה ובורסילנו
🚗 תחנת הרכבת פלרמו- נוטרבטולו

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפלרמו דרך חברת Ofran
🚗 שדה התעופה פלרמו
🚗 מרכז העיר פלרמו

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים ב בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפלרמו דרך חברת Economybookings
🚗 נמל התעופה פלרמו
🚗 מרכז העיר פלרמו
🚗 תחנת רכבת פלרמו

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה ב. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב ברומא דרך חברת Discover Cars
🚗 נמל התעופה פלרמו
🚗 מרכז העיר פלרמו
🚗 תחנת רכבת פלרמו

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים




טיפים להשגת המחיר הטוב ביותר לרכב בפלרמו

  • ההמלצה הטובה ביותר היא להזמין רכב מראש ולא לחכות לדקה ה-90. אם תחכו עם השכרת הרכב עד שתגיעו לפלרמו לא רק שיתכן שלא ישארו רכבים, אלא גם המחירים לא יהיו נמוכים יותר. אפשר להזמין בקישור הזה רכבים עם אפשרות ביטול, ככה שתוכלו להיות בראש שקט אבל גם להשאיר מקום לשינויים במידה ותוכנית הטיול שלכם באיטליה תשתנה או אם תמצאו הצעה טובה יותר לרכב.
  • חפשו הנחות להשכרת רכבים, למשל הנחה בלעדית לגולשי הכל על בקישור הזה של 10%, הנחה שהופכת למשמעותית מאוד כאשר שוכרים את הרכב למספר ימים ועלות ההשכרה גבוהה.
  • חשבו איפה אפשר לצמצם. תמיד חשוב להבין איזה רכב בדיוק אתם צריכים ובכך לא להוציא יותר מידי (ולחלופין לא להתנייד עם רכב חלש או קטן מידי). רכב עם הילוכים יהיה זול יותר, כך גם רכב קטן וכדומה (אם אתם זוג, רכב מקטגוריית רכבים קטנים יכול להספיק לכם). אם אתם לא מתכננים לסוע בדרכים אתגריות, עליות קשות או בדרכים שאינן סלולות, אין צורך ברכב גדול וחזק מידי. אם אתם יותר מזוג וכו’ אל תתפשרו על גודל הרכב ועוצמתו, זה יכול מאוד לפגוע לכם בטיול.
  • ברכבי לואו-קוסט רבים יכולה להיות הגבלת קילומטרז’ על ההשכרה (לרוב בין 150 ל-300 קילומטרים ליום), אם אתם לא מתכננים לעבור את כמות הקילומטרים הזו, כמו רוב התיירים שמטיילים בפלרמו מעולה, רכב לואו קוסט יחסוך לכם משמעותית מעלות הרכב- אפשר לבחור מבין מגוון אפשרויות לואו קוסט בקישור הזה. אם יש סיכוי אפילו קטן שתצטרכו לחרוג מהגבלה זו, למשל טיול לאורך כלל איטליה או מעבר למדינות שכנות מומלץ לא להתפתות למחיר הנמוך שיכול לקפוץ משמעותית.
  • שמרו על נהיגה במהירות המותרת! ישנן מכמונות מהירות, במיוחד בכבישים המחברים בין יעדים מתויירים במיוחד וערים מרכזיות. לא נעים ויכל לבאס מאוד כאשר מקבלים את הדוח הביתה אחרי שחוזרים מהחופשה בפלרמו.

לקיחת רכב בפלרמו והחזרתו במקומות אחרים

לקיחת רכב מתחנה אחת והחזרתו בתחנה שניה תלווה לרוב בתוספת תשלום – כאשר הסכום תלוי בהתאם למקרה הספציפי. במידה ומדובר בשתי תחנות באותה עיר (למשל רכב שנלקח בשדה והוחזר במרכז העיר או להיפך) לרוב לא תהיה תוספת תשלום או תוספת נמוכה מאוד. לקיחה והחזרה באותה מדינה, למשל לקיחת רכב בפלרמו והחזרתו בקטניה תלווה בתוספת יקרה יותר (גם במקרה זה חלק מהחברות לא דורשות תשלום נוסף בעבור חלק מהמקרים), כאשר התוספת הגדולה ביותר תהיה לקיחה והחזרה בשתי מדינות שונות, או במקרה זה של השכרת רכב בסיציליה והחזרתו באיטליה היבשתית או להיפך. לעיתים עדיף להחזיר את הרכב בסיציליה לשוט או לטוס ליעד הנוסף בו מבקרים ושם לקחת רכב אחר להמשך הטיול.

תחנות איסוף רכבים בפלרמו

ישנם כמה אזורים בהם מרוכזות תחנות השכרת הרכב בפלרמו. אזורי השכרת הרכב המרכזיים אשר אליהם מגיעים מרבית התיירים הם באזור נמל פלרמו (port of Palermo) ובסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של פלרמו. בין חברות השכרת הרכב אשר מציעות רכבים באזורים אלו ניתן למנות את Hertz ו-Autovia. מומלץ לבחור את תחנת השכרת הרכב בהתאם לשעות הפעילות שלה (לתחנות ההשכרה השונות יש לפעמים שעות פעילות שונות) ובהתאם למגוון הרכבים שמציעות. שימו לב כי מרבית תחנות השכרת הרכב בפלרמו אינן פתוחות ביום ראשון, ולכן כדאי לתכנן את זמן לקיחת והחזרת הרכב בהתאם.

התניידות וחניה בפלרמו

אנו לא ממליצים להתנייד בפלרמו עם רכב שכור. מעבר לכך שהדבר מסורבל ומרכז העיר פקוק קחו בחשבון עלויות גבוהות של חנייה (וכמובן אפשרות לקנסות בשל כניסה לאזורים שאסורים לרכבים פרטיים או חנייה במקומות בה לרכבים פרטיים או ללא אישור מתאים אסור לחנות). במידה ואתם בכל זאת מגיעים לפלרמו עם רכב אנו מציעים לבחור מלון המציע גם חניה באזורים פריפריאלים של העיר ומשם להתנייד עם תחבורה ציבורית, אך קחו בחשבון שמלונות אלו לא פעם יקרים יותר ולעיתים גם דורשים תשלום נוסף בעבור החנייה. מבחינת החנייה בעיר עצמה אנו ממליצים על חנייה בחניונים מוסדרים – גם מבחינת שמירה וביטחון על הרכב וגם על מנת להימנע מאפשרויות לקבל כנסות בשל חניה במקומות אסורים. ישנן לא מעט חניות וחניוני רכבים פלרמו, מרביתן נמצאות במרכז העיר כמו למשל Posteggio a pagamento וParkering Palermo, כך שהמגיעים עם רכב יכולים להחנות את הרכב בחניות אלו ומהן ללכת ברגל את המרכז התיירותי של העיר.

השכרת רכב בשדה התעופה של פלרמו

אפשרות פופולארית היא לשכור רכב כבר בשדה התעופה קטניה-פונטנרוסה (CTA) וכך להתחיל מיד את הטיול עם הרכב השכור. מבחינת לקיחת הרכב השכור – הדבר תלוי בשעות הפעילות של תחנות ההשכרה. במידה והטיסה שלכם עתידה לנחות בשעות אחר הצהריים המאוחרות או שעות הערב מומלץ לוודא שחברת ההשכרה תמתין לכם גם במקרה של עיכוב בטיסה. חברות גדולות לרוב יותר מקפידות על כך, אך חברות לואו קוסט עשויות לדרוש מכם להגיע לאסוף את הרכב ביום למחרת (ואז תיאלצו למצוא מקום לינה ליד שדה התעופה ברגע האחרון). מבחינת החזרת הרכב השכור בשדה התעופה מרבית החברות מאפשרות להחזיר את הרכב בכל שעה – מומלץ לצלם אותו בשעת ההחזרה אם אתם מחזירים בלילה, גם אם עשיתם ביטוח הכולל ביטול השתתפות עצמית.
לקיחה של רכב בשדה התעופה תאפשר לכם יותר אופציות של חברות השכרה מאשר לקיחת רכב במרכז העיר, אולם לעיתים השכרת הרכב בעיר עצמה תהיה זולה יותר. לכן מומלץ לערוך השוואת מחירים לפני הזמנת הרכב, תוכלו לעשות זאת כאן. בנוסף, אם אתם בוחרים לשכור רכב בשדה התעופה, מומלץ לבחון האם הלקיחה של הרכב היא בשדה עצמו או במגרש מרוחק, זה יכול להיות משמעותי בכמעט שעה-וחצי עיכוב, אבל קחו בחשבון שרכב מתוך השדה עצמו יהיה יקר יותר.
שדה התעופה

רבים בוחרים לשכור רכב כבר בשדה התעופה

שאלות נפוצות על השכרת רכב בפלרמו

בתוך פלרמו עצמה אין צורך ברכב, אך אם רוצים לצאת מחוצה לה כדאי להשכיר רכב.

מאחר ופלרמו היא עיר סואנת וגדולה ההתניידות ברכב לא מומלצת וגם לא נוחה.

כפי שהזכרנו קיימים כמה מוקדי חניה, אך החניות יחסית קטנות, אפשר לבדוק גם דרך המלון אם יש חניה מסודרת.

מפת תחנות השכרת רכב בפלרמו