השכרת רכב בעמק אאוסטה (2024) – הנחה בלעדית ומידע מקיף

המדריך המקוצר לשוכרים רכב בעמק אאוסטה

רבים בוחרים לשכור רכב בעמק אאוסטה במהלך החופשה שלהם באיטליה, שכן זוהי הדרך הטובה ביותר להנות מהמרחבים, הנופים והמקומות הפחות נגישים שבעמק אאוסטה, או אפילו להרחיק ולהגיע לצרפת. אפשר למצוא תחנות השכרת רכב בעמק אאוסטה אשר מרוכזות בלאורך כל עמק אאוסטה ממזרח וביציאות מהעמק בצפון-מזרח. רכב שכור משדרג את החופשה בעמק אאוסטה ויאפשר לכם לכל המקומות המקסימים ביותר בעמק אאוסטה אליהם קשה להגיע עם תחבורה ציבורית.
שימו לב כי הביקוש לרכבים בעמק אאוסטה גבוה, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה מראש, אפילו מספר שבועות או חודשים מראש (תלוי בעונה בה אתם מגיעים לעמק אאוסטה). במידה ואתם חוששים מההתחייבות תוכלו לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה. אנו ממליצים על הזמנה זמן רב מראש במיוחד כאשר מדובר על חופשה בקיץ או אם אתם מחפשים רכב מרווח שמתאים למשפחה, ג’יפ, ואן ורכבים אוטומטיים – שכן הביקוש עבורם גבוה וההיצע נמוך. במידה ומספיק לכם רכב ידני וקטן אפשר לעשות הזמנה במועד קרוב יותר לחופשה, אולם גם במקרה זה נמליץ להזמין מראש ולא לעשות את ההזמנה בתחנת ההשכרה בעמק אאוסטה. הזמנה מראש תאפשר לכם גם לערוך השוואה בין הרכבים השונים וגם תוכלו להזמין רכבים בהנחה – למשל בקישור הזה עם 10 % הנחה בלעדית לגולשים של הכל על.

האם צריך לשכור רכב בעמק אאוסטה?

כאשר מגיעים לטייל בעמק אאוסטה, השכרת רכב יכולה להוות חוויה שמשדרגת את הטיוללמי שרוצה לחוות את היופי הטבעי המרשים של האזור, לצאת לטייל בהרים וליהנות מהאתרים הרבים, מהמבצרים, מהפארקים ומשמורות הטבע – השכרת רכב תהיה עבורו מומלצת מאוד והרכב יאפשר גמישות ונגישות שלא יהיה ניתן להשיג באמצעי תחבורה אחרים. אין זה אומר שאי אפשר להסתדר בעמק אאוסטה ללא רכב פרטי שכן ישנה תחבורה ציבורית באזור אך היא יכולה להיות מוגבלת ולא תמיד מגיעה לכל נקודות העניין (לא תוכלו להגיע לדוגמה לשמורת הטבע Mont Avic). לכן, במידה ותרצו את החופש להגיע ליותר אתרים ועיירות חוץ מהיכן שאתם בוחרים ללון, בחלק גדול מהמקרים דרך ההגעה הנוחה ביותר היא עם רכב שכור. מה גם שמרבית מקומות הלינה מציעים גם חניה, במקרים רבים אף בחינם.

שימו לבבמידה ואתם מגיעים לעמק אאוסטה עם רכב שכור בחורףבין 15 באוקטובר ל-15 באפריל חובה להשתמש בצמיגי חורף ושרשראות שלג בכל זמן. למידע נוסף ראו נהיגת חורף באיטליה.

השכרת רכב באיטליה

רכב שכור מאפשר להגיע גם למקומות הפחות נגישים בעמק אאוסטה

חברות מומלצות להשכרת רכב בעמק אאוסטה

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב בעמק אאוסטה עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב באאוסטה דרך חברת Rentalcars
🚗 שדה התעופה של אאוסטה
🚗 אאוסטה פונט סואז

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב באאוסטה דרך חברת AutoEurope
🚗 שדה התעופה של אאוסטה

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים ב בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב באאוסטה דרך חברת Economybookings
🚗 שדה התעופה של אאוסטה
🚗 תחנת רכבת מרכזית אאוסטה
🚗 העיר התחתית של אאוסטה

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה ב. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב באאוסטה דרך חברת Discover Cars
🚗 שדה התעופה של אאוסטה

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים




טיפים להשגת המחיר הטוב ביותר לרכב בעמק אאוסטה

  • ההמלצה הטובה ביותר היא להזמין רכב מראש ולא לחכות לדקה ה-90. אם תחכו עם השכרת הרכב עד שתגיעו לעמק אאוסטה לא רק שיתכן שלא ישארו רכבים, אלא גם המחירים לא יהיו נמוכים יותר. אפשר להזמין בקישור הזה רכבים עם אפשרות ביטול, ככה שתוכלו להיות בראש שקט אבל גם להשאיר מקום לשינויים במידה ותוכנית הטיול שלכם באיטליה תשתנה או אם תמצאו הצעה טובה יותר לרכב.
  • חפשו הנחות להשכרת רכבים, למשל הנחה בלעדית לגולשי הכל על בקישור הזה של 10%, הנחה שהופכת למשמעותית מאוד כאשר שוכרים את הרכב למספר ימים ועלות ההשכרה גבוהה.
  • חשבו איפה אפשר לצמצם. תמיד חשוב להבין איזה רכב בדיוק אתם צריכים ובכך לא להוציא יותר מידי (ולחלופין לא להתנייד עם רכב חלש או קטן מידי). רכב עם הילוכים יהיה זול יותר, כך גם רכב קטן וכדומה (אם אתם זוג, רכב מקטגוריית רכבים קטנים יכול להספיק לכם). אם אתם לא מתכננים לסוע בדרכים אתגריות, עליות קשות או בדרכים שאינן סלולות, אין צורך ברכב גדול וחזק מידי. אם אתם יותר מזוג וכו’ אל תתפשרו על גודל הרכב ועוצמתו, זה יכול מאוד לפגוע לכם בטיול.
  • ברכבי לואו-קוסט רבים יכולה להיות הגבלת קילומטרז’ על ההשכרה (לרוב בין 150 ל-300 קילומטרים ליום), אם אתם לא מתכננים לעבור את כמות הקילומטרים הזו, כמו רוב התיירים שמטיילים בעמק אאוסטה מעולה, רכב לואו קוסט יחסוך לכם משמעותית מעלות הרכב- אפשר לבחור מבין מגוון אפשרויות לואו קוסט בקישור הזה. אם יש סיכוי אפילו קטן שתצטרכו לחרוג מהגבלה זו, למשל טיול לאורך כלל איטליה או מעבר למדינות שכנות מומלץ לא להתפתות למחיר הנמוך שיכול לקפוץ משמעותית.
  • שמרו על נהיגה במהירות המותרת! ישנן מכמונות מהירות, במיוחד בכבישים המחברים בין יעדים מתויירים במיוחד וערים מרכזיות. לא נעים ויכל לבאס מאוד כאשר מקבלים את הדוח הביתה אחרי שחוזרים מהחופשה בעמק אאוסטה.

לקיחת רכב בעמק אאוסטה והחזרתו במקומות אחרים

לקיחת רכב מתחנה אחת והחזרתו בתחנה שניה תלווה לרוב בתוספת תשלום – כאשר הסכום תלוי בהתאם למקרה הספציפי. במידה ומדובר בשתי תחנות באותה עיר (למשל רכב שנלקח בשדה והוחזר במרכז העיר או להיפך) לרוב לא תהיה תוספת תשלום או תוספת נמוכה מאוד. לקיחה והחזרה באותה מדינה, למשל לקיחת רכב בעמק אאוסטה והחזרתו במילאנו תלווה בתוספת יקרה יותר (גם במקרה זה חלק מהחברות לא דורשות תשלום נוסף בעבור חלק מהמקרים), כאשר התוספת הגדולה ביותר תהיה לקיחה והחזרה בשתי מדינות שונות, למשל החזרת הרכב בצרפת. לעיתים עדיף להחזיר את הרכב באיטליה לעבור את הגבול למדינה השכנה ברכבת או תחבורה ציבורית לעיר שכנה ושם לקחת רכב אחר להמשך הטיול מכמה בחינות – מבחינת התוספת לעלות ההשכרה, מבחינת הגבלות הקילומטרים שישנה לעיתים וגם מאחר וחלק מהחברות גובות תשלום נוסף על עצם מעבר הגבול גם אם מחזירים את הרכב באותה התחנה.

החזרת הרכב בצרפת תהיה כרוכה בעמלה ברוב הפעמים

תחנות איסוף רכבים בעמק אאוסטה

ניתן לשכור רכב בעמק אאוסטה, כאשר המקום הנוח ביותר לעשות זאת הוא בעיר אאוסטה. אולם מרבית התיירים מגיעים לאזור עם רכב ששכרו באחת מהערים הגדולות. לרוב מגיעים לאזור מטורינו או ממילאנו אם עושים טיול ארוך יותר בצפון איטליה, לשתי הערים טיסות ישירות מישראל וכל כן רבים בוחרים לשכור את הרכב או עם הנחיתה בשדה התעופה או מהערים עצמן לפני שיוצאים לטייל באלפים האיטלקים. שימו לב כי מרבית תחנות השכרת הרכב בעמק אאוסטה אינן פתוחות ביום ראשון, ולכן כדאי לתכנן את זמן לקיחת והחזרת הרכב בהתאם.

כדאי לקרוא בהרחבה גם בעמודים:

התניידות וחניה בעמק אאוסטה

ישנן לא מעט חניות וחניוני רכבים בעמק אאוסטה, מרביתן נמצאות סביב העיר אאוסטה ובעיר עצמה, כך שהמגיעים עם רכב יכולים להחנות בנחת את הרכב בחניות אלו ומהן ללכת ברגל לטיול בעיר ובאתרי הסביבה. נוסף על כך במרבית העיירות אין בעיית חניה, כך גם במסלולי הסקי. למי שנשאר בעמק אאוסטה כמה ימים ולוקח בה מקום לינה אנו מציעים לבחון אפשרות של לינה במלון או אפשרות לינה אחרת המציעים חניה ובך להמעיט את ההתעסקות בכך.

השכרת רכב בשדה התעופה של עמק אאוסטה

אומנם אין טיסות ישירות לעמק אאוסטה, אבל אפשרות פופולארית היא לשכור רכב כבר בשדה התעופה טורינו (TRN) וכך להתחיל מיד את הטיול עם הרכב השכור. מבחינת לקיחת הרכב השכור – הדבר תלוי בשעות הפעילות של תחנות ההשכרה. במידה והטיסה שלכם עתידה לנחות בשעות אחר הצהריים המאוחרות או שעות הערב מומלץ לוודא שחברת ההשכרה תמתין לכם גם במקרה של עיכוב בטיסה. חברות גדולות לרוב יותר מקפידות על כך, אך חברות לואו קוסט עשויות לדרוש מכם להגיע לאסוף את הרכב ביום למחרת (ואז תיאלצו למצוא מקום לינה ליד שדה התעופה ברגע האחרון). מבחינת החזרת הרכב השכור בשדה התעופה מרבית החברות מאפשרות להחזיר את הרכב בכל שעה – מומלץ לצלם אותו בשעת ההחזרה אם אתם מחזירים בלילה, גם אם עשיתם ביטוח הכולל ביטול השתתפות עצמית.
לקיחה של רכב בשדה התעופה תאפשר לכם יותר אופציות של חברות השכרה מאשר לקיחת רכב במרכז העיר, אולם לעיתים השכרת הרכב בעיר עצמה תהיה זולה יותר. לכן מומלץ לערוך השוואת מחירים לפני הזמנת הרכב, תוכלו לעשות זאת כאן. בנוסף, אם אתם בוחרים לשכור רכב בשדה התעופה, מומלץ לבחון האם הלקיחה של הרכב היא בשדה עצמו או במגרש מרוחק, זה יכול להיות משמעותי בכמעט שעה-וחצי עיכוב, אבל קחו בחשבון שרכב מתוך השדה עצמו יהיה יקר יותר.
שדה התעופה

רבים בוחרים לשכור רכב כבר בשדה התעופה

שאלות נפוצות על השכרת רכב בעמק אאוסטה

כן, זוהי הדרך המועדפת להתניידות נינוחה באזור. זהו עמק רחב ידיים בעל היצע רחב של פארקים ושמורות טבע, ןלכן התניידות באמצעות תחבורה ציבורית שאינה מיטבית תסרבל את הניידות באזור.

כן, ההתניידות באמצעות רכב בעמק אאוסטה הינה נוחה, אולם יש לשיב לב למזג האוויר באזור. מזג אוויר בהיר ונוח הינו הטוב ביותר להתניידות באמצעות רכב. לעומת זאת במזג אוויר גשום וחורפי אתם עשויים להיתקל בחסימות כבישים, ועל כן מומלץ להיעזר במקרה זה בתחבורה ציבורית ובכל מקרה לוודא מראש את מזג האוויר באזור טרם צאתכם אל היעד.

לא ידוע לנו על בעיות חניה לרכב שכור באזור.

מפת תחנות השכרת רכב בעמק אאוסטה