מלונות מומלצים בלקורטינה ד’אמפצו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בלקורטינה ד’אמפצו - הסקירה המקיפה על מלונות בלקורטינה ד’אמפצו. אזורי הלינה המומלצים בלקורטינה ד’אמפצו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בלקורטינה ד’אמפצו.

5 מקומות לינה מומלצים בלקורטינה ד’אמפצו

Grand Hotel Savoia Cortina d’Ampezzo

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד סאבויה (Grand Hotel Savoia Cortina d’Ampezzo) – מלון 5 כוכבים באזור סמוך למרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הספא ומרכז הכושר.
למידע נוסף על המלון

Hotel Europa

⭐⭐⭐⭐
מלון אירופה (Hotel Europa) – מלון 4 כוכבים במרכז העיירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hotel Corona

⭐⭐⭐
מלון קורונה (Hotel Corona) – מלון שלושה כוכבים באזור סמוך למרכז העיירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הבר והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hotel Montana- ricarica auto elettriche

⭐⭐
מלון מונטנה (Hotel Montana- ricarica auto elettriche) – מלון שני כוכבים במרכז העיירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והניקיון.
למידע נוסף על המלון

Radisson Residences Savoia Palace Cortina d’Ampezzo

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות רדיסון רזידנסס סאבויה פאלאס (Radisson Residences Savoia Palace Cortina d’Ampezzo) – מלון דירות באזור סמוך למרכז העיירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות זה שיש בו מרכז כושר ומרכז ספא .
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מגיעה בלקורטינה ד’אמפצו לסיומה. עונת הטיולים באזור עוד לא התחילה, ולכן אפשר למצוא יחסית בקלות מקומות לינה פנויים גם בסמוך לחופשה. במידה ואתם מתכננים להגיע בעוד מספר שבועות כדאי להזמין מקום מראש, מאחר וככל שנתקרב לקיץ כך הביקוש ילך ויעלה. מומלץ להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בלקורטינה ד’אמפצו

בלקורטינה ד’אמפצו ישנם פחות מ-150 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. מה שאומר שההיצע קטן, אפשרות הבחירה מצומצמת וכדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Radisson Residences Savoia Palace Cortina d’Ampezzo), כך שלמי שאפשרות זו מתאימה יהיה מעט יותר היצע לבחור מתוכו את מקום הלינה המתאים לו.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז קורטינה ד’אמפצו ובמיוחד ליד כנסיית Basilica Minore dei Santi Filippo e Giacomo, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שני כוכבים Hotel Montana. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. במידה ואתם מגיעים ללקורטינה ד’אמפצו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Hotel Europa ומלון ארבעה כוכבים Ambra Cortina Luxury&Fashion Hotel.

תיירים רבים בוחרים ללון באזור סביב הכנסייה המרכזית של ואל ד'אורצה  (צילום: תיירים רבים בוחרים ללון באזור סביב הכנסייה המרכזית של ואל ד’אורצה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בלקורטינה ד’אמפצו

  • מלונות נוספים מומלצים בלקורטינה ד’אמפצו הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Cristallo, a Luxury Collection Resort & Spa, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Ambra Cortina Luxury, מלון Hotel De La Post ומלון HOTEL de LEN, ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Meuble Villa Neve, מלון Hotel Natale ומלון Royal Hotel Cortina. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Hotel Meuble Oasi. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Villa Ca Perosego, בית הארחה B&B Cristallo ובית הארחה B&B Alverà.
  • בלקורטינה ד’אמפצו כאמור ישנו מספר מצומצם של אפשרויות לינה ולכן ישנה לא פעם בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, ובמיוחד כאשר מחפשים אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בלקורטינה ד’אמפצו דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו Meuble Villa Neve ומלון Hotel Natale מלון,Royal Hotel Cortina מלון. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בלקורטינה ד’אמפצו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בלקורטינה ד’אמפצו הינו אזור מרכז קורטינה ד’אמפצו, ובמיוחד בסמוך לBasilica Minore dei Santi Filippo e Giacomo כנסיית.

למשפחות המגיעות ללקורטינה ד’אמפצו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - ומלון חמישה כוכבים Faloria Mountain Spa Resort מלון חמישה כוכבים Grand Hotel Savoia Cortina d'Ampezzo, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב ללקורטינה ד’אמפצו לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Hotel Europa ומלון ארבעה כוכבים Ambra Cortina Luxury&Fashion Hotel.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בלקורטינה ד’אמפצו אנו מציעים להסתכל על מלון Hotel Montana- ricarica auto elettriche ומלון Hotel Meuble Oasi.

Booking.com