מלונות מומלצים בעיירה קומו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בעיירה קומו - הסקירה המקיפה על מלונות בעיירה קומו. אזורי הלינה המומלצים בעיירה קומו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בעיירה קומו.

5 מקומות לינה מומלצים בעיירה קומו

Palace Hotel Lake Como

⭐⭐⭐⭐
מלון פאלאס אגם קומו (Palace Hotel Lake Como) – מלון 4 כוכבים באזור הלגונה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הנוף לאגם ,והמבנה החדשני .
למידע נוסף על המלון

Hotel Barchetta Excelsior

⭐⭐⭐⭐
מלון באקטה אקסלוסיר (Hotel Barchetta Excelsior) – מלון ארבעה כוכבים ב סמוך לכיכר המרכזית של העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הנוף שלו והמיקום.
למידע נוסף על המלון

Albergo Firenze

⭐⭐⭐
מלון אלברגו בפירנצה (Albergo Firenze) – מלון שלושה כוכבים במרכז ההיסטורי של קומו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והסאונה במלון.
למידע נוסף על המלון

Ostello Bello Lake Como

אכסניית בלו אגם קומו (Ostello Bello Lake Como) – אכסנייה באזור מעט מרוחק מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל הצוות המעולה והנוחות להתנייד.
למידע נוסף על המלון

Residence Diaz

מגורים דיאז (Residence Diaz) – מלון דירות באזור סמוך לתחנת הרכבת. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה שלו לאטרקציות ההיסטוריות.
למידע נוסף על המלון

עדכון מאי, 2024

עם האביב והתקרבות הקיץ רמת הביקוש ללינה בעיירה קומו שתלך ותעלה ככל נתקרב לסופו של החודש. לכן, בין אם אתם מתכנים חופשה לשבועות הקרובים או לחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין מקום מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם. למי שרוצה להוזיל את עלות הלינה כדאי לבדוק האם יש מבצעים כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בעיירה קומו

בעיירה קומו ישנם כ-540 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות(למשל Spazio 77), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Albergo Firenze), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז קומו ובמיוחד ליד קתדרלת מריה הקדושה (Cattedrale di Santa Maria Assunta), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Boutique Hotel Lake Como. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז קומו אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באיזור הלגונה Lungolago Mafalda di Savoia, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים (Hotel Borgo Antico). במידה ואתם מגיעים להעיירה קומו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Albergo Terminus, ומלון דירות Le Stanze del Lago Apartments.

הלינה באזור סביב קתדרלת מריה הקדושה פופולארית מאוד (צילום: הלינה באזור סביב קתדרלת מריה הקדושה פופולארית מאוד

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בעיירה קומו

  • מלונות נוספים מומלצים בעיירה קומו הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Albergo Terminus, מלון DBH – Boutique Hotel Lake Como , ומלון Avenue Hotel ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Engadina מלון Park Hotel Meublé, ומלון Hotel Borgo Antico. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בתי הארחה In Riva Al Lago, בית הארחה Megaride Guest House , ובית הארחה Palazzo Albricci Peregrini. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Residence Sant’Abbondio, מלון דירות Le Stanze del Lago Apartments,ומלון דירות La Perla by Sedar.
  • באזור מרכז קומו יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בעיירה קומו דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Hotel Engadina מלון Park Hotel Meublé, ומלון Hotel Borgo Antico. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בעיירה קומו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בעיירה קומו הינו אזור מרכז קומו, ובמיוחד בסמוך לקתדרלת מריה הקדושה (Cattedrale di Santa Maria Assunta).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בעיירה קומו ניתן למנות את Palace Hotel Lake Como, Hotel Barchetta Excelsior, Albergo Firenze, Ostello Bello Lake Como,ו- Residence Diaz.

למשפחות המגיעות להעיירה קומו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - בית הארחה B&B Confine , מלון DBH – Boutique Hotel Lake Como ,ודירה Relais Di Giada. אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב להעיירה קומו צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Albergo Terminus, ומלון דירות Le Stanze del Lago Apartments.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בעיירה קומו אנו מציעים להסתכל על Ostello Bello Lake Como, בתי הארחה In Riva Al Lago, בית הארחה Megaride Guest House, ובית הארחה Palazzo Albricci Peregrini.

Booking.com