מלונות זולים ודירות מומלצות במחיר נח בוינה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

וינה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי עבור מטיילים ישראלים הנהנים מהאטרקציות, המסעדות והאווירה שבעיר. לצד ההנאות, ביקור בעיר כולל גם הוצאות כמובן, כאשרלרוב ההוצאה הגדולה ביותר בחופשה היא הלינה. אבל גם בוינה אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נוחים באופן יחסי אם יודעים מה לחפש. האפשרות הראשונה היא ללון במלון פשוט (למשל מלון Pension Stadthalle) בו תקבלו שירותי לינה בסיסים עם תמורה טובה למחיר. אפשרות נוספת, המתאימה מאוד למשפחות שמחפשות לינה זולה בוינה היא לבחור בדירה (למשל MyFavorit Apartments) שאמנם לא בהכרח זולה יותר ממלון אך מאפשרת לבשל באופן עצמאי וכך לחסוך בהוצאות על אוכל בחוץ ומסעדות. לזוגות ולמטיילים בודדים שמנסים לחסוך, מומלץ לחפש לינה באחד ההוסטלים הפרושים ברחבי וינה (למשל Vienna Boutique - Premium Hostel) המציעים חדרים משותפים עם מיטות קומותיים וחדרים פרטיים במחירים מוזלים. בעמוד הזה נעשה לכם סדר ונפרט על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות כדי שתוכלו להזמין את הלינה המתאימה לכם במחיר הנוח ביותר.

גם במרכז ההיסטורי של וינה ניתן למצוא מקומות לינה זולים אם מזמינים מוקדםגם במרכז ההיסטורי של וינה ניתן למצוא מקומות לינה זולים אם מזמינים מוקדם

וינה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי עבור מטיילים ישראלים הנהנים מהאטרקציות, המסעדות והאווירה שבעיר. לצד ההנאות, ביקור בעיר כולל גם הוצאות כמובן, כאשרלרוב ההוצאה הגדולה ביותר בחופשה היא הלינה. אבל גם בוינה אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נוחים באופן יחסי אם יודעים מה לחפש. האפשרות הראשונה היא ללון במלון פשוט (למשל מלון Pension Stadthalle) בו תקבלו שירותי לינה בסיסים עם תמורה טובה למחיר. אפשרות נוספת, המתאימה מאוד למשפחות שמחפשות לינה זולה בוינה היא לבחור בדירה (למשל MyFavorit Apartments) שאמנם לא בהכרח זולה יותר ממלון אך מאפשרת לבשל באופן עצמאי וכך לחסוך בהוצאות על אוכל בחוץ ומסעדות. לזוגות ולמטיילים בודדים שמנסים לחסוך, מומלץ לחפש לינה באחד ההוסטלים הפרושים ברחבי וינה (למשל Vienna Boutique – Premium Hostel) המציעים חדרים משותפים עם מיטות קומותיים וחדרים פרטיים במחירים מוזלים. בעמוד הזה נעשה לכם סדר ונפרט על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות כדי שתוכלו להזמין את הלינה המתאימה לכם במחיר הנוח ביותר.

גם במרכז ההיסטורי של וינה ניתן למצוא מקומות לינה זולים אם מזמינים מוקדםגם במרכז ההיסטורי של וינה ניתן למצוא מקומות לינה זולים אם מזמינים מוקדם

מלונות זולים בוינה

מלונות זולים בוינה עליהם אנו ממליצים הם: Pension Stadthalle, JO&JOE Vienna, Hotel Kolping Wien Zentral. האפשרות הפופולרית ביותר ללינה זולה בוינה היא מלון פשוט, של שני כוכבים או כוכב אחד בו תקבלו שירותים בסיסים, עם תמורה טובה למחיר. זוהי אפשרות מומלצת למבקרים שלא מעוניינים להישאר זמן רב במלון אלא לחרוש את העיר, לבקר באטרקציות שוינה מציעה ולחזור בערב חזרה למלון רק כדי לישון. ישנם מספר מלונות זולים וינה שמספקים חדרים נקיים, לוקיישן טוב וצוות נחמד, אך לצדם תמצאו גם לא מעט מלונות זולים ברמה נמוכה שיכולים במקרים מסוימים אפילו להרוס את החופשה שלכם. כדי לוודא שתתארחו במלון זול עם תמורה טובה למחיר הקפידו לקרוא את התגובות לפני ההזמנה ולבחור במלון עם ציון טוב וביקורות חיוביות.

  • חשוב לדעת שהמלונות הזולים והטובים, שנותנים את התמורה הגבוהה ביותר למחיר, מתמלאים זמן רב לפני עונת התיירות ולכן מומלץ להזמין את המלון שמתאים לכם מוקדם ככל האפשר כדי לא להתפשר ברמת המלון או במחיר שלו. לחצו כאן לעוד מלונות זולים בוינה עם אפשרות ביטול.

דירות בוינה

דירות בוינה עליהן אנו ממליצים: MyFavorit Apartments, HeyMi Apartments Mondschein, Liv’s place. לינה בדירה היא בחירה אידיאלית למשפחה או קבוצת חברים שמגיעה לטיול בוינה ורוצה להוזיל את עלויות הלינה ולהנות מהמתקנים הייחודים לדירה כמו מטבח או חדרים פרטיים. בזכות התפתחות התופעה של דירות נופש בשנים האחרונות ישנו מגוון גדול של דירות בוינה המוצעות לרוב במחיר זול הרבה יותר מחדרים משפחתיים במלון. חלק מהדירות המוצעות הן של אנשים פרטיים ולכן גם כאן מומלץ להסתכל על הביקורות של הדירה לפני ההזמנה. בנוסף, ההוזלה במחיר מתבטאת באפשרות לבשל בעצמכם בדירה לפחות חלק מן הארוחות וכך לחסוך בעלויות על מסעדות ואוכל רחוב. למשפחות עם הרבה ילדים או לקבוצות גדולות אנו ממליצים להזמין דירה מוקדם מכיוון שמלאי הדירות הגדולות בוינה נמוך. לחצו כאן למגוון דירות בוינה עם אפשרות ביטול.

מטיילים רבים מעדיפים ללון בדירה בעת הביקור בעיר

אכסניות והוסטלים בוינה

ההוסטלים המומלצים בוינה הם: Vienna Boutique – Premium Hostel, Vienna Hostel Ruthensteiner, Stadtaffe – Chic Hostel VIE. אחת הדרכים בהן ניתן לחסוך כסף על לינה בחופשה בוינה היא ללון בהוסטלים ובאכסניות שבעיר. אפשרות זו פחות מומלצת למשפחות ויותר מתאימה למטיילים יחידים ולזוגות שרוצים להנות גם מהמחירים הזולים וגם מהאווירה והחללים הציבורים שיש בהוסטל. מרבית האכסניות וההוסטלים מציעים את אפשרות הלינה הזולה ביותר בוינה שהיא לינה בחדרים משותפים המכילים בתוכם בין ארבע לעשר מיטות ומתאימים במיוחד למטיילים יחידים. עוד אפשרות היא לשכור חדר פרטי בהוסטל שלרוב יהיה זול יותר מהמלונות בעיר, החדרים צנועים וחלקם אינם מציעים שירותים פרטיים בתוך החדר אך כמובן שגם המחיר זול בהתאם. שני יתרונות נוספים של לינה בהוסטל הם החללים המשותפים, שם תוכלו לפגוש אנשים ולהתייעץ בנוגע לאתרים שאסור לפספס בוינה והמטבח המשותף בו תוכלו לבשל בעצמכם ולחסוך מעט מעלויות האוכל בטיול. לכל האכסניות וההוסטלים המומלצים בוינה עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

לינה מחוץ למרכז וינה

למבקרים שרוצים להוזיל בעלויות הלינה בלי להתפשר על איכות המקום אנו ממליצים ללון מחוץ למרכז העיר של וינה, באחת השכונות הסובבות אותו. באזורים הללו המחירים ללילה יורדים משמעותית וזמינות החדרים גבוהה בהרבה מהדירות והמלונות הנמצאים במרכז העיר. כמובן, שאם הירידה במחיר ללילה תיאלצו לצעוד יותר ולהשתמש בתחבורה ציבורית במהלך החופשה ולכן אפשרות זו לא מתאימה לכל סוגי המטיילים, אך אלו שכן ילונו מחוץ למרכז העיר יופתעו לגלות את הבדלי המחירים. מלון Pension Stadthalle הוא אופציה מומלצת למי שמחפש מקום איכותי במחיר טוב מחוץ למרכז העיר. למשפחה או קבוצת חברים המעוניינת בדירה מחוץ למרכז העיר אנו ממליצים על easy flat Sankt Elisabeth. מקומות לינה רבים מחוץ למרכז העיר של וינה מציעים גם חנייה במלון (למשל Motel One Wien Westbahnhof), אלמנט קריטי למטיילים המגיעים לוינה כחלק מטיול מתגלגל באוסטריה ומעדיפים לא להסתבך עם התנועה ובעיות החנייה של מרכז העיר.




המלצות ללינה זולה בוינה

  • מחירי הלינה בוינה משתנים לפי הביקוש ולכן מטיילים רבים בוחרים להזמין מקום עם אפשרות ביטול בחינם זמן רב לפני החופשה, וכך במידה ותהיה ירידת מחירים ניתן לבטל את ההזמנה המקורית ולבצע הזמנה חדשה במחיר נמוך ( לחצו כאן כדי להזמין מלון זול עם אפשרות ביטול). במידה והחלטתם להשתמש בטכניקה הזו, חשוב מאוד להסתכל על התאריך האחרון לביטול בחינם המשתנה ממקום למקום.
  • עבור מטיילים רבים הלינה היא ההוצאה המשמעות ביותר בחופשה בוינה. אם עוד לא מצאתם מקום לינה זול עם תמורה טובה למחיר היכנסו לקישור כאן לעוד מבצעים והנחות עבור דירות ומלונות.
  • הלינה במרכז העיר של וינה היא היקרה ביותר בזכות הקרבה לאטרקציות ולמקומות החשובים שבעיר. ככל שתתרחקו מהמרכז מחירי מקומות הלינה ירדו, לכן אנו ממליצים לחפש מלונות ודירות מעט מחוץ למרכז העיר כדי לקבל את התמורה הטובה למחיר (לחצו כאן להזמנת לינה מחוץ למרכז העיר).
  • אם עוד לא נרשמתם לאתר Booking.com אנו ממליצים לעשות זאת לפני ההזמנה ולהנות מהנחת Genius של עד 10% על מחיר הלינה. את כפתור ההרשמה תמצאו בחלק העליון של עמוד ההזמנה (למשל כאן).
  • חלק ממקומות הלינה הזולים בעיר מציעים חווית אירוח ברמה נמוכה שיכולה לפגוע בחופשה שלכם, ולכן הקפידו לקרוא את הביקורות בבוקינג.קום לפני ההזמנה כדי לבחור במקום עם תמורה טובה למחיר.