מלונות מומלצים בטרסטוורה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בטרסטוורה ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים באזור טרווסטרה ברומא

Domus Manlii Bed & Breakfast

דומוס מאנלי (Domus Manlii Bed & Breakfast) היא אכסנייה בסגנון B&B, הממוקמת במרחק קצר מכיכר סן פייטרו (San Pietro), הוותיקן (Vaticani), ופיאצה נבונה (Piazza Navona)… למידע נוסף…

Gran Melia Rome

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראן מליה רומא (Gran Melia Rome) הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים מהמומלצים והמבקשים שבעיר רומא.מלון זה מאפשר לינה קלאסית, נוחה מפנקת במיקום טוב יחסית. בקיצור מומלץ למי שמחפש מלונות חמישה כוכבים… למידע נוסף…

Hotel Santa Maria

⭐⭐⭐
מלון סנטה מריה (Hotel Santa Maria) ממוקם ברובע טראסטוורה שבעיר רומא והוא בדירוג של שלושה כוכבים. אזור זה הוא אחד האזורים היותר שוקקים של רומא ובו גם רוב חיי הלילה של רומא… למידע נוסף…

Donna Camilla Savelli

⭐⭐⭐⭐
מלון דונה קמילה סאבלי (Donna Camilla Savelli) הוא מלון ארבעה כוכבים מעוצב, שקט באזור בילויים וחיי לילה של רומא. המלון שוכן במרכזו של רובע טרסטוורה (Trastevere) הרובע הצעיר של רומא המאופיין בבילויים ומסעדות רבות… למידע נוסף…

DOM Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דום רומא (DOM Hotel Roma) הוא מלון חמישה כוכבים הנמצא ברומא העתיקה. המלון נמצא כ-8 דקות הליכה מהפיאצה נאבונה (Piazza Navona), כ-20 דקות נסיעה באוטובוס מקרית הותיקן (Viale Vaticano) וכ-20 דקות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור טרסטוורה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה ברומא ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות בטרסטוורה

רובע טרסטוורה, נאמר שהוא המקבילה האיטלקית לשכונת פלורנטין התל אביבית או נוטינג היל הלונדונית. כמו שכונות אלה, שימש הרובע כמשכן לפועלים קשיי יום וסבל מהזנחה קשה, אך פעולות פיתוח ובעיקר מיתוג ושיווק נכונים הביאו לרובע יזמים שפתחו ברים ומסעדות במבוך סמטאותיו הצרות.
במרכז הרובע, הנמצא מדרום לאזור הותיקן, תמצאו כמה אתרים חשובים שבין אם תחפצו בכך ובין אם לא תמצאו עצמכם מגיעים אליהם – פיאצה סנטה מריה אין טרסטוורה, ולידה עומדת בזיליקה יפה הנושאת אותו שם ממש – בזיליקת סנטה מריה אין טרסטוורה.

אזור הטרסטוורה הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר ללינה ברומא על ידי לא מעט תיירים בגלל היותו חי ותוסס – הוא מתאים מאוד למי שמחפש אפשרויות לינה לא יקרות ונוחות.
ישנם מלונות רבים המאפשרים חניה לרכב פרטי – (ראה – השכרת רכב ברומא והשכרת רכב באיטליה וגם מלונות עם חניה ברומא). בנוסף בחלקו הצפוני, לנים לא פעם דתיים ושומרי מסורת הרוצים להיות קרובים לרובע היהודי – (ראה רומא לדתיים ושומרי מסורת ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא).




המלצות על מלונות בטרסטוורה ברומא

  • בכל האמור להגעה משדה התעופה למלונות באזור באזרת תחבורה ציבורית. בניגוד לאזורים המרכזיים האחרים של רומא שהלנים בהם יגיעו לרוב לטרמיני ומשם ימשיכו למלון, ללנים בטרסטוורה מומלץ לקחת את הרכבת המגיע מהשדה לתחנת הרכבת של טרטוורה Roma Trastevere railway station.
  • ככלל המלונות הצפוניים יותר של אזור טרסטוורה הם יקרים יותר מהמלונות בחלק הדרומי של האזור (בגלל קרבתם היחסית לרומא העתיקה והתיירותית).
  • אזור זה הוא אזור שיכול להיות מעט רועש – מומלץ למי שמפריע לו הדבר לוודא שהמלון והחלונות אטומים לרעש.
  • אזור זה מתאים מאוד לצעירים ולחובבי הבילויים בנוסף הוא אזור בו ניתן למצוא מלונות זולים יחסית לאזורים אחרים במרכז העיר. אנו פחות ממליצים על מלון זה כאופציה ללינה למשפחות הבאים לבקר בעיר. מצד שני בגלל קרבתו לרובע היהודי בית הכנסת והמסעדות הכשרות שלו אזור זה הוא אופציה פופלארית ללינה של תיירים שומרי מסורת בעיר.
  • בין המלונות המומלצים ברובע טרווסטרה ניתן למנות את מלון סנטה מריה (Hotel Santa Maria) בעל דירוג של שלושה כוכבים, את מלון VOI דונה קמילה סאבלי (VOI Donna Camilla Savelli Hotel) בעל דירוג של ארבעה כוכבים. ומלון גראן מליה רומא (Gran Melia Rome) בעל דירוג של חמישה כוכבים.



Booking.com