מלונות מומלצים באזור טרווי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור טרווי ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

6 מלונות מומלצים ליד הפונטנה די טרווי ברומא

Hotel Julia

⭐⭐⭐
מלון ג’וליה (Hotel Julia) ממוקם באזור מרכזי אך שקט ממש בסמוך למזרקת טרווי (Trevi Fountain). המלון שוכן בבניין מהמאה ה -19 בתוך השכונה העתיקה של רומא בה יש שפע של חנויות, מסעדות ודוכני גלידה למידע נוסף…

Hotel Barocco

⭐⭐⭐⭐
מלון בארוקו (Hotel Barocco) הוא מלון ארבע כוכבים מהפופלארים ביותר ברומא. המלון שוכן כל כיכר ברבריני (Piazza Barberini) ליד אתרי רומא הרנסנסית כדוגמת: המדרגות הספרדיות (Spanish Steps), מזרקת למידע נוסף…

Villa Spalletti Trivelli

מלון וילה ספאלטי טריבלי (Villa Spalletti Trivelli) הינו מלון מרכזי השוכן בתוך וילה הסטורית. מיקום: המלון ממוקם במרחק של 200 מטרים בלבד מהארמון הנשיאותי קוירינאלה (Quirinale Presidential Palace) למידע נוסף…

Hotel Artemide

⭐⭐⭐⭐
מלון ארטמיד (Artemide) מלון 4 כוכבי הממוקם בין הטרמיני לבין כיכר ברבריני. למידע נוסף…

Hotel Miami

⭐⭐⭐
מלון מיאמי (Hotel Miami) נמצא בתוך אזור הרפובליקה של רומא, במרחק של 10 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי (Trevi Fountain). החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם ערוצי לווין. ארוחת הבוקר כוללת למידע נוסף…

iQ Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐
מלון ארבעה כוכבים מצויין שמעניק שירות טוב ומספק לאורחיו. יש לקחת בחשבון שהוא ממוקם אומנם באזור הטרמיני אך ברחוב צדדי ושקט ולכן אינו סופג את הבלאגן של אזור זה – מומלץ לזוגות משפחות ומי שנוסע לעבודה למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור טרווי הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ברומא ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות באזור טרווי

המזרקה פונטנה די טרווי (Fontana Di Trevi) היא אחד מהמקומות הפופולריים ביותר ברומא והיא מרכז חשוב לתושבי העיר ולתיירים.

האזור כולל כמה מאתרי הרנסאנס המפורסמים של העיר (המפורסם שבהם הוא מזרקת טרווי או הפונטנה די טרווי).
הלינה באזור זה כוללת מגורים באזורים היפים של רומא וכמה מהמלונות המומלצים בעיר, אך יש לקחת בחשבון כי אין היצע גדול מאוד של מלונות ולכן המחיר טיפה יקר יותר מאשר לינה באזורים מרוחקים יותר או למשל באזור הטרמיני (ראה מלונות באזור הטרמיני).




המלצות על מלונות ליד הפונטנה די טרווי ברומא

  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל טרסטוורה (ראו מלונות באזור טרסטוורה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז רומא (רצוי מאוד לקרוא על כך מידע נרחב בעמוד זה: מלונות עם חניה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • זהו אחד האזורים היפים של רומא והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית ברומא, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית ברומא).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור זה ניתן למנות למשל את: מלון רגנו (Hotel Regno), מלון אקדמיה (Hotel Accademia) ומלון טאון הוספונטאנה די טרווי (Town House Fontana Di Trevi) כולם מלונות זולים יחסית המתאימים לתיירים שרוצים ללון בנקודה מרכזית ולא להוציא סכומים גבוהים.



Booking.com