מלונות מומלצים ליד תחנת הרכבת טרמיני

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד תחנת הרכבת טרמיני ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור הטרמיני ברומא

Hotel Orlanda

⭐⭐
מלון אורלנדה הממוקם בין תחנת טרמיני (Termini) והבזיליקה היפה של סנטה מריה מג’ורה (Santa Maria Maggiore), הינו מלון שני כוכבים קלאסי המיועד לצעירים ולדלי תקציב שרוצים ליהנות מהעיר רומא במינימום כסף. במרחק הליכה של כ-10 דקות ממוקמים תאטרון האופרה למידע נוסף…

Hotel Sweet Home

⭐⭐
מלון סוויט הום הוא מלון שני כוכבים הממוקם במרכז רומא. בסביבתו מצויות חנויות מותגים רבות (ראה קניות ברומא) ומגוון מסעדות (ראה מסעדות ברומא). המלון ממוקם כ-5 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג’ורה (Basilica of Santa Maria Maggiore)… למידע נוסף…

Hotel Andreina

⭐⭐
מלון אנדריינה (Hotel Andreina) הוא מלון שני כוכבים הבנוי בין אזור התחנה המרכזית לאזור רומא העתיקה. המלון ממוקם בקומה ה- 4 של בניין היסטורי (עם מעלית) בלב רומא, במרחק של 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת טרמיני (Termini Train Station) ובמרחק של 15 דקות מהקולוס למידע נוסף…

Hotel Massimo D’Azeglio

⭐⭐⭐⭐
מלון באטוייה מאסימו ד’אזליו (Bettoja Hotel Massimo d’Azeglio) בדירוג ארבעה כוכבים, שוכן במבנה מן המאה ה-19. המלון ממוקם בלב העיר בסמוך לתחנה המרכזית של רומא הטרמיני בחלק היותר נעים של אזור זה… למידע נוסף…

Welcome Piram Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון וולקאם פיראם (Welcome Piram Hotel) הוא מלון ארבעה כוכבים הנמצא בסמוך לטרמיני של רומא באזור היחסית נוח יותר של מלונות הנמצאים בטווח הליכה מהטרמיני. במרחק של כ-5 דקות הליכה נמצאת מזרקת טרווי (Fontana di Trevi)… למידע נוסף…

UNAHOTELS Decò Roma

⭐⭐⭐⭐
מלון יו אן איי הוטלס דקו רומא (UNAHOTELS Decò Roma) הינו מלון ארבעה כוכבים ברומא שעבר לאחרונה שיפוץ. המלון ממוקם קרוב לתחנת הרכבת המרכזית של רומא (ראה תחבורה והתניידות ברומא), כ-10 דקות הליכה מהקולוסיאום (Colosseum)… למידע נוסף…

Starhotels Metropole

⭐⭐⭐⭐
מלון סטאר-הוטלס מטרופול (Starhotels Metropole) מרשת סטאר-הוטלס הינו מלון ארבעה כוכבים במרכז רומא. המלון ממוקם ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית של רומא, כ-2 דקות הליכה מבית האופרה של רומא… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור תחנת הרכבת טרמיני הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה ברומא ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד תחנת הרכבת טרמיני

אזור הטרמיני הוא אזור בו מרוכזים מרבית המלונות של רומא. היתרונות באזור זה הם רבים: קרבה לאתרים המרכזיים, נוחות בהגעה למלון ותנועה נוחה בעיר, והמחירים של המלונות זולים יחסית.

החסרון הוא בעיקר העובדה שבעשורים האחרונים ישנם מהגרים והומלסים רבים המתגוררים בקרבת התחנה המרכזית הרומית, כך שיש לקחת עובדה זו בחשבון. עיקר הבעייתיות של האזור היא בלילה – במהלך שעות היום העניין פחות מורגש.
ככל שהולכים לכיוון מערב וצפון מערב (לכיוון טרווי וכיכר ברבריני) ברובע זה – הלינה הופכת נעימה יותר ומומלצת יותר.




המלצות על מלונות באזור הטרמיני ברומא

  • אם כל המתואר להעיל חשוב לדעת שלא כל התיירים מוצאים את המקום כבעייתי. זה עניין מאוד אינדיוידאולי. יש כאלו שהמסעדות הזולות והזרים לא מפריעים להם ואף מרתקים אותם. ההחלטה האם ללון פה או לא – היא שאלה אינדיוידואלית וסובייקטיבית.
  • בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור זה ניתן למנות למשל את מלון Welcome Piram Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Opera Roma (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Andreina (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Quirinale (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Floris Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Hotel Dolomiti (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).
  • אזור זה מתאים במיוחד למי שמחפש לינה זולה ברומא במרכז העיר וההיבטים השלילים של האזור שפורטו בעמוד זה פחות מפריעים לו. אנו פחות ממליצים על אזור זה ללינה לחופשה רומנטית ו/או לינה לחופשה משפחתית.
  • עוד יתרון יש באזור זה למי שלן זמן קצר בעיר ולינה בסמוך לטרמיני (כולל הרכבות שמגיעות לכל איטליה והנגישות המהירה לשדה התעופה) מקלה עליו.

המלצות של גולשים לאזור זה:

תגובות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו: רומא למטיילים-Rome for travelers:

אוקטובר 2017:

  • לדעתי פחות מומלץ להסתובב בערב באזור וגם הרבה פחות מרכזי מבחינת כל האטרקציות
  • אזור הטרמיני מאוד לא נעים. בעיקר בשעות החשיכה. פליטים, הומלסים, זונות. עדיף אזור פונטנה די טרווי או פיאצה נבונה, פיאצה אספמיה.
  • אנחנו הגענו היום למלון באזור טרמיני. בחרנו באזור בגלל קשיי נידות ורצון להיות קרובים לכל אמצעי התחבורה. חזרנו כעת לחדר האזור שוקק בתיירים ואיטלקים מקומיים יש כאן מלא בתי מלון. בפינת כל רחוב עומד הודי שמוכר שטויות אבל הם לא מציקים. בתחנת המטרו בחוץ ראינו כמה הומלסים אבל הם ממש לא מטרידים והמקום שוקק חיים ומלא במסעדות עממיות. יכול להיות שבשעות הקטנות של הלילה המצב שונה אבל אני באופן אישי לא מתכוונת להסתובב בחוץ עד מאוחר…
  • אני ישנתי בטרמיני. מהמרכז בלילה לקחתי מונית חזרה ישר לדלת המלון… אין מה להסתובב שם בלילה.
  • המלון שלנו קרוב מאד לטרמיני. אנחנו חוזרים אליו בערב. מקום רגוע ונינוח. לא הרגשנו חשש.

מרץ 2018:

  • אלו מביניכם ששהו בעבר ברומא – באיזור הטרמיני, האם הייתם ממליצים על האיזור?
    האם נעים להסתובב שם בלילה?

    • אין שום בעיה.
    • אנחנו היינו 2 רחובות מטרמיני ולא הייתה שום בעיה.
    • אני שמעתי שאומרים שהאזור הוא כמו התחנה המרכזית בדרום ת״א.
      • אולי ביום, כי זה תחנת רכבת ותחנה של אוטובוסים. בלילה היה שקט כשחזרנו מבילוי. היינו במלון מדהים, אבל ישנו שם רק לילה.
    • לא מומלץ למתגורר באזור הטרמיני. לא נעים להסתובב שם לא ביום, ובמיוחד לא בערב. מהגרים, צוענים וכייסים. בכל ביקוריי ברומא, אני משתדלת להתקרב כמה שפחות לאזור הזה.
    • חבל לישון באזור זה כשיש אזורים הרבה יותר נעימים ברחבי העיר ולא רק במרכז העיר ההסטורי.
    • לא נעים ולא נורא – המחיר זול והנגישות לתחבורה ציבורית מעולה, בטרמיני נפגשות הרכבת, האוטובוסים והמטרו.
    • היינו 2 רחובות מהטרימיני במלון מיאמי. לא היה שום דבר, לא דרום ולא צפון תל אביב.
    • אנחנו היינו במלון צמוד לטרמיני, מלון חמישה כוכבים מעולה. בתוך הטרמני יש קניון קטן ויש מלא מסעדות. רוב הזמן המקום הומה מאנשים ואנחנו כל ערב אכלנו שם. מקום בהחלט טוב ולא דומה לתחנה המרכזית שלנו. דרך אגב, כל הזמן יש שם משטרה וצבא.
    • הדעות חלוקות. לדעתי יצא למקום שם הרבה יותר גרוע ממה שהוא באמת.

אפריל – יוני 2018:

  • לא ממליצה בכלל לסגור מלון באזור הטרמיני! אני וחבר שלי סגרנו שם מלון מהארץ, הגענו ואחרי חמש דק’ מצאנו את עצמנו מחפשים מלון אחר.
  • לנו במלון Continentale, באזור טרמיני. קראנו המון שאמרו שהאזור מאוד לא נעים, אך זה התברר כלא נכון בכלל. האזור מלא במלונות, מסעדות, פאבים וספציפית המלון הזה ממוקם כמה דקות הליכה מטרמיני באזור מאוד מרכזי. עם זאת, מאוד לא נעים ללכת בצד שבו נמצא המקדונלדס שמחוץ לתחנה. זה בהחלט אזור לא נעים של טרמיני.



Booking.com