הכל על – כל מה שצריך לטיול מושלם

נוסעים לטיול? יוצאים לחופשה? אתר זה הוא עבורכם. אתר "הכל על" נועד לתת לכם מידע ושירות שיאפשר לכם חוויה מושלמת בטיול שלכם ולעשות את ההחלטות שמתאימות לכם! מזה עשור אנו עוזרים לישראלים לבנות את החופשה שלהם למגוון יעדים ברחבי העולם - מספקים את כל המידע הרלוונטי על האטרקציות והערים לצד טיפים פרקטיים שלא מוצאים במקומות אחרים.

מעבר לכך, אנו דואגים לגולשים שלנו להנחות בלעדיות בכל התחומים:

5% הנחה על כל האטרקציות באתר הזה (עם קוד קופון HAKO5)

10% הנחה על השכרת הרכבים באתר הזה

מבצעים משתנים על מלונות באתר הזה

כך שלא משנה לאן אתם טסים בעולם - תוכלו לעשות זאת בצורה הכי משתלמת!

היעדים עליהם כתבנו באתר

באתר תמצאו מידע כללי מעניין ומידע שימושי חשוב, שיאפשרו לכם להבין מה אתם רואים ולאן כדאי ללכת במוקדי התיירות הגדולים בעולם. תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי על יותר מ-25 מדינות שונות - ממדינות אירופה כמו איטליה, יוון וספרד, דרך מדינות המזרח הרחוק כמו תאילנדסין והודו, ועד לארצות הברית. כאשר בכל מדינה כתבנו על מוקדי העניין העיקריים כמו לונדוןפראגאמסטרדםפריז, ברצלונהמדרידקוסטה בראווה, ולנסיה, והפירנאים בספרד, רומאונציהמילאנופירנצהאגם גארדה ונפאולי באיטליה, אתונה וסלוניקי ביוון, אורלנדו וניו יורק בארצות הברית - והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף, ביצענו עבור גולשי האתר מספר שיתופי פעולה עם חברות אינטרנטיות גדולות שיאפשרו לכם לתכנן את החופשה שלכם מהבית ללא צורך בסוכן נסיעות. יחד עם זאת, ביצענו סקירות על החברות הישראליות הגדולות הנותנות שירותי תיירות בארץ ובעולם- ראו תחת הקטגוריה "בנה לעצמך חופשה". כמו כן, אספנו ואיגדנו את מיטב ההנחות עבור גולשינו - על מנת שתהנו מהחופשה שלכם במחיר המשתלם ביותר! כנסו לעמודי ההנחות והמבצעים והתחילו לחסוך עוד היום.

מספר הערות לקוראים:

  1. מחירים ושעות פתיחה של אתרים יכולים להשתנות - אנו משתדלים להביא כאן את המידע המעודכן ביותר הקיים, אך מומלץ לוודא מחירים עדכניים באתרי האינטרנט של האתרים שאתם מתכננים לבקר בהם (המפורסמים באתר גם הם) טרם ההגעה.
  2. המידע המוגש באתר הוא חינם לחלוטין, ושואף להיות המקיף והאיכותי ביותר. כל הזכויות למידע ולתמונות שמורות לאתר "הכל על" (אלא אם כן צוין אחרת). הזכויות לאייקונים ולתמונות שנלקחו מצלמים שונים, מקצועיים או חובבנים, שמורות ליוצרים.
  3. ההמלצות שלנו והמידע ניתנים ללא תמורה תוך ניסיון לעזור כמה שניתן לתייר הישראלי. הן מבוססות על איסוף מידע שלנו (בביקור ביעדים עצמם וממערכות התיירות השונות) ועל תגובות והמלצות גולשים קודמים. אין אנו לוקחים אחריות על אף שגיאה, טעות, חוסר עדכון וכדומה.
  4. לנותני שירותים בתחום התיירות והנופש, מדריכי טיולים ואנשי מקצוע שנותנים שירות בעל ערך לתיירים ורוצים לבצע עמנו שיתוף פעולה כזה או אחר - ניתן ליצור עמנו קשר במייל INFO@hakolal.co.il.

בברכת קריאה מהנה וטיול מהנה!
צוות הכל על