1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. מוזיאון השוקולד בברצלונה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museu de la Xocolata

מוזיאון השוקולד בברצלונה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museu de la Xocolata

עדכון אביב 2024

בעונה זו בברצלונה כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון השוקולד עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון השוקולד ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע כללי

מוזיאון השוקולד בברצלונה נמצא בבניין הבנוי לבנים אדומות, ברובע לה ריברה וכמעט צמוד לרובע אל בורן. כמו אתרים רבים אחרים בברצלונה שימש בעבר כמנזר ועבר גלגולים רבים עד שהפך להיות מוזיאון השוקלד המפורסם של העיר.

מוזיאון השוקולד הוקם כמיזם של ארגון האופים והשוקולטרים הקטלוניים והוא נועד להגביר את הערך התרבותי והגסטרונומי של המסורת החשובה ביותר של ספרד – מסורת השוקולד.

במוזיאון מוצגים דרך מסכי וידאו גדולים, שלטים ומערכות מידע אינטראקטיביות סרטים המספרים את ההליך הארוך העובר על הקקאו החל משלב הקטיף, עד לעיצוב השוקלטרי המדהים שרואים בפינות רבות בעיר.בנוסף, מוצגים בו דגמים מוקטנים משוקולד של אתרים מפורסמים בעיר, כמו הקתדרלה הגותית, הסגרדה פמיליה והפארק האולימפי. מדובר באחד האתרים הנחמדים שיש לברצלונה להציע. בהחלט מומלץ לאחר ביקור בכל אתרי החובה של העיר. (להזמנה עם הנחה לגולשי הכל על. קוד  קופון  HAKO5 | להזמנת כרטיסים  עם שירות לקוחות בעברית

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




מה רואים?

המוזיאון מספק סקירה של תולדות השוקולד, החל ממקורותיו ביבשת אמריקה ועד להכנסתו לאירופה והתפתחותו לאורך זמן. המבקרים במוזיאון יהנו לראות דברים מעניינים:

תהליך ייצור שוקולד: תערוכות ותצוגות מציגות את תהליך הפיכת פולי הקקאו לשוקולד, מקציר ותסיסה ועד צלייה, טחינה וקונכייה. המבקרים יכולים לקבל הבנה כיצד מייצרים שוקולד והגורמים המשפיעים על טעמו ומרקם.

אמנות השוקולד: אחד משיאי המוזיאון הוא האוסף המרשים של פסלי שוקולד. יצירות המופת המורכבות והאכילות הללו נוצרו על ידי שוקולטיירים מיומנים ומתארות ציוני דרך מפורסמים, דמויות היסטוריות וסצנות מהתרבות הפופולרית.

מפגשי טעימות: המוזיאון מציע מפגשי טעימות שוקולד, המאפשרים למבקרים לטעום מגוון שוקולדים וללמוד על מאפיינים של סוגים שונים, כגון מקור, אחוזי קקאו ופרופיל טעמים.

סדנאות ופעילויות: מוזיאון השוקולד מארח מגוון סדנאות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים. חוויות מעשית אלו מציעות הזדמנות ללמוד על טכניקות הכנת שוקולד, ליצור חטיפי שוקולד מותאמים אישית, או אפילו להשתתף במשחקים בנושא שוקולד.

חנות מוזיאון: חנות המוזיאון מציעה מבחר רחב של מוצרי שוקולד ומזכרות, לרבות שוקולדים מובחרים, כלים להכנת שוקולד וספרים על שוקולד.

דגמי שוקולד מוזיאון שוקולד ברצלונה (צילום מקורי)

דגמי שוקולד במוזיאון

תמונות נוספות ממוזיאון השוקלד בברצלונה (צילום: Spyros)

כרטיסים לאטרקציות נוספות לילדים ומשפחות בברצלונה

המלצות וטיפים למבקרים במוזיאון




  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם אתרים קרובים כמו פארק המצודהמוזיאון פיקאסו אוכנסיית סנטה מריה דל מאר.כדאי להקדיש לביקור במוזיאון בערך שעה, קחו בחשבון שלא מדובר במוזיאון מאוד גדול – אך לדענו הוא לחלוטין שווה את הכניסה אליו – כאמור במיוחד לבאים עם ילדים. מלבד ימי הקיץ, אין צורך להזמין כרטיסים מראש למוזיאון. בקיץ מומלץ לעשות כן כדי לא להמתין בתורים מיותרים.
  • בכל חג פסחא, מארח המוזיאון את התערוכה השנתית של פסלי שוקולד (חלק ממסורת המונס הקטלנית).
  • לתיירים נכים ומוגבלי תנועה המוזיאון בחינם (אך לא למלווה). למידע רב על על טיפים לתיירים בעלי מוגבלות תנועה בברצלונה בכתבה של ליאור כוכב לב.
  • מומלץ להגיע למוזיאון באמצעות תחבורה ציבורית – שהדרך הטובה ביותר כמו רוב האתרים במרכז העיר היא מטרו. למי ששכר רכב – לא מומלץ בכלל להגיע איתו לאזור, ובאופן כללי פחות כדאי להסתובב עם רכב אם אתם מטיילים בברצלונה בלבד (אם אתם יוצאים מהעיר זה כבר סיפור אחר, מידע נוסף תחת השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד).
  • למי שרכש את כרטיס ברצלונה קארד – הכרטיס מקנה כניסה חופשית למוזיאון השוקולד.
  • אם כל השוקולד במוזיאון פתח לכם את התיאבון אל תחמיצו ביקור באחת הקונדיטוריות הנחשבות בעולם – Bubo. כמו כן באזור נמצאים גם הפטיסרי Hofmann ומסעדת Cal Pep.
  • ילדים: אחד המוזיאונים שהם הכי יהנו בו. (להמלצות נוספות לבילוי עם ילדים).
  • מחיר: 4.30 יורו לבודדים, 3.50 יורו לקבוצה. 15% הנחה לסטודנטים ולגימלאים, 20% הנחה לבני נוער. כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 7 ולמחזיקי ברצלונה קארד.
  • הלינה בסביבת המוזיאון מומלצת מאוד למי שרוצה להיות קרוב לאתרים מרכזיים מצד אחד אך מחיר זול יחסית מצד שני (בהשוואה למלונות בראמבלס או מלונות ברובע הגותי). הלינה באזור זה מומלצת לכל קבוצת מטיילים אך עוד יותר מומלצת למשפחות עם ילדים (בין היתר בגלל מוזיאון השוקולד ופארק המצודה שאהובים במיוחד על ילדים ומשפחות, ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה). מלונות מומלצים לדוגמא: מלון הדירות אינסייד ברצלונה (Inside Barcelona Apartments Mercat)מלון קולוניאל (Gargallo Hotel Colonial) ומלון גראנד סנטרל ברצלונה (Grand Hotel Central Barcelona). ראה מידע נוסף תחת מלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונה ומלונות ברובע אל בורן.
  • מומלץ במיוחד לביקור עם ילדים (אבל לא רק!), הילדים יהנו מכל רגע. ראה גם ברצלונה עם ילדים.
    • דבר הילדים (מתוך ראיונות שערכנו עם משתמשי ערכת ההדרכה שלנו)שחר (בת 12): יש שם כל-כך הרבה שוקלד בכניסה שזה מפחיד…, היה כיף לראות את הבובה של “בוב ספוג ופטריק” וחבילת השוקלד הענקית בכניסה. אני ממליצה לכל הילדים לבקר שם – גם למי שלא אוהב שוקלד בגלל שזה יותר אומנות משוקלד…”
      נדב (בן 9): היה כיף, היה שם הרבה דמויות העשויות משוקולד: מסי, דרדסים, בוב ספוג, אבירים, – כן זה היה כיף”.

תגובות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

תגובות שנאספו באוקטובר – נובמבר 2017

  • היי רציתי לדעת האם קניתם את הכרטיסים למוזיאון השוקולד מראש? והאם שווה לבקר שם ?
    • לא. קנינו במקום. מדובר בתצוגה של אלמנטים משוקולד. וכלים מיוחדים.זה נחמד אבל לא גדול במיוחד. מיצינו בחצי שעה. לטעמי קצת יקר. ולא ניתן לטעום.. חוץ מאת כרטיס הכניסה, שהיה עשוי משוקולד.
  • פחות התחברתי, קטן ואין עניין מדי.
  • ממש מיותר 5 דקות סיבוב ואת בחוץ אין מה לעשות שם.

יולי 2018

  • המוזיאון קטן יחסית ואין יותר מידי מה לראות ולעשות שם. מסבירים קצת על הגעת השוקולד לספרד ועל הקקאו ויש כל מיני מוצגים מפורסמים שעשויים משוקולד כמו- הסגרדה פמיליה, לטאת הדרקון של פארק גואל, שער הניצחון, מסי ועוד… לא הייתי ממליצה להגיע לשם במיוחד אבל אם יוצא לכם זו חוויה נחמדה. עלות כניסה 6 יורו לאדם והכרטיס עשוי מ… ניחשתם נכון- משוקולד! הגעה בעזרת מטרו L4 הצהוב לתחנת Jaume I. המוזיאון נמצא ברחוב COMERC 36.

לקריאה נוספת:

מוזיאונים בברצלונה
ב
רצלונה לילדים

מידע שימושי על מוזיאון השוקולד בברצלונה

שעות פתיחה

ימי ב’-ש’ 10:00-19:00, ימי א’ וחגים 10:00-15:00.
במוזיאון סדנאות מיוחדות בנות שעה-שעתיים המותאמות לגילאים שונים וההשתתפות בהן אינה כלולה במחיר הכרטיס. למעוניינים מומלץ לבדוק באתר האינטרנט של המוזיאון לפני ההגעה.

כתובת

Comer 36

הגעה
directions_bus
אוטובוס

קו 120 – לרדת בתחנת Comerç-Pg Pujades.