כרטיסים למשחקים של צ’לסי – חובה לקרוא לפני הזמנה

מידע כללי

צ’לסי היא הקבוצה הבכירה של לונדון יחד עם ארסנל. השגת הכרטיסים למשחקי הקבוצה, הן למשחקי הליגה האנגלית והן למשחקי ליגת האלופות (או הליגה האירופית, תלוי איפה היא משחקת באותה שנה) לא פשוטה, בגלל הביקוש הגבוה. צ’לסי משחקת את כל משחקי הבית שלה באצטדיון סטמפורד ברידג’ (Stamford Bridge) בחלק הדרום-מערבי של לונדון (לא ברובע צ’לסי). זהו אצטדיון יפה ומיוחד הכולל שלוש טריבונות חדשות שהתווספו בשנות ה-90′, כאשר צ’לסי עברה שידרוג פיננסי.

 

סטמפורד ברידג'

פתיחת המשחק בין צ’לסי לליברפול, האווירה המחשמלת, זו הסיבה שאנשים נוסעים לראות משחק באצטדיון  (צילום: Brian Minkoff, London Pixels)

איך מתקבלים הכרטיסים שהזמנתם למשחקים של צ’לסי?

הרוב היום הם כרטיסים המגיעים ככרטיסים אלקטרוניים. יש עוד לא מעט פעמים שספקים שונים ימכרו לכם את הכרטיסים ככרטיסי מנוי. אז מרבית הפעמים המשלוח הוא למלון או שתוכלו לחסוך בעלויות ולאסוף את הכרטיסים בעצמכם. .

המלצה שלנו – השתדלו להזמין כרטיסים אלקטרוניים, ואם אין אפשרות כרטיסים במשלוח למלון.

:פירוט על החלופות השונות שאנו מכירים להגעת הכרטיסים מהספקים השונים

א. איסוף עצמאי בעיר האירוע – במקרה זה אתם אוספים עצמאית את הכרטיסים במרכז העיר (אפשר תוך כדי טיול-זה במקומות מרכזיים), אין על כך עלות נוספת (למעשה כך אתם חוסכים את מחיר המשלוח) – בכרטיסים שדבר זה אפשרי (תלוי סוכן) – זה אפשרות לחסוף כסף.

ב. משלוח למלון בו תלונו – על כך יש תשלום נוסף של 40-80 ש”ח לכל ההזמנה (משתנה לפי הדרישות של המשלוח של הסוכנים השונים). לאחר ההזמנה אתם מקבלים מספר חירום שזמין עד שעה 23:00 בלילה לפתרון של כל בעיה אפשרית (שלא אמורה להיות בכלל). אפשרות זו זמינה כמעט בכל סוגי הכרטיסים של צ’לסי ולעיתים זו האפשרות היחידה. היא מעניקה לכם ראש שקט ואפשרות לא לבזבז זמן בנסיעה לאיסוף הכרטיסים.

ג. כרטיס אלקטרוני – כרטיס הנשלח אליכם למייל (כמו כרטיס טיסה) אופציה זו – היא הנוחה והזולה ביותר (כ20-25 שח דמי הנפקה) קיימת רק במשחקים מסוימים – אשר היא אפשרית זו האפשרות הטובה ביותר.

ה. לקיחה בקופת האצטדיון. אופציה זו אפשרית במקרה של צ’לסי בחלק מצומצם מהכרטיסים (רשמיים בלבד).

כרטיסים למשחקים של צ’לסי נגד הקבוצות הגדולות של הליגה האנגלית

קשה להשיג כרטיסים למשחקי הבית של צ’לסי נגד הקבוצות הגדולות של בריטניה (ארסנל, מנצ’סטר סיטי, מנצ’סטר יוניטייד, ליברפול וטוטנהם). סטמפורד ברידג’ הוא אצטדיון קטן, עם קיבולת של כ-41,000 מקומות, והוא תמיד מלא במשחקים של צ’לסי באופן כללי במיוחד במשחקים הנל.  אם אתם רוצים כרטיסים למשחקים הנל,צריך להתחיל לחפש כרטיסים כמה חודשים לפני המשחק ולהתכונן למחיר יחסית יקר.

בטיחות בצפיה במשחקים של צ’לסי – האם האוהדים של צ’לסי אלימים?

אוהדי צ’לסי יצא שם רע מאוד בעבר, לא רק הם, כל הכדורגל האנגלי סבל ממחלה של אלימות וגזענות. בשנים האחרונות חל תהליך עצום של ירידת התופעה, מאבקים משותפים של הרשויות, הקבוצות וכו’. זה לא שאין גזענות ואין אלימות בכלל – אבל המצב היום בעידן פוסט אברמוביץ’ הוא שצ’לסי היא יחסית בטוחה וגילויי האלימות והגזענות שבה ירדו פלאים עד שהתווית ה”גזענית” ואפילו האנטישמית יש לומר, שהייתה לה פעם כמעט והוסרה. כשיש גילויי אלימות וגזענות יש מאבק חסר פשרות של הקבוצה. בכל מקרה צריך לשמור על כמה כללי התנהגות כאשר מבקרים בסטמפורד ברידג’ למשחק כדורגל שאפשר לסכם את כולם בכלל אחד – לא מעודדים קבוצה יריבה אם יושבים עם אוהדי צ’לסי.

 




מפת האצטדיון

סוגי המושבים

חלקי האצטדיון סטמפורד ברידג’ מחלוקים לכמה חלקים

הכרטיסים המוגדרים בין הרחבות הם המושבים הנמצאים בין קוויה16 של שני צידי המגרש

כרטיסים לאורך המגרש – הכוונה בכרטיסים למושבים לאורך המגרש היא למושבים הנמצאים לאורכו של המגרש בין האלכסונים שמעל דגל הקרן.
כמובן שגם בקטגוריה זו ישנם הבדלים רבים בין המקומות ולא כל המקומות הם באותה איכות ובאותו מחיר.

הכרטיסים המוגדרים מאחורי השער הם הכרטיסים הממוקמים בצידו הצר של האצטדיון מאחורי השערים.

לעיתים אפשר להשיג כרטיסים ביציע של הקבוצה האורחת. זה לא שכיח כי באצטדיון זה לרוב הכרטיסים לקבוצה האורחת שמור למנויים שלה. שימו לב שאם אתם משיגים כרטיסים כאלו אז צריך להקפיד לא ללבוש סממנים המזהים עם צ’לסי ולהימנע מפרובקוציות.

חבילות אירוח לשמחקים של צ’לסי

למשחקי צ’לסי ישנם שלוש חבילות:
סוויטת Zola – מושבים מרופדים לאורך המגרש, מזנון לפני המשחק, בר משקאות, כיבוד לפני ובזמן המשחק.
חבילת אירוח (Centenary) – כרטיס לאורך המגרש בין הרחבות ביציע האמצעי. כולל בנוסף ארוחת בופה בת שלוש מנות, קפה/תה לפני, במהלך ובסוף המשחק וכן תוכנייה.
חבילת בר משקאות וארוחה – לאורך המגרש בין הרחבות, ארוחה בת שלוש מנות לפני המשחק, בר משקאות, תוכניית המשחק ומזנון משקאות וכריכים בתום המשחק.

מחירם של החבילות אכן לא הרבה יותר יקר ממחיר הכרטיסים הרשמיים הרגילים (כרטיסי המנוי זולים משמעותית) ואכן מעניקים פינוקים שיכולים להוסיף הרבה לחוויה.

אם אתם מתכוונים לקנות את הכרטיסיים הרשמיים אז החבילות יכולות להיות משתלמות אך לא תמיד המקומות שלהם אטרקטיביים במיוחד לכן יש לבדוק כל כרטיס כזה “לגופו”.

 

השגת כרטיסים למשחקי צ'לסי

יחסית לקבוצות הגדולות של אנגליה להשיג כרטיסים למשחקים של צ’לסי פשוט יחסית, אלא אם מדובר במשחקים מאוד מבוקשים כמו משחקים בין הגדולות של בריטניה (ליברפול, מנצ’סטר סיטי, מנצ’סטר יוניינטד וכדמה). או משחקי ההכרעה של ליגת האלופות

כמו כרטיסים לקבוצת אחרות בלונדון, ישנן מספר דרכים בהן אפשר לרכוש כרטיסים למשחקי צ’לסי:

  • כרטיסים למשחקים של צ’לסי יוצאים למכירה בעמוד המועדון הרשמי של הקבוצה למנויים ולחברי מועדון לפני הכל, ורק לאחר מכן מוצעים לציבור הרחב אם לא נגמרו. אם אתם חברי מועדון או שיש לכם קרוב או חבר המתגורר בלונדון עם גישה למועדון זו תהיה האופציה הזולה ביותר לרכישת הכרטיסים.

לרישום למועדון: https://www.chelseafc.com/membership

לפעמים כדאי להירשם למועדון רק בשביל קניית הכרטיס, אך שימו לב שיש על זה הגבלות (צריך לצבור נקודות זכות לפני שתוכלו לקנות כרטיסים למשחקים הגדולים).

  • הזמנה מראש דרך סוכן (אפשר גם דרכינו בעזרת המערכת שלנו המעניקה הצעות מחיר של סוכנים שאנו עובדים איתם). להזמנה זו יש שתי אפשרויות:
    • כרטיסים רשמיים לתיירים. מדובר בכרטיסים יקרים יותר עבורם משלמים מחיר גבוה יותר (הכרטיסים עצמם יקרים יותר כיוון שהם מיועדים לתיירים ולא לחברי מועדון ויש עליהם עמלת טיפול לסוכנים השונים). בנוסף, אלו כרטיסים לקטגוריה סגורה (לרוב באזור “Club Level”) שהיא אחת היקרות והטובות באצטדיון (היא כוללת גם סיור במוזיאון ומשקאות בהפסקה).
      יתרון – וודאות, הזמנה בטוחה וכרטיסים מצוינים.
      חסרון – מחיר.
    • כרטיסי מנוי. כרטיסים אלו בעייתיים יותר. למעשה אלה כרטיסים השייכים למנויים, המוכרים את הכרטיסים שלהם לתיירים. הספסרות בתוך אנגליה היא דבר אסור, והקבוצות האנגליות דורשות רישום ומעקב על מכירת הכרטיסים האלה. ניתן לקנות אותם בפורומים שונים ובסוכנויות שונות (כולל אלה שאנו עובדים איתן). הבעיה מתחילה כשמזמינים מאתר לא רשמי או מפורומים חסרי בקרה, כיוון שאז לא ניתן לדעת האם הכרטיסים יגיעו או לא.
      שימו לב – יש בקרה חמורה של סדרנים על כרטיסי המנוי. כל מי שמזמין אותם חותם על טופס הכולל דרכי התנהגות במגרש (לא להגיע עם צבעי הקבוצה היריבה, כיצד להסביר מאיפה הכרטיסים הגיעו וכדומה).
      בנוסף, לכל מי שמזמין כרטיסים כאלה וחושש מבעיות כאלה או אחרות – יש שירות מענה חירום (לאחר ההזמנה בלבד) עד שעה 23:00 בלילה, שבעה ימים בשבוע.
      יתרון – מחיר זול יותר, ללא צורך בחבילות תיירות.
      חסרון – יש צורך לחתום על כללי ההתנהגות.בהקשר זה לפני החלטה מאוד ממלץ לקרוא עמוד זה.

כרטיס נייר של צ'לסי

דוגמה לכרטיס נייר למשחקים של צ’לסי – הרבה יותר מבוקשים והרבה יותר בטוחים מכרטיסי הפלאסטיק ולכן יותר יקרים  (צילום: ca1951rr)

  • הזמנה באתר הקבוצה – מספר כרטיסים מגיע למכירה ציבורית, אך זה קורה רק לאחר שהמנויים וחברי המועדון קיבלו את האפשרות לקנות את הכרטיסים. כרטיסים אלה לא מחזיקים לאורך זמן ונחטפים במהירות.
    היתרון: בדרך המחיר המשתלם ביותר.
    החיסרון: קשה עד בלתי אפשר להשיג כרטיסים בשיטה הזו.
    אתר האינטרנט של צ’לסי: https://www.chelseafc.com/fullwidth-article/article/2441717/title/buy-tickets
  • תוכלו לבדוק אתרים שאתם חוששים לגביהם כאן (המערכת מתקשה להבין אתרים בעברית אבל היא יודעת לודא את אמינותם של אתרים באנגלית בקלות): https://www.scamadviser.com




המלצות כלליות להזמנת כרטיסים לצ'לסי

  • בכל מקרה אל תשקלו להזמין מחברות לא בטוחות או לעשות כל מיני קומבינות עם כרטיסי מנויים שאתם צריכים להחזיר, כדי להימנע ממצב שלא תקבלו את הכרטיס עליו שילמתם או שלא תיכנסו למשחק שכל כך ציפיתם לראות.
  • הכרטיסים שעולים למכירה באתר של צ’לסי מתרעננים כל בוקר ב10:00 – כך ששוה לבדוק האם יש מנוי שהחזיר את הכרטיסים שלו למכירה חוזרת באתר למשחק המבוקש על ידכם. כרטיסים בודדים למשחקים לא מאוד מבוקשים יחסית קל למצוא, קבוצה שתשב ביחד יותר מורכב וככל שהמשחק יותר מבוקש כך הסיכוי למצוא קבוצת כרטסים שיושבת ביחד יורדת.
  • הסיכויים להשגת כרטיס משתפרים אם אתם חברים במועדון של צ’לסי. אם אתם חברי מועדון או שיש לכם קרובים/חברים שהם חברי מועדון או מנויים – זו תהיה השיטה המשתלמת ביותר.
  • במשחקי גביע יהיה לכם קל יותר להשיג כרטיסים שפתוחים לציבור הרחב ולא דרך סוכנים, כיוון שיש מהם יותר בהשוואה למשחקי ליגה וליגת האלופות.
  • יש הרבה אופציות להזמנת כרטיסים ברשת – חלקן טובות וחלקן הן “סקאם” (תרמית) של ממש תוכלו לבדוק אתרים שאתם חוששים לגביהם כאן (המערכת מתקשה להבין אתרים בעברית אבל היא יודעת לודא את אמינותם של אתרים באנגלית בקלות): https://www.scamadviser.com
  • מרבית משחקי צ’לסי כדאי להזמין מראש, ישנם משחקים (המשחקים הגדולים כדוגמת משחקי הדרבי של לונדון, צ’לסי נגד מנצ’סטר יונייטד או נגד הסיטיצ’לסי במשחקי ההכרעה של ליגת האלופות וכדומה) שכדאי להזמין זמן רב מראש כי הביקוש עליהם מאוד גבוה.
  • טיקטינגו
    (להזמנה)

    טיקטיק
    (להזמנה)

    טיקטגם
    (להזמנה)

    מחיר

    גבוה יחסית

    גבוה יחסית

    גבוה

    רמת השירות

    גבוהה מאוד

    גבוהה מאוד

    גבוהה

    התחייבות ל150% החזר אם הכרטיס לא ניתן

    קיימת

    לא קיימת

    לא קיימת

    מומחיות בבניית חבילות למשחקים

    גבוהה

    גבוהה מאוד

    אין חבילות

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו לונדון למטיילים-London for travelers:

  • אני רוצה להגיע למשחק של צ׳לסי בסטמפורד ברידג׳, האם כדאי לקחת חבילת ספורט או להרכיב בעצמי? האם אתם מכירים בית חב״ד קרוב לאיזור אפילו עד שעה הליכה מהאיצטדיון לטובת תפילה וארוחה בשישי/שבת?
    • אין בית חב”ד בכלל באיזור הזה. גם לא במרחק שעה הליכה. הכי קרוב לשם נמצא במרכז לונדון בבלומסבורי. לפי גוגל שעה וחצי ברגל. זה דף הפייסבוק שלהם. תנסה לשאול שם.
      • דווקא נראה סביר. אפשר לחפש מלון יחסית קרוב אליהם ולעשות הליכה לאיצטדיון. רחוק אבל לא כל כך נורא – קצת ספורט כדי לראות ספורט. אבדוק מולם, תודה.
  • לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל החוויה הכי גדולה בטיול הייתה המשחק של צ’לסי נגד סאות המפטון. אני לא אוהבת כדורגל, אבל זה היה פשוט מדהים בלתי ניתן לתאר ובהחלט מבחינתי גולת הכותרת בטיול בלונדון.

לקריאה נוספת: