טיסות עם אל על

מידע כללי

אל על היא חברת הטיסות הלאומית (לשעבר) של ישראל. אל על מספקת שירותי טיסה למגוון יעדים ברחבי העולם ומחזיקה באתר נוח במיוחד לחיפוש טיסות, כולל חיפוש גמיש בו תכלו לשנות נושאים רבים שיאפשרו לכם להתאים את הכרטיס המתאים לכם (כמו מיקום הישיבה במטוס, סוג הארוחה שתקבלו בטיסה).

רבים מעדיפים להזמין טיסות רק עם אלעל ולא עם חברות טיסה אחרות, בגלל הדיילים והדיילות דוברי העברית, סידורי האבטחה הקפדניים והאמינות והביטחון הנלווים בהזמנת הטיסה ובשירות.

הסיבות בגינן כדאי להזמין באלעל ולא במערכות אחרות היא נוחות ההזמנה של הטיסה והגמישות בבחירת הטיסה, תאריכים ושעות הטיסה ובחירה בפונקציות נוספות כמו מחלקת תיירים פלוס, חישוב כבודה ושימוש בנקודות של הנוסע המתמיד, שמאפשרות התאמה של מחיר טוב לנסיעה שלכם. כמו חברות רבות אל על מפעילה שירות של אקספרס צ’ק אין לתפיסת מקומות מראש ולקיצור תהליך ההכנה לעליה במטוס בשדה התעופה.
מתקשים בהזמנה? אפשר להתייעץ ולבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת). מלבד הזמנת הטיסה אנו ממליצים להזמין מלון במערכת חיפוש המלונות שלנו.

– לחיפוש באל על – 




טיפים לשימוש יעיל במערכת של אל על

1. לשים לב להכניס את סוגי הנוסעים כראוי. נוסעים צעירים משלמים פחות!
2. אל על מאפשרת השלמה של הזמנת רכב, וחבילות. אנו חושבים שבניגוד לטיסות, בהם אל על נותנת שירות מצויין בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).
3. לא לשכוח, ברוב הטיסות תוכלו לבחור את מקום הישיבה ואת הארוחה שלכם.
4.  אל על מאפשרת לכם לבצע צ’ק אין מהמחשב בבית (אחלה של שירות שחוסך זמן המתנה בשדה)
5. באתר של אעל יש אפשרות לשלם גם דרך פאי פל (למי שמעוניין) שירות טוב מאוד למרוויחים כסף באנטרנט.
6. ישנם שירותים משלימים רבים באתר אל על, כמו הזמנה של תלושים בדיוטי פרי ועדכונים של טיסות ונחיתות.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: