טיסות וחבילות עם גוליבר

גוליבר היא חברת ענק המשווקת שירותי תיירות בארץ ובעולם. לגוליבר יש מערכת של השוואת הצעות לטיסות, חבילות וטיולים מאורגנים. גוליבר מחזיקה במערכת הזמנת שירותי התיירות הגדולים בארץ ולכן יש להם יכולת להשיג לכם הצעות זולות במיוחד. קחו בחשבון שגוליבר היא לא קימונעית אלא סיטונאית של שירותי תיירות (כלומר, הם לא מפעילים בעצמם את שירותי התיירות שלהם). תוכלו להזמין חבילה באתר גוליבר (לפעמים משתלם ולפעמים לא, ואפשר להתייעץ ולבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת) או להזמין טיסה ומלון בנפרד (תוכלו להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו שייקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם).

לחיפוש בגוליבר




טיפים לשימוש יעיל במערכת של גוליבר

1. לחברת גוליבר יש  את המספר הרב ביותר של הצעות לחבילות וטיסות לחו”ל (בהשוואה לאתרי התיירות הישראלים האחרים). בנוסף היא היחידה שמתחייבת למחיר הזול ביותר (יש לקחת אמירה זו בערבון מוגבל כיוון שהיא לא כוללת מבצעים וכדומה).

2. גוליבר מאפשרת השלמה של הזמנת רכב והזמנת מלון במפרד. אנו חושבים שבניגוד לטיסות, חבילות וטיולים מאורגנים, שבהם גוליבר נותנת שירות מצוין, בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).

3. בטיסות שלידן מופיע הכיתוב “רשימת המתנה” אין מקומות זמינים במחיר הנקוב נכון לרגע זה (קחו זאת בחשבון).

4. לאחר הכנסת פרטי הטיסה המבוקשת, המערכת של גוליבר תציע לכם טבלת השוואה למציאת הטיסה המתאימה לכם – כדאי לנצל אפשרות זו.

5. למי שמזמין באתר של גוליבר (ולא טלפונית) יש פטור מדמי שירות. לא מסתדרים עם ההזמנה? נשמח לעזור לכם – השאירו פרטים.

מספרי הטלפון של חברת גוליבר תיירות

  • גוליבר טלפון 03-7137777.

חופשות עם גוליבר בארץ

גוליבר מפעילה גם חופשות בארץ עיקר החבילות היחודיות שלה לנופש בישראל הוא באילת – מומלץ לבחון שם את הדילים הקיימים (לפרטים והזמנה) בנוסף היא מתמקדת בחופשות כפריות וצימרים לצד מלונות מפנקים בישראל.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: