OMNISim | אומניסים

על השירות

OMNISim של חברת omnitelecom מצמצם את עלויות הגלישה והשיחה בזמן הנסיעה על ידי שימוש בכרטיס SIM, אליו משויכים שני מספרי טלפון – מספר ישראלי ומספר מקומי. בצורה זו, כאשר מדברים עם מספרי טלפון מקומיים (בתוך המדינה בה נמצאים) העלויות הן עלויות נמוכות של שיחה מקומית (מצוין למשפחות, למשל) ומקבלים תעריפי שיחה וגלישה זולים במיוחד.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next




יתרונות בהזמנת כרטיס SIM בשירות זה:

1. מחירי גלישה ושיחות זולים – שירות זה מקטין משמעותית (לפעמים בעשרות אחוזים) מקטין משמעותית את מחירי השיחות והגלישות של התייר המומצא בחו”ל.

אין הצורך בחבילות של רשתות הסלולאר הישראליות. כל מי שטס בעבר והזמין חבילה כזו מבין את המשמעות מאוחרי ה”אותיות הקטנות” של חבילות אלו: הן לא כוללות שיחות מקומיות, שיחות בנות פחות מדקה נספרות דקת שיחה, חבילה המספיקה לחמישה/שבעה ימים בלבד ועוד. רק בשביל לא להיות תלויים בחבילות גלישה אלו זה מועיל וכדאי.

2. שירות לקוחות מצוין ובעברית מחברה אמינה ואטרקטיבית.

3. אפשר לגלוש באינטרנט מכל טלפון חכם במחיר טוב, מבלי צורך ב-Wi-Fi שבחלק מארצות העולם (כולל אירופה) לא נפוץ כמו בישראל.

למי השירות מיועד?

השירות של OMNISim מיועד לכל מי שמוציא בזמן החופשה שלו יותצר מ20 דולר על שיחות הטלפון כלומר רוב התיירים הבוגרים, אנשי עסקים, אנשים שנוהגים לגלוש ברשת בזמן הטיול, ומשפחות או קבוצות שנוסעות ורוצות להתפצל ועדיין לדבר בינן לבין עצמן תוך כדי הטיול או להחזיק בטלפון אחד שיאפשר קשר עם הארץ לכל הקבוצה במחיר טוב.

חסרונות:

1. לא כולם צריכים את המוצר הזה. מי שמזמין מלון עם Wi-Fi חופשי ויכול להסתפק בשיחות טלפון דרך הסקייפ ובגלישה רק מהמלון, יכול לחסוך את המחיר של כל חבילה שהיא ולגלוש או לדבר בטלפון בלי להוציא שקל.

2. בחלק מהמקומות קניית כרטיס SIM מקומי תחסוך לכם יותר מאשר השירות של OMNISim. רק חשוב לזכור לפתוח את המכשיר שלכם לSIM זר (מה שגורר לצערינו לרוב עלות נוספת).