מונה טורס

על החברה

רשת משרדי הנסיעות מונה טורס הוקמה על ידי מר ירון מילר בשנת 1981 כסוכנות נסיעות. במהלך השנים האחרונות התרחבה החברה באופן חד ומרשים, והפכה לאחת מבין חמשת הרשתות הגדולות בישראל המספקות שירותי תיירות, נופש ותעופה שונים ומגוונים בארץ ובחו”ל.  מונה טורס בע”מ חברה בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל ובאיגוד הבינלאומי IATA לתחבורה אוירית וכן הנציגה הבלעדית מישראל בארגון הבינלאומי I.T.P  בו חברים משרדי נסיעות נסיעות מכל העולם.
 




מונה טורס נמצאת בחזית של שוק הטיסות וחבילות לחו”ל דרך הרשת.  השילוב שלה עם Yes Travell מאפשר לה לתחזק מערכת הזמנה חזקה ואיכותית- מאוד גמישה, אמינה והמחירים לרוב אטרקטיבים  (למעשה ביעדים רבים היא לרוב האופציה הזולה ביותר לטיסות).
מונה טורס מתמחה ביעדים אטרקטיבים (איי סיישל למשל) ובתחומים יייחודים  (נישואים אזרחים בחול- לדוגמא).

למעבר למערכת חיפוש הטיסות שלנו עם מונה טורס

יתרונות בהזמנת טיסה או חבילה עם מונה טורס

1. הצעות טובת – שימו לב שזה לא תמיד נכון (אין חברה שאצלה המחירים הם הזולים ביותר), אך ליעדים אותם בדקנו – רומאפראגברצלונה ויוון – מונה טורס ניצחה את כל החברות האחרות שעובדות איתנו (13 במספר) יותר מ60 % מהמקרים. כלומר הציע את המחיר הטוב ביותר.

2. מערכת הזמנה אנטרנטית נוחה וקלה לתפעול.

3. סוכנות תיירות עם רקע רחב ולקוחות מרוצים רבים. זוכה לביקרות טובות ולמעשה היא סוכנות התיירות הראשית שלנו – (כמעט כל הטיסות שלנו מתבצעים דרכה – אנו לא מזמינים חבילות ודילים אז אל כך איננו יכולים להעיד). יותר מכך את מרבית הטיסות שאנו מארגנים ללקוחות שלנו אנו עושים דרך הטיסות של מונה טורס. – כך שאנו יכולים להעיד ע רמת שירות מאוד גבוהה ואמינות מהגבוהות ביותר.

יש עליה תגובות חיוביות רבות ברשת למשל – https://www.lametayel.co.il/איי+סיישל+עם+מונה+טורס




חסרונות בהזמנת טיסה עם מונה טורס ולמה צריך לשים לב לפני הזמנה

(הקישורים המצורפים לשמות החברות מובילים לדפי המידע באתר שלנו ולא לאתרי החברות)

1. כדי לשים לב לגבי החבילות,אנו מעדיפים הזמנת מלון  בנפרד וטיסה בנפרד – לדעתינו כך מוצאים הצעה טובה יותר. אך זה דעה אישית בלבד (ניתן לעשות זאת על ידי שימוש במערכת השוואת המלונות שלנו עם .הוטל קומביינד או עם בעזרת שיתוף הפעולה שלנו עםBooking)

2. לפני ההזמנה כדי לדעת ש:

  • כמו אתרי הזמנות אחרים – גוליבראיסתא ודקה 90 ההסכם שלכם הוא לא מול האתר אלא מול חברות התעופה. בנוסף לחברות שמור הזכות להזיז את זמני הטיסות שלכם וזה קורה! (בעיקר עם טיסות צ’רטר).

3. תלונות ברשת על חברת מונה טורס:

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: