דיזנהאוז – סקירת חברה

על חברת דיזנהאוז

ענקית התיירות דיזנהאוז היא אחת מחברות התיירות הותיקות בישראל (הוקמה בשנת 1926) והיא מכריזה על עצמה כחברה המעניקה את המחירים הטובים ביותר ללקוחותיה. החברה מצליחה להוריד את המחירים עקב שתי עובדות חשובות:
האחת – היא שייכת לאחד מקונצרני התיירות הגדולים הפועלים בישראל, קונצרן IDB, אליו שייכות חברות כמו ישראייר, נתור, רויאל ג’ורדניאן וצבר, אופן סקיי (המחזיקה בלמעלה מ-32 נציגויות בישראל של חברות תעופה בין לאומיות שונות) ועוד.
בנוסף דיזנהאוז הוא הנציגה הבלעדית של חברות תיירות רבות (הנציגה המפורסמת ביותר היא חברת התעופה לופטנזה). היותה חלק מ-IDB מעניקה לדיזנהאוז יתרון רב ברכש תיירותי ומאפשרת לה להשיג מחירים אטרקטיביים ביותר.דיזנהאוז מאפשרת להזמין דרכה דילים של חבילות טיסות ומלונות כמו חברות אחרות העוסקות בתחום, כדוגמת איסתאגוליבר ודקה 90. בהרבה מקרים המחירים זולים יותר ואפשר כמובן לנסות ולהשיג מחירים של הרגע האחרון, שהם לא פעם זולים בהרבה מהמחירים בקנייה רגילה. בנוסף, מאפשרת החברה להזמין דרכה סיורים מודרכים ובתקופת הקיץ היא מקיימת “סאמר סקול” לנוער במקומות שונים בעולם.

למעבר לאתר דיזנהאוז




יתרונות בהזמנת טיסה דרך דיזנהאוז

1. מחירים טובים – החברה מציעה לרוב מחירים אטרקטיביים הן בדילים, הן בטיסות והן במלונות.
2. אמינות וקנייה מאובטחת (כמו כל האתרים אותם אנו מפרסמים).
3. שירות טוב ואמין הכולל מענה זמין 24 שע’ ביממה.

כמו כל החברות והספקים עליהם אנו ממליצים ב”הכל על”, מדובר בחברה איכותית עם כתובת וגב שמקפידה על אספקת המוצר ושמירת הפרטיות של לקוחותיה.




חסרונות בהזמנה דרך דיזנהאוז

1. מבחר המלונות והדילים קטן מחברות כמו איסתא או גוליבר וקטן בהרבה מ-cheapOair.
2. לגבי טיסה, חופשה מאורגנת או סאמר סקול, אין מה לומר – דיזנהאוז חברה מצוינת. לגבי הזמנת מלונות, ברוב המקרים עדיף להזמין מלון ישירות מול המלון דרך המנוע של Booking בוקינג אוBudgetplaces באדג’טפלייסס. אנחנו ממליצים תמיד לסגור עסקה ישירות מול מלון ולא דרך צד שלישי (גם אם מפסידים דילים). כך ניתן להיות בטוחים שמקבלים מה שמזמינים.

יש לכם הערות חיוביות או שליליות על חופשה שהזמנתם דרך דיזנהאוז? רשמו אותם בתגובות בתחתית העמוד ונפרסם אותן באתר!

ראה גם: טיסות וחבילות עם דיזנהוזטיסות לברצלונה עם דיזנהוז

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: