גוליבר תיירות

על חברת גוליבר

גוליבר תיירות הינה אחת מהחברות הגדולות בארץ בתחום התיירות. היא מספקת שירותים רבים לתיירות בחו”ל ובארץ. החברה הינה חברה גדולה ואמינה, שאף נשכרת בבורסה הישראלית ותופסת נתח מכירות ושירותים רב שרק הולך וגדל בתחום.

להזמנת טיסות
וחבילות באתר גוליבר

גוליבר מציעה אפשרויות קניית כרטיסי טיסה סדירים וצ’רטרים, חבילות מלאות, טיסות בלבד, מערכת אינטרנטית בעברית להשכרת מגוון רחב של מלונות במחירים טובים ומערכת שמירת נתונים. באתר האינטרנט של החברה תוכלו גם למצוא מדריך טוב יחסית על אתרים מרכזיים ביעדים באירופה.




יתרונות בהזמנת טיסה דרך גוליבר

1. מחירים טובים דרך אתר האינטרנט (אפשר להגיע להוזלה של כמה עשרות שקלים בהזמנה באינטרנט לעומת הזמנה מסוכן נסיעות). גוליבר מעניקה הנחה ממוצעת של 17 דולר לכרטיס הנקנה דרך האתר למעשה היתרון הגדול ביותר של גוליבר הוא המחיר.
2. שירות לקוחות בעברית.
3. לרוב, מחיר החבילות הוא אטרקטיבי לעומת קנייה נפרדת של טיסות ובתי מלון.
4. גוליבר היא החברה היחדיה בארץ שמתחייבת למחיר הזול ביותר.
5. גוליבר היא סיטונאית הטיסות הגדולה בישראל. 100 אלף מזמינים מקבלים ממנה שירות כל שנה, כך שאפשר להבין שהיא באמת מעניקה הצעות טובות.  (הכוונה בסיטונאית היא שהיא אינה מבצעת טיסות בעצמה כמו אל-על, ואינה מקיימת חבילות פרטיות כמו איסתא).
6. אנו לקוחות של גוליבר כבר שנים רבות, וגולשים רבים הזמינו טיסות וחבילות באתר שלהם בעקבות הפרסומים שלנו – ויש לנו רק מילים טובות לומר על חברה.

כמו כל החברות והספקים עליהם אנו ממליצים ב”הכל על”, מדובר בחברה איכותית עם כתובת וגב שמקפידה על אספקת המוצר ושמירת הפרטיות.

חסרונות בהזמנה דרך גוליבר

(הקישורים המצורפים לשמות החברות מובילים לדפי מידע באתר שלנו ולא לאתרי החברות)
1. המחיר של קניית חבילה בגוליבר לפעמים יקר יותר מקנייה נפרדת של מלון מאתרי מלונות בחו”ל, כמו venera או booking.
2. ישנן תלונות על השירות ומערכת התפעול של גוליבר (לצד המלצות רבות) אך שווה להכיר את הבעיה. מובאת כאן תביעה ייצוגית נגד החברה: https://www.tamas.gov.il/NR/exeres/EC179E15-956E-4759-991A-3DC0284058E7.htm .
3. למי שמעוניין במידע אובייקטיבי נוסף על גוליבר תיירותפורום לקוחות על חברת גוליבר תיירות




למה לשים לב בהזמנה בגוליבר?

חלקים חשובים בהסכם עם גוליבר שרצוי לדעת לפני הזמנה:

1. ההזמנה היא לא מול החברה עצמה אלא מול החברות השונות המפרסמות בה את שירותיהן, כך שהיא אינה לוקחת אחריות על בעיות שנוצרו עם הספקים. סעיף זה כולל טיסות, מלונות וכדומה.

2. בהזמנת חבילה או מלון דרך גוליבר: פרטי המלון המפורסם בחבילות של גוליבר הינם בגדר חוקי של “בקשה בלבד” ועל פי ההסכם עליו אתם חותמים במהלך ההזמנה החברה אינה מחויבת בהם כל עוד לא נתקבל אישורו הסופי של הספק (כלומר המלון או החברה המייצגת אותו). גוליבר מתחייבת לספק אלטרנטיבות שונות אם לא יתאפשר להם לספק לכם את החדר במלון אותו הזמנתם, ולכם יש את הזכות לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות ללא דמי ביטול לאחר שהתקבלה תשובה שלילית (במידה והתקבלה כזו. לרוב התשובה היא חיובית והכל בסדר). סעיף זה לעתים יוצר מצב שיומיים לפני החופשה תגלו שלא תוכלו לקבל את המלון אותו הזמנתם כפי שפירטנו בחסרונות.
חשוב לציין שסעיף זה אינו תקף רק אצל גוליבר אלא גם בקרב חברות נוספות כמו איסתא. לכן אנו ממליצים תמיד לבצע את הזמנת המלונות באופן ישיר ורק את הטיסות להזמין באתרי הטיסות.

3. הלקוח אינו מקבל ביטוח נסיעות בהזמנה ועליו לדאוג לכך בעצמו.

4. יש על הלקוח אחריות לבדוק את תהליך ההזמנה שלו מול גוליבר, גם אם לא קיבל אף הודעה מהחברה.

5. חשוב! קחו בחשבון דמי ביטול גבוהים בעת ביטול עסקה.

בשורה התחתונה – גוליבר היא “סופרמקט” גדול שמשיג הצעות טיסה וחבילות זולות במיוחד – אנו טסנו מספר פעמים עם גוליבר ללא בעיה, אך לסופרמרקט כמו לכל סופרמרקט יש בעיות ורצוי להכיר אותן לפני הזמנה. 

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: