דילים חמים לפראג באתר הוטלסקומביינד

על אתר הוטלסקומביינד - HotelsCombined

חברת HotelsCombined מספקת שירות מצוין לתייר. היא מאפשרת השוואת מחירי מלונות מבין למעלה מאלף אתרים שמאפשרים לה לבדוק השוואה של מחירו של מלון מסוים, או אזור. מנוע החיפוש של החברה מתחייב בפניכם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. בנוסף, החברה מספקת גם תמיכה בעברית כך שהשימוש בה בהחלט עוזר למצוא את המלון המתאים לכם במחיר הטוב ביותר שיש ברשת. בעבר שירות זה היה לא כל כך מוכר והיינו צריכים להסביר ולפרט את ההגיון – אבל היום רבים הישראלים המשתמשים בשירות של החברה והיא אחד האתרים הפופלארים בישראל לאיתור הצעות משתלמות למלונות בפראג.

לסקירה מלאה על החברה

למי אנו חושבים שהשירות של HotelsCombined בפראג הוא טוב?

ככלל לכולם, אנו פשוט ממליצים לבדוק במערכת תמיד אילו הצעות יש לכל מלון אותו אתם בודקים באתרים אחרים או שקבלתם עליו הצעות מסוכנים כאלו ו/או אחרים. תבדקו, מקסימום אל תזמינו.

השוואת מחירים לאלפי מלונות בפראג באתר הוטלסקומביינד
שווה לבדוק לפני שמזמינים במקומות אחרים, אבל לקחת בחשבון מה מוצג ומה לא.

יש לקחת בחשבון ש:

1. לא כל המלונות הקיימים בפראג נמצאים במערכת (אם כי בפראג החוסרים הם שוליים).
2. המחירים הם לא תמיד סופיים! ויש הבדלים בשירותים שלפעמים נכללים במחיר הסופי, ובשאלה האם באתר מסויים המציג את המחיר מחיר המיסים העירונים כלול או לא.
3. המערכת לא כוללת את הצעות המחיר של הרגע האחרון שיש במגוון האתרים ראו למשל את הסקירה על מבצעי הרגע האחרון בעיר פראג באתר בוקינג, או דילים שונים של חברות כמו אקספדיה. כמובן שהמערכת לא מכניסה לשיקולים שלה דילים והצעות שיש לסוכניות השונות המציעות חבילות של טיסה ומלון (שווה להציץ במידע על המבצע שלנו ושל גוליבר בהקשר זה).

הצעות למלונות ברגע האחרון בפראג

Booking.com