תאילנד מידע שימושי

map

מזג אוויר בתאילנד

העונה היבשה בתאילנד מתחלקת לעונה קרירה יותר בחודשים נובמבר עד פברואר, ולעונה חמה יותר בחודשים מרץ עד יוני. החודשים יולי עד נובמבר, הם חודשי עונת המונסון של תאילנד, אז עשויים לרדת גשמים רבים, העלולים להקשות על הטיול. עם זאת, כמו שיאמרו לכם רבים, גם למידע נוסף...

תחבורה והתניידות בתאילנד

בתאילנד קיימת רשת כבישים מהירים טובה מאוד אשר מכסה את כל אזורי המדינה והאפשרויות להתנייד בה הן מרובות.

למידע נוסף...

ויזות ושגרירויות בתאילנד

אם אתם נוסעים לתאילנד לתקופה של מתחת ל-30 יום, ניתנת לכם אוטומטית (וללא תשלום) ויזת תייר. כניסה מחודשת לתאילנד (לאחר שביקרתם למשל במדינה שכנה כמו לאוס) מאריכה אוטומטית את הויזה ב-30 יום.

למידע נוסף...

מטבע ועלויות

המטבע הרשמי של תאילנד הוא ה-באט (Baht, THB). כל באט מתחלק ל-100 סאטאנג, יש מטבעות בערכים של 25 ו- 50 סאטאנג, וכמו כן מטבעות בערכים של 1, 5 ו-10 באט.

למידע נוסף...

מיסים בתאילנד

בתאילנד קיימת אפשרות להחזר מע"מ במידה וסכום הרכישות הכולל שלכם עולה על 5,000 באט. את החזר המע"מ ניתן לדרוש ולקבל בשדות התעופה הבינלאומיים בתאילנד בערים: בנגקוק (Bangkok international Airport), צ'אנג מאי (Chaing Mai Airport) ופוקט (Phuket Airport)< למידע נוסף...

שירותי בריאות בתאילנד

תאילנד נחשבת למתקדמת ברמת הרפואה יחסית לשכנותיה ובערים הגדולות ניתן למצוא בתי חולים מערביים מודרנים, איכות השירותים הרפואיים משתנה ממקום למקום אך נחשבת למפותחת באזורי התיירות המרכזיים בתאילנד.

למידע נוסף...

חשמל ושקעים בתאילנד

מתח החשמל בתאילנד הוא 220 וולט - כמו בישראל, וכל מכשירי החשמל מותרים לשימוש.

למידע נוסף...

זהירות בתאילנד

תאילנד היא לא מדינה עוינת לתיירים ואינה מסוכנת לטיול, אך בכל זאת מומלץ לנקוט מספר אמצעי זהירות (במיוחד אם אתם מטיילים לבד).

למידע נוסף...

טיפים לפני יציאה לטיול בתאילנד

ודאו שהדרכון שלכם בתוקף לפחות ל 6 חודשים. את העמוד הראשון בדרכון שכולל את התמונה, פרטים אישיים ודוגמת חתימה יש לצלם מספר פעמים ולשמור העתק אחד בבית - שיהיה למקרה חירום.

למידע נוסף...

תאילנד עם ילדים

בשנים האחרונות מהווה תאילנד יעד תיירות מרכזי ומוביל האהוב לא רק על תרמילאים צעירים, אלא גם על משפחות היוצאות לתאילנד בהרכב מלא

למידע נוסף...

תאילנד מידע שימושי - טיפים, המלצות, שאלות ותשובות

בעמוד זה תמצאו שאלות שקיבלנו במערכת האתר, בפייסבוק או במייל ותשובותינו עליהן, לצד טיפים ותגובות שקיבלנו מגולשים על מידע שימושי בתאילנד.

למידע נוסף...