שייט על גונדולה בונציה

הזמנת כרטיסים לשיט על גונדולה בונציה!

שיט על גונדולה בונציה (Classic Gondola Ride) הוא אחת הפעילויות שכל תייר שמגיע לונציה חולם עליה. ונציה היא עיר התעלות, לבקר בה בלי לשוט בהן זה פספוס של ממש. לרוב שיט בגונדולה נתפס כיקר מאוד, הכל תלוי כמובן בתוספות. אם תרצו מדריך, זמר סרנדות, כנר או ארוחת ערב רומנטית – הדבר ייקר את העלויות ועלול להגיע גם למאות דולרים.

הזמנת כרטיסים לשיט על גונדולה בונציה!

בעמוד זה נפרט על סוגי השייט הפופולאריים ביותר. כדי לבחור מהו סוג השייט המתאים לכם ביותר קחו בחשבון מה חשוב לכם – חוויה רומנטית, סיור בעיר, או להנות מהנוף הונציאני בדרך מעט שונה, מהי השעה המתאימה לכם ביותר (כאשר שעות הבוקר המוקדמות או שעות הערב המאוחרות יכולות להיות אופטימליות במיוחד לשייט רומנטי), ובהתאם הזמינו את השייט. אנו ממליצים מאוד לשריין מקום בשייט המתאים לכם מראש (למשל כאן עם ביטול בחינם), במיוחד כאשר מגיעים בקיץ או סביב קרנבל המסכות (שמתקיים לרוב בחודש פברואר) – אז העיר עמוסה תיירים באופן מיוחד.

תעלות המים בוונציה, איטליה

גשר ריאלטו המפורסם – בשייט בגונדולה רואים אותו מזווית אחרת

גם אם לא בוחרים לשוט על גונדולה, הן חלק בלתי נפרד מהנוף בטיול בונציה. שייט בגונדולה הוא חוויה פופולרית בקרב תיירים רבים המבקרים בונציה. תיירים רבים מוצאים את החוויה רומנטית, מרגיעה ומהנה, ונהנים מהאווירה המיוחדת, מהנופים המרהיבים ומהשירות האדיב של הגונדוליירים. עם זאת, ישנם גם תיירים שחוויתם בשייט הייתה שליליות יותר. תלונות נפוצות כוללות את המחיר הגבוה, משך השייט הקצר, חוסר מידע מפורט, לחץ מצד הגונדוליירים להשאיר טיפ גבוה, וחוויה שאינה אותנטית.

שיט בגונדולה וניציאנית 
מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב בונציה שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט על גונדולה מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט על גונדולה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט בגונדולה פרטית

זוהי האופציה היקרה יותר, מאחר ואינכם חולקים את הגונדולה עם תיירים נוספים, אך היא מאפשרת את השייט הנעים ביותר. זו אופציה טובה מאוד לזוגות שמחפשים את השייט הרומנטי ביותר. גונדולה פרטית יוכלה להיות אופציה טובה גם למשפחות שמגיעות לונציה ורוצות לצאת לשייט בגונדולה – שכן המחיר הוא קבוע ובעבור משפחות הוא מתחלק על פני יותר אנשים. שייט פרטי בגונדולה תוכלו להזמין בקישור הזה או בקישור הזה עם אפשרות ביטול – שימו לה שהשייט פופולארי במיוחד ולכן חשוב להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אם לא נותרו מקומות באפשרויות אלו תוכלו לנסות למצוא שייט במועד מתאים לכם בקישור הזה.

שייט פרטי בגונדולה

שייט פרטי הוא אידיאלי לחופשה רומנטית

גונדולה משותפת

האפשרות הזולה יותר היא להזמין מקומות בגונדולה משותפת, לרוב הן של עד שישה נוסעים. למי שמחפש בעיקר את החוויה של השייט עצמו, המעבר מתחת הגשרים והזווית המיוחדת על העיר הצפה זו אופציה מצויינת. יש מגוון רחב של אפשרויות לשייט משותף בגונדולה, אנחנו מציעים להסתכל על הזמינות בקישור הזה לשייט של חצי שעה או בקישור הזה לשייט של בין חצי שעה ל-45 דקות שכולל גם מדריך קולי באפליקציה. במידה ולא נותרו מקומות פנויים לזמנים הנוחים לכם תוכלו להסתכל גם על הזמינות של השייט בקישור הזה.

אופציות נוספות לשיט על גונדולה בונציה בטווחי מחירים נרחבים

שייט בגונדולה וסרנדה

מדובר בסיור האורך כ-35 דקות, בגונדולה משותפת (6 אנשים מקסימום), אל הסיור יוצאות 8 גונדולות במקביל, אותן מלווה זמר סרנדות מוכשר. הסיור עובר בנקודות המרכזיות שלאורך התעלה הגדולה.

  • הסיור מומלץ מאוד לזוגות שהגיעו לעיר לחופשה רומנטית. למידע נוסף על חופשה רומנטית בונציה.
  • שימו לב כי השיט אינו כולל מדריך ואינו כולל איסוף או החזרה אל בית המלון.
  • שימו לב שלחברות שונות ישנה נקודת התחלה שונה לשייט.

כמה עולה שייט בגונדולה

עלות השייט בגונדולה משתנה בהתאם לסוג השייט שבוחרים, כמה אנשים נוסעים, מה משך השייט והאם יש תוספות מעבר לשייט – למשל ארוחה, הדרכה או זמר. יש הרבה סוגי שייט שמוצעים באתרים השונים ובעיר, ולכן הדבר יכול להיות מבלבל. המחירים לשייט בגונדולה מתחילים לרוב מ-20 אירו, ויכולים להגיע אף למעל 100 אירו לנוסע – תלוי כאמור בסוג השייט שבוחרים. השייט הזול ביותר יהיה שייט קצר ששטים בו עם תיירים נוספים, והשייט היקר ביותר יהיה שייט פרטי עם תוספות מיוחדת. קחו בחשבון שמקובל להשאיר טיפ לגונדולייר – מי שמשיט את הגונדולה.

גונדולות בונציה

היש מגוון סוגי שייט בגונדולה בונציה – והמחיר של החוויה תלוי בסוג השייט שבוחרים

כרטיסים לשייט בגונדולה

אפשר לרכוש כרטיסים לשייט בגונדולה במגוון דרכים – בין אם מראש באחד מאתרי הכרטיסים (למשל האתר הזה או האתר הזה בו לגולשי הכל על יש הנחה עם קופון HAKO5). אפשר גם לרכוש כרטיסים במקום, אך לפעמים מחירים אלו עשויים להיות יקרים יותר לעומת ההזמנה מראש, מה גם שרכישה במקום לא מאפשרת לכם לבצע השוואת מחירים ולבחור את השייט המתאים לכם ביותר – בין אם מבחינת מה שהוא מציע או מבחינת המחיר. לכן אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש לשייט לגונדולה, ולעשות את זה עם אפשרות ביטול ככה שגם את תיאלצו לשנות את התוכניות תוכלו לבטל אותם בלי לשלם בעבורם. המלצה זו חשובה במיוחד במידה ואתם מגיעים במהלך הקיץ – אז העיר עמוסה תיירים והמקומות אוזלים במהירות, ובמידה ואתם רוצים לצאת לשייט בשעה ספציפית במהלך היום – למשל בזמן השקיעה היפה של ונציה.

שייט בגונדולה לקראת ערב

שייט בשקיעה בונציה מבוקש במיוחד – וכדאי להזמין עבור שעה זו שייט לפחות שבוע מראש




המלצות "הכל על" לסיור הנ"ל

  • השיט יוצא לפועל בכל תנאי מזג האוויר – משיטי הגונדולות מיומנים ומוכנים להתמודד גם עם שמש וגם עם גשם, למידע על- מזג האוויר בונציה.
  • השייט מאוד מתאים לתיירים בחופשה רומנטית ו/או משפחות עם ילדים. פחות מתאים לתיירים דלי תקציב, למידע נוסף על ונציה בחינם.
  • אין צורך להדפיס את הכרטיסים, ניתן להוריד אותם אל הסמארטפון ולהציג בעלייה לגונדולה.
  • נקודת היציאה לשיט היא בסמוך לכיכר סן מרקו (Piazza San Marco), בכתובת: Campo San Moisè, 1455, 30124. זוהי גם נקודת הסיום של השיט.
  • ההזמנה מראש המוצעת כאן, היא זולה יותר מרוב האופציות הקיימות בעיר. הקטצ’ במקרה של הזמנה מראש הוא שיש צורך להתחייב לזמן מסויים בו יתקיים השיט.
  • להמלצות כלליות על ונציה.

המלצות שעלו בקבוצות הפייסבוק השותפות שלנו – איטליה למטיילים ווניציה למטיילים:

  • שלום חברים. אודה על המלצה לשיט בונציה בגונדולה, על גונדולייר מומלץ. מהיכן ניתן לעלות על השיט ? תודה
    • המחירים אחידים ואותם מסלולים.
    • העלות היא 80 יורו לחצי שעה. אם תיקח גונדולה מאזור סן מרקו אז המסלול הוא אכן אחיד . אני ממליץ על גונדולורית מדהימה שנמצאת באזור הרובע היהודי. היא עושה מסלול באזור הרובע ומסבירה המון בצורה ברורה ונעימה.
  • יומיים לפני ונציה. שייט בגונדולה, כמה עולה? האם קניתם דרך האינטרנט? אם כן, מאיזה אתר? היכן נקודת המפגש?
    • תלוי באורך המסלול. אם אתם רוצים רק בשביל החוויה והתמונה, יש מסלול של דקה בשתי יורו. יש ב- 20 יורו ויש ב- 80 יורו. יש מספר תחנות עגינה ברחבי העיר, אני ספציפית הייתי עם חברים בגטו ובמרחק קצר משם קנינו כרטיס בספונטניות. קנינו בהתחלה בשתי יורו רק בשביל הקטע ואח”כ נשאר לנו קצת כסף אז לקחנו גונדולה קצת לפני גשר ריאלטו עד סן מרקו. עלה לנו 20€ לאדם. בקיצור, לwater bus קונים כרטיס ליממה/שלושה ימים. ולגונדלה קונים בספונטניות בתחנת עגינה מזדמנת. תשאירו בצד בערך 100€ לאדם לצרכי תחבורה.
    • מתחנת הרכבת מתחיל מסלול הליכה ברגל עד סאן מרקו. בדרך את רואה את אלה עם הגונדולות במלא מקומות. את מחליטה מאיפה לקחת. הם נמצאים בכל מקום. עושים את זה על המקום, אפשר להתמקח קצת על מחיר.
    • 80 יורו לחצי שעה.
    • 100 יורו לנסיעה בערב.
    • לחוויה זה בכלל לא מיותר.
    • מנוי יומי לאוטובוס המים עם תכנון מראש לניצול מירבי ומיטבי לדעתי מספיק. שבוע שעבר עשינו מנוי דו יומי שהספיק גם לאיים, מוראנו בוראנו וגם לוונציה עצמה. המנוי ל-48 שעות עלה 30€ והצדיק את עצמו בשילוב של שיטוט בסימטאות המקסימות.