מלונות מומלצים לצמחונים ולטבעונים ברומא

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לצמחונים ולטבעונים למצוא את המלון המתאים ביותר ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות מומלצים לצמחונים וטבעונים ברומא

Casa Cimini

בית סימיני (Casa Cimini) הוא דירת אירוח פרטית הממוקמת בליבה של רומא, בקומה השנייה של בניין בלב הרובע של סנטאנג’לו, ובמרחק של כמה דקות הליכה מן הקולוסיאום והפנתאון… למידע נוסף…

Hotel Julia

⭐⭐⭐
מלון ג’וליה (Hotel Julia) ממוקם באזור הרנסנסי (המרכזי אך שקט) ממש בסמוך למזרקת טרווי (Trevi Fountain) המפורסמת של העיר רומא. לצד אתרים מפורסמים כמו המדרגות הספרדיות (Spanish Steps) והפנתיאון (Pantheon)… למידע נוסף…

Boutique Hotel Campo de’ Fiori

⭐⭐⭐
מלון בוטיק קאמפו דה פיורי (Boutique Hotel Campo de’ Fiori) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Cortina

⭐⭐⭐
מלון קורטינה (Hotel Cortina) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 9 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Artorius

⭐⭐
מלון ארטוריוס (Hotel Artorius) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palazzo Ripetta

⭐⭐⭐⭐⭐
פלאזו ריפטה (Palazzo Ripetta) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Condominio Monti Boutique Hotel

⭐⭐⭐
מלון קונדומיניו מונטי (Condominio Monti Boutique Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החורף מגיע לסיומו ברומא ומתחילים להתכונן לאביב שיגיע בסוף החודש. בתחילת מרץ הביקוש עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. כאשר לקראת סוף מרץ יהיה אפשר לראות גם ימים בהם התפוסה של אפשרויות הלינה תהיה מעל 80% - במיוחד בסוף החודש אז חל חג הפסחא. לכן, מצד אחד יהיו הרבה אפשרויות לינה ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה ולבחור אפשרות לינה עם ביטול בחינם כדי לשמור על גמישות ואופציה לשינויים או ביטולים במידת הצורך. בנוסף, כדי להוזיל בעלות הלינה תוכלו לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות לצמחונים ולטבעונים ברומא

אם אתם צמחונים או טבעונים רצוי שתעבירו את הלינה ברומא בדירה, זאת מכיוון שרוב הדירות כוללות מטבח מאובזר כך שתוכלו לבשל אוכל שקניתם או הבאתם מהבית, לצד קרבה לאתרי התיירות הרבים וכמובן – למסעדות שחלקן אף יתאימו לכם (אם אתם רק צמחוניים זאת לא תהיה בעיה, טבעוניים עשויים להתקשות יותר במציאות מסעדות שמתאימות להם). תוכלו לנסות את: Il Margutta ו Cannavota (ראה עוד תחת מסעדות ברומא).
דירות מומלצות לדוגמא – Trianon Borgo Pio Aparthotel, Gallo Vatican Apartments, Residenza Al Saraceno, Your Suite Rome, Residenza dell’Olmata – My Extra Home.

ניתן כמובן ללון גם בבית מלון שקיים בו מטבחון בחדר, אך להכין ארוחות יהיה קצת יותר קשה מכיוון ולרוב מדובר בקומקום, מיני בר וכיור ולא הרבה מעבר לזה. בנוסף זו לרוב אופציה יקרה יותר מדירה.
מלונות מומלצים לדוגמא – Hotel Apollo, Residenza Di Ripetta, Hotel Artorius,Hotel Cortina, Boutique Hotel Campo de’ Fiori.
ישנם גם מלונות כמו מלון רפאל – רלה אנד שאטו (Hotel Raphael – Relais &amp Châteaux) שמאפשרים לקבל מנות צמחוניות ונחשבים ידידותים לתייר הצמחוני – אך לרוב מדוב במלונות יקרים יחסית שאינם מותאמים לתקציב של כל התיירים.
ראה מידע נוסף ומפורט תחת דירות ברומא ומלונות ברומא.




המלצות על מלונות לצמחונים וטבעונים ברומא

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com