מלונות מומלצים ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לבעלי מוגבלויות למצוא את המלון המתאים ביותר ברומא: מלונות נגישים מומלצים, למה לשים לב? ואיזה איזור הכי מומלץ עבורכם?

7 מלונות מומלצים עם נגישות לבעלי מוגבלויות ברומא

Hotel Lunetta

⭐⭐⭐⭐
מלון לונטה (Hotel Lunetta) הינו מלון בדירוג של 4 כוכבים שזוכה לביקורות טובות מאוד מהמבקרים בו ומשלב מיקום טוב בחלקה היפה של רומא ושירות מצויין. המלון ממוקם במרחק של 200 מטרים בלבד מפיאצה נאבונה (Piazza Navona)… למידע נוסף…

DOM Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דום רומא (DOM Hotel Roma) הוא מלון חמישה כוכבים הנמצא באזור נבונה אחת משכונות רומא הרנסנסית לא רחוק מהטיבר ומרחוב ויטוריו עימנואל (Vittorio Emanuele II) המרכזי ובסמוך לאזור ואתרי הרובע היהודי… למידע נוסף…

Gran Melia Rome

⭐⭐⭐⭐⭐
וילה אגריפינה גראן מליה (Gran Melia Rome) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Quirinale

⭐⭐⭐⭐
מלון קווירינאלה (Hotel Quirinale) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Navona – Dimora Storica

⭐⭐⭐
מלון נבונה (Hotel Navona – Dimora Storica) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

9Hotel Cesari

⭐⭐⭐⭐
מלון 9 ססארי (9Hotel Cesari) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Smeraldo

⭐⭐⭐
מלון סמראלדו (Hotel Smeraldo
) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה ברומא הולך ועולה ככל שמתקרבים לקיץ. מקומות לינה רבים מגיעים לתפוסה גבוהה בסופי השבוע וסביב חג הפסחא (שחל השנה בסוף מרץ), מה שמקשה למצוא מקום לינה נגיש - שכן יש יחסית מעט חדרים מונגשים במלונות השונים ומעט דירות המונגשות באופן מלא. לכן, כדי להבטיח את הלינה במקום אשר מתאים לכם ולמידת הנגישות המתאימה לכם יש להזמין מקום לינה מראש. אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה עם אפשרות ביטול בחינם, כך שתוכלו לבטל את המלון במידה ותמצאו אפשרות אחרת מתאימה יותר, או במידה ואחרי בירור עם המלון החדר לא עומד ברמת נגישות לה אתם זקוקים.

מידע כללי על מלונות ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות

אפשר לומר שרומא, יחסים לערים אחרות, נגישה לנכים על כסא גלגלים, אפילו בקוליסאום קיימת גישה נוחה למעט כמה מדרגות בודדות. ולכן יש צורך במלווה. סביר שתרצו ללון במלון בעל קרבה לאתרים המרכזיים ברומא העתיקה או בנבונה.
מרבית המלונות הגדולים ברמה של 4 ו5 כוכבים מותאמים לתייר עם בעיות הנגישות (אפשרות כניסה עם כסא גלגלים ללובי, מעלית גדולה מספיק וחדרי שירותים ומקלחת מותאמים) – יש צורך לבדוק זאת מכיוון שיכול להיות שיהיה בעיה בנושא זה במלונות הבנויים בתוך מבנים ישנים. לצערינו בכל האמור למלונות הקטנים לבאד אנד ברקפסט והדירות ישנה בעיה בנושא זה ומרבית אפרויות לינה אילו אינם מותאמות לתייר עם נגישות מוגבלת.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות עם נגישות לבעלי מוגבלויות ברומא

להלך מספר מלונות אשר ניגישים לכיסאות גלגלים ברומא

Hotel Residenza In Farnese:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ומגלריה ספדה, 7 דקות הליכה מפיאצה נבונה, ו-13 דקות הליכה מהפנתאון ומפיאצה ונציה.
מדובר בשני חדרים זוגיים (16 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכסא גלגלים, השירותים מוגבהים ועם מעקה, הכיור מונמך ויש כסא במקלחת.

DOM Hotel Roma - Preferred Hotels & Resorts:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 10 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו ורבע שעה הליכה מהפנתאון ומהותיקן.
מדובר בסוויטה (45 מ"ר) בה מיטה זוגית ומיטת ספה. מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכסא גלגלים, השירותים מוגבהים עם מעקה והכיור מונמך.

Aleph Rome Hotel, Curio Collection By Hilton:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מויה ונטו, 3 דקות הליכה מכיכר ברבריני, 5 דקות הליכה מארמון ברבריני, 10 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה ו-12 דקות הליכה מפיאצה אספניה.
מדובר בחדר סופיריור קומפורט (19 מ"ר) בו מיטת יחיד וחדר דלוקס טווין (25 מ"ר) בו שתי מיטות יחיד. מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות וכל היחידה נגישה לכיסא גלגלים.

להלן מספר אפשרויות למלונות מומלצים ברומא למתקשים בהליכה:

Hotel Caravita:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון אינו נמצא בקרב תחנת מטרו אך הוא נמצא באזור התיירותי של רומא, בנוסף סביב המלון תחנות אוטבוס. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 4 דקות הליכה מהפנתאון ומפיאצה ונציה ו8 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (19 מ"ר).

Albergo Ottocento:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא במרחק דקת הליכה מתחנת המטרו Barberini הנמצאת בכיכר ברבריני. כמו כן המלון נמצא במרחק דקת הליכה מויה ונטו, 3 דקות הליכה מארמון ברבריני, 8 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, ו-9 דקות הליכה מפונטנה די טרווי.
מדובר בחדר קלאסיק זוגי (14 מ"ר).

Casa I Cappuccini:
מדובר במלון הנמצא גם הוא במרחק דקת הליכה מתחנת המטרו Barberini הנמצאת בכיכר ברבריני. כמו כן המלון נמצא על ויה ונטו, נמצא במרחק 4 דקות הליכה מארמון ברבריני, 9 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה ומהמדרגות הספרדיות.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).

מספר אפשרויות למלונות עם נגישות למשפחות:

Boutique Hotel Galatea:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מארמון ברבריני, 9 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה מג'ורה, 12 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-13 דקות הליכה מהקולוסיאום.
מדובר בשני חדרי סטנדרט זוגי (18 מ"ר). מבחינת נגישות כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, המקלחת מונגשת לכסא גלגלים, השירותים מוגבהים, הכיור מונמך ויש כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה, הדבר כרוך בתוספת תשלום.

Relais Orso:
המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 5 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה דלה פאצ'ה, 8 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו ומהפנתאון, ו-11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (14 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, ישנו כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

Hotel Savoy:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מויה ונטו, 7 דקות הליכה מגני בורגזה, 8 דקות הליכה מכיכר ברבריני ורבע שעה הליכה מגלריה בורגזה.
מדובר בשני חדרי קלאסיק זוגי (14 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, המקלחת מונגשת לכסא גלגלים, ישנו כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה וכסא-מקלחת. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

Grand Hotel Via Veneto:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים. המלון נמצא ברחוב ויה ונטו, 5 דקות הליכה מגני בורגזה, 12 דקות הליכה מגלריה בורגזה, 10 דקות הליכה מארמון ברבריני ורבע שעה הליכה מכיכר אספניה.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (27 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות ,כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, השירותים עם מעקות אחיזה, ישנה מקלחת מונגשת לכסא גלגלים, ישנו כיור מונמך וכבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

Hotel Locanda Cairoli:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו יש מספר מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 4 דקות מגלריה ספדה, 5 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.
מדובר בשני חדרים זוגיים (14 מ"ר).

Hotel Alexandra
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא בויה ונטו. נמצא במרחק 2 דקות הליכה מכיכר ברביני סביבה מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מארמון ברביני, 9 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר) ובחדר דלוקס זוגי (18 מ"ר).

Hotel Barrett
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה,
7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, הפנתאון ושוק קמפו די פיורי.
מדובר בשני חדרי טריפל (18 מ"ר). יש לציין כי במלון זה, בניגוד למלונות האחרים במייל זה, אין מעלית. כולל ארוחת בוקר (המלון אינו מלון כשר).




המלצות על מלונות עם נגישות לבעלי מוגבלויות ברומא

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com