מלונות מומלצים ליד ארמון וכיכר ברבריני

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד ארמון וכיכר ברבריני ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד ארמון וכיכר ברבריני ברומא

Hotel Majestic Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מג’סטיק רומא (Hotel Majestic Roma) הוא ממלונות החמישה הכוכבים האהובים ביותר ברומא הניצב ממש בסמוך למדרגות הספרדיות. המלון נמצא ממש בדרך הראשית אך המועצבת והשקטה ויה ונטו (Via Veneto)… למידע נוסף…

Hotel Barocco

⭐⭐⭐⭐
מלון בארוקו (Hotel Barocco) הוא מלון ארבע כוכבים מהפופלארים ביותר ברומא. המלון שוכן כל כיכר ברבריני (Piazza Barberini) ליד אתרי רומא הרנסנסית כדוגמת: המדרגות הספרדיות (Spanish Steps)… למידע נוסף…

Hotel Julia

⭐⭐⭐
מלון ג’וליה (Hotel Julia) ממוקם באזור מרכזי אך שקט ממש בסמוך למזרקת טרווי (Trevi Fountain). המלון שוכן בבניין מהמאה ה -19 בתוך השכונה העתיקה של רומא בה יש שפע של חנויות, מסעדות ודוכני גלידה… למידע נוסף…

Hotel Sistina

⭐⭐⭐⭐
מלון סיסטינה (Hotel Sistina) שוכן סמוך לכיכר ומזרקת ברבריני (Piazza Barberini) ליד אתרי רומא הרנסנסית כדוגמת: המדרגות הספרדיות (Spanish Steps), מזרקת טרווי (Trevi Fountain), רחוב ויה ונטו (Via Veneto) והפנתיאון (Pantheon)… למידע נוסף…

Hotel De Petris

⭐⭐⭐
מלון דה פטריס (Hotel De Petris) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז העיר, סמוך לאתרי תיירות וקניות (ראה- קניות ברומא). במרחק של כ-5 דקות הליכה ממוקמת מזרקת טרווי (Trevi Fountain) המפורסמת… למידע נוסף…

Residenza Ki

⭐⭐⭐
מלון רזידנצה קי (Residenza Ki) הוא מלון שלושה כוכבים הנמצא במיקום מרכזי. במרחק הליכה של כ-5 דקות ממוקמת מזרקת טרווי (Fontana Di Trevi) ומארמון ברבריני (Palazzo Barberini) במרחק הליכה של כ-10 דקות ממוקמות המדרגות הספרדיות… למידע נוסף…

Villa Spalletti Trivelli

מלון וילה ספאלטי טריבלי (Villa Spalletti Trivelli) הינו מלון מרכזי השוכן בתוך וילה הסטורית. המלון ממוקם במרחק של 200 מטרים בלבד מהארמון הנשיאותי קוירינאלה (Quirinale Presidential Palace)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב ברומא ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור ארמון וכיכר ברבריני במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד ארמון וכיכר ברבריני

ארמון ברבריני (Palazzo Barberini) הוא אחד הארמונות והבניינים המפורסמים של רומא. סמוך לארמון נמצאת כיכר ברבריני (Piazza Barberini) הצופה על החלק הרנסנסי של העיר שהיא אחת המרכזיים התחבורתיים והתרבותיים החשובים של רומא הרנסנסית (החלק הצפוני של רומא ההיסטורית).

אזור ארמון וכיכר ברבריני, כמו אזור המדרגות הספרדיות הסמוך (מומלץ לקרוא את העמוד על מלונות ליד המדרגות הספרדיות), הוא אזור שוקק חיים ומלא בתיירים. חלק גדול מהאתרים המרכזיים של רומא נמצאים במרחק הליכה מאזור זה, למשל הויה ונטו (הרחוב המפורסם היוצא מהכיכר) כיכר דל פופולו, פונטנה די טרווי וילה בורגוזה וכמובן המדרגות הספרדיות. מרכזיות זו בשילוב עם היותו מרכז חשוב לתחבורה הציבורית של רומא, הופכים את האזור לאזור המובקש מאוד על תיירים המחשפים ללון במרכז העניינים של רומא.
יחד עם היותו רובע שוקק חיים, יש בו חלקים שקטים מאוד ובעלי נוף מקסים מה שהופך אותו לאחד האתרים המבוקשים לבחירת מלון ברומא במיוחד על מי שמחפש לינה ברמה גבוהה יחסית ומרכזית ולינה רומנטית ברומא.




המלצות על מלונות ליד ארמון וכיכר ברבריני ברומא

  • חשוב לדעת שיש הבדלים בין חלקים שונים של אזור הכיכר. המלונות הסמוכים לכיכר מכיוון צפון ומערב הם יקרים יותר (המלונות על הויה ונטו נחשבים למלונות היוקרתיים של רומא כולל ריכוז גבוה של מלונות ארבעה וחמישה כוכבים) הם לרוב מתאימים למחפשים לינה יותר מפנקת ויותר יקרה. ככל שהולכים לכיוון דרום של הכיכר או כיוון מזרח – לכיוון כיכר הרפובליקה ובהמשך למלונות באזור הטרמיני – מחיר המלונות יורד ואופי המלונות הופך להיות יותר עממי (באזורים אילו ישנם יותר דירות ואכסניות). חשוב להבהיר שאזור זה כולל אופי פחות מתאים לחלק מהתיירים – כפי שאנו מפרטים בעמוד על מלונות באזור הטרמיני.
  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • זהו אחד האזורים היפים של רומא והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית ברומא, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית ברומא).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור זה ניתן למנות למשל את מלון Hotel Barocco (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Julia (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Accademia (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Hotel Madrid (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com