מלונות מומלצים באזור הויה דל קורסו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הויה דל קורסו ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד ויה דל קורסו ברומא

The First Roma Arte

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון פירסט רומא ארט (The First Roma Arte) הינו מלון בוטיק בדירוג של 5 כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של רומא. זהו מלון מבוקש ומומלץ במיוחד בעיר רומא. המלון נמצא במרחק של 8 דקות הליכה מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות… למידע נוסף…

J.K Place Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ג’יי קיי פלייס (J.K Place Roma) הינו מלון בוטיק ברומא ברמת חמישה כוכבים המציע 30 חדרים. המלון ממוקם על-יד הגדה המזרחית של נהר הטיבר, ממש על יד החלק התיירותי המפורסם של רומא – המדרגות הספרדיות… למידע נוסף…

Grand Hotel Plaza

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד פלאזה (Grand Hotel Plaza) הוא מלון ותיק בדירוג חמישה כוכבים. המלון ממוקם במרכז רומא, לצד רחוב הקניות הפופולרי ויה דל קורסו (Via del Corso) ורחוב חנויות המעצבים ויה די קונדוטי (Via dei Condotti)… למידע נוסף…

Hotel Centrale

⭐⭐⭐
מלון סנטרל (Hotel Centrale) הוא מלון 3 כוכבים, הממוקם במרכזה של רומא, אך יחד עם זאת באזור שקט ונעים. המלון ממוקם במרחק קצר מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות (Scalinata di Piazza di Spagna)… למידע נוסף…

Hotel Regno

⭐⭐⭐
מלון רגנו (Hotel Regno) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם בקרבת אתרי קניות ותיירות (ראה קניות ברומא). במרחק הליכה של פחות מ-5 דקות נמצאים מזרקת טרווי (Fontana Di Trevi) והפנתיאון (Pantheon). במרחק הליכה… למידע נוסף…

The Telegraph Suites

מלון דה טלגרף סוויטס (The Telegraph Suites) ממוקם בסמוך לכיכר פיאצה ונציה (Piazza Venezia), במרחק של 500 מטרים ממזרקת טרווי… למידע נוסף…

Town House Fontana Di Trevi Rome

מלון טאון הוספונטאנה די טרווי (Town House Fontana Di Trevi) ממוקם בבניין מהמאה ה- 16 ונמצא במרחק של צעדים ספורים ממזרקת טרווי (Trevi Fountain), כ-200 מטרים ספורים מרחוב הקניות המרכזי ויה דל קורסו… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב ברומא ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור הויה דל קורסו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור הויה דל קורסו

הויה דל קורסו (Via del Corso) הוא הרחוב המרכזי והחלק ההומה ביותר, הידוע והגדול שבאזורי התיירות והקניות ברומא. הרחוב נמשך מכיכר דל פופולו ועד לכיכר ונציה והוא פעיל במיוחד בתקופת הקיץ והחגים עד שעות מאוחרות. מדובר באחד הרחובות הרחבים ביותר של רומא והוא משמר את אופיו כרחוב הארוך המרכזי של רומא ההיסטורית מ-220 לפנה”ס ולמעשה עד היום.
הרחוב הוא הרחוב המרכזי של רומא ההיסטורית והתיירותית. ככזה הוא פעיל מאוד ומושך אליו תיירים מכל העולם המחפשים לבצע בעיר קניות, לשבת במסעדות – בתי קפה או סתם לראות ולהראות.

בקרבת הרחוב יש מבחר מלונות, בכל רמות הכוכבים. מכיוון ומדובר באיזור מרכזי ופופולרי שמאוד מתאים למי שמחפש חופשה מפנקת אין לצפות למחירים זולים במיוחד – זהו אחד האזורים היקרים ביותר למלונות ברומא.
יש פה ריבוי של מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים, לצד המון דירות אירוח, מה שמאפשר לינה גם עבור קבוצות גדולות ומשפחות. זהו איזור אידיאלי למשפחות עם ילדים קטנים שכן הוא מאוד תיירותי ובטוח (למידע נוסף על מלונות למשפחות ברומא).
בין המלונות המומלצים בקרבת הרחוב ניתן למנות את מלון סנטרל (Hotel Centrale), מלון רגנו (Hotel Regno), מלון מאנצ’ינו 12 (Hotel Mancino 12) ומלון גראנד פלאזה (Grand Hotel Plaza).




המלצות על מלונות ליד ויה דל קורסו ברומא

  • המלונות באזור הופכים יקרים ומבוקשים יותר ככל שהולכים לכיוון מרכז חלקו הצפוני של הויה דל קורסו (ראו מלנות באזור המדרגות הספרדיות) ככל שמתרחקים מאזור זה במיוחד לאזור דרום, יש פחות ביקוש למלנות אך גם יש פחות היצע.
  • באותו הקשר חשוב לומר כי יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • חשוב לדעת כי בחלק מהמלונות הנמצאים באזור זה ישנם קשיי נגישות עם כלי רכב עקב העובדה כי חלק מהכבישים חסומים לכניסת רכבים. לכן אזור אינו מתאים למי שמתקשה בהליכה ומומלץ לבדוק זאת עם המלון טרם ההזמנה (למידע נוסף על מלונות ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל טרסטוורה (ראו מלונות באזור טרסטוורה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז רומא (רצוי מאוד לקרוא על כך מידע נרחב בעמוד זה: מלונות עם חניה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • בין המקומות לינה הנוספים המומלצים ניתן למנות את מלון Hotel Mancino 12 (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).

תגובות והמלצות של גולשים למלונות בויה דל קורסו:

תגובות והמלצות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – רומא למטיילים-Rome for travelers:

  • אנחנו שהינו במלון/בוטיק stay inn rome שנמצא ממש על הויה דל קורסו והיה מאוד נוח וקרוב להכל ברגל! אומנם הוא אינו מגיש ארוחת בוקר אך דואגים לשים כל יום 2 בקבוקי מים ועוגיות בחדר.(לפי דעתי לא היה לנו בזה צורך, הלכנו וקנינו דברים כל יום בסופר) אם דןאגים להזמין מספיק זמן מראש זה גם יוצא בכלום כסף (:

 



Booking.com