מלונות מומלצים לחופשה רומנטית ברומא

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לזוגות למצוא את המלון הרומנטי ביותר ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ? ואיך להתפנק במחיר שפוי?

7 מלונות מומלצים לחופשה רומנטית ברומא

Gran Melia Rome

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראן מליה רומא (Gran Melia Rome) הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים. כ- 15 דקות הליכה מפיאצה נאבונה (Piazza Navona), הקמפו די פיורי (Campo de’ Fiori) ואתרי רומא הרנסנסית. למידע נוסף…

Hotel Barocco

⭐⭐⭐⭐
מלון בארוקו (Hotel Barocco) הוא מלון ארבעה כוכבים מהפופלארים ביותר ברומא. שוכן על כיכר ומזרקת ברבריני (Piazza Barberini) וליד המדרגות הספרדיות (Spanish Steps). למידע נוסף…

J.K Place Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ג’יי קיי פלייס (J.K Place Roma) הינו מלון בוטיק ברומא ברמת חמישה כוכבים המציע 30 חדרים. ממוקם ליד נהר הטיבר, ממש ליד החלק התיירותי המפורסם של רומא – המדרגות הספרדיות. למידע נוסף…

Starhotels Metropole

⭐⭐⭐⭐
מלון סטאר-הוטלס מטרופול (Starhotels Metropole) הינו מלון ארבעה כוכבים במרכז רומא. המלון ממוקם ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית של רומא. למידע נוסף…

Hotel Majestic Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מג’סטיק רומא (Hotel Majestic Roma) הוא ממלונות החמישה הכוכבים המומלצים ביותר ברומא הניצב ממש בסמוך למדרגות הספרדיות. למידע נוסף…

DOM Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דום רומא (DOM Hotel Roma) הוא מלון חמישה כוכבים הנמצא באזור נבונה, אחת משכונות רומא הרנסנסית לא רחוק מהטיבר ומרחוב ויטוריו עימנואל. למידע נוסף…

Hotel Lunetta

⭐⭐⭐⭐
מלון לונטה (Hotel Lunetta) ממוקם במרחק של 200 מטרים בלבד מפיאצה נאבונה (Piazza Navona). ופחות מ-100 מטרים מכיכר ושוק קמפו ד’פיורי (Campo de ‘Fiori). למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

עם סיומו של החורף תיירים רבים מכל העולם מגיעים לחופשה ברומא ויחד עם כך עולה רמת הביקוש למקומות לינה, במיוחד לאלו באזורים המבוקשים יותר ובסופי שבוע. אנו ממליצים מאוד להזמין מקומות לינה מראש (במיוחד למי שמתכנן כבר עכשיו את חופשה הקיץ, שכן רמת הביקוש רק תלך ותעלה), כך שיוותרו עדיין דירות פנויות וחדרים זמינים בעבור תאריכי החופשה שלכם במקומות הפופולאריים. אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה המאפשרים ביטול בחינם - כך שגם עם הזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ותוכלו לבטל אותו במידה הצורך. למי מכם שרוצה להעביר את החופשה הרומנטית במלון 4 או 5 כוכבים אך במחירים נוחים יותר כדאי לבדוק האם בעבור תאריכי החופשה שלכם יש הנחות כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה רומנטית ברומא

בחירה של בית מלון הוא משתנה מרכזי במשוואת ההנאה מהחופשה הזוגית שלכם. אומנם רומא עיר יקרה באופן יחסי למלונות אך ניתן למצוא אחלה מלונות רומנטיים בעיר ואם מחפשים מספיק טוב אפשר להשיג אחלה מחירים לחופשה זוגית בעיר.
רומא מציעה עבורכם אלפי מלונות, כל אחד עם מאפיינים ואיכויות משלו. בני זוג הרוצים להתפנק באמת במהלך השהות שלהם ברומא יכולים למקד את החיפושים שלהם בניסיון למצוא מלון רומנטי, המציע חדרים מפנקים, בריכות שחייה (רצוי מקורות, בהתחשב במזג האוויר), ג’קוזי, טיפולי ספא ועוד. או לחילופין לינה באחד מהמלונות הנמצאים במבנה עתיק בעיר.
כמובן שהחוויה הרומנטית לא מורכבת רק מבית המלון (כתבנו על כך רבות בעמוד חופשה רומנטית ברומא) אך זהו ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בחוויה הכוללת.

  • יש הרבה הצעות למלונות ברומא לזוגות, מלבד הקיץ אין הרבה לחץ וניתן למצוא אחלה של הצעות ברגע האחרון ולהשיג הנחות יפות – הדברים אמורים במיוחד בתקופת החורף אז ישנם הנחות יפות מאוד למלונות ברומא לזוג.
  • אם אתם מגיעים למלונות אלה לירח דבש או לציון יום נישואין, מומלץ לעדכן בכך את אנשי המלון במעמד ההזמנה. אולי תזכו לקבל כמה פינוקים על חשבון הבית.
  • ודאו שהחדר שלכם כולל מיטה זוגית (נקרא חדר זוגי) ולא מיטות נפרדות (חדר טווין).
  • שאתם מזמינים מלון קטן יותר ופחות מפואר (מלונות שלושה ושני כוכבים) מומלץ לבדוק בתגובות של אורחי המלון שאין מעבר של רעש בין החדרים – זה יכול מאוד לפגוע בפרטיות שלכם.
  • מומלץ לקרוא טיפים נוספים על מלונות רומנטיים באתרhttps://www.romantichotels.co.il/

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות לחופשה רומנטית ברומא

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Fellini- מלון שלושה כוכבים, במרחק 3 דקות הליכה מפונטנה דה טרווי ומהפנתיאון. קרוב לתחנת המטרו ברבריני (Barberini) וסמוך לרחובות קניות.

Antica Dimora Delle Cinque Lune- מלון שלושה כוכבים במיקום מעולה, 3 דקות הליכה מפונטנה דה טרווי ורק 10 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות ופיאצה אספניה. מלון פשוט ונוח במיקום נגיש ונוח לכל אתרי התיירות בעיר.

Hotel Del Corso- מלון שלושה כוכבים ברחוב הקניות הראשי של רומא רחוב ויה דל קורסו, סמוך למדרגות הספרדיות ולפיאצה דל פופולו. מדובר על מלון בוטיק בעל עיצוב ייחודי. הרמה ביחס לשלושה כוכבים היא מאוד גבוהה.

Hotel Tirreno:
המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג'ורה  14 דקות הליכה מהקולוסיאום והפורום הרומי.
מדובר בחדר זוגי (17 מ"ר).

Hotel Virgilio:
המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג'ורה, 8 דקות הליכה מארמון ברביני ו-15דקות הליכה מפונטנה די טרווי, הקולוסיאום ופיאצה ונציה.
מדובר בחדר אקונומי זוגי (10 מ"ר) או חדר קלאסיק זוגי (17 מ"ר).

Eccelso Hotel:
המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מהותיקן, 12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו ו-22 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר דלוקס זוגי (20 מ"ר).

Pantheon Caesar Relais:
מדובר במלון תיירים פונקציונאלי שמיועד למי שמחפש לינה פשוטה נקיה ונוחה במרכז התיירותי של העיר (לא לצפות ליותר מזה). מבחינת אבזור וחדרים הוא פונקציונאלי נוח ונעים. מדובר במלון קטן ויש לקחת זאת בחשבון, כי אם אתם מחפשים בו חדר לקיץ כדאי להזמין מראש. מבחינת מיקום הוא באזור מבוקש מאוד (בין הפנתאון לכיכר ונציה), קרוב לכל האתרים המרכזיים של רומא.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Centrale - מאפשר לינה במיקום מושלם ליד המדרגות הספרדיות. ארוחת הבוקר פשוטה אך מספיקה.
Hotel Piazza Di Spagna - ממוקם ממש על המדרגות הספרדיות. היתרון שלו הוא העובדה שהוא מלון קטן 20 חדרים בלבד. איכות המתקנים הרבה יותר טובה, מאובזר מאוד (וויפי, מזגן וכו').

Hotel Regno
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 5 דקות הליכה מהפנתאון ומפיאצה ונציה, 9 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-10 דקות הליכה מכיכר ברבריני.
מדובר על חדר זוגי (15 מ"ר).

Hotel Residenza In Farnese
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מגלריה ספדה ומשוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-13 דקות הליכה מפיאצה ונציה והפנתאון.
מדובר על חדר זוגי (16 מ"ר).

Albergo Abruzzi
מדובר על מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מהפנתאון, 4 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 10 דקות הליכה שוק קמפו די פיורי ו-13 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו.
מדובר על חדר כפול (17 מ"ר).

Hotel Rinascimento
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם ברובע סנט אנג'לו. ההמלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו, 12 דקות הליכה מהפנתאון ורבע שעה הליכה מכיכר סנט פטרוס.
מדובר בחדר זוגי (16 מ"ר). כולל ארוחת בוקר.

Infinity Hotel
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות ופיאצה אספניה, 7 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 8 דקות הליכה מהפנתאון ו-10 דקות הליכה מכיכר ברבריני ומויה ונטו. מדובר בחדר קלאסיק זוגי (13 מ"ר).

Terrace Pantheon Relais
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מהפנתאון, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 6 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מפונטנה די טרווי. מדובר בחדר סופיריור זוגי (16 מ"ר).

Exe Della Torre Argentina
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם 7 דקות הליכה מהפנתאון ומפיאצה נבונה. כולל ארוחת בוקר.

Hotel Sole Al Pantheon
מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, ממוקם ממש בסמוך לפנתאון, מרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו8 דקות מפונטנה די טרווי.
כולל ארוחת בוקר.

Trevi Palace Luxury Inn
מלון ברמה גבוהה. הוא אהוב מאוד על תיירים (זוגות או משפחות) שמחפשים מצד אחד לינה המיועדת לתיירים מצד שני משהו שהוא מעבר לרמה פונקציונאלית. ביחס למלונות אחרים באזור החדרים שלו מרווחים, ואבזור ברמה טובה. האזור הוא מהמבוקשים שיש.

Cosmopolita Hotel Rome, Tapestry Collection by Hilton
מיקום המלון אומנם באזור טרווי אך הוא הרבה יותר ראוי להוקרה כמלון באזור העיר העתיקה של רומא. אזור זה מתאים למי שרוצה להיות קרוב לאזור העתיק וההסטורי של רומא ופחות מעוניין במרכז העניינים של מסעדות ובארים כמו שיש למשל באזור המדרגות הספרדיות. חשוב לציין שזה אזור יוקרתי באופיו וגם זה לא מתאים לכולם. המלון הוא מלון טוב מבחינת המתקנים הבעיה שהוא יחסית יקר.

Colonna Suite Del Corso:
המלון הוא טוב מאוד מהמוצלחים במלונות רומא הפונים לתייר הפשוט. בעל ארבעה כוכבים, הוא קצת יותר יקר ממלונות אחרים ברמתו בגלל מקומו המאוד מבוקש וחדריו יכולים להיות צפופים לדידם של חלק מהתיירים

מלונות יותר יוקרתיים:
מלון Barocco Hotel - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
מלון Grand Hotel Plaza - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
מלון The First Roma - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה

הדירות המומלצות על ידנו הינם:

Il Tempio Della Capitale:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור רומא העתיקה. המקום נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מגלריה ספדה ומשוק קמפו די פיורי ו-9 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.
מדובר בחדר זוגי (20 מ"ר).

Coronari stylish apartment- דירת אירוח הממוקמת 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה המרכזית.

Mario suite rome- דירת אירוח הממוקמת מרחק 2 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות.

למידע נוסף על דירות ברומא ניתן לקרוא כאן.

בין המלונות המומלצים ניתן למנות את:

Hotel Locanda Cairoli:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו נמצאים מסעדות ומקומות כשרים. כמו כן, המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בחדר זוגי קטן (12 מ"ר).

Argentina Residenza Style Hotel:
מדובר בלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא. כמו כן, המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה ומשוק קמפו די פיורי ו-14 דקות הליכה מפונטנה די טרווי.
מדובר בחדר סטנדרט זוגי (18 מ"ר).

HT6 Hotel Roma:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא. כמו כן, המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-11 דקות הליכה מהפורום הרומי.
מדובר בחדר סופיריור זוגי (22 מ"ר).

Lea Luxury Rooms
מדובר במלון טוב מאוד. הבבניין משופץ (כמו הרבה מלונות אחרים באזור) מה שאולי מחזק את התחושה הרומנטית אבל יוצר לעיתים בעיות עם זרם המים והמעלית - אך זה באמת דברים שוליים. סה"כ המלון זוכה לתשבוחות רבות. בגלל מיקומו ליד הרובע היהודי ובגלל שהוא מאפשר לקחת ארוחת בוקר כשרה הוא בעיקר אהוד על שומרי מסורת וכשרות.

מספר האפשרויות למלונות חמישה כוכבים ברומא
Roma Luxus Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים, ממוקם באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהקולוסיאום, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.
מדובר בחדר סופריור זוגי (22 מ"ר), במלון ישנו ספא.

Hotel Indigo Rome - St. George:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים, הממוקם באזור רובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 10 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 13 הליכה דקות מהותיקן, ו-12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו.
מדובר בחדר סטנדרט זוגי (20 מ"ר), במלון ישנו ספא.

Parco dei Principi Grand Hotel & SPA:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים מעט מרוחק יותר מהמרכז, ממוקם באזור וילה בורגוזה. נמצא במרחק 2 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה ו-7 דקות הליכה מגלריית וילה בורגזה.
מדובר בחדר סופריור זוגי (22 מ"ר), במלון ישנו ספא ובריכת שחייה.

לקריאה נוספת על מלונות חמישה כוכבים ברומא

בין המלונות המומלצים ליד ארמון וכיכר ברבריני ניתן למנות את:

מלון Hotel Barocco הוא בעל מיקום מעט טוב יותר- נמצא על כיכר מרכזית ולכן גם סמוך לתחנת מטרו כמו גם לתחנות אוטובוס, במרחק הליכה של בין חמש דקות לרבע שעה למגוון אתרים תיירותיים (כמו המדרגות הספרדיותארמון ברבריניפונטנה די טרוויהפנתאון ועוד).
מלון Hotel Artemide מעט מרוחק יותר מהאתרים התיירותיים ונמצא במרחק של חמש עד עשרים דקות הליכה ממגוון אתרים שכאלו (כמו ארמון ברבריניבזיליקת סנטה מריה מג'ורההקולוסיאוםפיאצה ונציה ועוד). גם הוא בקרבת תחבורה ציבורית ותחנת המטרו הקרובה אליו במרחק 3 דקות הליכה בלבד.
ממליצה לך לקרוא את ביקורות הגולשים בבוקינג (קישורים מופיעים בשמות המלונות) ולהשוות את המחירים בין שני המלונות עבור התאריכים בהם תשהו (לשים לב גם לגודל החדר) ולהחליט מה יותר מתאים לכם, כמו גם לקרוא את עמודי הסקירה של האתר על המלונות - עמוד הסקירה על מלון ארטמיד ועמוד הסקירה על מלון בארוקו - בהם תמצאי מידע וחוות דעת של גולשי האתר ששהו במלון.

Hotel Barberini
מדובר במלון מפורסם מאוד, מהמפורסמים של רומא ואחד המבנים הבולטים באזור בו הוא נמצא. מדובר במותג של ממש ויש לא מעט תיירים ומקומיים שמוכנים לשלם עליו. מבחינת אבזור וחדרים הוא ברמה גבוהה מאוד (למרות שדירוגו ארבעה כוכבים האבזור והמתקנים של המלון קרובים יותר לחמישה כוכבים) מבחינת מיקום הוא נמצא באחד האזורים המבוקשים והיוקרתיים של רומא.

Giuturna Boutique Hotel
מדובר במלון תיירים קלאסי שמיועד למי שמחפש לינה טובה ופונקציונאלית (לא לחפש משהו יותר מזה) בחלק התיירותי ביותר של העיר. מבחינת אבזור וחדרים הוא מלון בוטיק קטן, בלי אולמות גדולים ואופי מאוד אינטימי (אפילו אין מעלית). מצד שני, החדרים מאובזרים היטב והאבזור ברמה גבוהה. מבחינת מיקום הוא נמצא במיקום המבוקש ביותר באזור כיכר ברבריני.

La Foresteria Luxury Suites
מדובר במלון קטן יחסית וברמה גבוהה (למרות שהוא מוגדר כאכסניה). מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור מאובזר היטב מעל הסטנדרט הרגיל של רומא, והחדרים שלו ביחס למלונות האזור גדולים יחסית. המלון נמצא במיקום המבוקש (והיקר) ביותר של העיר- ארמון וכיכר ברבריני.  יש לקחת בחשבון שמדובר אומנם במלון שמעניק תמורה למחיר במיוחד בחורף - אבל לא מדובר במלון המיועד למשפחות או למחפשים לינה זולה ברומא.

בין המלונות המומלצים ליד המדרגות הספרדיות ניתן למנות את:

Hotel Teatro Di Pompeo:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק שתי דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מהפנתאון ו-12 דקות הליכה מפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (21 מ"ר). כולל ארוחת בוקר.

Hotel Hiberia:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה לפונטנה די טרווי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 14 דקות הליכה מהקולוסיאום, 15 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה מג'ורה ו-13 דקות הליכה מארמון ברבריני.
מדובר בחדר קלאסיק זוגי (14 מ"ר). כולל ארוחת בוקר.

Hotel Gregoriana:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 11 דקות הליכה מוילה בורגזה, 13 דקות הליכה מפיאצה דל פופולו, 9 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-7 דקות הליכה מארמון ברבריני.
מדובר בחדר זוגי (15 מ"ר). כולל ארוחת בוקר.

Hotel Del Corso
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם על רחוב ויה דל קורסו 5 דקות מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות, 6 דקות הליכה מפיאצה דל פופולו, ו-10 דקות מפונטנה די טרווי.
מיקום מעולה ומלון מומלץ מאוד.

Hotel Forte
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם 5 דקות מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות, 8 דקות הליכה מפיאצה דל פופולו, ו-11 דקות מפונטנה די טרווי. כולל ארוחת בוקר.

Hotel San Silvestro
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם 5 דקות מפונטנה די טרווי,  6 דקות מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות ו-10 דקות מהפנתיאון.  כולל ארוחת בוקר.

Venustas Roma Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור הותיקן. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו, 10 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 13 דקות הליכה מהפנתאון, 12 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות ו-20 דקות הליכה מכיכר סנט פטרוס וממוזיאון הותיקן.
מדובר בחדר סטנדרט זוגי (17 מ"ר).

Hotel San Silvestro:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 7 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות, 10 דקות הליכה מכיכר ברבריניויה ונטוהפנתאון ופיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (15 מ"ר).

Hotel Trastevere:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מפורטה פורטזה, 12 דקות הליכה מגלריה ספדה ורבע שעה הליכה משוק קמפו די פיורי.
מדובר בחדר זוגי (17 מ"ר).

Hotel Cinquantatre
מדובר במלון סביר ביותר. גודל החדרים קטן יחסית והמתקנים פשוטים. האזור של המלון הוא מרכזי מאוד ויוקרתי. סה"כ הוא מלון פשוט המיועד לתיירים שרוצים לינה זולה במרכז התיירותי.

A&F Colosseo
מדובר במלון קטן הפונה למחפשים לינה זולה ברומא. יש לנו עליו ביקורת אחת טובה. מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור זול ופשוט - האבזור פונקציונאלי, מאוד נקי וטוב, החדרים בחלקם קטנים (הגודל לא אחיד) והמבנה ישן אך החדרים משופצים ולא מרגישים זאת בתוכם. מבחינת מיקום הוא אומנם נקרא קולסאו אבל המרחק שלו מהקולוסיאום הוא יותר מחצי ק"מ והוא נמצא בסמוך לכנסיית סנטה מריה מג'ורה במרחב שאנו מכלילים כאזור הטרמיני.

Exe International Palace
מדובר במלון ברמה גבוהה יחסית למלונות המיועדים לתיירים. מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור ברמה גבוהה יחסית, החדרים יחסית רחבים. מבחינת מיקום- המיקום בינוני. הוא לא בתוך החלק התיירותי של רומא אך בנסיעה קצרה אפשר להגיע לכל נקודה בעיר, האזור מאוד נגיש מבחינת תחבורה ציבורית ואפשר למצוא בו אין סוף של מסעדות וחניות זולות. בנוסף, לא בתוך הרחוב של המלון אבל ברחובות הסמוכים יש מהגרים וזרים וזה מפריע לחלק מהתיירים.

Sonnino Suite:
מדובר במלון הנמצא באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 10 דקות הליכה מגלריית ספדה ו-12 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).

Alla Renella Guest House:
מדובר בבית הארחה הנמצא ברובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 5 דקות הליכה מגלריית ספדה, 6 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-11 דקות מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר) בחדר גם מטבחון.

Sant'Angelo Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת ברובע סנט אנג'לו. נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטלנים ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בסטודיו (35 מ"ר) המאובזרת גם במטבחון.

בין המלונות המומלצים לזוגות שמעשנים ניתן למנות את:

Hotel Ponte Sisto: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור הרובע היהודי. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מגלריית ספדה, 4 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 8 דקות הליכה לפיאצה נבונה ו-7 דקות הליכה לבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות הכשרות סביבו. מדובר בחדר זוגי, במלון אזור המיועד לעישון אך החדר ללא מרפסת.

Hotel 87 eighty-seven: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 3 דקות הליכה מארמון ברבריני, 3 דקות הליכה מויה ונטו, ו-5 דקות הלכיה מפונטנה די טרווי. מדובר בחדר זוגי סופריור בו מפרסת, כמו כן במלון יש אזור המיועד לעישון, יש לציין כי העישון בחללים הציבוריים במלון אסור.

Hotel Memphis: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 3 דקות הליכה מארמון ברבריני, 5 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, ו-12 דקות הליכה מהפנתאון.




המלצות על מלונות לחופשה רומנטית ברומא

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.
  • בין המקומות לינה הנוספים המומלצים ניתן למנות את מלון Artemide (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com