מלונות מומלצים ליד כיכר נבונה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד כיכר נבונה ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

6 מלונות מומלצים ליד כיכר נבונה ברומא

Navona Colors Hotel

⭐⭐⭐
מלון נאבונה קולורס (Navona Colors Hotel) הינו מלון שלושה כוכבים פשוט וקטן ברומא. המלון ממוקם באזור הבארוקי והנוצרי של רומא במרחק של 200 מטרים מכיכר/פיאצה נאבונה (Piazza Navona)… למידע נוסף…

Hotel Raphael – Relais & Châteaux

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון רפאל – רלה אנד שאטו (Hotel Raphael – Relais & Châteaux) הוא מלון חמישה כוכבים מפואר ומבוקש באזור מרכזי ברומא… למידע נוסף…

Hotel Campo De’ Fiori

⭐⭐⭐
מלון קמפו דה פיורי (Campo De Fiori) הוא מלון מומלץ ונעים ברומא. מותאם למשפחות ולמי שמחפש לינה נעימה ונוחה. המלון ממוקם באחת הכיכרות הפופולריות ביותר של העיר רומא במהלך שעות היום הכיכר כוללת שוק מסורתי של פירות וירקות, ובערב היא הומה עם בארים ומסעדות& למידע נוסף…

Donna Camilla Savelli

⭐⭐⭐⭐
מלון דונה קמילה סאבלי (Donna Camilla Savelli) הוא מלון ארבעה כוכבים מעוצב, שקט באזור בילויים וחיי לילה של רומא. המלון שוכן במרכזו של רובע טרסטוורה (Trastevere) הרובע הצעיר של רומא המאופיין בבילויים ומסעדות רבות… למידע נוסף…

Hotel Lunetta

⭐⭐⭐⭐
מלון לונטה (Hotel Lunetta) הינו מלון בדירוג של 4 כוכבים שזוכה לביקורות טובות מאוד מהמבקרים בו ומשלב מיקום טוב בחלקה היפה של רומא ושירות מצויין. המלון ממוקם במרחק של 200 מטרים בלבד מפיאצה נאבונה (Piazza Navona)… למידע נוסף…

Palazzo Navona Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פלאצו נאבונה (Palazzo Navona Hotel) הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרחק הליכה מאתרי תיירות רבים בעיר. בתוך דקות ספורות ניתן להגיע לכיכר נאבונה (Piazza Navona) ולפנתיאון (Pantheon)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור כיכר נבונה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה ברומא ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד כיכר נבונה

פיאצה נאבונה (Piazza Navona) היא כיכר מרכזית בלבו של האזור התיירותי של רומא הנוצרית ושוכנת בסמוך למבנה הפנתאון. בתקופת האימפריה הרומית שימשה הכיכר כאתר ספורט של מרוצי סוסים והיא מהיצירות היפות שיש ברומא מתקופת הבארוק.

אזור נבונה הוא אזור שנחשב לאחד האזורים הפופולרים והמומלצים לבחירת מלון ברומא, אך כמו מלונות באזור המדרגות הספרדיות הוא מבוקש מאוד, (יותר מההיצע) וסובל ממחסור במלונות.
בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור הכיכר ניתן להזכיר את מלון רפאל – רלה אנד שאטו (Hotel Raphael – Relais &amp Châteaux) , ומלון דום רומא (DOM Hotel Roma) בעלי דירוג של חמישה כוכבים ומלון פלאצו נאבונה (Palazzo Navona Hotel) בעל דירוג של ארבעה כוכבים.




המלצות על מלונות ליד כיכר נבונה ברומא

המלצות למחפשים מלון באזור

  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • חשוב לדעת כי בחלק מהמלונות הנמצאים באזור זה ישנם קשיי נגישות עם כלי רכב עקב העובדה כי חלק מהכבישים חסומים לכניסת רכבים. לכן אזור אינו מתאים למי שמתקשה בהליכה ומומלץ לבדוק זאת עם המלון טרם ההזמנה (למידע נוסף על מלונות ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל טרסטוורה (ראו מלונות באזור טרסטוורה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז רומא (רצוי מאוד לקרוא על כך מידע נרחב בעמוד זה: מלונות עם חניה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • זהו אחד האזורים היפים של רומא והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית ברומא, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית ברומא).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • מלונות מומלצים נוספים באזור פיאצה נבונה ניתן למנות את: Hotel Teatro Di Pompeo  מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה. חדר זוגי או טווין (21 מ”ר) . מלון דירות Inn Rome Rooms & Suites מלון דירות, ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה. מלון Hotel Regno מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם במרחק 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה, ו-3 דקות מפונטנה די טרווי.

המלצות גולשים על מלונות באזור כיכר נבונה

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על רומא, הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר הנצחית של ארץ המגף

  • המיקום (בPiazza Navona) היה מועלה, יכולנו להגיע לכל מקום ברגל ואפילו לחזור למלון לנוח קצת שהתעייפנו.



Booking.com