1. עמוד הבית
  2. »
  3. רומא 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מלונות מומלצים ברומא – הסקירה המקיפה ביותר בעברית

מלונות מומלצים ברומא – הסקירה המקיפה ביותר בעברית

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

7 מלונות מומלצים ברומא

Umiltà 36

⭐⭐⭐⭐⭐
מדובר במלון המדורג כמלון חמישה כוכבים – מה שהופך אותו למומלץ למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה. מלון זה נמצא באזור פיאצה נבונה ופונטנה די טרווי, אזור זה הוא מהמבוקשים ביותר, ובהתאם לכך גם ביקרים ביותר ברומא. הלינה בו מתאימה מאוד למי שאוהב ללון במרכז העניין ולהיות במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים של העיר. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא מתאימה למגיעים עם רכב מאחר ומציעה לאורחיה חניה. למידע נוסף לחצו כאן.לקבלת הצעת המחיר ל-Umiltà 36

UNAHOTELS Trastevere Roma

⭐⭐⭐⭐
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בטרסטוורה (Trastevere), אשר נמצא במקביל לעיר העתיקה מעברו השני של נהר הטיבר. ניתן למצוא מקומות לינה במחירים נוחים וזולים יותר באזור זה, ועדיין להיות קרובים יחסית למרכז התיירותי. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

9Hotel Cesari

⭐⭐⭐⭐
מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא ליד פונטנה די טרווי, אזור זה הוא מהמבוקשים ביותר, ובהתאם לכך גם מהיקרים ביותר ברומא. הלינה בו מתאימה מאוד למי שאוהב ללון במרכז העניין ולהיות במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים של העיר. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, חדרים אטומים לרעש וטרסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, למידע נוסף לחצו כאן.

Spagna Royal Suite

⭐⭐⭐⭐
מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא באזור שבין פונטנה די טרווי לבין המדרגות הספרדיות. הלינה בו מתאימה מאוד למי שאוהב ללון במרכז העניין ולהיות במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים של העיר. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Borromeo

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – שיהיה נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מצד שני. מלון זה נמצא ברומא העתיקה שם נמצאים הקולוסיאום והפורום הרומי. אזור זה מבוקש ללינה ומחירי הלינה בו עולים ככל שמתקרבים לקולוסיאום ולאזור רובע סנט אנג’לו. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

Princeps Boutique Hotel

⭐⭐⭐
מדובר במלון בדירוג של שלושה כוכבים, אפשרות המומלצת למי שמחפש מקום לינה נוח אך לא יקר מידי. המלון נמצא בסמוך לבזיליקת סנטה מריה מג’ורה באזור תחנת טרימני המרכזית. המלון מציע ארוחות בוקר שזוכה לחוות דעת טובות מאוד, חדרים המתאימים לשניים ושלושה אנשים ומזיוג אוויר. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Relais Dei Papi

⭐⭐⭐
מלון זה הינו מלון המדורג בשלושה כוכבים ומומלץ למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מידי מצד שני. המלון נמצא באזור הותיקן בו אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נוחים ועדיין להיות קרובים לאתרים המרכזיים. המלון מציע חדרים המתאימים לאירוח של שניים ועד חמישה אנשים, ובהם ווי פיי ומיזוג אוויר.אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

החורף מגיע לסיומו ברומא ומתחילים להתכונן לאביב שיגיע בסוף החודש. בתחילת מרץ הביקוש עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. כאשר לקראת סוף מרץ יהיה אפשר לראות גם ימים בהם התפוסה של אפשרויות הלינה תהיה מעל 80% - במיוחד בסוף החודש אז חל חג הפסחא. לכן, מצד אחד יהיו הרבה אפשרויות לינה ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות רבות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מקומות לינה רבים מציעים הנחות והמבצעים בתקופה הזו של התפר בין החורף לאביב, כדאי לחפש האם יש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות ברומא

בין המלונות המומלצים למגיעים עם רכב לרומא ניתן למנות את מלון חמישה כוכבים Umiltà 36 , מלון שלושה כוכבים Hotel Grifo ומלון Domus Terenzio (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים), מלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Galla (חניה פרטית במקום במחיר של 50€ לכל יום) ומלון ארבעה כוכבים Hotel Barocco (חניה פרטית במיקום סמוך במחיר של 40€ לכל יום). כך תוכלו להגיע עם ראש שקט ולא להסתבך במציאת מקום חניה קרוב או להסתכן בתשלום קנס על חניה במקום אסור.

אנו מאוד ממליצים לקרוא את העמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים עם חניה ברומא – חובה לקרוא למגיעים לבירת איטליה עם רכב שכור. בנוסף אנו ממליצים לקרוא את העמוד שלנו על השכרת רכב ברומא (2023) – הנחה בלעדית וכל מה שצריך לדעת כדי להימנע מטעויות וקנסות מיותרים.

למשפחות המחפשות ללון ברומא אנו ממליצים להסתכל מלון ארבעה כוכבים Hotel La Place Roma ומלון ארבעה כוכבים Spagna Royal Suite המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, מלון שלושה כוכבים Hotel Relais Dei Papi , מלון ארבעה כוכבים Hotel dei Barbieri ומלון שלושה כוכבים Hotel Borromeo המתאימים למשפחות עד 5 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

אנו ממליצים לקרוא את העמודים המקיפים שלנו על: מלונות למשפחות ברומא ורומא עם ילדים – המדריך המקיף ביותר למשפחות המבקרות בבירת איטליה.

בין המלונות המציעים מתקנים נגישים ברומא אפשר למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Abitart , מלון שלושה כוכבים Hotel Pacific ומלון ארבעה כוכבים TH Roma - Carpegna Palace שיש בהם גם חניית נכים ומלון ארבעה כוכבים UNAHOTELS Trastevere Roma ומלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Galla. מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

למידע נוסף על מלונות ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לרומא ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים המלונות ברומא מומלץ להסתכל על מלון ארבעה כוכבים Hotel La Place Roma שמציע אזורים המיועדים לעישון, מרפסת וגן ומלון שלושה כוכבים Hotel Borromeo , מלון ארבעה כוכבים Tmark Hotel Vaticano , מלון ארבעה כוכבים Hotel Isa ומלון ארבעה כוכבים Hotel Mozart שמציעים אזורים המיועדים לעישון ומרפסת.

ראו עוד תחת: מלונות למעשנים ברומא.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה ברומא כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים UNAHOTELS Trastevere Roma , מלון ארבעה כוכבים Hotel Barberini , מלון Domus Australia , מלון ארבעה כוכבים Tmark Hotel Vaticano ומלון ארבעה כוכבים La Griffe Hotel Roma שמגישים אוכל טבעוני.

ראו עוד תחת מלונות לצמחונים ולטבעונים ברומא.

בין המלונות המומלצים עבור דתיים ושומרי מסורת ברומא ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים 9Hotel Cesari , מלון שני כוכבים Hotel Romano ומלון חמישה כוכבים Umiltà 36 שנמצאים בקרבת בית כנסת ומאפשרים כניסה לחדרים באמצעות מפתח רגיל ומלון ארבעה כוכבים Hotel dei Barbieri ומלון שלושה כוכבים Hotel Smeraldo שנמצאים בקרבת בית כנסת. במידה ואתם מגיעים לחופשה הכוללת סוף שבוע בדקו קודם האם מקום ההארחה מאפשר לכם שמירת שבת והאם יוכל לסייע בנושא - לא רק בקבלת מפתח רגיל ולא אלקטרוני אלא גם בנושאים שונים, כמו אורות שנדלקים באופן אוטומטי.
Lea Luxury Rooms
מדובר במלון טוב מאוד. הבבניין משופץ (כמו הרבה מלונות אחרים באזור) מה שאולי מחזק את התחושה הרומנטית אבל יוצר לעיתים בעיות עם זרם המים והמעלית - אך זה באמת דברים שוליים. סה"כ המלון זוכה לתשבוחות רבות. בגלל מיקומו ליד הרובע היהודי ובגלל שהוא מאפשר לקחת ארוחת בוקר כשרה הוא בעיקר אהוד על שומרי מסורת וכשרות.

אנו מאוד ממליצים לקרוא את העמודים שלנו בנושא: מלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא ורומא לדתיים ושומרי מסורת – המדריך המקיף לתכנון החופשה.

בין המלונות המומלצים באזור פיאצה נבונה ניתן למצוא את מלון חמישה כוכבים Umiltà 36 , מלון שלושה כוכבים Tree Charme Parliament Boutique Hotel , מלון ארבעה כוכבים Hotel La Place Roma , מלון שלושה כוכבים Trevi Beau Boutique Hotel ומלון שני כוכבים Hotel Primavera .

לקריאה על מלונות מומלצים נוספים ראו מלונות ליד כיכר נבונה.

בין המלונות המומלצים ברומא העתיקה ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Galla , מלון שלושה כוכבים Hotel Grifo , מלון שלושה כוכבים Princeps Boutique Hotel , מלון שני כוכבים Hotel Romano ומלון ארבעה כוכבים DoubleTree By Hilton Rome Monti .

Hotel Barberini
מדובר במלון מפורסם מאוד, מהמפורסמים של רומא ואחד המבנים הבולטים באזור בו הוא נמצא. מדובר במותג של ממש ויש לא מעט תיירים ומקומיים שמוכנים לשלם עליו. מבחינת אבזור וחדרים הוא ברמה גבוהה מאוד (למרות שדירוגו ארבעה כוכבים האבזור והמתקנים של המלון קרובים יותר לחמישה כוכבים) מבחינת מיקום הוא נמצא באחד האזורים המבוקשים והיוקרתיים של רומא.

Pantheon Caesar Relais
מדובר במלון תיירים פונקציונאלי שמיועד למי שמחפש לינה פשוטה נקיה ונוחה במרכז התיירותי של העיר (לא לצפות ליותר מזה). מבחינת אבזור וחדרים הוא פונקציונאלי נוח ונעים. מדובר במלון קטן ויש לקחת זאת בחשבון, כי אם אתם מחפשים בו חדר לקיץ כדאי להזמין מראש. מבחינת מיקום הוא באזור מבוקש מאוד (בין הפנתאון לכיכר ונציה), קרוב לכל האתרים המרכזיים של רומא.

Colonna Suite Del Corso:
המלון הוא טוב מאוד מהמוצלחים במלונות רומא הפונים לתייר הפשוט. בעל ארבעה כוכבים, הוא קצת יותר יקר ממלונות אחרים ברמתו בגלל מקומו המאוד מבוקש וחדריו יכולים להיות צפופים לדידם של חלק מהתיירים

המלצות נוספות ניתן למצוא תחת מלונות בעיר העתיקה.

בין המלונות המומלצים באזור ויה ונטו ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים Hotel Barberini , מלון ארבעה כוכבים Hotel Barocco , מלון שלושה כוכבים Hotel Le Petit , מלון שלושה כוכבים Hotel Modigliani ומלון Casa I Cappuccini .

להמלצות נוספות ראו מלונות באזור הויה ונטו.

בין המלונות המומלצים באזור הותיקן ניתן למצוא את מלון Domus Terenzio , מלון שלושה כוכבים Eccelso Hotel and Apartments , מלון ארבעה כוכבים Hotel Della Conciliazione , מלון ארבעה כוכבים Hotel Isa ומלון ארבעה כוכבים Best Western Plus Hotel Spring House .

Hotel Gravina San Pietro
מדובר במלון תיירים קלאסי לאזור הותיקן, יש באזור זה כמה מלונות כאלה שהם פשוטים וזולים, שמאוד אהובים על צליינים שרוצים לינה סבירה במחיר זול ויותר חשוב להם להיות קרובים לותיקן מלאזור המרכז התיירותי (אזור המדרגות הספרדיות -נבונה-טרווי). מבחינת אבזור וחדרים הוא סביר + ומעניק בדיוק את מה שמצופה ממלון שלושה כוכבים המיועד לתיירים המחפשים לינה פונקציונאלית וזולה. מבחינת מיקום חשוב לדעת שאין לנו אמירה מוחלטת. אזור זה אומנם רחוק יחסית מהמרכז התיירותי, אבל יש לו יתרונות כמו מחיר, אזור מעניין ומרתק גם עבור תיירים והרבה מסעדות וחנויות אותנטיות יחסית.

ניתן למצוא מידע נוסף במלונות בותיקן ומלונות ליד מוזיאון הותיקן.

בין המלונות המומלצים באזור בית הכנסת הגדול של רומא ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים Otivm Hotel , מלון שלושה כוכבים Hotel Barrett ומלון ארבעה כוכבים Hotel dei Barbieri .

ניתן לקרוא על כך עוד תחת מלונות ברובע היהודי של רומא ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא.

 

בין המלונות המומלצים בטרסטוורה ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים UNAHOTELS Trastevere Roma , מלון שלושה כוכבים BLOOM HOTEL ROME , מלון שלושה כוכבים Hotel Trastevere ומלון ארבעה כוכבים Hotel La Rovere .

המלצות נוספות ניתן למצוא במלונות מומלצים ודירות לזוגות ומשפחות בטרסטוורה, רומא.

בין המלונות המומלצים ברובע סנט אנג'לו ניתן למצוא את מלון שלושה כוכבים Hotel Smeraldo , מלון שלושה כוכבים Navona Essence Hotel ומלון ארבעה כוכבים Hotel Ponte Sisto .

להמלצות נוספות ראו מלונות ליד טירת סנט אנג’לו.

מלונות במדרגות הספרדיות: אזור המדרגות הספרדיות הוא אזור שוקק חיים ומלא בתיירים. חלק גדול מהאתרים המרכזיים של רומא נמצאים באזור זה, למשל כיכר דל פופולוכיכר וארמון ברבריניוילה בורגוזה וכמובן המדרגות הספרדיות ומזרקת הסירה.יחד עם היותו רובע שוקק חיים, יש בו חלקים שקטים מאוד ובעלי נוף מקסים, מה שהופך אותו לאחד האתרים המבוקשים לבחירת מלון ברומא. חשוב רק לזכור שאין הרבה מלונות באזור ולכן המחירים יחסית גבוהים בהשוואה לאזורים אחרים. בין המלונות המומלצים באזור המדרגות הספרדיות ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים Babuino 181 - Small Luxury Hotels of the World ומלון ארבעה כוכבים Hotel Mozart . מלון ארבעה כוכבים נוסף- Condotti Boutique Hotel.

ניתן למצוא המלצות נוספות תחת מלונות מומלצים ודירות מומלצות לזוגות ומשפחות במדרגות הספרדיות ברומא.

ראשית, לפני שמדברים על רומא באופן פרטי, צריך לבחור בחירה אסטרטגית - איזה סוג של לינה היא המתאימה לכם - הוסטל, מלון או דירה. להלן ההבדלים בקצרה למי שאינו טייל מנוסה:

  • בית מלון מספק לינה קלאסית, עם שירותים כאלה או אחרים על פי מספר הכוכבים אותו הוא מקבל ועל פי השירותים עליהם הוא מתחייב (לדוגמה: פנסיון מלא או חלקי, ספא, בר ועוד). מיועד למי שרוצה ליהנות מתנאים של אירוח בזמן הטיול שלו.
  • הוסטל או אכסנייה הוא פשוט בית המאפשר לינה ללא הדרישות בהן צריכים לעמוד בתי המלון (מים חמים 24 שעות ביממה, לובי, מסעדה או קפיטריה). בחירה בהוסטל מתאימה למי שנוחות הלינה פחות מפריעה לו, וחשוב לו לחסוך בעלויות הטיול.
  • דירה, כשמה כן היא. דירה העומדת להשכרה ללא שירותים מיוחדים, כאשר האביזרים בדירה הם על פי מה שבעל הדירה מפרסם. פתרון הדירה הוא מוצלח במיוחד עבור משפחות וקבוצות קטנות.

הפרמטרים לפיהם אנו ממליצים לבחור מלון באירופה בכלל וברומא בפרט ולפיהם גם כתבנו את דף מלונות מומלצים ברומא הם: מיקום, מחיר, טיב החדר (או השירותים שמספק המלון) ותגובות מבקרים קודמים.

א. מבחינת מיקום, אם אתם רוצים להיות קרובים לאתרים המרכזיים של רומא, מומלץ לבחור מלון באזור של רומא הרנסנסית, בקרבת המדרגות הספרדיות או הפונטנה די טרווי. סידור זה מומלץ לתיירים המבקרים לראשונה בעיר והולכים לראות את האתרים המרכזיים והמפורסמים שלה.
החיסרון בבחירת מלון באזור זה הוא העבודה שהמחיר יהיה יקר יותר ממלון מרוחק ולא פעם המלון יהיה קטן. אנו מעדיפים זאת כך כדי לחסוך את הנסיעה בבקרים לאתרי הטיול, אך מי שרוצה מלונות במחירים זולים יותר - יכול לחפש מלונות באזורים מרוחקים יותר מהמרכז (למשל באזור הטרסטוורה), ואז מומלץ ללון כמה שיותר קרוב לתחנת מטרו.

אזורים מהם כדאי להתרחק בבחירת המלון ברומא: לדעתינו מומלץ להתרחק מאזור הטרמיני, שהוא צפוף ורועש ולא נעים להליכה בלילה.

ב. השירותים שמספק המלון: חשוב להבין מה המלון נותן ומה הוא אינו נותן. לדעתנו, הפרמטרים שחשוב לבדוק ברומא הם תקופת השיפוץ של המלון (אנו נתקענו פעם אחת במעלית שנראתה כאילו נבנתה בימי הביניים) וטיב החדרים (גודל, מקלחת ושירותים, מיזוג או הסקה, גישה חופשית לאינטרנט, או כל דבר אחר שחשוב בעיניכם). ניתן לבדוק זאת בתמונות ובסרטונים שמצורפים למלונות המומלצים.

ג. המלצות של לקוחות עבר: חשוב מאוד לקרוא מה מספרים לקוחות העבר של בתי המלון בהם אתם מתעניינים. תוכלו לראות את תגובתיהם של תיירי עבר בתוצאות של רוב מנועי החיפוש הגדולים. בנוסף, אפשר להיכנס לאתרים כמו "TripAdvisor" או פורומים ישראלים כמו "למטייל" כדי לראות האם לקוחות עבר של המלון רשמו עליו ביקורת, שלילית או חיובית.

Legends Hostel - אכסניה עם אפשרות לחדר מעורב - מיקום מצוין באזור וילה בורגוזה (Villa Borghese) והמדרגות הספרדיות (Scalinata di Spagna).

Freedom Traveller Hostel - הצעה טובה מאוד לחדר של נשים בלבד. גם באזור היפה והנעים של רומא (על יד המדרגות הספרדיות)

Alessandro Downtown Hostel - אכסניה על יד הטרמיני

La Foresteria Luxury Suites
מדובר במלון קטן יחסית וברמה גבוהה (למרות שהוא מוגדר כאכסניה). מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור מאובזר היטב מעל הסטנדרט הרגיל של רומא, והחדרים שלו ביחס למלונות האזור גדולים יחסית. המלון נמצא במיקום המבוקש (והיקר) ביותר של העיר- ארמון וכיכר ברבריני.  יש לקחת בחשבון שמדובר אומנם במלון שמעניק תמורה למחיר במיוחד בחורף - אבל לא מדובר במלון המיועד למשפחות או למחפשים לינה זולה ברומא.

גם אזור פיאצה נבונה וגם אזור המדרגות הספרדיות מבוקשים מאוד. שניהם חלק מרומא התיירותית והמרחק בניהם לא גדול. ההבדל היחיד הוא שסביב כיכר נבונה יש פחות אופציות לינה מאשר ליד המדרגות הספרדיות, ובנוסף אין תחנת מטרו קרובה אלא רק תחנות אוטובוסים. אם מצאתם מלון טוב במחיר הוגן באזור כיכר נבונה לכו על זה. לרוב בחורף שלא בכריסמס או חגים אחרים זה יותר פשוט - בקיץ קצת יותר מסובך... אנו ממליצים לקרוא סקירה על לינה באזור פה- מלונות ליד כיכר נבונה ומלונות ליד המדרגות הספרדיות.

Hotel Pomezia
מלון בעל דירוג של שני כוכבים, ממוקם בסמוך לרובע היהודי, מרחק של 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה המרכזית ומהפנתיאון.
חדר זוגי עם אפשרות לשתי מיטות יחיד או למיטה זוגית אחת. חדר רחצה פרטי וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

Navona Essence Hotel
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם ממש בסמוך לפיאצה נבונה, 5 דקות הליכה מהרובע היהודי.
חדר זוגי עם אפשרות למיטה זוגית בלבד, חדר רחצה פרטי וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

A.L.pallaroSuiteRome
דירת אירוח הכוללת חדר שינה, סלון, חדר רחצה ומטבח. המטבח מאובזר בכל המכשירים והכלים על מנת להכין ארוחות במקום.
מדובר בדירה גדולה, 60 מ״ר שמתאימה ל- 4 אורחים.
הדירה ממוקמת בסמוך לקמפו די פיורי והרובע היהודיפיאצה נבונה המרכזית במרחק 7 דקות הליכה.

Giuturna Boutique Hotel
מדובר במלון תיירים קלאסי שמיועד למי שמחפש לינה טובה ופונקציונאלית (לא לחפש משהו יותר מזה) בחלק התיירותי ביותר של העיר. מבחינת אבזור וחדרים הוא מלון בוטיק קטן, בלי אולמות גדולים ואופי מאוד אינטימי (אפילו אין מעלית). מצד שני, החדרים מאובזרים היטב והאבזור ברמה גבוהה. מבחינת מיקום הוא נמצא במיקום המבוקש ביותר באזור כיכר ברבריני.

Lh Royal Suites Terrace
מלון זה נחשב כמלון טוב מאוד. המיקום שלו מצוין למי שמחפש ללון בלב האזור התיירותי, ליד הפנתאון. ש רק לקחת בחשבון שזו לא מהאופציות הזולות של העיר.

יש ברומא אופציות זולות ומומלצות רבות בניהן: Hotel De Monti, Hotel Des Artistes, וHotel Serena יש עוד רבים ואפשר למצוא את הסקירה המקיפה בנושא במעוד: מלונות זולים מומלצים ברומא.

רומא היא עיר רחבת ידיים וישנם מספר אזורי לינה אשר תיירים בוחרים לחפש בהם בתי מלון ובתי הארחה לקראת החופשה שלהם בעיר. מבחינה תיירותית האזורים המרכזיים הם במרחב שבין המדרגות הספרדיות לכיכר נבונה ואזור טרווי, כאשר האזור הפופלארי ביותר מביניהם הוא אזור המדרגות הספרדיות (אך כאמור כל מלון שיהיה באזור זה ייחשב כמרכזי). מלונות באזור זה כדאי להזמין כמה שיותר זמן מראש, במיוחד כאשר אתם נוסעים בקיץ או חגים (נוצריים). הביקוש לאזור זה רב, ההיצע פחות גדול והמחיר של המלונות והזמינות שלהם הוא בהתאם. להזמנת מלונות ודירות באזור זה עם אפשרות ביטול חינם

מי שמחפש לינה רומנטית הרבה פעמים בוחר באזור זה, כך גם אילו שיחפשו את הלינה המפנקת יותר והקרובה יותר לאטרקציות המרכזיות של רומא. בין המלונות והדירות המומלצות באזור זה ניתן למנות את: לאקז׳רי נאבונה (Luxury Navona), בית ההארחה פספרטו (Passepartout)  ו B&B ריפטה טראס סוויטס (Ripetta Terrace Suites).

ישנם גם תיירים לא מעטים שהולכים לאזורים מרכזיים מבחינה תיירותית לאתר מסוים, אך לא מאוד נגישים בתחבורה ציבורית לשאר החלקים של רומא, למשל אזור הותיקן שמאוד פופלארי על משפחות ומחפשי לינה זולה, ואזור טרסטוורה שאהוב על המגיעים לעיר עם רכב, למחפשים לינה קרובה לאזורי הבילוי של התיירים, או למחפשים לינה זולה באזור שוקק ורווי בחיי לילה.

מבחינת תחבורה האזור המרכזי ביותר הוא אזור הטרמיני (התחנה המרכזית של רומא), זהו גם האזור אם ריכוז המלונות הגדול ביותר ברומא ובו כמעט תמיד תמצאו מלונות פנויים וזמינים (להזמנת מלונות ודירות באזור זה עם אפשרות ביטול)  אך חשוב לדעת שמבחינה תיירותית הוא לא הכי מרכזי שיש ויש גם המוצאים בו בעיות כאלו ואחרות בעיקר בתחום הבטיחות האישית (חלקים מסוימים של אזור זה מזכירים את אזור התחנה המרכזית בתל אביב). זהו האזור שאפשר למצוא בו לינה מרכזית לעיתים ברמה טובה של אירוח במחירים טובים. הלנים באזור זה יהיו לרוב מי שמחפשים לינה זולה ברומא או כזו שתעניק להם את התועלות הגדולה ביותר עבור המחיר. בין המלונות והדירות המומלצות באזור זה ניתן למנות את Seven, Hotel Varese, Hotel Big Bang כולם אפשרויות לינה פונקציונאליות וזולות המתאימות לכל כיס.

כל אילו הם אופציה ללינה באזור מזרקת טרווי: (תלוי מה בדיוק אתם מחפשים ומה נותן לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר): מלון רגנו (Hotel Regno), מלון אקדמיה (Hotel Accademia) ומלון טאון הוס פונטאנה די טרווי (Town House Fontana Di Trevi).

בין המלונות מומלצים ליד שדה התעופה לאונרדו דה וינצ'י ניתן למנות את:

Hotel De La Ville Relais
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא במרחק 11 דקות נסיעה מנמל התעופה ליאונרדו דה וינצ'י פיומיצ'ינו.
מדובר בשני חדרים זוגיים (18 מ"ר), חניה פרטית אפשרית בחינם במלון (אין צורך בהזמנה).

Golden Tulip Rome Airport Isola Sacra
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא במרחק 8 דקות נסיעה מנמל התעופה ליאונרדו דה וינצ'י פיומיצ'ינו.
מדובר בשני חדרים זוגיים (18 מ"ר), חניה פרטית אפשרית באתר (אין צורך בהזמנה) במחיר של EUR 5 לכל יום.

Studio54 apartment
מדובר בדירה הנמצאת במרחק 6 דקות נסיעה מנמל התעופה ליאונרדו דה וינצ'י פיומיצ'ינו.
בדירה (80 מ"ר) שני חדרי שינה, בכל אחד מהם מיטה זוגית. ישנה גם חניה ברחוב וגם חניה ציבורית אפשרית בחינם במיקום סמוך.

מספר האפשרויות למלונות חמישה כוכבים עם ספא ברומא
Roma Luxus Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים, ממוקם באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהקולוסיאום, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.
מדובר בחדר סופריור זוגי (22 מ"ר), במלון ישנו ספא.

Hotel Indigo Rome - St. George:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים, הממוקם באזור רובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 10 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 13 הליכה דקות מהותיקן, ו-12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו.
מדובר בחדר סטנדרט זוגי (20 מ"ר), במלון ישנו ספא.

Parco dei Principi Grand Hotel & SPA:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים מעט מרוחק יותר מהמרכז, ממוקם באזור וילה בורגוזה. נמצא במרחק 2 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה ו-7 דקות הליכה מגלריית וילה בורגזה.
מדובר בחדר סופריור זוגי (22 מ"ר), במלון ישנו ספא ובריכת שחייה.

לקריאה נוספת על מלונות חמישה כוכבים ברומא

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת מלונות ברומא

יש כמה דברים שחשוב לדעת על מלונות ברומא נושא ראשון הוא המיקום: רומא מחולקת למספר שכונות שלכל אחת מהן הקסם והאטרקציות המיוחדות לה. אזורים פופולריים לתיירים כוללים את Centro Storico (רומא העתיקה), טרסטוורה, הוותיקן, פיאצה די ספניה ומונטי. נושא הבא הוא הנגיש לתחבורה ציבורית. לרומא יש מערכת תחבורה ציבורית נרחבת, הכוללת אוטובוסים, חשמליות וקווי מטרו. שהייה בקרבת תחנת מטרו או תחנת אוטובוס יכולה להקל על סיור העיר וגישה לאטרקציות פופולריות. נושא שמעסיק הרבה תיירים הוא נושא התקציב: רומא מציעה מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לכל תקציב, ממלונות יוקרה שמדורגים ב5 כוכבים ועד אכסניות ובתי הארחה בתקציב נמוך. נושא הבא הוא דירוגים וסקירות המלונות. ביקורות ודירוגים מקוונים מאורחים קודמים יכולים לספק תובנות חשובות לגבי איכות השירות, הניקיון והשירותים של המלון. אתרים כמו TripAdvisor, Booking.com ו-Expedia יכולים להיות אתרים מומלצים למציאת המלון המתאים בהתבסס על ההעדפות והתקציב שלך. רומא היא יעד תיירותי פופולרי, ומקומות הלינה יכולים להתמלא במהירות, במיוחד בעונות השיא של טיולים כמו אביב וסתיו. מומלץ להזמין את המלון זמן רב מראש כדי להבטיח זמינות ואת המחירים הטובים ביותר. נושא נוסף הוא סוג המלון. רומא מציעה מגוון סוגי מלונות, ממלונות יוקרה ונכסי בוטיק ועד לבתי הארחה, צימרים ואכסניות. שקול את ההעדפות שלך ואת סוג החוויה שאתה רוצה בעת בחירת מלון.

טיפ לתייר: רומא מטילה מס תיירים על שהות במלון, המשתנה בהתאם לסוג הלינה ודירוג הכוכבים שלו. מס זה בדרך כלל אינו כלול במחיר החדר הרשום, אז היו מוכנים לשלם אותו בעת הצ’ק-אאוט.

על ידי התחשבות בגורמים אלה וביצוע בדיקה מקדימה, תוכלו למצוא את המלון האידיאלי לשהותכם ברומא, מה שמבטיח ביקור נוח ומהנה בעיר ההיסטורית והיפה הזו.

איפה כדאי ללון ברומא?

מקום הלינה בו תבחרו ישפיע באופן משמעותי על החוויה שלכם ברומא. אזור מזרקות טרווי הוא המרכז ההיסטורי של העיר, זהו אחד מהאזורים הפופלריים ביותר ללינה שמתאים לחובבי תרבות. אזור זה יאפשר הגעה קלה אל הקולוסיאום והפורום הרומי ברגל, תוכלו לקרוא על מלונות באזור זה כאן. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את Hotel Barocco, Hotel Artemide ו-Hotel Miami. מאחר ומדובר באזור המבוקש והיקר ביותר בברצלונה כדאי לבדוק האם יש הנחות ללינה למשל בקישור הזה. מי שמחפש אווירה בוהמית, ימצא זאת ברובע טרסטוורה, עם רחבותיו הצרים ומרוצפי האבן. ברובע זה חיי לילה תוססים, בוטיקים טרנדיים וברים מסוגננים, תוכלו לקרוא על מלונות באזור זה כאן. שימו לב שגם אזור זה הוא פופולארי ולכן כדאי להזמין מקומות לינה בו זמן מספק מראש וגם כן יש לקחת בחשבון שבגלל חיי הלילה אזור זה לא יהיה שקט במיוחד.

רחוב מרוצף אבן ברובע טרסטוורה ברומא

רחוב טיפוסי ברובע טרסווטרה נראה כך

לאלו שמחפשים לינה זולה או אלו שיבלו את רוב ימיהם בעיר בביקור בותיקן, יתאימו מלונות סביב לותיקן, אזור בו המחירים זולים ב20-30 אחוזים ממלונות זהים באזורים מבוקשים יותר. רק שימו לב שבתקופת חגים נוצריים התפוסה פה עולה ואז כדאי להזמין מראש, וכי אזור זה מרוחק יותר משאר האטרקציות התיירותיות של העיר לקריאה על מלונות באזור זה. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את DOM Hotel Roma, Trianon Borgo Pio ו-Hotel Diplomatic. אזור קמפי דה פיורי מתאים לחובבי אוכל, בו תמצאו שוק, מגוון מסעדות וחוויות קולינריות. אזור זה נמצא במרחק הליכה קצר מאתרי העניין הנוספים של העיר, לקריאה על מלונות באזור זה. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את Palazzo Navona Hotel, Hotel Lunetta ו-Boutique Hotel Campo de’ Fiori. אזור פופולרי נוסף שנמצא בקרבה לאתרי העניין הוא סביב המדרגות הספרדיות, לדוגמה מלונות J.K. Place Roma, The First Arte ו-Hotel Piazza Di Spagna.

המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות ברומא

  • בין המלונות המומלצים הנוספים ברומא ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Galla ברומא העתיקה, מלון שלושה כוכבים Hotel Grifo ברומא העתיקה, מלון ארבעה כוכבים Hotel Barberini באזור ויה ונטו, מלון Domus Terenzio באזור הותיקן ומלון ארבעה כוכבים Hotel Barocco באזור ויה ונטו.
  • ברומא יש בעיה של זמינות למלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ברומא.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות המומלצים ברומא?

ניתחנו כ-10,000 אפשרויות לינה ברומא עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר ברומא בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים ברומא (למשל אזור פיאצה נבונה) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

מקומות לינה עם בריכה ברומא

כאשר מגיעים לחופשה ברומא, במיוחד בקיץ, אחד הדברים שהופכים את החופשה לכיפית יותר הוא בריכה במקום הלינה. ישנם כמה מקומות לינה ברומא אשר מציעים לאורחים שלהם גם בריכה – בחלק מהמקומות יש גם יותר מבריכה אחת ובחלקם גם בריכות המיועדות לילדים. מבין אפשרויות הלינה המציעות בריכה כדאי להסתכל על VIVILO ROMA TREVI – LUXURY EXPERIENCE – PRIVATE JACUZZI on TERRACE – INSANE VIEW, Mercure Roma Centro Colosseo, Fauno Urban Resort. שימו לב, שמאחר והביקוש למקומות לינה עם בריכה גבוה מומלץ מאוד להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם מחפשים מקום שמתאים למשפחה של יותר מ-4 נפשות או מחפשים מקום עם חנייה.

המלצות גולשים למלונות ברומא

מהסקירה שלנו עולה כי סוג המלונות המבוקש ביותר ברומא הם מלונות שלושה – ארבעה כוכבים במרכז, נקיים ופונקציונליים (כלומר מרבית הקהל הישראלי אינו מחפש את המלונות היוקרתיים).

מהמחקר שלנו עולה כי רוב הזוגות והמשפחות (שהינם קהל הגולשים של קבוצת הפייסבוק שלנו ואתר הכל על) שטסים לרומא לא רוצים להשקיע את מיטב כספם במלון יוקרתי מכיוון שהטיסות לרומא יחסית יקרות והמחייה ברומא גם היא לא זולה – ולכן בניגוד ליעדים אחרים (כמו פראג, בודפשט קפריסין או יוון) ברומא הקהל הישראלי המומצע חוסך יותר על המלון.

מצד שני, מעטים התיירים שמחפשים אכסניות זולות בסיסיות ופשוטות – לרוב, הקהל שמבקש אכסניות כאלו הם בני נוער לפני צבא או תרמילאים בודדים.

לכן, פלח השוק הגדול ביותר בין גולשינו הם זוגות ומשפחות המחפשים מלון סביר פלוס, נקי, בן שלושה לארבעה כוכבים ומרכזי הקרוב למקומות בילוי ואטרקציות. עיקר הביקוש מתנקז למלונות סבירים ופונקציונליים, אשר מצד אחד יהיו במרכז, נקיים, ובעלי חדרים נוחים אך לא מפוארים, ולא יקרעו את הכיס וישאירו למטיילים כסף לבזבוזים ברומא.

רשימת המלונות הבאה כוללת אך ורק מלונות ודירות אשר עומדים בפרמטרים הנ”ל. בכל מלון הוספנו מספר תגובות לדוגמא שקיבלנו עליו, לינקים למידע נוסף ולינקים מומלצים להזמנה.

מלון דלה נאציוני | Hotel Delle Nazioni

תגובות על מלון דלה נאציוני:

  • מלון – דלה נציוני – מ ו ש ל ם!!!!!!!!!!!!!!
    הכי חשוב מרכזי, נקי, נוח, ארוחת בוקר נחמדה, כל חדר מקבל טלפון חינם כשירות שלהם!! כולל שיחות יוצאות ברומא!! היינו בחדר טריפל מרווח ממש.
  • דלה נציוני ממוקם מעולה! לבקש חדר שפונה לפאטיו ולא לכביש – יותר שקט. החדר עצמו קטן יותר אבל המקלחת מרווחת יותר ויש בה מקלחון ולא אמבטיה.
    גם ארוחת הבוקר נחמדה מאד.
  • מלון דלה נציוני – Hotel Delle Nazioni – מיקום ממש מצוין, ציונים טובים וגם מחירים לא רעים. מטר מהמזרקה וכל האטרקציות שבאזור. כתובת: Via Poli 6, Trevi, 00187
  • באזור פונטנה דה טרווי, מלון דלה נציוני, מיקום מרכזי קרוב לכל , את רומא מומלץ לחוות ברגליים ולא באוטובוס ולא במונית, תבלי😊
  • מלון delle nazioni טוב מאוד. שדרגי לסוויטה. מיקום על טרווי, אפשר ללכת להכול ברגל.
  • היינו בdelle nazional לפני שבועיים…הוא ברחוב המקביל למלון אקדמיה..2 דקות הליכה ממנו…מיקום מעולה!! מלון מצויין.
  • Hotel nazionale מעולה עם מיקום מרכזי.
  • אנחנו עכשו ב hotel nazional. המלון ישן אבל המיקום מושלם. צוות נהדר. באנו ל10 ימים ולכן שידרגנו לסויטת גוניור בעלות לא גבוהה. 27 מ”ר עם סלון מופרד וחדר ארונות.
    החדרים הרגילים די קטנים. ארוחת בוקר סבירה אירפאית. יש ויפי אבל כל יום צריך להחליף סיסמה. יש מיניבר אבל אין קומקום. (הבאנו מהארץ קטן). ממליצה על המלון.
  • נציונאל מיקום פצצה! את תהני (אגב הייתי בחדר רגיל והוא מאוד מרווח והיה קומקום).
  • מלון Delle Nazioni – מיקום הכי מרכזי שיש, 35 מטרים ממזרקת טרווי. לקחנו סוויטת ג’וניור עם ארוחת בוקר שהייתה מצויינת.
  • לנו במלון Delle Nazioni. מיקום מעולה (ובאמת שאם לנים במרכז העיר כמעט ואין מיקום שאינו מעולה). חדר מרווח ונעים. ארוחת בוקר סטנדרטית (לא מרגשת במיוחד ופה אני ובת זוגי חלוקים) .
  • והמיטה הייתה לא נוחה בעליל. נשוב למלון הזה בתנאי שיחליפו מזרנים… (ואני לא לגמרי מפונק).
  • היינו כבר פעמיים. מעוווולה! מיקום מעולה, נקי, שרות אדיב, לקחנו חדר סופריור והוא ממש טוב מרווח ונעים. א. בוקר טובה.
    אנחנו היינו השבוע ב delle nazioni לקחנו סוויטה ב2.200 5 לילות (סגרנו לפני שלושה חודשים יתכן שהמחיר שונה עכשיו) מרווח, נקי, א.בוקר טובה, מיקום מעולה הלכנו לכל האתרים ברגל.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5 | לינק 6

מלון מוצרט | Hotel Mozart

תגובות על מלון מוצרט:

  • המלון מוצרט מציע שני אגפים, אך האגף הוותיק, הידוע כ-vivaldi, והממוקם בויה דל קורסו, אינו מומלץ. חדרים באגף זה עשויים לא לעמוד בציפיות שלכם. במקום זאת, מומלץ לבחור באגף החדש של המלון, הנמצא ברחוב via de greci, שם התנאים והשירותים טובים יותר.
  • לנו בHOTEL MOZART בויה דל קורסו, קרוב מאד לפיאצה דל פופולו (נגיש מאד לתחנת מטרו) ומרחק הליכה קצר מהמדרגות הספרדיות ופונטנה די טרווי. מלון קטן וחמוד, חדר מקסים וארוחת בוקר מפנקת. מומלץ.
  • היינו במלון הזה לפני 3 שנים. מלון מצוין במיקום מעולה! אל דאגה….
  • אני הייתי במוצארט הוא היה מצויין. לא מאוד יוקרתי אבל מיקום מנצח! ארוחת בוקר טובה
  • Mozart קרוב למדרגות הספרדיות. מלון נוח ונעים מאד. מיקום טוב.
  • גם אני ממליצה על מוצארט.. מיקום מעולה מחיר סביר ארוחת בוקר מאוד נחמדה.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון רגנו | Hotel Regno

תגובות על מלון רגנו:

  • אני אהבתי את regno hotel… מאוד פשוט אבל המיקום טוב והאנשים בקבלה עוזרים (:
  • כרגע ב Regno. אחלה מלון! ממש טוב. על ויה דל קורסו בין פיאצה ונציה לפיאצה דל פופולו. קרוב לפנתיאון, מזרקת טרווי והמדרגות.
  • מומלץ, מלון טוב ובמיקום מדהים.
  • היינו ברגנו. מיקום מספר 1. מלון נחמד מאוד. יחס אדיב ועוזר. ארוחת בוקר מצויינת. לא יקר. נקי..בקיצור עם גולת כותרת של הטיול זה בעיקר לטייל אז לך על זה.
  • ישנו במלון Regno, עלה 1780 ש””ח לזוג ל3 לילות (שדרגתי לחדר אחד יותר מהבסיסי כולל ארוחת בוקר ואפשרות ביטול) נמצא על הרחוב הראשי, Via Del Corso. רחוב הקניות בין כיכר ונציה לדל פופלו. קראתי פה במקרה על מישהו שהמליץ עליו. מלון 3 כוכבים, לדעתי לא צריך יותר מזה. צוות נהדר, חדר נקי, מים חמים, מגבות נעימות, ארוחת בוקר לא מדהימה אבל סוגרת את הפינה לגמרי. יש wifi חינם, מקרר וכספת (אין קומקום- אם חשוב למישהו). מיקום מיקום מיקום! הכי חשוב. תיכנסו לbooking, תראו מיקום על המפה ותקראו חוות דעת.
  • REGNO HOTEL ממוקם על ויה דל קורסו בין מזרקת המשאלות לבין הפנתיאון. מלון נקי מאוד, יופי של חדר.
  • שהינו במלון Regno שממוקם על הרחוב הראשי ויה קורסו מעל גלידה וינצי המפורסמת ובקיצור מיקום מנצח קרוב כמעט לכל מקום ברמות של דקות הליכה קצרה בין 3 ל 7 דקות הליכה לכיכר ונציה נבונה, המדרגות הספרדיות והרחובות הסמוכים עם כל חנויות המותגים, כיכר אספניה, דל פופולו, שוק קמפו דה פיורי, פנתאון ומיותר להזכיר שהקולסאום הפורום וגבעת הפלטין זה עוד דקות הליכה מכיכר ונציה. כמו כן מהמלון לאזור הטרמיני זה לא יותר מ 10 – 12 דקות הליכה.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5

מלון אקדמיה | Hotel Accademia

תגובות על מלון אקדמיה:

  • מלון אקדמיה – Hotel Accademia – מיקום פגז – באמצע בין המדרגות הספרדיות למזרקת טרווי. לקחת אבל חדר סופריור ולא את הרגיל. 100 מטר מהמזרקה, 500 מטר מהמדרגות. ראיתי בעיניים שלי את המיקום שלו וממש התלהבתי. כתובת: Piazza Accademia di San Luca 75, Trevi, 00187 Rome, Italy.
  • מלון אקדמיה מצויין. אנחנו לקחנו את חדרי הקלאב המשודרגים. מה שחשוב הוא מיקום, מיטה נוחה. חדר נקי.
  • מלון אקדמיה , מיקום מעולה מרכזי, במרחק הליכה לכל אתר, צוות המלון אדיב ומסביר פנים. התארחנו במלון כבר 3 פעמים, ועוד נחזור אליו…
  • מלון אקדמיה! מיקום מדהים – שניה ממזרקת טרווי, צוות אדיב וארוחת בוקר טובה. החדרים באגף הקלאב שלהם מפנקים ממש
    תיכנסי ישירות דרך האתר של המלון יש שם אפשרות להזמין חדר קלאב (לא להתבלבל עם חדרי סופריור כי הם באגף הישן) זה יותר יקר אבל ממש שווה! יש כניסה נפרדת למלון, חדר אוכל נפרד, כניסה לlounge עם נשנושים וקפה, חדרים חדשים ומרווחים.
  • מלון אקדמיה נימצא במקום הכי הכי מרכזי. השירות מצויין. רק שהמבנה ישן נורא. למלון חלק חדש ורצויי להזמין לאגף החדש.
  • אני חזרתי לפני 3 ימים ממלון אקדמיה בחדרי הקלאב והיה מעולה! מיקום מצוין, ארוחת בוקר טובה וחדרים גדולים ונקיים.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון וויט | Hotel White

תגובות על מלון וויט:

  • מלון WHITE – מלון גם במיקום מצוין, בין המדרגות למזרקה. 200 מטר מהמזרקה ו-500 מטר מהמדרגות. כתובת: Via in Arcione 77, Trevi, 00187 Rome, Italy .
  • חזרנו היום היה מעולה!!!! מיקום ממש קרוב למזרקת טרוי, חדרים מרווחים מאד, פרקט מיטה מתכווננת ארוחת בוקר עשירה . ממש מומלץ.
  • מלון- White חדר אקזקיוטיב נהדר. פריים לוקיישן.ממוקם דקה מפונטנה דה טרווי ו 5 דק מהמדרגות הספרדיות. ארוחת בוקר מצויינת. חוויה נהדרת.
  • אנחנו שנה שעברה היינו בwhite והיה מצויין מכל הבחינות. מיקום מעולה, נקי, ארוחת בוקר טובה ושירות נהדר!
  • מלון white- היינו 3 זוגות בגילאי 50+ מבחינת מיקום- נהדר!! ארוחת בוקר- נחמדה מאוד!! החדר שלנו פנה לרחוב והיה מאוד רועש.
    מקלחות- מאוד לא נוחות קטן וצפוף!! מיטה- נאלצנו לבקש שיחליפו את המזרון היה מזרון מאוד לא נוח!!
    עוד נקודה חשובה- ישנה מעלית אחת במלון!! היא מאוד קטנה ומתאימה ל-4 אנשים מקסימום וזה מאוד מאוד לא נוח, היא מאוד איטית וצריך לעיתים לחכות לא מעט כי עושים ״נגלות״ בכל פעם שיש הרבה אנשים.
  • היינו ב white, מלון קטן ומקסים. החדרים לא גדולים ודי מיושנים אבל עונה על הצורך של לינה וארוחת בוקר בתקציב נמוך יחסית. שירות מצוין וחדר אוכל קטן ומקסים עם ארוחת בוקר מגוונת.
  • היינו לפני שנה בwhite והיה מצויין!!! החדרים אומנם קצת קטנים אבל בהחלט מספיקים! ארוחת בוקר טובה, נקיון ושירות מצויינים והמיקום מושלם.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5

מלון קונדוטי | Condotti Boutique Hotel

תגובות על מלון קונדוטי:

  • ממליצה על Hotel Condotti
    מלון בוטיק 3 כוכבים סמוך למדרגות הספרדיות ותחנת המטרו ספניה. מיקום מדהים ומרכזי במרכז רומא. ממליצה לכם לבחור את סוג החדר שנקרא “חדר סטנדרט בבניין הסמוך” החדרים שם יותר מרווחים.
  • מלון קונדוטי – Hotel Condotti – מיקום ממש קרוב למדרגות הספרדיות וברחוב היוקרה של רומא. מטר גם מרחוב ויה דל קורסו. מלון יקר אמנם אבל מיקום ממש טוב. כתובת: Via Mario De’ Fiori 37, Spagna, 00187 Rome, Italy.
  • סגרתי לאמא שלי ואחותי את conditto hotel הוא שלוש דק. מהמדרגות ובהתאם קרוב להכלהן מאד מאד נהנו הייתה ארוחת בוקר טובה עם ירקות וביצים (לי זה חשוב) ולמרות שהמיקום מרכזי המלון בסמטה ולא על רחוב ראשי או על כביש (גם מאד חשוב לנו) מעבר לזה פקידת הקבלה דניאלה מקסימה ונענתה לכל בקשה במייל למשל קומה גבוהה וחדר שפונה לבפנים ולא לרחוב (שריטה שלנו לשקט מירבי) ממליצה מאד.
  • אנחנו עכשיו ברומא. המלון נקרא קנדוטי והוא במיקום מעולה!! גם החדר עצמו לא רע נקי, מודרני. חמש דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, ומזרקת טרווי על הרחוב הראשי עם כל החנויות והמותגים. מומלץ!

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון 87 אייטי סבן | Hotel 87 eighty-seven

תגובות על מלון 87 אייטי סבן:

  • אנחנו כרגע בhotel eightyseven (87) מעולה מיקום מושלם (חוץ מלוותיקן עושים הכל ברגל) חדרים חמודים, אנחנו קיבלנו עם טרסה צוות אדיב ממש מומלץ.
  • מלון-ממליצה ממש על hotel 87 ארוחה טובה ספא טוב וחדר כושר מפנק כל זה במחיר סביר ומיקום מדהיםם 5 דק מהמזרקה וממש טוב. ממליצה לסגור מולם מקבלים הטבות ויותר זול.
  • מלון 87 מעולה ועם מיקום מנצח. הבעייתיות א. הבוקר הדי דלה במיוחד לאוכלי כשרות
  • 87..מלון חדש מרכזי.מעולה!!
  • מלון ברומא: hotel 87, לפי דעתי לא צריך יותר מזה מלון מצוין במיקום הכי טוב שאפשר, מלון 4 כוכבים אומנם לא הכי מפואר אבל מרחק הליכה מהכל! מומלץ ביותר.
  • אנחנו כרגע פה. אחלה מלון חדר גדול מאובזר במלון בקומה האחרונה פאב עם גינה בחוץ וגקוזי עם מים חמים …חדר כושר עם סאונה וגקוזי מאוד נהנים.
  • אנחנו כאן עכשיו והוא מושלם. מיקום מעולה, ארוחת בוקר טובה, שעה ביום ספא מהמם פרטי שלגמרי שדרג לנו את החופשה. ממליצה.
  • מיקום – מצוין ניקיון – מצוין יחס צוות – טוב מאוד ארוחת בוקר – בנונית לדעתי יחס מחיר לתמורה קצת יקר אבל לא מכיר מלונות אחרים.
  • 87!! חזרתי ממנו לפני שבועיים והוא פשוט קרוב להכל! בוטיקי ונקי.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון טרווי קולקשיין | Trevi Collection Hotel

תגובות על מלון טרווי קולקשיין:

  • אני נמצאת פה עכשיו ומלון מאוד טוב שקט נקי מאוד מרוצים.
  • אנחנו נמצאים פה עכשיו במלון והכל מעולה…אחלה חדרים ואחלה שירות.
  • Trevi collection!! מנסיון הייתי שם לחמישה לילות צוות מדהים ארוחת אוכל מספקת חדרים נקיים ומסודרים. ממליצה בחום וגם קרוב להכל.
  • אנחנו היינו בTrevi collection בחדר הרגיל והיה מצוין.
  • ממליצה על טרווי קולייקשן, במרכז העיר, נקי, עם מזגן מעולה והצוות אדיב וטוב.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון קונקורדיה | Hotel Concordia

תגובות על מלון קונקורדיה:

  • אנחנו כרגע בhotel concordia ,שלוש דקות מכל מקום מרכזי, חדרים חדשים ונקיים, מיקום מושלם.
  • מלון Hotel Concordia – דעתי חלוקה לגביו, בכנות. החדר קטנטן, יש משהו מוזר עם הניאגרה כך ששומעים גם את של השכנים. הארוחת בוקר בבוקינג הייתה נראית על מרפסת, בפועל באנו ואמרו לנו שהיא במרתף, לא ממש הסביר למה כששאלתי, הארוחת בוקר יחסית דלה, הקפה לא מדהים אז תמיד שיצאנו חיפשנו קפה. אבל! המיקום של המלון באמת מדהים. קפיצה למדרגות הספרדיות מצד אחד ומהצד השני למזרקת טרווי. בכללי קרוב להכול, במרכז ברחוב פנימי ושקט, הייתי ממליצה עליו לזוג שרוצה לחסוך, וכזה שבא רק כדי לישון.
  • Concordia מרחק של 2 דקות מהמדרגות הספרדיות.
  • Hotel concordia מרכזי וזול.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3

מלון סטנדהאל | Stendhal Hotel

תגובות על מלון סטנדהאל:

  • Hotel Stendhal שילמנו 360 יורו ל 4 לילות מלון ממש מצוין.
  • מלון 4 כוכבים, אחד הבודדים שמצאנו במרכז בתקציב כי הזמנו שבוע לפני הפסחא והעיר כבר הייתה מלאה.
    מיקום מעולה נמצא ממש על כיכר ברבריני, מטר וחצי ממטרו, ובקרבת טרווי והמדרגות הספרדיות, תמיד חזרנו אליו ברגל.
    קיבלנו את החדר (classic room) ב12 מיד כשהגענו, החדר ובכלל הקומה נראה משופץ אירופאי ונעים מאוד, החדר נקי, ושקט (ביקשנו מראש), יש מעלית, ארוחת בוקר מצוינת, וצוות אדיב מאוד.
  • מלון stendhal hotel ממש על פיאצה ברבריני. מלון חמוד נקי ומסודר.
  • מלון בוטיק Stendhal luxury נמצא בפיאצה ברבריני, קרוב למדרגות הספרדיות, לטרווי.
  • מלון התארחנו ב מלון Stendhal Hotel בכיכר ברבריני, דקה מתחנת מטרו, ובמרחק הליכה של דקות מהמדרגות הספרדיות ואתרים נוספים. מלון נעים נקי צוות מקסים מומלץ מאוד.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון אינפיניטי | Infinity Hotel

תגובות על מלון אינפיניטי:

  • המלון נמצא במיקום מרכזי ממש על ויה דל קורסו (3 דק הליכה מהזארה של ה4 קומות) 5 דקות הליכה ממזרקת טרווי והמדרגות הספרדיות. הוא מלון 3 כוכבים אבל מלון מקסים, נקי, יפה ועם צוות אדיב ונחמד בטירוף!! גם המחיר היה בסדר גמור ביחס לתמורה שקיבלנו. החדרים אומנם קטנים יחסית אבל הם מתאימים לאנשים שמגיעים למלון כדי להניח את הראש.
  • היינו באינפינטי עכשיו, המיקום מאוד מרכזי והחדרים נקיים ונוחים, אני ממליצה.
  • מלון נפלא. היינו בו בתחילת דצמבר. שירות נהדר. היינו בחדר שנקרא אצלם סוויטה, לא ממש גדול אבל מאוד נוח. ארוחת בוקר טובה מאוד. מכונת אספרסו בחדר ופינת קפה זמינה 24/7. מאוד נקי. מיקום מעולה.
  • מלון מעולה. מיקום מעולה. מעלית קטנטנה
  • לינה: ישנו במלון infinity hotel, אין לי מה להגיד חוץ ממושלם! מלון בוטיק, שידרגו אותנו לסוויטה , ארוחת בוקר די משעממת (ממליצה לקחת בלי ארוחת בוקר ולצאת החוצה למאפיות המטורפות- פי מליון טעים)
    המלון נמצא 5 דקות מהמדרגות, 7 דקות מזרקת טרווי וכמה מטרים מויה דל קורסו
  • המלון שלנו היה נהדר! https://www.infinityhotel.it/en/. יתרונות : מלון מאד מרכזי (500 מטר מהמדרגות הספרדיות), קרוב להרבה דברים והגישה אליו נוחה. מחיר אטרקטיבי (יחסית למחירים של סוף אוגוסט). המחיר כלל גם ארוחת בוקר נחמדה וטעימה. הצוות היה מאד נחמד ושירותי והחדרים מאד נקיים ומעוצבים. חסרונות: חדרים קטנים. ארוחת בוקר לא מגוונת (התפריט זהה בכל יום). סה״כ החוויה הייתה מאד חיובית, והמיקום היה אידיאלי.
  • מעולה. אחלה מיקום. נקי. נחמדים מאד. Infinity hotel.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5

מלון אלכסנדרה | Hotel Alexandra

תגובות על מלון אלכסנדרה:

  • מלון alexandra. ממוקם בכיכר ברבריני. דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות וממזרקת טרווי. קטן ונקי.
  • המלצה חמה מנסיון חזרנו לפני שבוע מ 6 לילות במלון alexandra ,נמצא ממש קרוב לפיאצה ברבריני, מטרים ספורים מתחנת מטרו.
    קרוב למדרגות הספרדיות ולמזרקת טרווי (10דק’ ברגל).
  • Alexandra מלון קטן נעים ונקי. בכיכר ברבריני.
  • אנחנו שוהים עכשיו במלון אלכסנדריה מלון מעולה, לא יקר ונמצא במקום הכי טוב שאפשר לבקש.
  • ממליץ מנסיון על מלון alexandra, מלון 3 כוכבים אבל מרגיש יותר. בסמוך לכיכר ברבריני, ממש קרוב לתחנת מטרו ו10 דק’ מה דרגות הספרדיות.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5

מלון ריבר פאלאס | River Palace Hotel

תגובות על מלון ריבר פאלאס:

  • דקה מפיאצה דל פופולו וקרוב להכל. מלון מדהים!
  • River palace hotel מושלם מכל הבחינות! צוות, מיקום, ניקיון.
  • River palace hotel- אנחנו כאן כבר שבוע, מלון מדהים! בנראות שלו, נקי, צוות אדיב, דקת הליכה מפיאצה דל פופולו וויה דל קורסו, דקה הליכה מהמטרו.. בכל ערב משאירים בחדר שקית קטנה עם ממתקים ופתק עם תחזית מזג האוויר ליום שלמחרת, וביום ההולדת שלי הביאו בקבוק יין עם ברכה לחדר (בלי שנגיד להם, אלא כי ראו את התאריך בדרכון).
  • ממליצה מאוד על מלון river palace. נמצא ממש על פיאצה דיפופולו.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

מלון פליני | Hotel Fellini

תגובות על מלון פליני:

  • נקי מיקום טוב קרוב לפונטנה דה טרווי ארוחת בוקר סבירה לבקש חדר שלא פונה לכביש.
  • נקי, מסודר. ישנו 4 לילות. אחלה תמורה למחיר. מיקום מרכזי. פקידי הקבלה מאד נעימים וגם מנסים לעזור. ארוחת בוקר לא לקחנו כי רצינו לנסות קונדיטוריה שונה בכל בוקר מחדש🤗
  • מלון fellini- סהכ בסדר גמור, נקי, מיקום מצוין, עדיף לשדרג חדר היינו בחדר קטנטן אז מי שצריך ספייס שישים לב (לא אכלנו במלון).
  • מלון Fellini, מיקום מעולה, מרחק הליכה מהכל, ארוחות בוקר פשוטות אבל מספיקות. מחיר זול משמעותית משאר המלונות, נמצא ליד מזרקת טרווי.
  • מעולה. היינו ביוני. כדאי לקחת מיני סוויטה.
  • היינו במלון הבא hotel fellini מלון 3 כוכבים אומנם אבל באחלה מיקום בקרבת מזרקת טרווי ורחוב ויה דל קורסו. נקי. מסודר.אדיבים בדלפק.חדר קטן יפה ונוח. ולדעתי לא צריך יותר מזה! (1000 שח בלבד לזוג ל4 לילות).
  • בדיוק חזרתי ממנו אתמול! מקום נעים ונקי, צוות מקסים ואדיב מאוד (אנחנו שומרות שבת וכשהסברנו להם שאנחנו נצטרך עזרה עם הכניסה לחדר והאורות הם ממש יצאו מגדרם לעזור ובחיוך וודאו שהכל בסדר) ונוח יש שם קבלה של 24/7 מלון מרכזי הכל עשינו ברגל, הוא ליד המדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי וממש מתחתיו יש סופר קטן, מסעדות, בתי קפה וכו.
  • עכשיו אנחנו במלון הזה מיקום מעולה. נקי מסודר יש כמה סוגי חדרים החדר הזוגי הקטן מאוד קטן. ארוחת בוקר נחמדה לא צריך יותר מזה. תהנו.
  • הייתי בfellini מומלץ.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4 | לינק 5

מלון קינג | Hotel King

תגובות על מלון קינג:

  • ****מלון: king hotel, מלון במיקום מצויין, אין עליו בכלל המלצות פה בקבוצה, בחרתי אותו בעזרתו האדיבה של רמון, נמצא ממש צמוד למדרגות הספרדיות, קרוב להכל, חדרים גדולים, ארוחת בוקר נחמדה לא יותר, צוות אדיב ונחמד.
  • שהינו במלון Hotel King ברחוב Via sistina, מלון במיקום מאוד מרכזי אך יש לא מעט ליקויים.. תחילה, קיבלנו חדר קטן מאוד ולא תואם לתמונות באתר, לכן ביקשנו לעבור לחדר אחר. החדר השני היה גדול בהרבה אך רהיטי החדר מאוד ישנים, לוקח זמן עד שיש מים חמים במקלחת ובנוסף לכל, כספת עולה 5 יורו. פרט לחדר עצמו, שירות צוות המלון היה אדיב ונחמד.
  • אני הייתי בנובמבר. מלון חמוד, צוות שירותי ביותר! צריך וחובה לבקש לקבל חדר בקומות הנמוכות. בהתחלה ביקשתי חדר בקומה גבוהה חשבתי שיהיה נוף 😂 נתנו לי קומה 4, ואז מסתבר שבדרך לחדר נדרשים להחליף מעלית וההחלפה לא נעימה…
  • מלון נחמד מאוד שקרוב להכל מאוד מומלץ.
  • קודם כל המיקום שלו מעולה והאמת נראה ממש טוב והחדר גדול אבל שימו לב טוב!! ההזמנה היא ללא אפשרות ביטול!! אין להם אופציה כזאת אז להחלטתכם.
  • Hotel king ליד המדרגות הספרדיות מיקום מעולה, כל האתרים לידך במרחק רגלי ארוחת בוקר סבירה חדרים לא משהו כולל שירותים אמבטיה אם מטרת הטיול היא כל היום בחוץ ורק באים להניח ראש זה מתאים.
  • היי, נמצאות כרגע במלון. מיקום מעולה, צוות נחמד מאוד. קיבלנו חדר פשוט וביקשנו להחליף והחליפו.
  • מלון קינג מלון פשוט ומיושן מורכב משני אגפים ולאלו שיש חדרים באגף השני יש צורך בהחלפת מעלית כדי להגיע לחדר. היתרון קירבה לתחבורה ציבורית ולמטרו.
  • היינו מלון פשוט נקי. סירבול במעליות. היינו צריכים לעלות ב2 מעליות כדי להגיע לחדר יש מזגן.

לינקים לדיונים לדוגמה מהם נאספו התגובות על המלון: לינק 1 | לינק 2 | לינק 3 | לינק 4

עמודי סקירה על מלונות ברומא

לאורך השנים ערכנו סקירה מקיפה ומעמיקה על מגוון מלונות (וגם דירות) פופולאריים ברומא, החל ממלונות שני כוכבים ועד למלונות חמישה כוכבים. בעמודי הסקירה על המלונות השונים תמצאו מידע רב – על מיקום המלון כך שתוכלו להבין איפה הוא נמצא בעיר והאם אזור זה מתאים לכם או לא, מידע על המתקנים שהמלון מציע וסיכום של ביקורות הגולשים וחוות הדעת שהמלון מקבל בפלטפורמות השונות – כך שתוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר לגבי מקום הלינה ברומא.

מלונות לפי אזורים ואתרים ברומא

מיקום המלון הוא אחד ההיבטים המשמעותיים והחשובים ביותר כאשר בוחרים מלון ברומא – הוא שיקבע עד כמה תהיו קרובים לאטרקציות המרכזיות ובמידה רבה גם את המחיר שתשלמו בעבור לילה במלון. הכנו עבורכם עמודים אשר סוקרים את הלינה באזורים השונים ברומא, בכל עמוד תמצאו מידע על האזור, היתרונות והחסרונות של לינה בו, ולמי הלינה בו מתאימה:

מלונות לפי סוגי תיירים ברומא

מלון שמתאים למשפחה שמגיעה לחופשה ברומא עם הילדים לא בהכרח יהיה המלון המתאים ביותר למי שמגיע לרומא לחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג. מאחר ולכל תייר יש צרכים שונים עליהם מקום הלינה צריך לענות הכנו בעבורכם עמודים אשר מתמקדים בהתלבטויות ובצרכים שמתאימים לכם. אנו ממליצים לקרוא בעמוד הרלוונטי לכם בו תוכלו למצוא גם מידע על בחירת מקום הלינה המתאים, המלצות, ורשימה של מלונות שיוכלו להתאים לכם.

*יש לדעת כי בשנת 2011 המועצה העירונית של רומא הטילה מס על לינה בעיר הנע בין €2 (באתר קמפינג) ל-€7 (במלון חמישה כוכבים) לאדם ללילה. מס זה יכלל בחשבון הסופי של בית האירוח, ויחויב עד מקסימום של 5 לילות (במקרה של לינה באתר קמפינג פתוח) או 10 לילות (בכל שאר המקרים הכוללים בתי מלון, B&B וכ׳ו). מידע נוסף על חוק זה תוכלו למצוא באתר התיירות של רומא.



Booking.com