מלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת ברומא ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת ברומא

Lea Luxury Rooms

לאה לקשרי רומס הינו בית האחרה אשר מגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא בסמוך למקומות הכשרים שליד בית הכנסת הגדול. המקום יחסית קטן, ולכן מומלץ מאוד להזמין מקום מראש – במיוחד כאשר מדובר בסופי שבוע, חופשים וחגים. מעבר לכך המקום מומלץ בשל… למידע נוסף…

HT6 Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐
מלון HT 6 רומא הינו מלון ארבע כוכבים אשר נמצא ברובע היהודי של העיר, בסמוך לבית הכנסת הגדול של רומא והמקומות הכשרים הנמצאים סביבו. זאת, בנוסף לכך שהמלון מגיש ארוחות בוקר כשרות (דלות יותר בהשוואה לארוחת הבוקר שאינה כשרה, אך מספקת ברוב המקרים), הופכים אותו לפופולארי מאוד בקרב דתיים ושומרי מסורת המגיעים לעיר. במקום זה יש היצע רב יותר מאשר בתי הארחה המגישים אוכל כשר, אך עדיין מאוד מומלץ להזמין חדרים מראש מאחר והוא אחד האופציות המועטות המגישות ארוחת בוקר כשרה… למידע נוסף…

Hotel Carmel

⭐⭐
מלון כרמל הינו מלון פשוט בעל דירוג של 2 כוכבים, אשר נמצא באזור טרסטוורה. היתרון של מלון זה הוא שניתן לבקש (מראש) ארוחת בוקר כשרה. הוא מעט יותר מרוחק גם מהאתרים התיירותיים של העיר וגם מבית הכנסת ואזור המקומות הכשרים, ולכן מצד אחד פחות פופולארי ומצד שני מציע מחירים נמוכים יותר לרוב ולכן מומלץ למי שחשובה לו ארוחת הבוקר הכשרה, ומעדיף מחיר נוח על פני מיקום נוח… למידע נוסף…

Bed Breakfast And Cappuccino

בד ברקפסט אנד קפוצ’ינו הינו מקום אירוח אשר נמצא באזור כיכר בולוניה. באזור זה נמצא בית חב”ד של רומא, ויש מספר מקומות כשרים – כך שהוא נותן מענה טובה בעבור דתיים ושומרי מסורת המגיעים לעיר. החיסרון של מקום זה הינו המיקום – כיכר בולוניה אינה נמצאת באזור התיירותי של העיר, ויש ליסוע כחצי שעה עד שמגיעים לאזור העיר העתיקה. בשל החיסרון של המרחק ממרכז העניינים המחירים המוצעים לרוב נמוכים יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה הנמצאים ברובע היהודי וסביב בית הכנסת הגדול של רומא. במקום אין חדרים רבים, ולכן מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקיץ, סופי שבוע וחגים… למידע נוסף…

Hotel Campo De’ Fiori

⭐⭐⭐
מלון קמפו דה פיורי (Hotel Campo De’ Fiori) הוא מלון מומלץ ונעים ברומא. מותאם למשפחות ולמי שמחפש לינה נעימה ונוחה. המקום אינו מגיש אוכל כשר, אבל נמצא באזור הרובע היהודי, בית הכנסת והמסעדות הכשרות באזור. המלון ממוקם באחת הכיכרות הפופולריות ביותר של העיר רומא במהלך… למידע נוסף…

Palazzo Navona Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פלאצו נאבונה (Palazzo Navona Hotel) הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרחק הליכה מאתרי תיירות רבים בעיר. בתוך דקות ספורות ניתן להגיע לכיכר נאבונה (Piazza Navona) וחשוב מכך לתייר הדתי ושומר המסורת המלון נמצא במרחק הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות והמקומות הכשרים הנמצאים סביבו. המלון מתאים במיוחד למי שמגיע לעיר באמצע השבוע, חשוב לו להיות קרוב למקומות הכשרים, אך מעוניין לוותר על ארוחת בוקר כשרה. מעבר למיקום המצויין של המלון הוא מומלץ בזכות… למידע נוסף…

Key Rome Center

קיי רום סנטר הינו בית הארחה אשר מציע ארוחות בוקר כשרות. בחדרים ישנו מקרר כך שתוכלו להשתמש בו לשמירה על אוכל כשר שהבאתם או שתקנו ברומא, בנוסף בחדרים ישנה מרפסת. מבחינת המיקום הוא יחסית מרוחק מהמקומות הכשרים בעיר – גם בכיכר בולוניה וגם מאזור הרובע היהודי, מה שעשוי להקשות בהתנהלות היומיומית עם אוכל מצד אחד, ומצריך נסיעה בעבור האתרים התיירותיים מצד שני… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בעונה זו הביקוש ללינה ברומא עולה. בשל הביקוש המשימה למצוא מקום אשר מתאים גם לשמירת שבת או נמצא בקרבה למקומות כשרים הופכת קשה יותר. לכן, אנו ממליצים להזמין מראש כדי להימנע ממצב בו לא נותרים מקומות פנויים אשר מתאימים לכם מבחינת המיקום או מבחינת המתקנים שמציעים. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות עם ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות עד למועד החופשה שלכם (חשוב מאוד לשים לב עד איזה תאריך ושעה ניתן לבטל בחינם).

מידע כללי על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא

לדתיים ושומרי מסורת יש מגוון אפשרויות בביקור ברומא. יש אפשרות לקחת מלון/באד אנד ברקפסט כשר. אלא שבשיטת לינה זו לעיתים מגבלה של מחיר ו/או שירותים שהמלונות מעניקים – לא תמיד אפשרויות אילו הן המשתלמות ביותר מבחינת ההיבטים השונים של הלינה (אם בשירותים שהם מעניקים, אם במחיר, אם במיקום וכו’). ברומא אפשר למצוא מספר מלונות כשרים, הכוללים בתוכם את כל התשתית לאירוח דתיים ושומרי מסורת.
מלון מגדל פאלאס (Migdal Palace) כולל בתוכו 13 חדרים, מאובזרים בצורה ראויה, כאשר האורחים מקבלים ארוחת בוקר כשרה. דומים לו במאפיינים אילו – מלון King Rome Center, מלון הדירות Lea Luxury Rooms ומלון ארבעה כוכבים – HT6 Hotel Roma, במיקום מעולה המציע ארוחת בוקר כשרה.
פנסיונים וגסטהאוסים כשרים אחרים, פשוטים מעט יותר, הם Hotel Carmel, Bed Breakfast And Cappuccino ו- Kosher B&amp B The Home in Rome.

כאמור אפשר למצוא פיתרונות אחרים שאינם מלון כשר.
אפשרות זולה יותר, ולדעתנו מומלצת יותר מכל הבחינות (במיוחד כאשר מדובר במשפחות וקבוצות – ראה גם מלונות למשפחות ברומא), היא להשכיר דירה, עם מטבח מאובזר באמצעותו ניתן להכין ארוחות כשרות. Casa Cimini היא דוגמא טובה לדירה כזו שתיתן לכם מענה מיטבי ללינה במידה ואתם משפחה או קבוצה של תיירים שומרי מסורת ברומא.אפשרות אחרת היא לקחת מלון מרכזי כלשהו ולאכול במסעדות הכשרות של רומא – ובסופ”ש להזמין קייטרינג כשר.
באשר למיקום הלינה, הרי שעבור היהודי שומר המסורת והכשרות יש שלוש אפשרויות נפוצות במיוחד. האזור המבוקש ביותר הוא באזור הרובע היהודי העתיק של רומא, עקב הקרבה לאתרי הרובע ולרבים ממוקדי העניין האחרים של העיר.
אנו ממליצים לכם למקד את השהות שלכם באזור זה. היות ואין הרבה מלונות בתוך הרובע עצמו, בוודאי לא דירות – אפשר לקחת דירה או מלון בחלק הצפוני של טרסטוורה (ראה גם מלונות בטרסטוורה) – כל עוד המלון נמצא מרחק של עד 300 מטר מהגשר המחבר בין הרובעים הוא יהיה נגיש לרובע היהודי גם בשבת בעת כורך של הליכה ברגל
האפשרות השנייה היא בקרבת כיכר פיאצה בולוניה, אזור בו בתי כנסת, כמו גם חנויות, מסעדות ומאפייה כשרה – עם זאת, צריך לקחת בחשבון ריחוק מהאזורים התיירותיים המעניינים של העיר, מה שעלול להוות כמובן בעיה בשבתות ובחגים.
האופציה השלישית, אף היא מרוחקת ממרכז העניינים, היא לבחור באזור הקניות (סמוך לפיאצה רפובליקה ולתחנת הרכבת טרמיני), גם בו נמצא בית כנסת (והוא גם יותר זול ויש בו יותר מבחר של מלונות) – אלא שאנו פחות ממליצים ללון באזור זה בגלל שבשנים האחרונות הוא קצת פחות נעים בשעות הערב. ראה מלונות באזור הטרמיני.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא

המלונות המומלצים על ידנו באיזור הגטו היהודי ברומא הם:

Hotel Locanda Cairoli-  מדבור במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור הרובע היהודי. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 4 דקות הליכה מגלריית ספדה, 5 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-11 דקות הליכה מהפנתאון,  3 דקות הליכה מתחנת החשמלית Argentina.

Hotel Arenula- מלון שני כוכבים במיקום דומה למלון מעלה.

HT6 Hotel Roma- מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ו-11 דקות הליכה מפיאצה נבונה.

המלונות המומלצים על ידנו הם:
G55 Design Hotel: מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות הכשרות סביבו, 3 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 6 דקות הליכה מהפנתאון, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-7 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.
Hotel dei Barbieri: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 6 דקות הליכה מגלריית ספדה, 8 דקות הליכה לפנתאון ו-6 דקות הליכה לפיאצה נבונה.

ישנן דירות שמופעולות על ידי הקהילה היהודית וכוללים אירוח ואפשרות להשכרת פלטה. הבעיה היא שהם ליד כיכר בולניה - רחוק ממרכז העניינים (מה שלא מאפשר לשומרי שבת לטייל ברגל באזורי התיירות המרכזיים).
אבל כן, אנו בהחלט ממליץ על דירות באזור הרובע היהודי, או באזורים סמוכים (אזור הפנתאון או טרסטוורה) שיאפשרו קרבה לכל אתרי רומא, קרובה למסעדות כשרות וקרובה לבית הכנסת הגדול ברומא. הדירות המומלצות על ידני הן:

Arenula Studio
דירת חדר שינה אחד, ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 10 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- מיזוג אויר, ספה, מקלחת, טלוויזיה, מטבחון, מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, כיריים, טוסטר, מכונת קפה.שימו לב כי מדובר במיטת-ספה.

Lofts In Rome
יחידת סטודיו - דו-מפלסית (ללא חלונות), ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 10 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- מיזוג אויר, מקלחת, מיבש שיער, טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון, מקרר, פינת אוכל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, טוסטר, מכונת קפה, שולחן אוכל.

Orso Studio
לופט, ממוקם בסמוך לנהר הטיבר ולטירת סנט אנג'לו, מרחק 4 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
בדירה- מטבחון, כיריים, מקרר, קומקום חשמלי, טוסטר, מיקרוגל, כלי מטבח, מיטת ספה, מיזוג אוויר, שולחן אוכל.
שימו לב כי מדובר במיטת-ספה.

Liv'in Roma Navona
דירת חדר שינה אחד, ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 8 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- פינת ישיבה, ספה, מקלחת, חדר רחצה, בידה, מטבחון, כיריים, שולחן אוכל.

Il Tempio Della Capitale:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור רומא העתיקה. המקום נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מגלריה ספדה ומשוק קמפו די פיורי ו-9 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.

דירות מומלצות עם מטבח

M&L Apartments - Ardesia Colosseo
מדובר באחלה דירה, היא מודרנית ונקייה ובמחיר אטרקטיבי מבחינת המיקום - חשוב לשים לב שמדובר באיזור מרוחק יחסית מהמרכז התיירותי של רומא, גם הקולוסיאום עצמו מרוחק יחסית והדירה הזו גם רחוקה מהקולוסיאום (כ-20 דקות הליכה) ולכןמומלץ לבחון אפשרויות נוספות, בכולן מטבח, כולן באיזורהפינתיאון ולכן גם מרכזיות וגם קרובות לרובע היהודי והמסעדות הכשרות שבעיר

Holidays Teatro Pace
RR Apartments Piazza Di Spagna
Orbitelli Blue
Mariposa Apartment
Ricci Apartment

בנוסף תוכלו גם לבדוק את:

Orsini Palace Starsuite- דירה זוגית מרווחת במיוחד (50 מ״ר) הכוללת מטבח עם כיריים, מדיח כלים, תנור ומקרר קטן. המיקום שלה מעולה (סמוך לבית הכנסת הגדול של רומא ומרחק 10 דקות הליכה מהפנתאון).
Domus Celentano- זהו בית נופש בעל כניסה פרטית. הבית כולל פינת אוכל, מטבחון, חדר שינה וכמובן מקלחת ושירותים. המיקום - 400 מטרים מכיכר קמפו די פיורי, 10 דקות מהפנתאון.

Bed Breakfast And Cappuccino,

Kosher B&B The Home in Rome

בין המלונות המומלצים לשומרי כשרות שמעשנים ניתן למנות את:

Hotel Ponte Sisto: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור הרובע היהודי. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מגלריית ספדה, 4 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 8 דקות הליכה לפיאצה נבונה ו-7 דקות הליכה לבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות הכשרות סביבו. מדובר בחדר זוגי, במלון אזור המיועד לעישון אך החדר ללא מרפסת.

Hotel 87 eighty-seven: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 3 דקות הליכה מארמון ברבריני, 3 דקות הליכה מויה ונטו, ו-5 דקות הלכיה מפונטנה די טרווי. מדובר בחדר זוגי סופריור בו מפרסת, כמו כן במלון יש אזור המיועד לעישון, יש לציין כי העישון בחללים הציבוריים במלון אסור.

Hotel Memphis: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 3 דקות הליכה מארמון ברבריני, 5 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, ו-12 דקות הליכה מהפנתאון.

אפשרויות הלינה המומלצות עבור מלונות כשרים מתאימים להורה עם ילד הן:

Hotel Carmel:
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים, ממוקם באזור טרסטוורה, המלון כשר ומגיש ארוחת בוקר כשרה. המלון מעט מרוחק מאתרי התיירות, נמצא במרחק בין 20-40 דקות הליכה מפיאצה נבונהפיאצה ונציה והפורום הרומי.
מדובר בחדר זוגי (12 מ"ר).

אפשרות נוספת היא להשכיר דירה עם מטבח באמצעותו ניתן להכין ארוחות כשרות למשל:
Navona Luxury Appartments:
מדובר בדירה הממוקמת באזור אזור נבונה וגובל ברובע סנט אנג'לו (הרובע היהודי). במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 9 דקות הליכה מהפנתאון ו-12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו.
מדובר בדירת דלוקס (35 מ"ר) מאובזרת במטבח.

Campo de' Fiori Enchanting Apartment S&AR:
מדובר בדירה הממוקמת באזור הקאמפו די פיורי ורובע סנט אנג'לו (הרובע היהודי). במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 11 דקות הליכה מהפנתאון ו- 12 מבית הכנסת הגדול של רומא.
מדובר בדירה (60 מ"ר) מאובזרת במטבח.

Sonnino Suite:
מדובר במלון הנמצא באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 10 דקות הליכה מגלריית ספדה ו-12 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 1,566 ₪ (לא כולל ארוחת בוקר).

Alla Renella Guest House:
מדובר בבית הארחה הנמצא ברובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 5 דקות הליכה מגלריית ספדה, 6 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-11 דקות מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר) בחדר גם מטבחון.
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 2,000 ₪ (לא כולל ארוחת בוקר).

Sant'Angelo Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת ברובע סנט אנג'לו. נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטלנים ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בסטודיו (35 מ"ר) המאובזרת גם במטבחון.
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 2,441 ₪.

מספר אפשרויות המאפשרות שמירת שבת בסביבות בית חב"ד בכיכר בולוניה

Jadore Monic:
מדובר במקום הארחה הנמצא במרחק 9 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה (בכתובת Chabad Piazza Bologna, Viale di Villa Massimo, 39, 00161 Roma RM, איטליה).
מדובר בחדר (25 מ"ר) בו מיטה זוגית ומיטת קומותיים בנוסף אליה.

B&B Il Viandante Romano:
מדובר בבית הארחה על בסיס bed & breakfast הנמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה.
מדובר בחדר זוגי קטן (11 מ"ר).

Vittorino Guest House:
מדובר בבית הארחה הנמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה.
מדבור בחדר דלוקס זוגי (16 מ"ר).

מלונות נוספים באזור בית חב"ד: Hotel Santa Costanza , Relais 6 Via Tolmino, Hotel Principe Torlonia.

מבין המלונות במרכז ונמצאים באזור הרובע היהודי ניתן לכלול את:

HT6 Hotel Roma:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק הליכה של דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא ובאזור זה מספר מסעדות כשרות. כמו כן נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ו-11 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר סופיריור זוגי (22 מ"ר).

King Rome Center:
מדובר בבית הארחה כשר המגיש ארוחת בוקר כשרה, המקום אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק 20 דקות נסיעה בערך, תלוי לאן בדיוק ברובע ברצונכם להגיע. כמו כן המקום נמצא במרחק 7 דקות הליכה מוילה בורגזה, ובין 20-15 דקות הליכה ממספר אתרים תיירותים כמו ארמון ברבריניהמדרגות הספרדיות ופונטנה די טרווי.
מדובר בחדר באדג'ט זוגי (14 מ"ר).

Hotel Carmel:
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה. המלון אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק של בין 15-20 דקות הליכה ממנו. המלון נמצא באזור טרסטוורה ובמרחק 12 דקות הליכה מהגנים הבוטניים, 11 דקות הליכה משוק הפשפשים פורטה פורטזה ו-12 דקות הליכה מוילה פרנזינה.
מדובר בחדר זוגי (12 מ"ר) עם חדר אמבט פרטי.

בנוסף מומלץ לבחון אופציה ללון במלון שאינו מספק ארוחת בוקר כשרה אך נמצא באזור מסעדות כשרות ובכך לשמור על קרבה לרובע היהודי אך במחיר זול יותר מאשר המלון הכשר בו חדרים פנויים ברובע. דוגמא לכך הוא המלון הבא:
Hotel Locanda Cairoli
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק של 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מספר מקומות כשרים, 4 דקות הליכה מגלריית ספדה, 5 דקות הליכה לשוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה לפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).

בין המלונות המומלצים למשפחות שומרות כשרות ברומא ניתן למנות את:

King Rome Center:
מדובר בבית הארחה כשר המגיש ארוחת בוקר כשרה, המקום אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק 20 דקות נסיעה בערך, תלוי לאן בדיוק ברובע ברצונכם להגיע. כמו כן המקום נמצא במרחק 7 דקות הליכה מוילה בורגזה, ובין 20-15 דקות הליכה ממספר אתרים תיירותים כמו ארמון ברבריניהמדרגות הספרדיות ופונטנה די טרווי.
מדובר בחדר באדג'ט זוגי עם מרפסת (14 מ"ר) וחדר באדג'ט טריפל עם מרפסת (16 מ"ר).

G55 Design Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 3 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 6 דקות הליכה מהפנתאון, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-7 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.
מדובר בחדר דלוקס קינג (30 מ"ר) וחדר סופיריור זוגי (18 מ"ר).

Hotel dei Barbieri
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 8 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מהפנתאון ו-6 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (19 מ"ר).

HT6 Hotel Roma:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ו-11 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר סופיריור זוגי (22 מ"ר) ובחדר סוויטת ג'וניור (35 מ"ר).

Manola House
מציעים דירת אירוח עד 9 אורחים, 80 מ"ר, שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, 4 מיטות יחיד, מיטה זוגית אחת גדולה ו2 מיטות ספה. הדירה כוללת מטבח ובו מקרר, מכונת כביסה, קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים ומכונת קפה. הדירה ממוקמת בחלק הצפוני של טרסטוורה, קרוב מאוד לקריית הוותיקן ולאזור הקמפו די פיורי, כמו גם לרובע היהודי.

Palazzo Velli
מציעים דירת אירוח עד 4 אורחים. הדירה בגודל 45 מ"ר, בעלת חדר רחצה, מטבחון ופינת ישיבה. המטבחון כולל מקרר, כיריים וכלי מטבח. הדירות ממקומות בטרסטוורה, רק 8 דקות הליכה מהכיכר המרכזית קמפו די פיורי.

בין המלונות המומלצים בסביבת בית כנסת ברומא ניתן למנות את:

Lh Royal Suites Terrace
נמצא בסמוך לרובע היהודי, במרחק הליכה של 6 דקות בית הכנסת הגדול של רומא (באיטלקית: Tempio Maggiore di Roma) ובמרחק הליכה של 10 דקות מאתריה המרכזיים של רומא.
מדובר בחדר טריפל (21 מ"ר) תוכלו לבחור בין 3 מיטות יחיד למיטה זוגית אחת ומיטת יחיד אחת.

Finestra Su Trastevere - Guest House
נמצא ברובע טרסטוורה, פחות מ10 דקות הליכה אל הרובע היהודי.
מדובר בחדר טריפל (24 מ"ר) תוכלו לבחור בין 3 מיטות יחיד למיטה זוגית אחת ומיטת יחיד אחת.

Sonnino Suite
ממוקם ברובע טרסטוורה, פחות מ8 דקות הליכה אל הרובע היהודי. גם הוא כ6 דקות בית הכנסת הגדול של רומא
מדובר בחדר קוואדרופול (מתאים ל4 אנשים, 24 מ"ר) יש בו 2 מיטות יחיד ומיטה זוגית אחת.

Hotel Smeraldo:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור הרובע היהודי. המלון נמצא במרחק 3 דקןת הליכה משוק קמפו די פיורי, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, 8 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-9 דקות הליכה מהפנתאון.

Hotel Barrett:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, הפנתאון, פיאצה נבונה, גלריה ספדה ופיאצה ונציה.

Il Tempio Della Capitale:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור רומא העתיקה. המקום נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מגלריה ספדה ומשוק קמפו די פיורי ו-9 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.

תוכלו לבחור בכל אחת מהאפשרויות האלו ולהנות מקרבה לרובע היהודי והמסעדות הכשרות שיש לעיר להציע.

Lofts In Rome
דירת אירוח הכוללת מטבחון קטן עם מיני בר כך שתוכל להכין לפחות את ארוחת הבוקר באופן עצמאי וכשר. היא ממוקמת בסמוך לרובע היהודי ולכן תוכל ליהנות מהמסעדות הכשרות באיזור. המינוס היחידי בדירה הזו היא שאין בה חלונות בכלל, אבל יש מיזוג אוויר.

Campo de'Fiori Cozy Studio
דירת אירוח הכוללת גם היא מטבחון, והמיקום די דומה כך שהיתרונות של הרובע היהודי רלוונטיים גם פה.

Bollo Apartments
מדובר במלון דירות הממוקם בסמוך לקמפו די פיורי, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו5 דקות הליכה מהרובע היהודי.

האתרים המרכזיים של העיר נמצאים במרחק הליכה.

Hip Suites:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור טרסטוורה. המקום נמצא במרחק 9 דקות הליכה מגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, 11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ורבע שעה הליכה משוק פורטה פורטזה ומפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק ללא תוספת תשלום.

Over the Ghetto:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ומפיצאה נבונה ו-12 דקות הליכה מהפורום הרומי.
מדובר בדירה עם חדר שינה אחד (35 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

Trastevere Residence
מציעים 2 דירות הכוללות חדר שינה אחד, מטבחון וסלון. הדירות ממוקמות בבניין פרטי עם מעלית. המטבחון כולל קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים ושולחן אוכל. שימו לב כי בדירה אחת יש אפשרות למיטה זוגית גדולה ומיטת ספה, ואילו בשניה יש אפשרות להוסיף גם מיטת יחיד (המחיר משתנה בהתאם). הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת החשמלית, וכ-20 דקות הליכה מהפנתיאון.

Trastevere Scarlet Dream Suite
דירה הכוללת 2 חדרי שינה, מטבח, וסלון. הדירה ממוקמת בבניין פרטי עם מעלית (למרות שמצויין שהדירה נמצאת בקומת קרקע). המטבח כולל מקרר, קומקום חשמלי, כלי מטבח, כיריים, מכונת קפה ושולחן אוכל. בדירה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה. הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת החשמלית, וכ-20 דקות הליכה מהפנתיאון.

Suites in Rome
דירה הכוללת חדר שינה אחד, מטבח וסלון. הדירה ממוקמת בבניין פרטי, בקומה ה-3, אך ללא מעלית. המטבח כולל מקרר, קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים, מכונת קפה ושולחן אוכל. בדירה מיטה זוגית אחת, מיטת יחיד אחת ומיטת ספה. הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת בסמוך לתחנת הרכבת החשמלית, וכ-15 דקות הליכה מפיאצה ונציה.

גם סוויטת Sonnino Suite היא אופצייה טובה בה הוספת העריסה אינה כרוכה בתשלום נוסף. בנוסף המקום נמצא במרחק דקות ספורות מאזור המסעדות והמקומות הכשרים, כמו גם במרחק הליכה של עד רבע שעה מכמה אתרים תיירותים בניהם שוק קמפו די פיורי, גלריה ספדה, שוק פורטה פורטזה והפורום הרומי.




המלצות על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת ברומא

תגובות והמלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק שלנו – הכל על רומא – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר הנצחית של ארץ המגף:

  • Daoudi Nathalie – שלום רב, מתכננים להגיע לרומא, אנו שומרים שבת, מחפשים מלון טוב ליד בית חבד, האם אפשר לקבל המלצה? (לפוסט המלא בפייסבוק)
    • אילת צמח – ממליצה ללון באיזור בגטו היהודי
    • לאה חדד- מלון ht6 בגטו שווה כל שקל , ללא מעלית מתאים מאוד לשבת . ארוחות להזמין במסעדת הגטו – בשרית מאוד טעים. (לפרטים נוספים על המלון והזמנה לחצו כאן).

תגובות והמלצות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – רומא למטיילים-Rome for travelers:

  • האם יש קישור על מקמות, מלונות ומוצרים כשרים ברומא?
    • מלון כשר – LEA LUXURY ROOMS
      • ממליצה בחום!שירות מעולה! קרוב לכל המסעדות בגטו (ממש מתחת למלון) 20 דקות בערך ברגל למקומות המרכזיים.
      • היינו בו שבוע שעבר מעולה שירות מצויין ממליצה בחום !!!קרוב למרכז מרחק הליכה , יש מסעדות כשרות מעולות ממש מתחת למלון.
  • הו! ופה יש מקום להתעכב. לדתיים שבינינו אך בהחלט לא רק. המלון שלנו היה ממוקם בצמוד לבית הכנסת הגדול והמפואר. במיקום מרכזי בגטו שנמצא כעשר דקות מכיכר ונציה וכיכר נבונה. למעשה… כשמתחילים להבין כיוונים זה די קרוב להכל.
    הפלוס הגדול של המלון בעיני מעבר למיקום ולארוחת הבוקר הכשרה שהוא מספק שאגב מסתבר שהיא גם הרבה יותר טובה ממלונות אחרים… הוא השירות. אחחח השירות. בארץ הייתי בקשר עם נופר (בעלת המלון?) בחורה ישראלית שחיה היום באיטליה. נופר המהממת היתה אדיבה ביותר וענתה בסבלנות וביעילות לכל בקשה ושאלה. אבל היי… זה לא הכל, כשהגענו למקום קיבל אותנו בחום צוות מלון הבוטיק. הציע לנו קפה ומאפה ודאג להכניס לנו את המזוודות ברגע שהחדר היה מוכן.
    המלון ממקום בבנין דירות טיפוסי ברומא עם מעלית שהיא אטרקציה בפני עצמה. ענתיקה ועם זאת מגניבה לאללה. המלון עצמו די קטן וחמים אבל נקי מאד, מאובזר ומעוצב בצורה חדישה ביותר.
    בימים הבאים כבר הכרנו את קלאודיה ואז התאהבנו סופית והבנו למה המלון הזה היתה עבורנו בחירה מצויינת. קלאודיה בחורה צעירה וטובת לב שכל הזמן דאגה לפנק לפנק לפנק. עשינו צ’ק אאוט מאוחר כי הטיסה שלנו היתה רק בלילה. בהחלט שירות שלא מובן מאליו… Lea Luxury Rooms
  • מלון- my guest house roma. *שווה לשומרי כשרות!!!* זה בית דירות עם ארוחת בוקר כשרה (!!), מרחק גג חצי שעה נסיעה מכיכר ונציה באוטובוס אחד, נקי ומתוחזק, ובעיקר- הבעלים של המקום פשוט זהב!! כשמגיעים הוא יושב איתכם על המפה ואשכרה מתכנן לכם את המסלול לכל ימי החופשה.. יש לו סבלנות והוא זמין גם בווטסאפ אם מסתבכים, הוא יודע להמליץ הכי טוב על דרכי הגעה, שעות בלי עומס, מה יפה בלילה ועל הכל בעצם.. שווה כל יורו רק בשבילו!!
  • יש ברומא מלונות עם ארוחות כשרות?? אשמח לשמות ואם יש מרכז של חנויות כשרות גם אשמח לשמות ומיקומים❤
    • יש מלון שנקרא cappuccino bed and breakfast, הוא כשר ומולו יש מסעדה כשרה, לידו ממש יש סופר כשר שנקרא kosher delight . זה נמצא ממש ליד פיאצה בולוניה זה אזור יהודי. אבל זה רחוק מהמרכז, צריך מטרו (שנמצא ממש ליד המלון) . אנחנו נלך להתארח שם ב16 באוקטובר ואם אתם טסים בתאריך מאוחר יותר אשמח למסור לך רשמים.



Booking.com