שייט על נהר הטיבר, רומא – כרטיסים בהנחה ומידע מקיף | Tiber Cruise

הזמנת כרטיסים לשייט על נהר הטיבר עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5)

שיט על נהר הטיבר הוא אחת האטרקציות הנעימות והנוחות שיש ברומא. השייט מציע תצפית ייחודית על רומא, ומאפשר למבקרים להתפעל מנקודות הציון ההיסטוריות של רומא והנופים העירוניים המקסימים של העיר. יש מספר אופציות לשיט שמתאימות לסוגים שונים של תיירים ומולץ את רובן להזמין מראש ( לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על | לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול מראש חינם).

הזמנת כרטיסים לשייט על נהר הטיבר עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5)

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב ברומא שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר הטיבר מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט על נהר הטיבר: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

אפשרויות השיט השונות

יש כמה כמה אפשרויות שיט ברומא, להלן האופציות הפופלאריות ביותר.

מה אומרים הלקוחות על שיט על נהר הטיבר?

מניתוח של אלפי תגובות של לקוחות עבר שהזמינו את השיט על הטיבר ניתן לומר שרוב הלקוחות היו מרוצים מהאווירה, מהחוויה, מהנוף ומההדרכה. אבל חלק מהלקוחות הביעו אכזבה מזמני המתנה ארוכים מדי פעם לעלייה לסירות ומהמקום המצומצם בהן שעות השיא. בנוסף, כמה מבקרים הזכירו את הצורך בשילוט ברור יותר או הנחיות לאורך גדות הנהר על מנת למצוא את המעגנים השונים של הסירה (במיוחד בסיורי ההופ און הופ אוף).




פרטים חשובים על השיט

ישנן שתי תחנות לשייט:

  1. המזח של איזולה טיברינה – קרוב לאטרקציות חשובות כגון: הקולוסיאוםפיאצה ונציה, ופיאצה אספניה.
  2. הטירה והמזח של אנג’לו – מרחק קצר מהוותיקןמוזיאון הוותיקן וכנסיית פטרוס הקדוש.

משך המסלול המלא – כשעה ורבע.
ניתן לעלות על הסירה בכל אחת משתי התחנות ולמשך 24 שעות, החל מ-10:00 ועד 19:00.
תדירות הגעת הסירות לתחנות – כל 30 דקות.

השיט הוא פעיל כל השנה. השיט בחורף והשיט באוגוסט מעט שונים אבל שניהם מאוד פופולארים.


אחד מנופי השייט (צילום: Viator)

שייט על נהר הטיבר בשעת שקיעה (תמונות מקור)

שאלות נפוצות על שייט על נהר הטיבר, רומא

השייט בנהר הטיבר הוא הזדמנות נהדרת להכיר את רומא מנקודת מבט דרך המים, תוך כדי חוויה מיוחדת ומעניינת לכל המשפחה, או לחילופין עבור זוגות שמעוניינים לצאת לשייט מרגיע ורומנטי. למידע נוסף על חופשה רומנטית ברומא לחצו כאן

כדאי לצאת לשייט בנהר הטיבר בתקופת הקיץ (אפריל-אוקטובר), כאשר מזג האוויר חמים ונוח יחסית.

ישנן ארבע תחנות עיקריות מהן עולים לשייט בנהר הטיבר, אחת התחנות המומלצות נמצאת באי טיברינה (Isola Tiberina) ועולים עליה מ-Lungotevere Degli Anguillara. מומלץ להגיע לתחנה באמצעות אוטובוס ולרדת בתחנה 'Gioacchino Belli', אפשרות הגעה נוספת היא ברכבת חשמלית ולרדת בתחנה 'Belli', או שאפשר להגיע לאי ברגל דרך הגשר משני צידי הנהר שמוביל לאי. כמו כן, אפשר להתחיל את השייט סמוך לטירת סנט אנג'לו מתחנה שנמצאת ב- Lungotevere Tor Di Nona, שזוהי תחנה נוחה להתחלת השייט.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית ברומא לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לשייט בנהר הטיבר, האפשרויות המומלצות על ידינו הן: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה, להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

שעות הפעילות של שייט בנהר הטיבר הן 10:00-19:00, כל חצי שעה יוצא שייט.

הידעת? – הקשר שבין הטיבר לטבריה

לא בכדי השמות דומים שניהם קרואים על שם אותו אדם – הקיסר טיבריוס.

במרכז הנהר נמצא האי טיברינה, שהיום משמש כאי של שקט ברומא הסואנת, ובעבר שימש כאזור המרפא של העיר. כיום שוכן בו בית חולים קטן. בזמן ההצפות הרבות של הטיבר, מכוסה חלק גדול של האי במים, מה שמביא להימנעות מבנייה עליו. במהלך האביב והקיץ ישנם הרבה דייגים באי, אך אנו ממליצים להימנע מכך (זה בערך כמו לדוג בירקון).

השייט על נהר הטיבר הוא הזדמנות להכיר את רומא דרך המים תוך חוויה מיוחדת ומעניינת לכל המשפחה. או לחילופין לחופשה רומנטית.

במהלך השיט המרגיע תזכו לראות את נופי נהר הטיבר המפורסם והעיר ותעברו מתחת לגשרים שונים של רומא. השיט כולל הסברים בשפות שונות (אך לא בעברית) והקרנת סרטים על ההיסטוריה של רומא. כרטיס לשייט תקף ל-24 שעות וניתן לעלות על סיפון הסירה שוב ושוב במהלכן, בהתאם לקצב שלכם.

סירת השיט (צילום: Viator)