שייט וטיולי חופים בסביבת רומא – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

שייט על נהר הטייבר

בדומה לערים מרכזיות רבות באירופה, רומא נבנתה על גדותיו של נהר גדול, שסיפק ביטחון וכן שימש כעורק כלכלי – נהר הטייבר ברומא הינו חלק מרכזי מהעיר ומספק מגוון אפשרויות שייט למטיילים – כרטיס לשייט תיירותי יומי, עמו ניתן לעלות על הסירה מספר פעמים במהלך 24 שעות ושייט ליילי רומנטי הכולל ארוחת ערב.

שייט על נהר הטייבר

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

למי שמגיע לאיטליה לזמן ארוך יחסית או מעוניין לצאת מרומא ולהינות מיום חופש בחופי איטליה, ישנם טיולים מהנים לחופים ולאיים היפים ביותר בקרבת רומא, שמומלצים כמובן בעיקר בחודשי הקיץ:

שייט על נהר הטייבר

נהר הטייבר שעל גדותיו בנויה רומא מציע לתיירים מגוון של אטרקציות. האופציה הנוחה והמשפחתית ביותר היא שייט לאורך הנהר הכולל הסברים והקרנת סרטים וכן מאפשר לרוכשי הכרטיס לעלות ולרדת על השיט במהלך 24 מקניית הכרטיס, בדומה לסיור באוטובוס התיירים של רומא. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לשייט – כנסו לעמוד שייט על נהר הטייבר.

שייט לילי וארוחת ערב על נהר הטייבר

אופציה רומנטית לשייט מיוחד על נהר הטייבר. הזדמנות לראות את נופי העיר בלילה ולאכול ארוחה איטלקית לצלילי מוזיקה חיה במחיר הוגן בהחלט. השייט אורך כשעתיים וחצי, מותאם לכל עונות השנה ובמהלכו תחלפו על פני אתרים מרכזיים של העיר כמו טירת סנט אנג’לו והוותיקן.




טיול של יום לאי פונזה

הזדמנות לצאת מרומא ולגלות את האיים המערביים של איטליה. הטיול יוצא ממרכז רומא וכולל ארוחת בוקר, שייט במעבורת וגם בסירה קטנה סביב האי, עצירות לשחיה בים, ארוחת צהריים וזמן פנוי באי. את היום מלווה מדריך טיולים מקצועי שמספק הסברים היסטוריים על האי. ישנה אפשרות לשדרג את הטיול ולצלול עם שנורקלים. הטיול מומלץ למשפחות וכן לזוגות, וכמובן אופטימלי לחודשי הקיץ החמים.

טיול של יום לחוף ספרלונגה

חוף מרגיע ונקי שנמצא דרומית לרומא, כשעתיים נסיעה מהעיר. הטיול כולל נסיעה הלוך וחזור מרומא, סיור באיזור החוף, שמסביבו נמצאות עתיקות רומיות וזמן פנוי להירגע ולהתרחץ במים. ניתן לשדרג את הטיול ולכלול בו שייט של שעה וחצי, בו מסיירים בין העתיקות שבתוך הים.