סיור אוכל רחוב, רומא – המדריך המקיף ביותר בעברית

סיור אוכל רחוב ברומא עם מקומי

סיור אוכל רחוב ברומא הוא חוויה קולינרית, תרבותית וייחודית לאיטליה ולרומא בפרט שבמהלכה תזכו גם להכיר את העיר דרך הרגליים ובעיקר דרך הבטן. את הסיור מדריך מקומי ובמהלכו תגלו את המקומות והמאכלים האהובים על המקומיים – פיצה, כדורי מוצרלה מטוגנים (Supplì),  תאכלו וכמובן גם גלידה איטלקית משובחת, זאת לצד משקאות איטלקיים מפורסמים.

סיור אוכל רחוב ברומא עם מקומי




פיצה איטלקית, בין הדברים שתטעמו בסיור (צילום: Get Your Guide)

פרטים נוספים

הסיור אורך כשעתיים וחצי ובמהלכו תשמעו הסברים על ההיסטוריה של האמכלים והמטבח האיטקלי. הסיור מתחיל במעדניה ולאחר מכן תמשיכו בין השאר לפיצרייה משפחתית הפועלת מזה שלושה דורות ולגלידריה שדורגה בין 10 הגילדריות הטובות ביותר בעיר. בנוסף, במהלך הסיור תגיעו לרובע היהודי, עם העבר המרשים.

ביקור בגלידריה (צילום: Get Your Guide)

למי הסיור מתאים?

הסיור מתאים לכל חובבי האוכל באשר הם, ומכיוון שאינו גוזל את כל היום וכולל ארוחה (או יותר נכון – מספר ארוחות), הוא מתאים גם למי שמגיע לרומא למספר ימים בודדים. בנוסף, בניגוד לסיורים תיירותיים אחרים, במקרה זה גם ילדים שלא מבינים אנגלית יוכלו להינות מהסיור וללקק את האצבעות בסופו. הסיור נערך בקבוצות של עד 14 איש ומתאים גם למשפחות גדולות וגם לזוגות. הסיור כולל טעימות של מנות בשריות, אך בעת ההזמנה תוכלו לבחור בסיור צמחוני.

 (צילום: Get Your Guide)