וולקאם טו רום, רומא – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Welcome to Rome

וולקאם טו רום - סרט היכרות עם העיר רומא, המבנים והאתרים החשובים

וולקאם טו רום (ברוכים הבאים לרומא) הוא סרט היכרות לרומא באורך 50 דקות. זוהי תערוכת מולטימדיה של מציאות מדומה המציגה את המורשת ההיסטורית והארכיטקטונית של העיר אליה “כל הדרכים הוליכו”.
החל מבזיליקת פטרוס הקדוש ועד הפורום הרומאי, המבקר יוכל לצפות בסיפורים ובדרמה שמאחורי המבנים המפורסמים ותצוגת תלת מימד של הקולוסיאום תעיר אותו לחיים. הסרט כולל מדריך אודיו ב-8 שפות (אנגלית, איטלקית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית, סינית ויפנית).

וולקאם טו רום - סרט היכרות עם העיר רומא, המבנים והאתרים החשובים




סרטון התדמית של Welcome to Rome

אטרקציה זו מתאימה במיוחד לשעות הצהריים החמות, בהן תוכלו להתחמק משמש הקיץ היוקדת אל מקום מוצל תוך כדי שתקבלו הסבר על האתרים החשובים של בירתה של איטליה, על ציר זמן כרונולוגי. כפי שנכתב בהמשך, אנו מציעים לתכנן את הביקור באתר כך שהוא יהיה לקראת תחילת טיולכם ברומא, כדי שכאשר תגיעו לאתרים כמו הקולוסיאוםהפורום הרומאי ובזיליקת פטרוס הקדוש כבר תוכלו לדעת את ההיסטוריה של המבנה ואת הסיפור שמאחוריו. האטרקציה מתאימה למי שמגיע אל רומא ליותר מיומיים. אם אתם עוברים בעיר רק ליום או יומיים עדיף להתמקד באתרי המאסט וניתן לוותר על אטרקציה זו, אך אם אתם בעיר ליותר מכך- מדובר באטרקציה שרבים יצאו ממנה מרוצים.

 

מידע שימושי

  • איפה מקבלים את הכרטיס? אין צורך להדפיס את הכרטיס, ניתן להציג אותו בסמארטפון.

 




המלצות "הכל על"

סרטון בן מאה עשרים שניות מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על,
על אתרי רומא העתיקה: הפורום והקוליסאום.

 

מפה