1. עמוד הבית
  2. »
  3. רומא 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות אתרים ואזורי תיירות מרכזיים ברומא – המדריך המקיף ביותר בעברית.
  6. »
  7. בסט אוף רומא – אול אקסס פאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Best of Rome All Access...

בסט אוף רומא – אול אקסס פאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Best of Rome All Access Pass – סקירת מומחים: לקנות או לא לקנות?

הזמנת כרטיס רומא אול אקסס פאס המעניק כניסה לאתרים מרכזיים

בסט אוף רומא – אול אקסס פאס (Best of Rome All Access Pass) הוא כרטיס משולב המאפשר כניסה לאתרי התיירות המבוקשים ביותר של רומא. הכרטיס מעניק כניסה לאתרים מרכזיים, ולא פחות חשוב מזה- דילוג על התור בחלק מהאתרים).

הכרטיס תקף לשלושה ימים.

הזמנת כרטיס רומא אול אקסס פאס המעניק כניסה לאתרים מרכזיים




מה הכרטיס כולל

הכרטיס כולל כניסה, כולל דילוג על התור, אל האתרים הבאים:

כמו כן הוא מעניק:

  • מדריך אודיו על רומא
  • וידאו מולטימידיה בעל 15 דקות במשרד התיירות FORO ROMANO שב-Piazza d’Aracoeli 16
  • וייפיי חינם במשרד התיירות

הקולוסיאום ברומא – מחזיקי הכרטיס נכנסים חינם (תמונה מקורית)

האם הכרטיס משתלם?

לפי בדיקה שביצענו ב-2019, כרטיס זה לא יוצא ממש משתלם מפני שרכישה של כרטיסים לכל האתרים האלו בנפרד יוצאת זולה יותר מאשר הכרטיס. הדבר היחידי שהכרטיס מוסיף על רכישה בנפרד, הוא מדריך אודיו על רומא ווידיאו מולטימדיה. במידה ואתם מעוניינים בשני אלו, הכרטיס יכול להיות אטרקטיבי, אך לרוב התיירים אין עניין לשלם יותר בשביל שתי הדרכות אלו, מפני שהכרטיסים בנפרד כוללים בין כה וכה הדרכות לאתרים הספציפייים וזה מספיק לרוב התיירים.

בנפרד כרטיס משולב
מוזיאוני הותיקן והקפלה הסיסטינית 28€
בזיליקת פטרוס הקדוש 19.89€
הקולוסיאום, הפורום וגבעת פאלאטיום  23.90€
───── ─────
סה”כ 71.79€ 78€
השורה התחתונה – ✗ לא כדאי

מה ההבדל בין כרטיס זה לבין כרטיס רומא פאס?

כרטיס רומא פאס נותן כניסה למוזיאון אחד או שניים ברומא, בנוסף לכניסה לקולוסיאום והפורום, וכמו כן נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית ברומא. אך הוא לא כולל כניסה אל מוזיאוני הותיקן והקפלה הסיסטינית, מפני שאלו נמצאים בותיקן שנחשבת מדינה בפני עצמה ויחידה עצמאית מרומא אף על פי שגיאוגרפית היא נמצאת בתוכה. כרטיס בסט אוף רומא אול אקסס פאס כן מאפשר כניסה אל מוזיאוני הותיקן והקפלה הסיסטינית, ויחד עם זאת לפורום והקולוסיאום, אך לא מעניק בנוסף כניסה כבחירתכם למוזיאונים נוספים ברומא, וגם לא כולל נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית.

הזמנת כרטיסי הנחות וכרטיסים משולבים לעיר רומא




טיפים והמלצות לבסט אוף רומא אול אקסס פאס

  • כפי שפירטנו מעלה, כרטיס זה לא משתלם לרוב התיירים. הוא  מתאים רק למי שמעוניין בהדרכת אודיו נוספת על רומא, ובוידאו מולטימדיה בעל אורך של 15 דקות. למי ששוקל רכישה של כרטיס משולב לרומא, כדאי לבדוק את האופציה של רומא פאס, או אחד מהכרטיסים שמשלבים בין האתרים המרכזיים של רומא ובין אוטובוס התיירים (הצעות משתלמות לדוגמא הן מוזיאון הותיקן יחד עם סיור מודרך בבזיליקת פטרוס הקדוש ואוטובוס התיירים עם בזיליקת פטרוס הקדוש)
  • שימו לב כי הזמן אותו בחרתם בעת הזמנת הכרטיס, יהיה זמן הכניסה לאיזור הארכיאולוגי (הקולוסיאום, הפורום והגבעה הפלטינית). ולכן יש לבחור לתכנן מראש מתי תרצו לבקר שם לפני הזמנת הכרטיס.