רחוב ריבולי – Rue de Rivoli

מידע כללי

רחוב ריבולי (Rue de Rivoli) הוא אחד הרחובות הארוכים בפריז ומתפרש על רובע המארה (Le Marais)אזור לה-האל – Les-Halles ואזור טוולירי (Tuileries). הרחוב מקביל אל נהר הסיין, מכנסיית סנט-פול-סנט-לואיס (Saint-Paul-Saint-Louis), דרך הוטל דה וילמוזיאון הלובר (מהמוזיאונים המפורסמים ביותר בפריז אשר כדאי להזמין אליו כרטיסים מראש, אפשר כאן עם הנחה לגולשינו בקוד HAKO5), גני טווילרי ועד לכיכר הקונקורד (Place de la Concorde). המעוניינים להכיר את הרחוב לעומק, את התרבות וההיסטוריה שלו יוכלו לקחת מדריך שמע לשימוש עצמי (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול).

רחוב ריבולירחוב ריבולי בפריז

לאורכו של הרחוב תמצאו לצד חנויות היוקרה, גם את חנויות הרשתות הגדולות והמוכרות: H&M, מנגו, זארה, ברשקה ועוד (למידע נוסף ראו גם את העמוד על קניות בפריז). הרחובות המקבילים והסמוכים מלאים באתרי תיירות שאסור להחמיץ, לכן סביר כי תחזרו אל רחוב זה מספר פעמים בעת הביקור בעיר.




מבט מלמעלה על רחוב ריבולי הארוך (צילום: Yann Caradecרישיון)

רוצים להכיר את פריז בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם בשכונות המיוחדות ובטעמים הייחודיים לעיר היפה באירופה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי שיקח אתכם לעולם הקינוחים הצרפתי או סיור מודרך בשכונת מונמארטר הקסומה תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

לינה ברחוב ריבולי

הלינה באזור הרחוב מבוקשת מאוד – זה הוא המרכז התיירותי של פריז וככזה הרבה מאוד תיירים רוצים לבוא ללון בו – לכן המחירים גבוהים. בין המלונות המומלצים של פריז הנמצאים באזור רחוב ריבולי ניתן למנות את המלונות המומלצים האלו: מלון Hôtel Regina Louvre למחפשים אפשרות לינה יוקרתית, מלון Hôtel du Lion d’Or Louvre הפונקציונלי ודירות Apartments Du Louvre St Honoré למחפשים אפשרות לינה מרווחת. אפשר לראות בקישור זה מלונות נוספים ברחוב ריבולי עם אפשרות ביטול. אנו ממליצים להזמין את הלינה באזור זמן רב מראש בגלל הפופולריות הרבה.




המלצות "הכל על"

  • מכיוון ומדובר ברחוב כה מרכזי נסו לשלב את הקניות עם אתרי התיירות שבסביבת הרחוב. ככל הנראה שיצא לכם להגיע לאזור יותר מפעם אחת – אז אל תנסו למצות את הרחוב ביום אחד, הוא ארוך מדי.
  • אם באתם כחלק ממסע שופינג – שווה לשלב בביקור את קניון לה האל (Le Forum des Halles) הסמוך.
  • זה הוא אזור מלא במסעדות מעולות למשל גראנד משאן לובר וביסטרו ד’אוסטאש שניתן לשלב אותן יחד עם ביקור ברחוב.
  • לא מומלץ להגיע למקום עם רכב פרטי (ראה השכרת רכב בפריז ושכרת רכב בצרפת). בכל זאת מי שמגיע למקום עם רכב יש חניה ברחוב, קחו בחשבון שהמחיר לחניה גבוה מאוד. דרך ההגעה המומלצת היא במטרו.

מידע שימושי

  • כתובת: Rue de Rivoli, פריז, צרפת.
  • איך מגיעים?
    • מטרו:
      • לנקודת ההתחלה של הרחוב (כנסיית סנט-פול-סנט-לואיס) – קו 1 עד לתחנת Saint-Paul.
      • לנקודת הסיום של הרחוב (כיכר הקונקורד) – קו 1 או קו 12 עד לתחנת Concorde.

מפה