פריז מידע כללי

map

פארקים בפריז

הפארקים בפריז מוכרים בשל העיצוב המושקע שלהם תוך הקפדה על סימטריות בין החלקים השונים. קל לראות את המקומיים והתיירים נופשים בפארקים השונים על כסאות נוח, נהנים מהפעילות בפארק (במיוחד בקיץ), או נחים בפארק ואוכלים גלידה או סנדוויץ' להמשך ביקור בעוד מוז למידע נוסף...

מוזיאונים בפריז

את פריז ניתן לכנות לא רק בירת האופנה או הקינוחים, אלא גם פריז היא גם בירת המוזיאונים. שפע המוזיאונים שהעיר מציעה למבקריה עצום ומקיף מגוון רחב של תחומי עניין ונושאים.

למידע נוסף...

ההיסטוריה של פריז

ההיסטוריה של פריז היא ארוכה ורבת שנים ובעצם כללה את כל הניגודים שיש בעיר: היא כוללת תקופות של שפל ושגשוג, שלום ומלחמה, עושר ואושר ועוני ויגון.

למידע נוסף...

אדריכלות בפריז

פריז משלבת בתוכה סגנונות אדריכלות ובנייה רבים. אחד המראות המוכרים בעיר הוא שילוב של בנייה קלאסית עם בנייה מודרנית ואף פוסט-מודרנית.

למידע נוסף...

הכירו את פריז

פריז, בירתה של צרפת, היא עיר שזוכה לשלל כינויים ותיאורים - עיר האורות, העיר הרומנטית בעולם, בירת התרבות. הכינוי שבוודאי ניתן לשייך לה הוא בירת התיירות, שכן מגיעים אליה למעלה מ-30 מיליון תיירים מדי שנה! ולא סתם.

למידע נוסף...

פריז לדתיים ושומרי מסורת

העובדות מראות שבפריז נמצא הריכוז הגבוה ביותר של יהודים מבין כל ערי אירופה: יותר מ-250,000 יהודים חיים בעיר האורות, למעשה, וזאת מסך של כ-600,000 יהודים המתגוררים בצרפת כולה.

למידע נוסף...

חופשת פסח ואביב בפריז - כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן את החופשה המושלמת

כל מה שצריך לדעת כשמתכננים חופשת פסח ואביב בפריז - באיזה מלונות כדאי לישון? אילו אירועים פסטיבלים יש? אילו משחקי כדורגל והופעות יש בתקופה זו? איזה אטרקציות מיוחדות יש בפריז לכבוד האביב?

למידע נוסף...

חופשת חגים וסתיו בפריז

חופשת חורף בפריז

פריז, עיר האורות, נחשבת לעיר הרומנטית ביותר בעולם וליעד אטרטקיבי לטיולי משפחות. הגם שמרבית המבקרים בפריז מתזמנים את הביקור בה לחודשי הקיץ, או לכל הפחות לעונות המעבר, גם החורף הפריזאי יכול להציע תנאים ראויים לביקור.

למידע נוסף...

חופשה רומנטית בפריז

פריז ורומנטיקה הולכות יד ביד. בירת צרפת נחשבת בעיני רבים לעיר הרומנטית ביותר בעולם, כך שקשה למצוא זוגות שלא ביקרו בה ולעיתים אף בחרו בה כיעד לחופשת ירח הדבש שלהם או סתם כחופשה רומנטית.

למידע נוסף...