מלונות מומלצים באזור יער ונסן ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור יער ונסן בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים באזור יער ונסן בפריז

Best Western Saint-Louis

⭐⭐⭐⭐
מלון בסט ווסטרן סיינט לואיס (Best Western Saint-Louis) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Daumesnil-Vincennes

⭐⭐⭐
מלון דומנסיל-ונסן (Hotel Daumesnil-Vincennes) – מלון שלושה כוכבים במרחק 4.5 ק”מ מארנה אקור-הוטלס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hôtel Huatian Chinagora

⭐⭐⭐⭐
מלון הואטיאן שינגורה (Hôtel Huatian Chinagora) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפריז והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור יער ונסן במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור יער ונסן

יער ונסן (Bois de Vincennes) הינו היער הגדול ביותר בתחומי פריז, ממוקם ברובע ה-12 בחלקה המזרחי של העיר. בשטח של יותר מ-9 ק”מ מרובעים ישנם מסלולי רכיבה ושיט בסירה, מתקני שעשועים, אגמים ועצים, אצטדיונים ומסעדות. ביער תוכלו למצוא גם פארק פרחים יפייפיה, גן חיות, גנים בוטניים וטירות עתיקות.

הלינה באזור יער ונסן מיועדת למי שמעוניין ללון בנקודה פחות מרכזית בעיר, שמאופיינת באופי יותר בורגני ופחות תיירותי (הרבה מאוד דירות אירוח ומלונות קטנים שהוסבו מבתי מגורים למלונות. אין באזור זה כלל מלונות יוקרה ברמה של חמישה כוכבים).

היתרונות של מגורים באזור זה הם המחיר טוב, האזור הידידותי למשפחות וקבוצות, האפשרות ללינה עם חנייה צמודה (במקומות רבים אפילו בחינם – מאוד משמעותי למי שמבקר בפריז כחלק מנסיעה עם רכב שכור בצרפת – ראה גם השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת) והנגישות למרכז העיר בתחבורה ציבורית. כמו גם, העובדה שמדובר באזור מאוד נעים עם מרחבים ירוקים כולל גם נקודות חניה לקראוון – למרות שהוא עדיין בתוך העיר.

היתרונות של הלינה באזור זה הם:

  • אפשרות לחנייה צמודה.
  • נגישות למרכז פריז בתחבורה ציבורית.
  • מאוד ידידותי למשפחות ולקראוונים (יש חניון רציני לקראוונים באזור זה).

​החסרונות של הלינה באזור זה הם:

  • רחוק מהמרכז באופן יחסי.
  • אזור מאוד לא תוסס וחסר פעילות בשעות הלילה (הכל יחסי. ישנם כמה מקומות אירוח ומסעדות הפעילות בשעות היום, אך זה לא הרובע הלטיני או המונמרטר).

 




המלצות על מלונות באזור יער ונסן בפריז

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com