מלונות מומלצים באזור הטרוקדרו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הטרוקדרו בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים באזור הטרוקדרו בפריז

Résidence & Spa Le Prince Régent

⭐⭐⭐⭐
מלון לה פרינס רג’נט (Résidence & Spa Le Prince Régent) הוא מלון בדירוג ארבעה כוכבים, הנמצא ברובע סנט ג’רמיין (אזור הרובע הלטיני) שבפריז. המלון נמצא במיקום מרכזי של פריז אך יחד עם זאת ברחוב שקט… למידע נוסף…

Hotel Villa Nicolo

⭐⭐⭐
מלון וילה ניקולו (Hotel Villa Nicolo) הינו מלון שלושה כוכבים אשר ממוקם באזור הטרוקדרו (Trocadero) שבפריז, מרחק הליכה של דקה מנהר הסיין (Seine River). גני טורקדרו וארמון שאיו (Jardin du Torcadero and Palais de Chaillot) נמצאים במרחק הליכה קצרה מהמלון… למידע נוסף…

French Theory

⭐⭐⭐
מלון קוז’ה (Hotel Cujas Pantheon Paris), נמצא במבנה עתיק מהמאה ה-18, בלב פריז ברובע הלטיני (Latin Quartier). המלון קרוב לגני לוקסנבורג (Jardin du Luxembourg), הפנתיאון (Le Pantheon) ובמרחק רבע שעה הליכה מקתדרלת נוטרדם… למידע נוסף…

Hotel De Suez

⭐⭐
מלון דה סואץ (Hotel De Suez) הינו מלון שני כוכבים אשר ממוקם ברובע הלטיני, הרובע החמישי, במרכז העיר פריז. אזור המלון הוא אזור שוקק עם מסעדות מצוינות וחיי לילה תוססים וניצב על שדרות סאן מישל – השדרות הראשיות והיפות של הרובע הליטיני… למידע נוסף…

Bed and Breakfast Paris Arc de Triomphe

אכסניית B&B פריז ארק דה טריומף (Bed and Breakfast Paris Arc de Triomphe) הינה אכסנייה הממוקמת בלב פריז, ברובע ה-16. במרחק של 5 דק’ הליכה ניתן להגיע לשער הניצחון המפורסם של פריז ולשדרות השאנז אליזה. מיקומה המרכזי של האכסניה הוא מהיתרונות החשובים של אכסניה זו… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בפריז והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור הטרוקדרו עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור הטרוקדרו

אזור הטרוקדרו (Trocadero) הוא כינוי לאזור שרובו ברובע הששה-עשר שבגדה הימנית של פריז, נמצא ממש מול מגדל אייפל וכולל מוזיאונים מודרניים, גנים יפים ומקומות לינה רבים. גני טרוקדרו וארמון שאיו מספקים את אחת התצפיות המרשימות ביותר למגדל אייפל, וניתן לשלב ביקור בהם יחד עם המוזיאונים הרבים הנמצאים באזור.
הלינה באזור הטרוקדורו הינה אופציה שמומלץ לשקול בעת ביקור בפריז. היא קרובה מאוד למרכז ונגישה לכל אתרי פריז המרכזיים, אם בהליכה רגלית (האתרים הנמצאים באזור האייפל והאינווליד) ואם במטרו ו/או תחבורה ציבורית הזמינה מאוד באזור זה, ממנה ניתן להגיע לכל נקודה בעיר.

היתרונות של הלינה באזור זה הם:

  • מחירים יחסית טובים (בהשוואה למלונות שנמצאים באזורי היוקרה באינווליד והשאנז אליזה) בעיקר ככל שמתרחקים מאזור מגדל אייפל וארמון הטרוקדרו.
  • קרבה ונגישות רבה לאתרי פריז המרכזיים.
  • אפשרויות לינה רבות ומגוונות – גם לינה פונקציונאלית, גם לינה זולה וגם לינה מפנקת. הכל אפשר למצוא באזור זה.
  • בחלקים הקרובים יותר ליער בולון ניתן למצוא מלונות באזורים בעלי אווירה רגועה שמאפיינת יותר פרבר מלינה במרכזה של עיר מרכזית (למידע נוסף על מלונות באזור יער בולון). באזור זה קל למצוא מלונות עם חנייה סמוכה ובמחיר שפוי למי שצריך חניה לרכב שכור (ראה עוד תחת השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת).

​החסרונות של הלינה באזור זה הם:

  • זה לא כמו ללון באזורים המרכזיים ביותר של העיר והיותר יקרים (אינווליד, שאנז אליזה).
  • יקר יותר מלינה באזורים פריפריאליים (כמו לינה באזור המונמרטר). כמו כן, המחירים בחלק של האזור ליד ארמון הטרקודרו יקרים כמו מלונות באזור האינווליד עצמו.




המלצות על מלונות באזור הטרוקדרו בפריז

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com