מלונות מומלצים באזור ארמון ורסאי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד ארמון ורסאי בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 דירות מלונות מומלצים ליד ארמון ורסאי בפריז

Novotel Chateau de Versailles

⭐⭐⭐⭐
מלון נובוטל שאטו דה ורסאי (Novotel Chateau de Versailles) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Trianon Palace Versailles, A Waldorf Astoria Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ‘וולדורף אסטוריה ורסאי – טריאנון פאלאס (Trianon Palace Versailles, A Waldorf Astoria Hotel) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

A l’Hôtel Des Roys

⭐⭐⭐
מלון דה רואה (A l’Hôtel Des Roys) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Appartements – Le Logis Versaillais

מקום האירוח אפרטמנטס – לה לוגיס ורסאיי (Appartements – Le Logis Versaillais) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hôtel Le Versailles

⭐⭐⭐⭐
מלון לה ורסאי (Hôtel Le Versailles) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפריז והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור ארמון ורסאי במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור ארמון ורסאי

ארמון ורסאי (Chateau de Versailles) והגנים (גני ורסאי) הסמוכים לו הם שריד מוחשי ומרהיב לתקופת המלוכה בצרפת והסמל החשוב ביותר לדיסוננס שבין הפאר והשפע שידעו האצולה והמלוכה אל מול השפל והעוני אליהם הגיעו בני המעמד הנמוך. העובדה כי הארמון המפואר הזה נמצא מחוץ לפריז הוא חלק מהסמל לנתק שאחז במלוכה אשר הביא לבסוף לקיומה של המהפכה הצרפתית.

הלינה באזור ארמון ורסאי מציעה למבקרים אווירה ייחודית של נחת ויוקרה, והיא פופולארית בעיקר בקרב מטיילים אשר מחפשים נופים ירוקים, טירות, מופעי תרבות ומעין מסע בזמן לתקופות של מלכים ובני אצולה.

אפשרויות הלינה באזור ארמון ורסאי רבות ומגוונות ממלונות חמישה כוכבים ועד דירות אירוח עם טווח מחירים רחב, כמו כן בסביבת הארמון ניתן ליהנות משפע גנים ופארקים, אטרקציות ספורט, אזורי קניות וחנויות בוטיק.

יש לקחת בחשבון כי לינה באזור ארמון ורסאי די מרוחקת ממרכז פריז ואתריה המפורסמים וכי ביקור בה דורש נסיעה של כחמישים דקות ברכב (ראה השכרת רכב בפריז).

היתרונות של הלינה באזור זה הם:

  • מתאים למטיילים המחפשים לינה באיזור שקט וירוק.
  • מתאים למטיילים המתעניינים בקניות בחנויות בוטיק ייחודיות.
  • לשוחרי תרבות -ניתן למצוא מגוון של הצגות ומופעים.

​החסרונות של הלינה באזור זה הם:

  • אזור ורסאי מרוחק ממרכז פריז, כחמישים דקות נסיעה ברכב.
  • רוב המסעדות שייכות לבתי המלון עצמם.
  • חיי הלילה אינם מפותחים באזור ארמון ורסאי.

 




המלצות על דירות ומלונות ליד ארמון ורסאי בפריז

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com