מלונות מומלצים ודירות מומלצות למשפחות בפריז

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות בפריז

My Maison In Paris Invalides

מבין מקומות הלינה בפריז, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר מטבח ומכונת כביסה. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור אייפל והאינווליד בו אפשר למצוא מקומות לינה במנעד רחב של מחירים ונגיש באמצעות תחבורה ציבורית לכל שאר האתרים והאזורים המרכזיים בעיר. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Hôtel Jardin de Cluny

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות בפריז, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים וכן מעלית. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא באזור הרובע הלטיני וסאן ז’רמן דה פרה שקרוב לסיין, הלינה באזור זה פופולארית מאוד ומבוקשת. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Daunou Opéra

⭐⭐⭐
מדובר במלון בדירוג של שלושה כוכבים, אפשרות המומלצת למי שמחפש מקום לינה נוח אך לא יקר מידי. המלון נמצא באזור האופרה ובתי הכולבו אשר מציע מצד אחד מקומות לינה במחירים נוחים יחסית, ומצד שני קרוב יחסית לטווילרי ולשאנז אליזה. בנוסף, ישנם מספר בתי כנסת ומקומות כשרים באזור זה. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hôtel de Roubaix

⭐⭐
מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפריז מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה ומעלית. זהו מלון שני כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה זול אשר נמצא באזור לה האל שנמצא בין המארה לבין אזור הלובר. אפשר למצוא באזור זה אפשרויות לינה במחירים נוחים יחסית למרכז התיירותי של העיר, אך כדאי לקחת בחשבון שחלק מהתיירים ציינו כי בשעות הערב והלילה היו מקומות בהם לא נעים להסתובב באזור זה. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Le 12 Hôtel

⭐⭐⭐⭐
אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפריז מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בסמוך לתחנת הרכבת סן לאזאר, אשר מעט מרוחקת ממרכז העיר אבל נגישה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Drawing House

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה הוא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות בפריז, זאת מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים ומעלית. מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא במונפרנס (Montparnasse) שסמוך לרובע הלטיני אך מרוחק מהמרכז התיירותי. האזור נגיש בנוחות באמצעות תחבורה ציבורית ואפשר למצוא בו מקומות לינה ברמה גבוהה ובמחירים נמוכים בהשוואה למרכז. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

HotelHome Paris 16

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור הטרוקדרו (Trocadero), אשר נמצא אל מול אזור האייפל. ניתן למצוא באזור זה אפשרויות לינה במחירים יחסית נמוכים למרכז התיירותי של העיר, ועדיין להיות יחסית קרובים ולהגיע לכל האזורים והאתרים המשמעותיים של העיר באמצעות תחבורה ציבורית. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בפיתחו של האביב בפריז ויחד איתו הביקוש ללינה מתחיל לעלות. בסוף החודש חל חג הפסחא, מה שמעלה את הביקוש ללינה אף יותר. למי שמתכנן חופשה לקראת סוף מרץ, ואפילו למי שמתכנן את חופשת פסח, אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש - כדי שתוכלו למצוא את המקום המתאים ביותר למשפחה שלכם ולמה שאתם צריכים. כדאי לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו תוכלו למצוא מגוון מקומות לינה למשפחות שמציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו לשמור על גמישות. בנוסף, כדאי לבדוק האם ישנן הנחות רלוונטיות עבורכם למקומות לינה כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על לינה למשפחות בפריז

מבין הדירות המתאימות למשפחות בפריז אנו ממליצים להסתכל על מלון דירות ארבעה כוכבים Odalys פריז Paris Montmartre המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון דירות שלושה כוכבים Aparthotel Adagio Paris Montmartre המתאים למשפחות עד 4 נפשות, דירת Welkeys - St Honore המתאימה למשפחות עד 4 נפשות ודירות Tour Eiffel Rent המתאימות למשפחות עד 6 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב בפריז או להגיע לפריז עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מקום האירוח Appartement Petits Champs (חניה ציבורית במקום במחיר של 38€ לכל יום), מלון דירות ארבעה כוכבים My Maison In Paris Invalides, מלון ארבעה כוכבים Hôtel Jardin de Cluny, מלון שני כוכבים Hôtel de Roubaix (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים) ומלון ארבעה כוכבים Le 12 Hôtel (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 40€ לכל יום).

כאשר משפחות מגיעות לפריז עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון Le 123 Sébastopol - Astotel ומלון Hôtel Aiglon המתאימים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Drawing House ומלון Hotel des Grandes Ecoles המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Le Marceau Bastille המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על דירות My Maison In Paris Montmartre, מלון Le Marquis Eiffel, מלון Le Grey Hotel, מלון Le Relais Madeleine ומלון Hôtel de France Gare de Lyon Bastille המתאימים למשפחות עד 4 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות בפריז ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון Drawing House המתאים למשפחות עד 4 נפשות. מלון זה מאפשר אירוח עם ילדים ומציע גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מקום האירוח Appartement Petits Champs המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון Le 123 Sébastopol - Astotel המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Drawing House המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Le Belleval ומלון George Sand המתאימים למשפחות עד 3 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים בפריז אפשר למנות את מלון Hôtel National Des Arts et Métiers ומלון Courtyard by Marriott Paris Gare de Lyon המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון InterContinental Paris Le Grand, an IHG Hotel ומלון Novotel Paris 20 Belleville המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Novotel Paris Porte Versailles המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

בין מקומות הלינה המומלצים למשפחות עם ילדים בקרבת השאנז אליזה ניתן למצוא את:

Hôtel Bedford - מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם ברובע השמיני של פריז. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מבית האופרה גרנייה, 11 דקות הליכה מכיכר הקונקורד ו-12 דקות הליכה מגאלרי לפייט. במלון שני חדרים מחוברים בהם מיטה זוגית ושלוש מיטות יחיד. מתאים למשפחות בעלות 5 נפשות.

Citadines Trocadéro Paris - מלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם ברובע ה-16 של פריז. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מגני טרוקדרו, רבע שעה הליכה משער הניצחון ומיער בולון ופלה דה טוקיו. בדירה שני חדרי שינה, מיטה זוגית, שתי מיטות יחיד ומיטת ספה. הדירה מאובזרת במטבחון. מתאימה למשפחות בעלות עד 6 נפשות.

Mithouard Apartments - דירה הממוקמת ברובע השביעי של פריז. הדירה נמצאת במרחק רבע שעה-25 דקות הליכה ממגדל מונפראנס, האינווליד, מגדל אייפל, גני לוקסמבורג וגני טווילרי.
במלון ישנה דירת דופלקס עם 2 חדרי שינה, מיטה זוגית, מיטת יחיד ומיטת ספה. הדירה מאובזרת במטבחון. מתאימה למשפחות בעלות עד 5 נפשות.

Hôtel Bassano - מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם ברובע ה-16. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מהשאנז-אליזה, 6 דקות הליכה משער הניצחון ו-12 דקות הליכה מגני טורקאדו.
לאורחי המלון חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך (יש צורך בהזמנה) במחיר של EUR 29 לכל יום. מתאים למשפחות בעלות עד 5 נפשות.

Hôtel Elysées Régencia - מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם ברובע ה-16. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהשאנז-אליזה, 7 דקות הליכה משער הניצחון ורבע שעה הליכה מגני טורקאדו. לאורחי המלון חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך (יש צורך בהזמנה) במחיר של EUR 29 לכל יום. מתאים למשפחות בעלות עד 5 נפשות.

בין מקומות הלינה המומלצים למשפחות עם ילדים ברובעים החמישי והשישי ניתן למנות את:

Sully Hôtel - מלון בעל דירוג של כוכב אחד הממוקם ברובע המארה, סמוך לרחוב ריבולי ומרחק 4 דקות מתחנת המטרו Saint-Paul. מתאים למשפחות בעלות עד 4 נפשות.

Hôtel Marignan - מלון בעל דירוג של כוכב אחד הממוקם ברובע הלטיני, ממש בסמוך לסורבון, 2 דקות מתחנת המטרו Maubert – Mutualité. מתאים למשפחות בעלות עד 5 נפשות.

Hotel Montpensier - מלון בעל דירוג של שני כוכבים הממוקם באזור טווילרי, 7 דקות הליכה ממוזיאון הלובר, ו-4 דקות הליכה מתחנת המטרו Pyramides. מתאים למשפחות בעלות עד 4 נפשות.

למשפחות עם תינוקות המבקרות בפריז אנו ממליצים להסתכל על מלון Le Basile Hôtel בעל דירוג של ארבעה כוכבים שנמצא באזור בית האופרה. במלון יש מטבח עם קומקום חשמלי וכיסא גבוה לילדים והוא מתאים למשפחות בעלות עד 4 נפשות.

Hotel Ascot Opera- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא בין אזור האופרה לאזור הטווילרי. המלון נמצא במרחק 10 דקות הליכה מגני הטווילרי, מוזיאון הלובר וגאלרי לאפייט ו-20 דקות הליכה מכיכר הקונקורד והשאנזאליזה.

Arc de Triomphe Etoile- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה משער הניצחון, 6 דקות הליכה משדרות השאנז אליזה ובמרחק כמה דקות הליכה ממנו יש שתי תחנות מטרו באמצעותן ניתן להגיע לשאר האתרים התיירותים בעיר בקלות.

Hôtel A La Villa des Artistes- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור מנופראנס. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מגני לוקסמבורג, 9 דקות הליכה ממגדל מונפראנס וחצי שעה הליכה ממוזיאון ד'אוסיי, קתדרלת נוטרדם וכנסיית סנט שאפל. סביב המלון ישנן כמה תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים המאפשרים הגעה נוחה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר.

Hotel Champs Elysées Friedland- מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם ברובע השמיני בעיר. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה משדרות השאנז-אליזה, 9 דקות הליכה משער הניצחון, 17 מהגראנד פלה והפיטי פלה. ניתן לבחור חדר בו מיטה זוגית ומיטת יחיד.

Hotel Muguet- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם ברובע השביעי של העיר. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מהאינווליד, 12 דקות הליכה ממוזיאון רודן, 17 דקות הליכה ממגדל האייפל, ו-18 דקות הליכה מפיטי פלה. במלון חדר טריפל בו ניתן לבחור בין מיטה זוגית ומיטת יחיד לבין שלוש מיטות יחיד.

למשפחות גדולות המבקרות בפריז אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים:

Hôtel Bedford - מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא ברובע ה-8. המלון נמצא במרחק 10 דקות הליכה מבית האופרה, 11 דקות מגלארי לאפייט, 12 דקות מכיכר הקונקורד וגני טווילרי.
מדובר בארבעה חדרים מחוברים בהם שתי מיטות זוגיות וארבע מיטות יחיד. לאורחי המלון חניה ציבורית אפשרית במיקום סמוך (יש צורך בהזמנה, על החניה חלים חיובים). מתאים למשפחות בעלות עד 8 נפשות.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות בפריז

פריז יכולה להתאים לחופשה רומנטית אך לא פחות מזה לחופשה משפחתית מושלמת לגילאים השונים, ומציעה מגוון של אפשרויות לפעילות ואטרקציות מיוחדות. מלבד הביקור המתבקש ביורודיסני, העיר מלאה בפארקיםמוזיאונים ומונומנטים שירגשו את הילדים לא פחות מאת הגדולים (כתבנו על כך רבות בעמוד ילדים בפריז). בכל הקשור ללינה בעיר ישנם מלונות רבים בהם ניתן להכניס ילד למלון ללא עלות נוספת (הגבלת הגיל משתנה ממלון למלון), יש לברר בכל מלון מה המדיניות.

המלצות כלליות על לינה למשפחות בפריז

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לפריז הינם מלון שלושה כוכבים Hôtel Henriette המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hôtel Hor Europe המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Le Marquis Eiffel המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Daunou Opéra המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Hôtel National Des Arts et Métiers המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • בפריז יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בפריז.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

עוד דירות מומלצות למשפחות בפריז

Apartments Du Louvre

אפרטמנטס דה לובר (Apartments Du Louvre) הוא מתחם דירות בפריז הכולל לינה בלבד, הממוקם בקרבת מקום למוזיאון הלובר (Musee du Louvre) ולקתדרלת נוטרדם (Cathedrale Notre-Dame)… למידע נוסף…

Centre Vendôme 1

סנטר ונדום 1 (Centre Vendôme 1) הוא מקום אירוח המציע דירות ללינה בפריז, וממוקם באזור האופרה ובתי הכולבו במרחק קצר ממוזיאון הלובר (Musee du Louvre)… למידע נוסף…

Résidence Charles Floquet

מלון הדירות רזידנס שארל פלוקה (Résidence Charles Floquet) שוכן בבניין משופץ והיסטורי באזור האינווליד שבפריז, 50 מטרים בלבד ממגדל אייפל (Tour Eiffel)… למידע נוסף…

Le Marais – Hôtel De Ville

מקום האירוח לה מארה – הוטל דה וויל (Le Marais – Hôtel De Ville) נמצא על התפר שבין רובע המארה (Le Marais) לרובע לה-האל (Les-Halles) שבפריז. זהו מלון בעל 4 דירות מעוצבות המתאימות לזוג עד שישה אנשים… למידע נוסף…

Appartements Caumartin 64

מלון הדירות קאומרטין 64 (Appartements Caumartin 64) שוכן בחלקו הצפוני של אזור האופרה ובתי הכלבו (Opera et (les Grand Magasins שבמרכז פריז… למידע נוסף…

דירה המותאמת למשפחות

למשפחות המחפשות לינה נוחה ונעימה בפריז במחיר משתלם מומלץ לבחור אחת משתי אפשרויות – דירות המותאמות למשפחות או מלונות במחירים נוחים אשר מציעים חדרים גדולים ומרווחים מספיק למשפחות.

למצוא דירה מתאימה בפריז המתאימה למשפחות: לרוב אפשרות משתלמת מאוד ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי (ראה דירות בפריז). בהזמנת דירה אולי מפסידים את הבנפיט של מלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של פתיחת היום תכינו בעצמכם אבל תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שהרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות.

יש ריכוז גדול של דירות המתאימות למשפחות ומאפשרות להגיע בקלות לאתרי התיירות של העיר באזור לה אל ואזור המארה (ראה עוד תחת מלונות באזור לה אל ומלונות באזור המארה). למי שרוצה דירות מרווחות יותר כדאי ללכת לחלקים פריפריאלים יותר של פריז כמו מלונות באזור בולון ומלונות באזור ונסן בהם ניתן למצוא דירות מרווחות במחירים נוחים, אך הם מנותקים יותר ממרכז העיר לכן במקרה כזה מאוד מומלץ לוודא שאתם בוחרים דירה בקרבה לתחנת מטרו.

עוד מלונות מומלצים למשפחות בפריז

Hôtel Regina Louvre

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון רגינה לובר (Hôtel Regina Louvre) נפתח לראשונה בשנת 1990 והינו מלון מפואר בדרגת חמישה כוכבים. המלון שוכן אל מול גני טווילרי (Jardin des Tuileries) באזור טווילרי (Tuileries) שבפריז… למידע נוסף…

Hotel Basile

⭐⭐⭐

מלון באזילה (Hotel Basile) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם ברובע ה-9 (אזור האופרה) בפריז. במרחק הליכה של 2 דק’ מהמלון ניתן להגיע לכנסיית לה מדליין ובמרחק הליכה של 5 דק’ ניתן להגיע לאופרה גרנייה ולגאלרי לאפייט למידע נוסף…

Hotel Elysa-Luxembourg

⭐⭐⭐

מלון אליזה-לוקסמבורג (Hotel Elysa-Luxembourg) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם ברובע הלטיני בפריז. במרחק הליכה של 4 דקות מגני לוקסמבורג והפנתיאון, ו15 דקות מקתדרלת נוטרדם למידע נוסף…

Hôtel Jacques De Molay

⭐⭐⭐

מלון ז’אק דה מוליי הוטל (Hôtel Jacques De Molay) הינו מלון שלושה כוכבים אשר ממוקם בעיר פריז, באזור הרובע ה-3, המארה (Marais). המלון נמצא במרחק הליכה ממרכז פומפידו, המוזיאון להיסטוריה יהודית ומוזיאון פיקאסולמידע נוסף…

Hotel Palym

⭐⭐⭐

מלון פאלה (Hotel Palym) ממוקם ברובע ה12 של פריז, ברסי. כ15 דקות הליכה מאצטדיון פאלה דז אומניספורטס של ברסי (Bercy’s Palais des Omnisports). מרחק נסיעה קצרה מצ’יינה טאון (China Town)…למידע נוסף…

Hôtel Cordelia Opéra-Madeleine

⭐⭐⭐

מלון שלושה כוכבים הממוקם באזור האופרה ובתי הכולבו של פריז, אשר מציע מצד אחד מקומות לינה במחירים נוחים יחסית, ומצד שני קרוב יחסית לטווילרי ולשאנז אליזה. בנוסף, ישנם מספר בתי כנסת ומקומות כשרים באזור זה. המלון מכיל חדרים המתאימים למשפחות עם 4 נפשות. למידע נוסף…

Chambiges Elysées

⭐⭐⭐⭐

מלון ארבעה כוכבים שנמצא באזור השאנז אליזה, מאזורי הלינה המבוקשים ביותר (וגם היקרים ביותר) בעיר. המלון מתאים למשפחות בעלות 4 נפשות. למידע נוסף…

Hôtel Napoleon Paris

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון חמישה כוכבים שנמצא באזור שער הניצחון של פריז, שבו אפשר למצוא מקומות לינה במחירים יחסית נוחים ולהישאר קרובים למרכז התיירותי של העיר. במלון יש חדרים שמתאימים למשפחות בעלות 6 נפשות. למידע נוסף…

Hôtel des Comédies

⭐⭐⭐

מלון שלושה כוכבים שנמצא במרכז פריז, המתאים למשפחות בעלות 5 נפשות. למידע נוסף…

Royal Magda Etoile

⭐⭐⭐

מלון שלושה כוכבים בעל חדרים המתאימים למשפחות בעלות 4 נפשות. המלון נמצא באזור שער הניצחון המפורסם של פריז, אזור בו אפשר למצוא מקומות לינה במחירים יחסית נוחים ולהישאר קרובים למרכז התיירותי של העיר. למידע נוסף…

מלון זול המותאם למשפחות

מלון זול ברמה של שני כוכביםשלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) ניתן לעשות זאת על ידי התפצלות בחדרים או לבחור במלונות הכוללים חדרים לשלושה וארבעה אורחים, ומעניק מחירים טובים למשפחות וילדים. אופציית החדר למספר אורחים היא כמובן זולה יותר – אך “משלמים” בצפיפות ובמקרה של חדרים מפוצלים ניתן להשיג יותר מרווח ופרטיות לאורחים אך המחיר גבוה יותר.
יש לקחת בחשבון שבשני המקרים מרוויחים את השירות של מלון ואת הפינוק והאירוח של מלון אך מפסידים את הבנפיט שיש בדירת אירוח (מרחב, מטבח לבישול וכדומה). כאשר בוחרים באופציה של מלון בין עם חדרים מפוצלים ובין עם חדר אחד לכל המשפחה יש לבדוק מספר היבטים:

א. למשפחות עם ילדים קטנים – שהמלון מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
ב. אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמלון יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות לחמם מים למשל).
ג. סוגיות של מחיר – מלונות רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים (לרוב ההגבלה בפריז היא 12, אך ישנם לא מעט מלונות עם הגבלת גיל של 3 ומלונות עם הגבלה של 5) ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות בחדר – ישנם מלונות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

כיצד בחרנו את הדירות והמלונות המומלצים למשפחות בפריז?

ניתחנו כ-2,000 אפשרויות לינה בפריז עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר למשפחות בפריז בדקנו אילו אפשרויות לינה כוללות כניסה לילדים מעניקות פסיליטיז שמתאימים לילדים ומרחב מספיק גדול ללינה של משפחה. מבין אפשרויות הלינה הללו חיפשנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בפריז (למשל רובע המארה והרובע הלטיני) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמשפחות שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.



Booking.com