מלונות מומלצים באזור דיסנילנד ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הדיסנילנד בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באזור דיסנילנד

Disney’s Hotel New York® – The Art of Marvel

⭐⭐⭐⭐
מלון דיסני’ס ניו יורק® – דה ארט אוף מארוול (Disney’s Hotel New York® – The Art of Marvel) – מלון ארבעה כוכבים בפארק דיסנילנד עצמו (המלון מעוצב בהשראת סרטי מארוול). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

L’Elysée Val d’Europe at Disneyland® Paris

⭐⭐⭐⭐
מלון ל’אליזה ואל ד’אירופה אט דיסנילנד® פריז (L’Elysée Val d’Europe at Disneyland® Paris) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לאתר דיסנילנד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים, רבים מהמבקרים במקום מציינים לטובה את … למידע נוסף…

Marriott’s Village d’Ile-de-France

⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש מריוט’ס וילג’ ד’איל דה פראנס (Marriott’s Village d’Ile-de-France) – מלון ארבעה כוכבים בבאילי-רומאינוויליירס, בסמוך לדיסנילנד פריז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים, המקום מקבל שבחים בעיקר בזכות… למידע נוסף…

Radisson Blu Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון רדיסון בלו (Radisson Blu Hotel) – מלון ארבעה כוכבים אשר נמצא בקומפלקס של פארק דיסנילנד, באזור בו נמצא מסלול הגולף של הפארק. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים, הביקורות החיוביות ביותר על מקום לינה זה הן… למידע נוסף…

B&B Hôtel à Disneyland® Paris

⭐⭐
מקום האירוח B&B דיסנילנד® פריז (B&B Hôtel à Disneyland® Paris) – שני כוכבים במאני-לה-הונגרה, אחת מהעיירות הנמצאות סביב דיסנילנד פריז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים, מקום זה מומלץ במיוחד בשל… למידע נוסף…

Relais Spa Chessy Val d’Europe

⭐⭐⭐⭐
רלה ספא צ‘סי ואל ד‘אורופ (Relais Spa Chessy Val d’Europe) – מלון דירות עם בריכה וספא בצ‘סי (יש מהמלון שירותי שאטל לדיסנילנד). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Staycity Aparthotels

⭐⭐⭐⭐
סטייסיטי אפרטהוטלס (Staycity Aparthotels) – מלון דירות עם בריכה בשסי, אחת העיירות סביב דיסנילנד פריז (יש שאטלים לפארק). מקום זה מתאים לאירוח של עד 16 אורחים, המקום מקבל שבחים בעיקר בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

לאורך החודש מידת הביקוש ללינה באזור דיסנילנד תהיה במגמת עליה, ובסופו היא תהיה גבוהה במיוחד בשל חג הפסחא שנחגג בתאריכים 29.3-1.4. במידה ואתם רוצים להבטיח את מקומכם אבל חוששים להתחייב על מקום לינה בשל אי הוודאות תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המאפשרים ביטול בחינם. אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נמוכים, ואף ישנם מקומות המציעים הנחות ומבצעים מיוחדים, תוכלו לבדוק זאת באתר הזה. בנוסף, כדאי לדעת שלאחר תקופת שיפוץ ארוכה, המלון הראשי של דיסנילנד נפתח שוב בסוף ינואר, ניתן להזמין בו חדרים עם ביטול בחינם בקישור הזה.

האם כדאי ללון באזור הפארק או ללון בפריז ולסוע אליו בתחבורה ציבורית?

דיסנילנד פריז (Disneyland Paris) המכונה לעיתים גם ה”יורו דיסני” הוא פארק השעשועים המפורסם שנמצא בסמוך לעיר פריז במארן-לה-ואלה, ומהווה את אחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים (ראה גם ילדים בפריז), וכיום דיסנילנד הוא אחד הפארקים המבוקרים ביותר בעולם כולו. ישנם שבאים לפארק למספר ימים, אז לרוב ירצו ללון ליד הפארק, להנות מההגעה הנוחה אל הפארק ובמידה ובוחרים ללון במלון רשמי של הפארק להנות גם מהכניסה אליו בבוקר לפני כולם.

המלון הראשי של דיסנילנד בפריז – הלינה במלונות הללו היא חלק מחווית הביקור בפארק (צילום מקורי)

ישנם כאלו שיגיעו לפארק ליום אחד, יסעו ויחזרו לפריז או באמצעות תחבורה ציבורית או באמצעות אחת מהחברות הרבות שמספקות סיורים יומיים לפארק וחזרה. למי שמתעניין באופציה זו, מומלץ לקרוא על הנושא: בסקירה שלנו על הכרטיסים השונים לפארק ובעמוד הסעות לדיסנילנד פריז יש לקחת בחשבון כי אתר הדיסנילנד ממוקם במרחק של כארבעים דקות נסיעה ברכבת ממרכז פריז ועל כן יש לתכנן בקפידה את הימים שבהם רוצים להרחיק ולטייל באתריה המפורסמים. וזו עוד סיבה לכך שיש לא מעט תיירים שבוחרים ללון בפארק או בסביבתו לילה או שניים.

הלינה באזור דיסנילנד פריז תהיה ללא ספק חוויה קסומה הן למבוגרים והן לילדים, אזור זה מבוקש מאוד בקרב משפחות עם ילדים, וכאמור בחלק גדול מהמקרים הלינה באזור תהייה חלק מהחוויה בפארק (אם תלונו במלונות שמספקים זאת) הפארק והעיירות סביבו מציעים מגוון די רחב של אפשרויות לינה במחירים סבירים וכן אפשרויות לרכישת כרטיסים או חבילות הכוללות לינה, כניסה לפארק לפני כלל המבקרים האחרים, הסעות הלוך ושוב ועוד.

היתרונות של הלינה באזור דיסנילנד פריז:

  • מתאים מאוד למשפחות המתכננות לבלות את מרבית זמנן בדיסנילנד, יותר מיום אחד.
  • מתאים מאוד למי שאינו מתחבר לנוף עירוני ומעדיף ליהנות מלינה באזור כפרי.
  • ישנם מלונות המציעים חבילות הכוללות כרטיסי כניסה לפארק, הסעות בחינם ושעות פתיחה מיוחדות למבקרים בדיסנילנד.
  • מחירים שווים לכל כיס ביחס ללינה בתוך מרכז פריז עצמה (אין מה להשוות למחירי המלונות באזור השאנז אליזה למשל או אפילו אזורים זולים יותר אך מבוקשים ללינה כמו המארה)
  • ישנם שאטלים נוחים משדה התעופה של פריז ישר לפארק ולאזור המלונות שלו וחזרה (ראו למשל אופציות פה), דבר שמאוד נוח לתיירים רבים.
  • למגיעים עם רכב שכור האזור מאוד נוח יש חניה נוחה ברוב המלונות והתניידות היא נוחה יותר בהרבה מאשר ההתניידות והחניה בתוך פריז – מומלץ לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת.

​החסרונות של הלינה באזור זה הם:

  • דיסנילנד די רחוק ממרכז פריז ומאתריה הפופולאריים (כארבעים דקות נסיעה ברכבת), לכן פחות מתאים למי שרוצה להנות מהאתרים המרכזים והפעילות העירונית של פריז. לינה בסמוך או באתר הדיסנילנד מחייבת, שכן אין אטרקציות, אתרי קניות ומתחמי מזון בסביבתו.
  • יחסית לאזורים פריפריאליים אחרים שעוטפים את פריז, האזור של הפארק יקר יחסית ללינה ואינו מעניין מבחינה תיירותית.

חניה ללנים במלונות ליד הפארק

מי שלן באחד ממלונות דיסני שבהסדר עם הפארק – החניה חינם, צריך לחפש את השילוט ל disneyland parcs עם הסימון P.

מחירי מלונות בדיסנילנד פריז

מחירי המלונות בסביבות דיסנילנד פריז מתחילים בטווח של כ- 50 יורו ללילה למלונות יסודיים ופשוטים יותר, ועולים עד מחירים של מעל 200 יורו ללילה למלונות יוקרתיים ומפנקים יותר.

  • טיפ זהב למחפשים לינה באזור וסובלים מחום: יש הרבה מלונות שלרוב מצוינים וזוכים לדירוגים גבוהים, אבל אין בהם מיזוג. זה כמובן לא נורא בימים רגילים, אבל יתכנו החודש עוד ימים חמים ואז זה יכול להיות סבל. הבעיה היא לא רק החום, אלא העובדה שבגלל האגמים באזור עם פותחים חלונות נכנסים חרקים רבים לדירה או למלון – בדקו זאת לפני הזמנה (לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה מומלצות עם מיזוג אוויר ואפשרות ביטול).

מלונות באזור דיסנילנד פריז עם בריכה

חלק מהתיירים שמגיעים לחופשה ארוכה בפארקי דיסני שליד פריז בוחרים ללון במלון שמציע בריכה ומתקנים נוספים בהם יוכלו הילדים להנות בעת השהות במלון, בין אם בפארקים הרשמיים של הפארק דוגמת Disney Hotel New York – The Art of Marvel או במלונות שנמצאים במרחק נסיעה קצר מהפארק. מבין המלונות שסובבים את אזור הפארק אנו ממליצים להסתכל על מלון Grand Magic Hotel Marne La Vallée, מלון Relais Spa Chessy Val d’Europe ומלון Staycity Aparthotels near Disneyland Paris – כולם מלונות ארבעה כוכבים המציעים בריכה אחת או יותר בה יוכלו הילדים להנות, חדר כושר וספא.
למי מכן מחפש מקום מעט יותר פונקציונאלי ופחות יוקרתי יש גם דירות אשר מציעות בריכה, תוכלו לבדוק את הזמינות בדירות Appartements 4 à 5 personnes או בוילות VILLA MAGNYSOLAR Proche Disneyland Paris.

המלצות על מלונות ודירות בדיסנילנד פריז

  • המלונות הרשמים של פארק עצמו הנם יקרים (למשל Disney’s Hotel Cheyenne,
    Disney’s Hotel Santa Fe)
    יש להם הטבות רבות כמו כניסה מוקדמת ואטרקציות ייחודיות במלונות עצמם. הרבה מאוד תיירים שרוצים לחסוך בוחרים ללון באחד המלונות בסביבה שאינם חלק מהמלונות הרשמיים של הפארק. בשנים האחרונות האופציה של בחירת דירה באזור (כמו Swann Disney Appartement או New appartement vue view disneyland Paris )פתיחה בחלון חדשמקום אירוח זה אינו זמין באתרנו בתאריכים שלכם
    הופכת להיות פופולרית יותר ויותר. זו שיטה מומלצת בעיקר לקבוצות ומשפחות שרוצות לחסוך בעלות הלינה.
  • מלונות רשמים של הפארק ילוו בסימון Disney’s® לפני ההמשך של השם שלהם.
    למשל Disney’s Newport Bay Club®, שכולו המשך של הבילוי בפארק עם בובות שיארחו אתכם בכניסה, חנות דיסני ענקית ושאטלים לפארק כל 12 דקות’ Disney’s Hotel New York® – The Art of Marvel,שמעוצב בסגנון הקומיקס וגיבורי הפעולה שהיום הם חלק מהמותג דיסני Disney’s Hotel Cheyenne® שמעוצב בצורת צעצוע של סיפור. כאמור לא כולם הם המלונות הכי מומלצים בהסתכלות כוללת של שירות ותמורה מול מחיר אבל כולם שומרים על קו ברור באווירה הדיסנאית, קרובים מאוד לפארק ומחוברים אליו מבחינת השירות שתקבלו.
  • לינה במלונות באזור ללא ארוחות עלולה להתברר כיקרה יותר ובריאה פחות, שכן קשה למצוא מסעדות באזור העיירות שמסביב ובמתחמי המזון בפארק ניתן למצוא אוכל מהיר בלבד.
  • בניגוד לאזורים אחרים במחוץ לעיר אזור זה הוא יחסית יקר ללינה – והוא לא מתאים למי שמחפש לינה זולה.
  • באזור זה ניתן למצוא חניה באופן קל יחסית. לחלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור ישנה חניה פרטית במחירים הוגנים או בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור.
  • המלצה נוספת למי שלן מספק לילות באזור של דיסנילנד ורוצה לגוון מעט עם אטרקציה שונה, בסמוך לדיסנילנד בסריס (Serris) נמצא אקווריום סי לייף של פריז,
  • ניתן לרכוש בעבורו כרטיסים בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) או בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

תגובות והמלצות של גולשים על מלונות בדיסנילנד פריז

תגובות והמלצות אילו עלו על בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פריז למטיילים – Paris For Travelers:

  • היינו באקספלורר– מצויין! חדרי משפחה מרווחים, בריכה עם מגלשות וג’ימבורי פתוחים עד מאוחר, שאטל לפארקים. מאוד משתלם וכיפי. לקחתנו חדר ל6- יש 2 מיטות זוגיות ועוד חדרון עם מיטת קומותיים. כולל שימוש בבריכה וג’ומבורי וארוחת בוקר. הילדים ממש נהנו מהמלון. דיסני ותחנת רכבת זה אותו מתחם. הרמה הכללית של המלון בסדר גמור. לא מפואר אבל בהחלט עונה על כל הצרכים. לגבי ארוחת בוקר – זה חדר אוכל גדול מאוד יש סוגים שונים של לחמים קרואסונים גבינה ונקניק. ראיתי עמדה של חביתות בתשלום נוסף אבל לנו לא היה צורך. יש קורנפלקס כמובן. מומלץ למלא מים בבקבוקים המים בפארקים לקניה יקרים ממש.
  • explorer Disneyland – מצויין! חדרים משפחתיים טובים, בריכה מצויינת לסוף יום, שאטלים לפארקים, ארוחת בוקר מספקת. תהנו!
  • היי, נוסעות ביוני ל6 ימים 3 חברות ואנחנו רוצות לשלב את דיסנילנד פריז בטיול. מה יותר מומלץ? לקחת מלון במרכז פריז ואז לנסוע משם לדיסנילנד בבוקר ולחזור בלילה או לקחת לילה במלון ליד דיסנילנד? והאם יום אחד יספיק?
    • אני חבר שלי היינו יום אחד בשני הפארקים, יום עמוס אבל אפשרי. אבל אנחנו היינו באוקטובר לא בקיץ. יכול להיות שכדאי יומיים אם באמת רוצים לחוות את הכל. אם אתם באות רק ליום אחד אין צורך לדעתי מלון ליד דיסנילנד, הרכבת מפריז עוצרת בתוך דיסנילנד וזמן הנסיעה הוא כ 45 דק’. אם באות ליומיים כדאי מלון קרוב כדי לחסוך כמובן את הנסיעות.
  • בדיסני שהינו במלון Kyriad Hotel Meaux שהזמנו דרך בוקינג. זהו מלון במעטפת של הדיסני. כעשר דק’ נסיעה. יש שאטלים אל המלונות במתחם הזה וממנו לתחנת הרכבת ולפארקים. אני יודעת שלא הרבה ישראלים מבקרים בו ולכן מפרטת: המלון מתאים למשפחות כמונו, שמחפשות לינה זולה ונעימה ליד דיסני. אין במלון כמעט תפאורה ואטרקציות כמו מלונות אחרים בסביבה, אבל זה בדיוק מה שחיפשנו- קצת שקט מההמולה והפלסטיקה לפני ואחרי הבילוי הארוך בפארקים. יש פינת חי וירידה נעימה לטיול רגלי ליד אגם קטן ויפה. החדר שלנו כלל א. בוקר. לא לצפות להרבה- זו לא ארוחה שישראלים רגילים אליה. היא בסיסית מאד. אכלנו שם פעם ארוחת ערב (בופה) כשלא היה לנו עוד כח לשוטט בויליג’. דווקא היא הפתיעה לטובה יחסית למלון- לא שוחטת במחיר, מגוונת וטעימה. הצוות נחמד מאד והחוויה הכללית טובה.
  • המלון שלנו ל-4 לילות היה Vienna house magic circus. המלון היה בשיפוצים, אבל רק בחלק קטן מהלובי כך שזה ממש לא הפריע. קיבלנו חדר משפחה בקומה 1 עם נוף פתוח ונעים. מיטה זוגית, מיטת קומותיים, שולחן, ארון חדר לא גדול, אבל יחסית מרווח. באמבטיה הגדולה היו מוצרי לאוקסיטן למי שמכירה. בשבילי זה היה וואוווו! הכל היה בריח מושלם. במלון יש מלא משחקי וידאו: הוקי אויר, מכוניות ואופנועים ועוד ועוד.כל משחק 2 יורו. ארוחת הבוקר היתה מצויינת, מלא מבחר: ביצים, חביתות, נקניקיות, נקניקים, גבינות, יוגורט, קורנפלקסים שונים, פירות, ממרחים, מלפפון, עגבניה, גזר וחמוצים ועוד. כמובן באגט, טוסטים, עוגות. באמת הכל מהכל. המלון הינו שותף של דיסני, כלומר יש הסעה חינם כל רבע שעה לדיסני ובחזרה מ- 8 בבוקר עד 12 בלילה. לא יצא לנו לחכות יותר מ- 5 דקות אף פעם. במלון יש גם בריכה מקורה ומחוממת (מאוד). נכנסנו פעם אחת, היא פתוחה מ- 8 בבוקר עד 22 בלילה והיה מעולה! הילדים מאוד נהנו וגם אנחנו.
  • ערב טוב טסה עוד יומיים לפריז עם בתי בת 12 מישהו היה במלון ויאנה האוס מג’יק סירקס ביורו דיסני ויכול להמליץ לי עליו?
    • הייתי , גיסי היה ומאד נהנה. אנחנו היינו בקסטל דרים המקסים בכל מקרה באנו רק לישון היינו כל היום בפארקים
  • לקחנו מונית למלון וינה סירקס הוטל בדיסני – מלון חמוד מאוד לא יקר. לקחנו חדר משפחה 2 מיטות זוגיות בחדר מרווח. 5 דק’ מהדיסני, יש שאטל כל 10 דק מהמלון. נסיעה של תחנה אחת.
  • מלון מומלץ מאוד – Vienna House Dream Castle at Disneyland. שוכן במקום קסום, ליד אגם ונוף נפלא. הזמנתי דרך roomer 3 לילות, עלה כ- 450 יורו, לא כולל ארוחות. ארוחת הבוקר במלון עולה 17 יורו למבוגר ו 10 יורו לילד. ארוחת הערב – בופה שווה ביותר (!!) אוכל מגוון וטעים, עלות של 29 יורו למבוגר ו- 15 בערך לילד. מהמלון יש שאטלים כל 15 דקות לדיסנילנד, נסיעה של 10 דקות בערך.
  • במידה ואתם לוקחים מלון של יורודיסני אתם יכולים להכנס מהשעה 08:30, אבל יש הרבה מתקנים שנפתחים רק בשעה 10:00.



Booking.com