מלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת בפריז ודירות נהדרות למשפחות וזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות ודירות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת בפריז

Hotel Dupond-Smith

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דופון-סמית (Hotel Dupond-Smith) הינו מלון חמישה כוכבים אשר ממוקם במרכזה של העיר פריז, באזור המארה (Le Marais). במרחק הליכה קצר של עד רבע שעה ניתן להגיע לאתרים כמו מוזיאון הלובר (Musee du Louvre). למידע נוסף…

Hôtel Ecole Centrale

⭐⭐⭐
מלון אקול סנטראל (Hôtel Ecole Centrale) הינו מלון שלושה כוכבים אשר ממוקם באזור הרובע ה-3, המארה (Marais) באזור המשלב קרבה למוסדות הקהילה היהודית מחד וקרבה לאזור של מוזיאונים גלריות אומנות מאידך. למידע נוסף…

Grand Hôtel Malher

⭐⭐
מלון גראנד מאלהר (Grand Hôtel Malher) הוא מלון שני כוכבים פריזאי ותיק המנוהל שלושה דורות על ידי אותה המשפחה. המלון ממוקם במרכז פריז ברובע המארה המרובה בבתי קפה וגלריות. למידע נוסף…

Hôtel Jacques De Molay

⭐⭐⭐
מלון ז’אק דה מוליי הוטל (Hôtel Jacques De Molay) הינו מלון שלושה כוכבים אשר ממוקם בעיר פריז, באזור הרובע ה-3, המארה (Marais). המלון נמצא במרחק הליכה ממרכז פומפידו, המוזיאון להיסטוריה יהודית ומוזיאון פיקאסו. למידע נוסף…

Le Marais – Hôtel De Ville

מקום האירוח לה מארה – הוטל דה וויל (Le Marais – Hôtel De Ville) נמצא על התפר שבין רובע המארה (Le Marais) לרובע לה-האל – (Les-Halles) שבפריז. זהו מלון בעל 4 דירות מעוצבות המתאימות לזוג עד שישה אנשים. למידע נוסף…

Le Roi de Sicile

מלון הדירות לה רואה דה סיסל (Le Roi de Sicile) ממוקם באזור המארה (Le Marais) שבפריז. נמצא במרחק 10 דקות הליכה מקתדרלת נוטרדם (Cathedrale Notre-Dame) וממרכז ז’ורז’ פומפידו (Centre Pompidou). למידע נוסף…

Appartements Caumartin 64

מלון הדירות קאומרטין 64 (Appartements Caumartin 64) שוכן בחלקו הצפוני של אזור האופרה ובתי הכלבו (Opera et (les Grand Magasins שבמרכז פריז. למידע נוסף…

מידע כללי על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת בפריז

הצרכים של שומרי מסורת בכל האמור ללינה ומלונות בפריז – מסתכמים בכמה היבטים שמשתנים גם בין סוגי התיירים השונים (לא כולם מקפידים על כל נושא באותה רמת הקפדה). הצורך בלינה שמאפשרת השגת אוכל כשר בקלות, ולינה שמאפשרת שמירת שבת (מלונות עם חדרים שניתן לפתוח עם מפתח ולא באמצעות קוד או כרטיס דיגיטלי, לינה בקומות נמוכות שלא דורשות עליה במעלית, אפשרות להליכה רגלית לאתרי העיר מחד ובית כנסת פעיל מאידך).
כחלק מהמענה הרחב של פריז לאוכלוסיה היהודית, ניתן למצוא בה מלונות המוגדרים כ”כשרים”. מלונות מהסוג הזה מתמקדים במתן ארוחות כשרות, יחד עם תשתיות הנדרשות ליהודים המגיעים אליהם: למשל, פלטה חשמלית לשבתות. חשוב להדגיש שלא בדקנו באופן אישי אף אחד מהמלונות הכשרים של פריז וכל הידע שלנו עליהם מבוסס על ניתוח של מערכות מידע על מלונות בפריז וביקורות קודמות של גולשי האתר.
אף אחד ממלונות אילו אינם מהמלונות המומלצים שלנו לפריז ולדעתינו בהיבטים של תמורה למחיר, גם לתיירים שומרי מסורת שלא חייבים מלון כשר, יש אפשרויות שלא פעם טובות יותר (גם אם אינן כשרות). בין המלונות הכשרים של פריז חשוב להזכיר את Hôtel Lebron או Hôtel Havane המפורסמים יותר ואת Touring Opera או Hotel Aida Opera שלדעתינו טובים יותר, מבחינת רמת האירוח והתמורה למחיר.

כאמור ניתן כמובן ללון במלון שאינו כשר, אך להיות קרוב למרכז חיים יהודי ולמסעדות כשרות – אחד האזורים המתאימים לכך ביותר הוא כמובן אזור המארה. כמו מלון דופון-סמית, מלון אקול סנטראל, מלון ז’אק דה מוליי הוטל ומלון גראנד מאלהר שהם חלק מהמלונות המומלצים באזור זה (ראה מלונות באזור המארה)
אפשרות אחרת, נפוצה לא פחות ולרוב מומלצת על ידינו יותר, היא להשכיר דירה במלון דירות או אפילו אצל אדם פרטי (ראה מידע נוסף תחת דירות בפריז). דירות שכאלה יציעו לרוב מטבח בו ניתן להכין ארוחות כשרות הנרכשות בעיר או מובאות מהארץ. כמובן שכדי שדירות מהסוג הזה יספקו מענה מלא לצרכים, מומלץ להתמקד באזור הרובע היהודי המרכזי או ברובעים האחרים שהוזכרו בהם מספר מספק של חנויות, מסעדות ומרכולים כשרים. המלצה זו מקבלת חשיבות הרבה יותר גדולה כאשר אנו מדברים על משפחות וקבוצות המבקרות בפריז -להן דירה היא אופציה מאוד נוחה שתוזיל מאוד את העלויות של החופשה – ראה מלונות זולים בפריז, ומלונות למשפחות בפריז.

תשובות לשאלות נפוצות על לינה לדתיים ושומרי מסורת בפריז

אין הרבה מקומות לינה בפריז שמספקים ארוחות כשרות. לכן, אנו ממליצים לשומרי כשרות לחפש מקום לינה עם מטבחון שיאפשר להם לבשל את האוכל בעצמם, או ללון באזור שיש בו אופציות לארוחות כשרות, כמו רובע המארה. בין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את:

Aida Opera- מלון שלושה כוכבים שממוקם באזור האופרה. במלון יש ארוחת בוקר כשרה.

Elysees – Cozy Studio- דירה שנמצאת ברובע ה-16. הדירה נמצאת במרחק 4 דקות הליכה משער הניצחון, 7 דקות הליכה מהשאנז-אליזה, רבע שעה הליכה מגני טורקדרו ורבע שעה הליכה מפלה דה טוקיו.
בדירה יש מיטה זוגית ומיטת ספה והיא מאובזרת במטבחון.

Lovely Studio Champs Elysées- דירה הנמצאת ברובע ה-8. הדירה נמצאת במרחק 4 דקות הליכה מהשאנז-אליזה, 5 דקות הליכה משער הניצחון, רבע שעה הליכה מהגראנד פאלה ורבע שעה הליכה מגני טורקדרו. בדירה יש מיטה זוגית ומיטת פוטון והיא מאובזרת במטבחון.

למבקרים בפריז שמחפשים ללון בקרבת בית כנסת כדאי להסתכל על המלונות הבאים:

Hotel Bloum- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור האופרה – הרובע התשיעי. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פריז, 10 דקות הליכה ממוזיאון גרוון ורבע שעה הליכה מהאופרה גרנייה.

Hôtel Brittany- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור האופרה. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פריז, 10 דקות הליכה ממוזיאון גרוון ורבע שעה הליכה מהאופרה גרנייה.

Hotel Aida Opera- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור האופרה. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה ממוזיאון גרוון, 11 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פריז ו-20 דקות הליכה מהאופרה גרנייה. בנוסף להיותו ממקום באזור בו יש מקומות כשרים, הוא מספק גם ארוחת בוקר כשרה.

למבקרים שומרי כשרות בפריז המעוניינים לאכול במלון, אנו ממליצים להסתכל על המלון Aida Opera. מלון שלושה כוכבים הממוקם באזור האופרה שמספק ארוחת בוקר כשרה.




המלצות על לינה לדתיים ושומרי מסורת בפריז

המלצות של גולשים למלונות בפריז לדתיים ושומרי מסורת:

תגובות והמלצות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פריז למטיילים – Paris For Travelers:

  • היינו במלון Aida Opera. מלון פשוט, שקט ונעים. ארוחת בוקר כשרה ונחמדה מאוד. בצהריים יש נשנושים בלובי. אנחנו נהנינו וממליצים.

 

דפי ייעוץ, שאלות ותשובות שענינו על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת בפריז



Booking.com