1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. המלצות והנחות לנוסעים לפריז – לטייל בלי לקרוע את הכיס

המלצות והנחות לנוסעים לפריז – לטייל בלי לקרוע את הכיס

הנחות, דילים ומידע חשוב
לגולשי הכל על הטסים לפריז

אף אחד לא רוצה לבזבז כסף מיותר בחופשה שלו, מטרת עמוד ההנחות והקישורים שלנו הינה לעזור לכם למצוא את המחירים הטובים ביותר. אספנו לכם גם הנחות ייחודיות וגם צורות הזמנה פחות מוכרות שיעזרו לכם להינות מהמיטב שפריז מציע עם קצת פחות קריעה של הכיס.

הנחה בלעדית לחמש האטרקציות הנמכרות ביותר בפריז לפי גולשי הכל על

שימו לב: מבצעים אלו יכולים להתבטל בכל עת על ידי הספקים השונים, לכן בדקו לפני ההזמנה שהם עדיין פעילים. חלק מהמבצעים מסומנים כמומלצים על ידינו, ההמלצה ניתנת להנחות שנראות לנו משמעותיות מחד ולאטקרציות מומלצות ופופלאריות בפריז מאידך.

דיסנילנד פריז (Disneyland Paris) המכונה לעיתים גם ה-יורו דיסני בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על בשימוש בקופון ההנחה: HAKO5.

מומלץ להזמין מראש כניסה לאתר על מנת לחסוך את התורים, בעיקר בקיץ. הזמנה מראש מומלצת בעיקר לבודדים וזוגות, למשפחות מומלץ לרכוש כרטיס משפחתי בפארק עצמו. המחיר בהזמנה מראש לכרטיסים רגילים זהה למחיר בקופות.
למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על דיסנילנד פריז בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

לחצו כאן להזמנה 

אוטובוס התיירים בפריז בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על בשימוש בקופון ההנחה: HAKO5.

אוטובוס התיירים בפריז הוא דרך לראות את העיר פריז בצורה נוחה בסיור פנרומי. לאוטובוס ארבעה מסלולים שמצטלבים בנקודות שונות, הם עוברים דרך כל האתרים המרכזיים, כמו בניין האופרהמוזיאון הלוברקתדרלת נוטרדם ומגדל אייפל, ונמשכים בין שעה לשעתיים, למי שנוסע את הקו במלואו ללא העצירות.

לחצו כאן להזמנה

שייט בנהר הסיין – הדרך הקסומה לראות את פריז בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על בשימוש בקופון ההנחה: HAKO5.

נהר הסיין, הזורם לכל אורכה של העיר פריז ומחלק אותה לשני חלקים, הוא אחד ממוקדי התיירות המפורסמים של העיר ובעל חשיבות גיאוגרפית והיסטורית רבה. השייט עובר בלב פריז וממנו נגלים כמה מאתריה המרשימים ביותר של העיר. ישנם מספר סוגי שייט, משייט מודרך המלווה במדריך מנוסה, המכיר את סיפוריה וסודותיה הכמוסים ביותר של פריז.

לחצו כאן להזמנה

מולאן רוז’ (Moulin Rouge) בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על בשימוש בקופון ההנחה: HAKO5.

זהו אחד המופעים המבוקשים ביותר בפריז, ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, לפחות חודשיים במיוחד בקיץ ובסופי שבוע.

לחצו כאן להזמנה

מגדל אייפל (Tour Eiffel) סמלה המוכר ביותר של העיר פריז בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על בשימוש בקופון ההנחה: HAKO5.

מומלץ מאוד להזמין מראש כניסה למגדל אייפל על מנת לחסוך את התורים הארוכים. ההזמנה מראש מומלצת מאוד בכל עונות השנה, לכל סוגי המבקרים. ההזמנה מראש מייקרת את המחיר. יש כרטיסים הכוללים הדרכה ויש כרטיסים שרק מאפשרים להיכנס דרך כניסת הקבוצות אך למעשה לא כוללים הדרכה במקום. למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על מגדל אייפל בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

לחצו כאן להזמנה

אטרקציות וסיורים פופלארים נוספים בפריז

ניתן להזמין מראש כרטיס כניסה למוזיאון על מנת לחסוך את התור לרכישת הכרטיסים, בעיקר בקיץ ובעונות התיירות. שימו לב שהכרטיס לא חוסך את התור לבידוק הביטחוני בכניסה. ההזמנה מראש מייקרת את המחיר.
למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על מוזיאון הלובר בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

מומלץ להזמין מראש כניסה לאתר על מנת לחסוך את התורים. המחיר בהזמנה מראש לכרטיסים רגילים זהה למחיר בקופות. למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על מוזיאון פיקאסו בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

מומלץ להזמין מראש כניסה לאתר על מנת לחסוך את התורים, בעיקר בקיץ. המחיר בהזמנה מראש לכרטיסים רגילים זהה למחיר בקופות. שימו לב שיש אפשרות לכרטיסים הכוללים הסעה והדרכה במקום ויש אפשרות לכרטיסי כניסה בלבד. למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על ארמון ורסאי בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

ניתן להזמין מראש כרטיס כניסה למוזיאון על מנת לחסוך את התור לרכישת הכרטיסים, בעיקר בקיץ ובעונות התיירות. שימו לב שהכרטיס לא חוסך את התור לבידוק הביטחוני בכניסה. ההזמנה מראש לא מייקרת את המחיר.
למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על מוזיאון ד’אורסיי בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

מומלץ להזמין מראש כניסה על מנת לחסוך בזמן ההמתנה בכניסה, המלצה זו תקפה בעיקר בקיץ. המחיר בהזמנה אונליין לכרטיסים רגילים זהה למחיר בקופות. למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על מרכז פומפידו בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

מומלץ להזמין מראש כניסה לאתר על מנת לחסוך את התורים הארוכים, הזמנה מראש מומלצת בעיקר בקיץ ובעונות התיירות. המחיר בהזמנה מראש לכרטיסים רגילים זהה למחיר בקופות. למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על כנסיית סנט-שאפל בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5

מומלץ להזמין מראש כניסה לפארק על מנת לחסוך את התורים בקיץ (בשאר עונות השנה היבט זה פחות משמעותי) ועל מנת לחסוך במחיר האטרקציה (הנחה של 15% מהמחיר למזמינים אונליין נכון לבדיקה אחרונה ב2019).
למי שמעוניין לקרוא עוד, ניתן להכנס לעמוד הכל על פארק אסטריקס בו סקרנו את האטרקציה בהרחבה.

להזמנה עם הנחה בהזנת קוד HAKO5
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם

קברט גן העדן הלטיני (Paradis Latin Cabaret) הוא אחד מהקברטים המפורסמים של פריז. זהו אחד המופעים המבוקשים ביותר בפריז, ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש.

להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

השער הוא סמל לאומי צרפתי חשוב, אולי החשוב ביותר בימים אלו. בנייתו כללה מאבקים פוליטיים נוקבים ולא מעט אינטרסים פוליטיים וכלכליים שזורים בו. השער עצום ונראה למרחוק, גובהו כ-50 מטר ורוחבו כ-45 מטר ועומקו 22 מטר.

לחצו כאן להזמנת דילוג על התור בעליה לתצפית בשער הניצחון  עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

כל המידע על סיורים מודרכים בעברית בפריז. להכיר את העיר לעומק – בעברית!

סיורים מודרכים בעברית הם דרך נהדרת להכיר את העיר מזווית אחרת – אותנטית יותר, מקומית יותר ומעניינת יותר. בפריז פועלים לא מעט מדריכים וחברות המציעים מגוון סיורים מודרכים בעיר. כך שלא משנה אם אתם מטיילים בזוג, כקבוצה או כמשפחה – תוכלו למצוא סיור המתאים לאופי הטיול שלכם.

בין הסיורים המומלצים ע”י הכל על:

הנחה בלעדית לשמירת חפצים בפריז

כולנו מכירים את השעות לפני ואחרי הטיסה שהחדר עוד לא מוכן או כאשר הטיסה מתוזמנת לאחרי שעת הצ’קאווט ואז יש עוד זמן לשרוף בעיר עם התיקים עוד עלינו. ישנה אפשרות לשמירת תיקים, מזוודות, חפצים וציוד במגוון תחנות ברחבי העיר פריז שמאפשרת שקט לזמן הזה שכל כך יקר עבורנו. שמירת תיקים, מזוודות, חפצים וציוד במגוון תחנות ברחבי העיר. בלעדי לגולשי הכל על שמירת מקום למזוודה שלכם בפריז – שעתיים חינם בהזנת קוד קופון HAKOLAL

למימוש ההטבה:

כל שצריך לעשות הוא להזמין מקום דרך הקישור הזה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKOLAL. הקוד יקנה לכם שעתיים ראשונות חינם עבור כל התיקים שתפקידו בשמירה.

כרטיסי הנחות וחבילות

כרטיסי הנחות לעיר פריז משתלמים ביותר לחלק מהתיירים, ולפעמים לא משתלמים כלל לחלק אחר מהתיירים. מומלץ לבדוק היטב לפני הזמנה. על כל אחד מהכרטיסים יש לגולשי הכל על הנחה בלעדית של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5. בנוסף ערכנו סקירה מקיפה למי שמעוניין לקרוא עוד.

פריז פאס – Paris Pass הוא אחד מכרטיסי התיירים המקיפים והשימושיים ביותר שיש לעיר פריז להציע. הכרטיס מאפשר כניסה בחינם לאתרים מרכזיים, בתוספת בונוס משמעותי של דילוג על התור, ומעניק הטבות במסעדות וחנויות ברחבי פריז. תוכלו להנות מכניסה חינם ליותר מ- 60 אטרקציות ואתרים, כמו מוזיאון הלוברמרכז ז’ורז’ פומפידומוזיאון האמנות ד’אורסיי והפנתיאון, מבלי לבזבזב זמן ואנרגיה על הזמנת כרטיסים ועמידה בתורים הארוכים.

פריז פמילי פאן פאס (Paris Family Fun Pass) הוא אחד מכרטיסי התיירים הרבים שיש בעיר פריז, והיחידי שמוכוון למשפחות עם ילדים. הכרטיס מעניק כניסה לשלושה אתרים, ומעניק הטבה של 10% הנחה בהזמנת כרטיסים לאתרים בעיר.

לחצו כאן להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

כרטיס המוזיאונים בפריז מקנה כניסה ליותר מ-60 מהמוזיאונים הממולצים של פריז וסביבתה. בנוסף על חיסכון זמן ההזמנה, הכרטיס מעניק כניסה מהירה ללא תורים לכל המוזיאונים והוא אינו מוגבל בכניסות – תוכלו לשוב כמה פעמים שתרצו למוקומות שאהבתם.

לחצו כאן להזמנה עם אפשרות לביטול

השכרת רכב בפריז

בפריז יש מספר מרכזים בהם ניתן להשכיר רכב. הפופלארים שבהם הם בשדות התעופה (מחוץ לעיר) בתחנת גאר דו נורד (התחנה המרכזית של פריז) ובמרכז העיר. מי שלוקח רכב בפריז חייב להתייחס לנושא החניה וההתנהלות עם הרכב בתוך העיר (ככלל למטיילים בפריז בלבד לא מומלץ לשכור רכב, אלא רק מי שמתעתד לצאת לטייל מחוץ לעיר). לכל סוג תייר יש את ההיבטים החשובים לו לפני הזמנה של הרכב אך המלצה כללית לכולם, בניגוד למלונות – בהשכרת רכב אין שום יתרון בהזמנה ברגע האחרון או הזמנה של רכב בעיר עצמה וכל המקדים להזמין כן ייטב (גם מבחינת מחירים וגם מבחינת טיב הרכבים הקיים). למעוניינים במידע מפורט ונרחב על השכרת רכב בפריז לפני הזמנה, מומלץ לבקר בקישור זה: השכרת רכב בפריז.

המלצות להשכרת רכב בפריז

חברות מומלצות להשכרת רכב בפריז

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב בפריז עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפריז דרך חברת Rentalcars
🚗 נמל התעופה לה בורז'ה
🚗 נמל תעופה שארל דה גול
🚗 נמל תעופה אורלי

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפריז דרך חברת AutoEurope
🚗 נמל תעופה אורלי
🚗 נמל תעופה שארל דה גול
🚗 תחנת רכבת דו נורד

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפריז דרך חברת Ofran
🚗 נמל תעופה שארל דה גול
🚗 נמל תעופה אורלי
🚗 תחנת רכבת גאר דו נורד

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים בפריז בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפריז דרך חברת Economybookings
🚗 נמל תעופה שארל דה גול
🚗 נמל תעופה אורלי
🚗 נמל תעופה בובא-טיל

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה בפריז. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בפריז דרך חברת Discover Cars
🚗 נמל תעופה שארל דה גול
🚗 נמל תעופה אורלי
🚗 תחנת רכבת דו נורד

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים