מופעי קברט בפריז – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת כרטיסים למופעי קברט

מופעי קברט היו מאז ומעולם אחד מעמודי התווך של תרבות הלילה של העיר פריז. רקדניות הקאן קאן המפורסמות, מופעי האקרובטיקה המרהיבים, התלבושות המינימליות, התפאורה המושקעת והמוזיקה המקורית הפכו את המופע המסורתי לאחת מאטרקציות התיירות הייחודיות והנוצצות ביותר של פריז. מועדון המולאן רוז’ הוא כנראה מוסד הקברט המפורסם ביותר של העיר ואולי המפורסם ביותר בעולם, אך ישנם מועדונים נוספים המציעים דילים משתלמים של ללילה פריזאי בלתי נשכח. בעבר הקברט היה משוייך בעיקר לאזור החלונות האדומים שנמצא מתחת לפסגת המונמרטר היום הוא תופעה מוכרת בכל החלקים המתויירים של פריז כולל ברובע הלטיני (גן העדן הלטיני) ואזור השאנז אליזה (הלידו). כך שניתן לשלב את הביקור בקברט עם סיור לילי בכמה מהאזורים המאוד יפים של העיר.

 

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים למופעי קברט

עדכון אביב 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בפריז ובהתאם הביקוש למופעים בעיר, למשל מופעי קברט, עולה גם כן. במיוחד במידה ואתם מגיעים לחופשה קצרה יחסית או אם אתם מתכננים את חופשת הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למופע מראש. כך תוכלו להבטיח כרטיסים ליום שמתאים לתאריכי הטיסה ולתוכנית שלכם, ולבחור את סוג הכרטיס המתאים לכם ביותר. בסופי השבוע וככל שנתקרב לקיץ הביקוש למופע ילך ויעלה והזמינות של הכרטיסים תרד. להזמנת כרטיסים מראש למופעי קברט: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם




רקדניות קאן קאן בקרבט הארמון (צילום: Viator)

קברט ארמון הקיסר (César Palace)

אחד הדילים המצויינים ביותר הוא של ארמון הקיסר (César Palace) המציע דיל ללילה מפנק במיוחד סביב מופע הקברט. את הערב תוכלו לפתוח בסעודת שלוש מנות על טהרת המטבח הצרפתי בליווי של שמפניה או יין מקומי. לאחר הארוחה תהנו ממופע הקברט המסורתי והמרהיב ובסיומו אתם מוזמנים לשמר את האווירה המחשמלת בריקודים לצלילי קלאסיקות הקברט המפורסמות עד 2 לפנות בוקר. המופע עצמו אורך כשעתיים, אך דיל הקברט בארמון מבטיח לכם חוויה פריזאית יוצאת דופן החל משעות הערב ועד לשעות הקטנות של הלילה.

רקדניות קאן קאן במולאן רוז’ (צילום: Viator)

תפריט לדוגמא:
אפריטיף:
– קיר (ליקר דומדמניות שחורות עם נגיעה של יין לבן)
מנה ראשונה (אחת לבחירה):
– עדשים וחזה אווז
– טרטר סלמון
מנה העיקרית (אחת לבחירה):
– קונפי ברווז עם תפוחי אדמה מוקרמים בסגנון מקומי
– בס ים עם רטטוי (תבשיל ירקות)
קינוח:
– מהמעדנייה של ארמון הקיסר
שתייה:
– בקבוק יין Bordeaux לזוג

דיל הקברט הארמון מתחיל בשעה 19:30 ונמשך כשש שעות לערך. ישנה אפשרות להוסיף איסוף והחזרה מהמלון שלכם.

קברט גן העדן הלטיני (Paradis Latin cabaret)

דיל מצוין נוסף הוא הדיל של הקברט גן העדן הלטיני. דיל זה מזמין אתכם להנות ממקומות ישיבה vip שיאפשרו לכם לצפות מקרוב ברקדניות הקאן קאן האגדיות, באמנים, בנגנים ובקטעי הסטפס הייחודים לקברט הליטיני שמשלב בקברט קטעי פלמנקו ומוזיקה לטינית. התפאורה והצלילים כלכך קרובים וברורים שתוכלו להרגיש בעצמכם חלק מהעולם המחשמל שנוצר על הבמה. גם דיל זה כולל ארוחת גורמה בעלת שלוש מנות ופה אף תוכלו להנות משפניה ללא הגבלה לאורך הערב כולו.

מופע הקברט הלטיני (צילום: Viator)

הקברט הליטני ממוקם ברובע הלטיני של פריז, רובע אשר תוכנן ונבנה במאה ה-19 ע”י גוסטב אייפל (הידוע בשל המגדל המפורסם שתכנן הנושא את שמו), ושווה ביקור כשלעצמו. כשתגיעו לרובע תוכלנו דרך דיל זה לדלג על התור בכניסה לאולם הקברט ולהתרווח במתחם ה-vip. בונוס נחמד נוסף שמעניק הדיל הוא מזכרת אישית – תמונה מודפסת שלכם מהלילה הבלתי נשכח בקברט.

שולחן vip בקברט הלטיני (צילום: Viator)

תפריט לדוגמא:
מנה ראשונה (אחת לבחירה):
• כבד אווז ולחם בריוש קלוי
• פרוסות סלמון מעושן
• שבלולים ברוטב פטרוזיליה
מנה העיקרית (אחת לבחירה):
• פילה דניס עם קונפי לימון ואנדיב צלוי
• סטייק שאטובריאן ברוטב פלפלים עם תפוחי אדמה מוקרמים בסגנון מקומי
• פרוסות חזה ברווז ברוטב דבש וחמוציות עם רוזטות תפוחי אדמה
קינוח (אחד לבחירה):
• טארט תפוחים עם רוטב קרמל
• סורבה

סטייק שאטובריאן בקברט הלטיני (צילום: Viator)

קברט הסוס המשוגע (Crazy Horse)

קברט הסוס המשוגע (Crazy Horse) מציע אף הוא דיל vip מפנק. תוכלו להנות מלילה במועדון הקברט שהתפרסם בזכות ריקוד הצללים הייחודי לו, ריקוד מתוחכם שלמעשה ממחיז סיפור באופן המשלב הומור ורגש. בואו להנות מהכרוגרפיה המדויקת ומהאפקטים הוויזואלים המהפנטים מתוך מרפסת ה-vip הפרטית שלכם, בליווי של בקבוק שמפניה וקוויאר מקומי איכותי. אורך המפוע כשעה וחצי והמקומות המעולים מבטיחים כי לא תפסידו אף רגע של המופע, שתוכנן על ידי הכראוגרף הצרפתי הידוע Philippe Decouflé. בשל אופי המופע הכניסה היא מגיל 16 ומעלה.

רקדניות קברט ה-Crazy Horse (צילום: Viator)

קברט הלידו (Lido de Paris)

מופע נוצץ ומרהיב במיוחד תוכלו למצוא באזור השאנז אליזה המפורסם בקברט הלידו. ההגעה לאזור הקברט, דרך השדרה ההיסטורית והרומנטית, היא חוויה כשלעצמה והכניסה לקברט אינה רק כניסה למועדון אלא כניסה לעולם מקביל שכולו אורות, מוזיקה וריקוד. בדיל המעולה שמציע קברט הלידו תוכלו להתרווח בכיסאות המעולים ביותר, להנות ממטעמיו של שף צרפתי בארוחת גורמה של שלוש מנות, ולהיות חלק מהמופע הצרפתי בגרסה עוצרת הנשימה והחדשנית ביותר.

מועדון הלידו המפורסם נבנה בשנת 1946 על שדרות השאנז אליזה ומאז לא נח לרגע. במשך עשורים עומד קברט הלידו בראש המופעים הנחשקים ביותר והמופע האחרון המוצג במועדון, החל מאפריל 2015, נחשב ל”טור ד פראנס” של הדמיון והפנטזיה.

אורך מופע הקברט עצמו הוא כשעה וחצי ואתם יכולים לבחור מבין הדילים השונים של מועדון הלידו – תוכלו לבחור בין המופע המוקדם למאוחר, הראשון מתחיל ב-21:00 והאחרון ב-23:00, ותוכלו להחליט האם לצפות בו בדיל הכולל את המופע ובקבוק שפניה לזוג או להגיע מוקדם יותר ולהתפנק בדיל המוסיף על המופע והשפניה גם ארוחת גורמה. מאחורי הקלעים, במטבח של קברט הלידו, עומל צוות של 35 טבחים, קונדיטורים ושף שיכינו עבורכם את אחת הארוחות המצוינות ביותר בעיר שתלווה אתכם במהלך המופע. תוכלו לבחור מבין התפריטים המגוונים את הארוחה שמתאימה לכם, ארוחה המורכבת מחומרי הגלם הטריים והמובחרים ביותר שיש לפריז להציע, ולהנות ממנה ומאווירת המקום לפני כולם.

בנוסף לדילים אלה ישנם עשרות דילים נוספים סביב מופעי הקברט. יש הכוללים ארוחה, שתיה, שייט בנהר הסיין, ביקור במגדל האייפל או אתרים אחרים וכו’. תוכלו לעבור על הדילים השונים בעמוד הזמנת הכרטיסים ולבחור את הדיל המתאים לכם ביותר מבחינת התקציב והתוספות הנלוות למופע. כמובן שגם המופע עצמו הוא חוויה מהנה ביותר.

 

טעימה מהקברט הפריזאי




למי זה מתאים? והמלצות

מופעי הקברט מתאימים לתיירים הבוגרים שרוצים להרגיש פריזאים אמיתיים לילה אחד. כל חובבי הריקוד ואמנות הבמה יהנו מהם במיוחד, אך הם מומלצים גם עבור מי שחפץ בלילה של כיף ושל שחרור. המופעים הם כאמור אטרקציה מפורסמת של פריז, אך עם זאת הם אינם מתאימים לכל אחד. בשל אופי המופע והתלבושות המינימליות של הרקדניות (חלקן חשופות חזה), הם פחות ממולצים לילדים, לשומרי מסורת ולמי שיכול להרגיש שלא בנוח במופע ראוותני מסוג זה.

  • מומלץ לבוא בלבוש הולם לקברטים השונים, לא צריך חליפה ועניבה – אך במרבית הקברטים לא תוכלו להיכנס במכנסיים קצרות וסנדלים.
  • בעמוד זה אנו מעלים את המידע על הקברטים המפורסמים והגדולים. חשוב לומר שבפריז יש עשרות קברטים קטנים וטובים ומי שאוהב בידור – נוצץ, מהוקצע המשלב חושניות, מוזיקה והומור – שווה ללכת ליום בעקבות הקברטים הנחבאים של העיר. יש גם קברטים קצת יותר סולידים (אולי המפורסם שבהם הוא הLapin Agile)
  • בחלק מהמועדונים יש הנחיה וקטעי קישור באנגלית – ברובם הם בצרפתית – בדקו את נושא זה לפני הגעה (וכדאי במידה ואינכם דוברי צרפתית לחשוב מה אתם מעדיפים אותנתיות מקומית או להבין את הבדיחות…).
  • למועדונים הגדולים והמוכרים שווה להזמין מקומות מראש (יותר זול ולפעמים הדרך היחידה להבטיח שיהיה לכם מקום). המלצה זו חשובה ביותר כמובן בעונות התיירות.

הזמנת כרטיסים להופעות בפריז

הקברט הלטיני (צילום: Viator)