הסעה משדות התעופה לפריז – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת הסעה מ/אל שדה התעופה מ/אל מבחר מלונות במרכז העיר

הסעה משדות התעופה לפריז היא הדרך הנוחה ביותר להתחיל חופשה מושלמת באחת הערים היפות באירופה. ברגע שתנחתו בשדה התעופה, אורלי או שארל דה-גול, תאסוף אתכם מכונית השירות של שדה התעופה ותסיע אתכם הישר לפתח המלון בו אתם שוהים. הסעה זו תאפשר לכם להמנע ממסע מייגע ברחבי העיר ותבטיח שדריסת הרגל הראשונה שלכם בפריז תהיה שלווה ונעימה. במקום להשתרך עם מזוודות בין רכבות תוכלו להתרווח במכונית היברידת אקולוגית או מיני ואן (תלוי בגודל הקבוצה), ולהתרשם מהנוף הפריזאי בדרך למלון

הזמנת הסעה מ/אל שדה התעופה מ/אל מבחר מלונות במרכז העיר

שירות ההסעות של שדה התעופה זמין 7 ימים בשבוע עבור טיסות הנוחתות בין השעה 4:00 לפנות בוקר לעד לשעה 23:00 בלילה. בעת ההזמנה תדרשו להזין את פרטי הטיסה שלכם ואת פרטי המלון בו אתם עתידים לשהות. מספר הנוסעים המקסימלי להסעה הוא שמונה אנשים. שימו לב שהסעה זו רלוונטית רק למלונות הממוקמים במרכז פריז (מיקוד שמתחיל בספרות 75 בלבד).

הסעת מיני ואן פרטית (צילום: Viator)




למי זה מתאים?

שירות ההסעות הפרטי של שדות התעופה מתאים עבור מי שרוצה להתפנק החל מהרגע הראשון שלו בפריז. ההסעה נוחה ואמינה, ואם אתם מטיילים עם ילדים קטנים או שיש לכם ציוד רב זו בהחלט דרך שתקל עליכם ותמנע טירטורים מיותרים. דרך זו גם מבטיחה את ביטחון הכבודה שלכם, וייתכן שעדיף לנסוע בראש שקט עם שירות ההסעות מאשר להתנייד עם דברים יקרי ערך ברכבת התחתית של פריז. עם זאת, זו אינה האופציה הזולה ביותר לתחבורה משדות התעופה למרכז העיר. אתם מוזמנים לקרוא על דרכי הגעה נוספות בעמוד הגעה לפריז משדה התעופה. כמו כן, אם אתם מתכוונים לטייל ברחבי צרפת ולבלות רק זמן מועט בפריז כדאי לבדוק אופציה של השכרת רכב.