1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים בפריז – סקירות מומחים
  6. »
  7. הופעות במולאן רוז’, פריז – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Moulin Rouge

הופעות במולאן רוז’, פריז – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Moulin Rouge

הזמנת כרטיסים למופע קברט במולאן רוז׳

מולאן רוז’ (Moulin Rouge) שפירוש שמו בעברית תחנת הקמח האדומה, הוא אתר מופעי הקברט הקברט הקסום והמפורסם של פריז, הן מהאטרקציות הנוצצות והמוכרות ביותר של העיר. המועדון נמצא בחלקה הצפוני של פריז, באזור האורות האדומים מרחק הליכה מהמונמרטר, ומיום היפתחו בסוף המאה ה-19 מציגים בו הטובים מרקדני העיר. במהלך מאה שנות קיומו הספיק המועדון האגדי לארח שלל אמנים מפורסמים, כמו אידית פיאף ופראנק סינטרה, והיווה השראה למספר לא מובטל של סרטים, שחלקם אף נקראו על שמו (האחרון בהם הוא הסרט “מולאן רוז'” משנת 2001 בכיכובם של ניקול קידמן ויואן מקגרגור).

הזמנת כרטיסים למופע קברט במולאן רוז׳

עדכון אביב 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בפריז ובהתאם לכך הביקוש למופעים בעיר, למשל הופעות במולאן רוז’, עולה גם הוא. לכן מומלץ להזמין כרטיסים למופע מראש - כדי שתוכלו לבחור את המועד שמתאים לכם ואת סוג הכרטיס שמתאים לכם. ככל שתמתינו למועד קרוב יותר לחופשה כך האפשרויות מתוכן יהיה אפשר לבחור יצטמצמו. המלצה זו מקבלת משנה תוקף במידה ואתם מגיעים לחופשה בקיץ (רבים שמתכננים את חופשת הקיץ מזמינים כרטיסים למופע כבר עכשיו). להזמנת כרטיסים מראש להופעות במולאן רוז’: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

שימו לב! עמוד זה עוסק באופציה להופעה בלבד ישנו עמוד הסוקר גם את האופציה של מופע קברט במולאן רוז׳ הכולל ארוחת ערב.




אתר המולאן רוז’ הוא אתר פופולרי לביקור גם לאילו שמוותרים על הכניסה להופעה במקום (בגלל מחיר, זמן, שמירת מסורת והמנעות ממופעי ריקוד שאינם צנועים או סתם בגלל חוסר ענין). הצילום למול “תחנת הרוח” של האתר הוא אחד הצילומים המוכרים של התיירים המבקרים בעיר. שווה לתכנן את הביקור במקום ביום סיור שמתחיל באזור הסקרה קאר במעלה המונמרטר בשעות אחר הצהרים ומשם לבצע גלישה למטה דרך הרחובות המקסימים של האזור המתאפיינים באופי אמונתי ותרבותי מעודן יותר עד שיוצאים מהמרחב הכמעט כפרי של המונמרטר לשדרות Boulevard) de Clichy) המתאפיינים באופי מזוהם, מחוספס וגס יותר המאפיין את אזור האורות האדומים (אזור זה בעצם מתעורר לחיים רק בשעות החושך).

מופעי הקברט הכוללים את ריקוד הקאן קאן המפורסם הגדולים והמושקעים נמשכים כשעתיים ומוצגים במולאן רוז’ פעמיים מדי ערב, כך שלכם ניתנת האפשרות לבחור את הכרטיס המתאים לכם ביותר. מצד אחד אתם יכולים להעצים את החוויה על ידי רכישת כרטיס vip, המקנה לכם מבט על המופע המרהיב מבמה אקסלוסיבית ומתוחמת, חצי בקבוק שפניה שיכניס אתכם לאווירה ומקארונים פריזיים או שוקולד.

אדוה מצוות האתר על רקע המולאן רוז’ (צילום מקורי)

סרטון תדמית למולאן רוז’

לא משנה באיזה אופן תבחרו לחוות את המולאן רוז’, רצוי להזמין את הכרטיסים מבעוד מועד שכן הם אוזלים במהרה. חל איסור מוחלט על כל צילום, הסרטה ותיעוד של המופע, כך שאם ברצונכם לחוות את אותה החוויה ממנה נהנו אנשי הבוהמה של פריז תצטרכו (ובכך למעשה – תזכו) להגיע למועדון הפריזאי בעצמכם. אל תפספסו הצצה לתוך המרחב המסתורי של פריז המתוערר לחיים עם שקיעת השמש בתוך טחנת הרוח האדומה.

למי זה מתאים?

המוזיקה, התלבושות, האווירה והקסם של מועדון המולאן רוז’ לא ישיארו אף אחד אדיש ועל כן, אטרקציה זו מתאימה לכל התיירים הבוגרים (מלבד שומרי מסורת או מי שריקודים שאינם צנועים מפריעים לו). כרטיס ה-vip ממולץ למי שחפץ להעצים את החוויה ולהפוך את הביקור במועדון לאחד מרגעי השיא של הטיול שלו בפריז. שימו לב שלמקום נהוג להגיע בלבוש מכובד (אין צורך בעניבה, אך את סנדלי השורש רצוי להשאיר במלון). הביקור במקום אינו מתאים לילדים

מזכרות
(צילום: viator)

חזית הכניסה למועדון
(צילום: viator)

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות בפריז באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים מלון בפריז? שווה לקרוא את הסקירות שלנו על המלונות המומלצים בעיר. אפשר גם להתייעץ » למידע נוסף

שאלות נפוצות על הופעות במולאן רוז’

מועדון המולאן רוז זהו אחד המקומות המבוקשים ביותר בפריז ומומלץ בעיקר לתיירים בוגרים (מלבד שומרי מסורת או מי שריקודים שאינם צנועים מפריעים לו). תוכלו למצוא שם מופעי קברט מרשימים וצבעוניים. המקום פחות מותאם למשפחה עם ילדים.

ניתן להגיע למולאן רוז באוטובוס בעזרת הקווים- 30/54/N02 ולרדת בתחנה 'Blanche'.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית בפריז לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים להופעה מולאן רוז. האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן יש כרטיסים המשלבים הופעות במולאן רוז' עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב הופעות במולאן רוז' ושייט בנהר הסיין, וכולל מופע עם שמפניה. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב הופעות במולאן רוז', ביקור במגדל אייפל ושייט בנהר הסיין, וכולל ארוחת ערב. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.

מומלץ לחבר את הביקור במולאן רוז עם סיור באזור המונמרטר הסמוך (דורש הליכה קצרה). למעוניינים להכיר את האזור לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו פריז האומנותית והתוססת: סיור בעברית ברובע האמנים ורובע פיגאל וסיורים מודרכים בפריז בעברית.

הזמנת כרטיסים ודילים להופעות במולאן רוז’ בפריז

המלצות של גולשים:

תגובות והמלצות אילו עלו על  בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פריז למטיילים – Paris For Travelers: