1. עמוד הבית
  2. »
  3. פראג 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פראג מידע שימושי
  6. »
  7. הגעה משדה התעופה ואצלב האוול לפראג – המדריך המקיף

הגעה משדה התעופה ואצלב האוול לפראג – המדריך המקיף

שאלה שנשאלנו במייל

שאלה:

שלום,
רציתי לשאול כיצד מגיעים לעיר פראג משדה התעופה?
תודה מראש!

תשובה:

נמל התעופה של פראג נמצא במרחק של 20 ק”מ מהעיר העתיקה (בערך 20 דקות נסיעה, תלוי בפקקים). הדרך הטובה ביותר להגיע משדה התעופה אל העיר העתיקה הוא על ידי קו אוטובוס 119 (עלות הנסיעה היא 20 קרונות בלבד) והוא מגיע הישר לתחנת המטרו Dejvicka ממנה אפשר להגיע כמעט לכל מקום בעיר (קו האוטובוס פועל בין השעות 0500-0000).

בפראג יש את שירות Airport Express –  אוטובוס המוביל מהשדה ועד לתחנת הרכבת המרכזית בעיר. שיטה זו פחות פופלארית בקרב התיירים אך היא מהירה ונוחה מאוד. ניתן להזמין כרטיסים מהנהג או מראש באתר.

שימו לב – הן אוטובוסים והן Airport Express אינם פעילים בלילה.

אפשרות אחרת היא לקחת אחת מהמוניות היוצאות משדה התעופה, אשר תיקחנה אתכם לכל יעד בעיר פראג תמורת מחיר קבוע של 560 קרונות (כולל מזוודות) רצוי לקחת מוניות מורשות!. ישנם אופציות נוספות כמו מינבוס שאטל אותו צריך להזמין מראש לפני הנסיעה (דרך המלון) מתאים במיוחד לקבוצות גדולות (מעל חמישה אנשים) שמקבלות הנחה משמעותית לקנייה קבוצתית. או למי שמעוניינים שיחכו להם אחרי הנחיתה בלי להסתבך (מעולה וכמעט אופציה יחידה בלילה) – למעוניינים בפרטים נוספים ראה הסעות משדה התעופה בפראג.

אופציה של מונית היא מעולה גם למטיילים בפראג עם משפחות או קבוצות קטנות – אפשר לעלות עד ארבע נפשות במונית אחת (כך שלזוג הנוסע עם שני ילדים אופציה זו היא הזולה ביותר).

מוניות ביציע משדה התעופה בפראג (צילום מקורי)

למידע נוסף על שדה התעופה בפראג ראה טיסות לפראג.
מקווה שמידע זה תרם לך בברכה,

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

הזמנת הסעות מנמל תעופה ואצלב האוול לפראג