מלונות ודירות מומלצים ליד שדה התעופה ואצלב האוול

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד שדה התעופה ואצלב האוול בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ליד שדה התעופה ואצלב האוול בפראג

Holiday Inn Prague Airport, an IHG Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין פראג איירפורט (Holiday Inn Prague Airport, an IHG Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Courtyard by Marriott Prague Airport

⭐⭐⭐⭐
מלון קורטיארד ביי מאריוט פראג איירפורט (Courtyard by Marriott Prague Airport) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Auberge de Provence

⭐⭐⭐⭐
מלון אוברז’ דה פרובאנס (Auberge de Provence) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Pension Schneider

בית הארחה פנסיון שניידר (Pension Schneider) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בפראג והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור שדה התעופה ואצלב האוול במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד שדה התעופה ואצלב האוול

מידע על מלונות באזור נמל התעופה ואצלב האוול – נמל התעופה הבינלאומי של פראג

שדה התעופה ואצלב האוול (Václav Havel Airport) אשר שמו הקודם היה שדה התעופה “רוזינה”, ממוקם במרחק של עשרה קילומטרים מערבית למרכז פראג.
הלינה בשדה התעופה ואצלב מבוקשת בעיקר למי שזקוק ללינה לפני / אחרי טיסה ופחות מעוניין בקרבה לעיר.

אזור נמל התעופה ואצלב האוול מציע מספר אפשרויות לינה טובות ונוחות, גם למטיילים עם רכב שכור (ראה השכרת רכב בצ’כיה). גם לאנשי עסקים וכן גם לאלה המבקרים בפראג כעצירת ביניים בין יעדים נוספים באירופה.
באזור זה תוכלו למצוא מלונות בדירוג של שניים, שלושה וארבעה כוכבים – במחירים נוחים בהרבה מאלה הממוקמים במרכז העיר.

בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון הולידיי אין פראג איירפורט ( Holiday Inn Prague Airport ), מלון קורטיארד ביי מאריוט פראג איירפורט (Courtyard by Marriott Prague Airport), בעלי דירוג של ארבעה כוכבים, מלון אוברג דה פרובנס (Auberge de Provence) בעל דירוג של שלושה כוכבים וכן את מקום האירוח פנזיון שניידר (Penzion Schneider).

המלצות על מלונות ליד שדה התעופה ואצלב האוול בפראג

  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בפראג, מכיוון שמחירי המלונות בו זולים בכ20 עד 30 אחוזים ממחירי המלונות המקבילים ברמה השוכנים בעיר העתיקה (ראו גם - מלונות בפראג ללינה זולה).
  • ישנו אוטובוס שעובר בין הטרמינלים בתוך נמל התעופה, ופועל גם במשך כל שעות הלילה פעמיים בשעה. לכן אם מצאתם מלון בטרמינל 3 הוא יכול להיות שימושי למי שלן בו למטרת קונקשיין, משתמש בתחבורה ציבורית וצריך לצאת באמצע הלילה לטיסה / נוחת באמצע הלילה. דבר זה מתאים למי שמחפש לינה זולה ליד נמל התעופה- דוגמא לאכסניה כזאת שהיא גם זולה וגם נגישה לנמל במשך כל הלילה באוטובוס היא הוסטל מודרה (Hostel Modrá).

מפת מלונות פראג



Booking.com