מלונות מומלצים ברובע וישהראד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ברובע וישהראד בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ברובע וישהראד בפראג

HONEST APARTMENTS

דירות הונסט (HONEST APARTMENTS) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Rezidence Vyšehrad

⭐⭐⭐⭐
מלון רזידנס וישרהאד (Rezidence Vyšehrad) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hermitage Hotel Prague

⭐⭐⭐⭐
מלון הרמיטאז’ פראג (Hermitage Hotel Prague) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Royal Court Legerova

⭐⭐⭐
מלון רויאל קורט לגרובה (Royal Court Legerova) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בפראג ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור וישהראד במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ברובע וישהראד

לפי המסורת המקומית רובע וישהראד (Vyšehrad בצ’כית או “המצודה הגבוהה” בעברית) הוא ראשיתה האמיתית של העיר פראג. כנראה כי כאן היו המתיישבים הראשונים אשר הגיעו לאזור, ולפי הצ’כים, כאן עמדה הנסיכה הקדושה ליבושה וחזתה את בנייתה של העיר המופלאה פראג.

הלינה ברובע וישהראד ידועה כאחת מאופציות הלינה הזולות של פראג וכן היא מתאימה למי שמעוניין ללון במרחק מה מהאזור המרכזי והתיירותי של העיר.
וישהראד מציעה אפשרויות לינה רבות, טובות ונוחות, בה תוכלו למצוא מלונות מהמומלצים בפראג בדירוג של שלושה ,ארבעה וחמישה כוכבים – במחירים נוחים בהרבה מאלה הממוקמים במרכז העיר.
בבחירת לינה בוישהראד יש לקחת בחשבון כי יש להשקיע בכך זמני נסיעה קצרים בתחבורה ציבורית (ראה מידע שימושי על רובע וישהראד), אך מצד שני היא מהווה אופציה נהדרת למי שמתכנן לשכור רכב בעיר וזקוק למקומות חניה רבים (ראה השכרת רכב בפראג).
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את המלון האקסקלוסיבי בעל דירוג של חמישה כוכבים ג’נרל (Hotel General), מלון הבוטיק קינג צ’רלס רזידנס (King Charles Boutique Hotel Residence) בעל דירוג של ארבעה כוכבים, בית המגורים רזידנצה וישחראד (Rezidence Vysehrad) וכן את מלון או סמיקה (U Semika) בעל דירוג של שלושה כוכבים.

המלצות על מלונות ברובע וישהראד בפראג

  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בפראג, מכיוון שמחירי המלונות בו זולים בכ20 עד 30 אחוזים ממחירי המלונות המקבילים ברמה השוכנים בעיר העתיקה (ראו גם – מלונות בפראג ללינה זולה).
  • אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש מרכזי הוא נגיש בעזרת נסיעה קצרה ונוחה למרכז התיירותי של פראג (אזור כיכר העיר העתיקה וגשר קארל). לכן אזור זה מאוד מומלץ למשפחות (ראו גם מלונות למשפחות בפראג), קבוצות ולכל מי שמחפש מלונות זולים בפראג.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של פראג והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית בפראג, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית בפראג).
  • באזור זה ניתן למצוא חניה בקלות יחסית, חלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור מציעים חניה פרטית במחירים הוגנים או אף בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לפראג (ראו עוד תחת השכרת רכב בצ’כיה).

מפת מלונות פראג



Booking.com